Check. Wij hebben dan geen airco maar luchtbehandelingquote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens richting werk om de airco te pesten.
Ik heb gewoon het raam opengezet. Er komt nu genoeg frisse lucht binnen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens richting werk om de airco te pesten.
lekker hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie, en zelfs geen hele
Om kwart voor 3 begint mijn vakantie
Lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie, en zelfs geen hele
Om kwart voor 3 begint mijn vakantie
quote:Top 100 van woensdag 2 juli 2008
01. 223 Pheno
19. 075 Papierversnipperaar
40. 057 DR34M3R
42. 056 DaMart
45. 055 Dark_Angelus
48. 054 Sjowhan
51. 052 Fha
73. 044 Slarioux
73. 044 Memento-Mori
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
You gotta love an Apple troll...quote:
Zo'n diarreestreep modder op je rug ook?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
pffff, domme actie van mij, mijn dagelijkse stuk gaan fietsen, een mooi route in gedachte hebben en dan tot de conclusie komen dat onverhard na een nacht regen niet zo´n goed idee was en het probleem is dat ik al vaker tot die conclusie ben gekomen
nu eerst koffie
pwnquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
pffff, domme actie van mij, mijn dagelijkse stuk gaan fietsen, een mooi route in gedachte hebben en dan tot de conclusie komen dat onverhard na een nacht regen niet zo´n goed idee was en het probleem is dat ik al vaker tot die conclusie ben gekomen
nu eerst koffie
Ach, wat gezeik van mods in R&P. Iets met twe sc's wat echt niet kanquote:
spatborden FTWquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zo'n diarreestreep modder op je rug ook?
Ik sta niet vlak onder jouquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik sta niet vlak onder jou
Umbrella ♪♫♫1♦♪♪♪♥♫♫♪quote:
als je zo´n fietsbroek met een lekker stuk zeem aantrekt (wat al die snelle jongens hebben) dan heb je echt het gevoel alsof je een pamper aan hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik schijt gewoon mijn broek vol, dat is gewoon sjiek hendiger.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check. Wij hebben dan geen airco maar luchtbehandeling
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het raam opengezet. Er komt nu genoeg frisse lucht binnen!
Ik neem weer een stijgende lijn waarquote:
Moest je fiets uitgegraven worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
nu eerst koffie
Waarmee is die gemerged dan? R&P SC?quote:
Maar de singles SC was toch ook niet om te slowchatten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wat gezeik van mods in R&P. Iets met twe sc's wat echt niet kan
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:05 schreef DaMart het volgende:
Maar de singles SC was toch ook niet om te slowchatten?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
Ik lees net de titel, een of ander mens van Sunchaser nieuws enzo.
Smakelijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb twee muizen gevangen.
Geplakt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Dood?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
nah dat laat ik graag aan anderen over, ze liggen in het plastic op hun tijdelijke begraafplaats nu, de vuilnisbak.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef Klonk het volgende:
je kunt ze ook boven een kampvuurtje lekker knapperig roosteren
nah, geef mij die pannekoeken van vroeger maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in een pannenkoek.
Bij dezequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:48 schreef OA het volgende:
Ph., je moet nog even een slecht onderschrift verzinnen... [Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #128] Penisnijd
dan blijft het probleem dat jij hedendaagse pannenkoeken hebt, en ik op zoek ben naar die ouderwetse pannekoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
als ik over heb dan laat ik ze wel 10 jaar voor je liggen
Tegen die tijd zijn ze ook ouderwets. En ik bak volkorenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan blijft het probleem dat jij hedendaagse pannenkoeken hebt, en ik op zoek ben naar die ouderwetse pannekoeken.
okay, dan doe maar een setjequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn ze ook ouderwets. En ik bak volkoren
He, het moest toch een slechte zijn?quote:
terroristje dat je bentquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
Ik ben stout geweest, moest mijn router terugsturen naar KPN, doen we uiteraard braaf maar niet nadat ik er een paar rollen plakband om heen heb gedaan
Vond ik ook, ik heb al een keer een derde prijs gehaald, nu wil ik de poedel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik las het.. geslaagde actie dus
Mijn brood, wat doe je!quote:
Netjes.quote:
ik had er nog een paar bakstenen bij kunnen pleuren, maar goed ik denk ook aan de arme pakketpostbezorg meneer of mevrouwquote:
Oh ja, MPG zal vast nespresso willen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:20 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel schuift het overgebleven stuk taart en de nieuwe vlaai maar ff in de KSC
koffie
Sexueel misbruik door sextoeristen, duh.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
de buren hebben werving van nieuwe personeelsleden.. volgens mij allemaal 20-jarige grietjes. Zal eens vragen wat ze daarmee gaan doen allemaal.
paspoort innemen en uitvoerenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sexueel misbruik door sextoeristen, duh.
mpg-pest dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij heeft nix te willen... alleen op woensdag
gehaktdag en nationale mpg-pest dag enzo
Gewoon thee aansmeren. Zal hem leren, de profiteur!quote:
Goed plan, staat toch in 3 seconde.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon thee aansmeren. Zal hem leren, de profiteur!
Alles prima hier!quote:
Oh ja, met je powerwaterkokert.quote:
Precies.quote:
Beetje aan het bijkomen van verjaardag gisterquote:
Een verjaardag of jouw verjaardag? In dat laatste geval nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje aan het bijkomen van verjaardag gister![]()
Zware werkdag wordt dit![]()
Verder alles wel goed, mis alleen een lekkere onweersbui
als ik hier uberhaupt een normale Nederlandse waterkoker zou gebruiken zet ik direct de hele wijk in het donkerquote:
De mijne jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Een verjaardag of jouw verjaardag? In dat laatste geval nog gefeliciteerd!
Hatsjoe!!quote:
True, truequote:
Hij heeft hier nog koffie op, maar ik denk dat ie tegen de tijd dat ie in Nijmegen is wel weer zin heeft in koffiequote:
Ik vind de tweede ook niets, die lippen staan me al niet aan. Maar he, ik ken je smaak niet, dus ik wilde het even met je delen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:59 schreef Frutsel het volgende:
Hmmm Pheno.. ik vind de 2e nix![]()
Misschien dat Maria of Ana tussen hun gekreun door ff tijd kunnen maken voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |