Ah vandaar dat je geen tijd had te sms'enquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij heeft hier nog koffie op, maar ik denk dat ie tegen de tijd dat ie in Nijmegen is wel weer zin heeft in koffie
Ik heb hem zojuist de deur uit geschopt, dus hij is onderweg
Hoe lang duurt dat ongeveer? Dan kan ik nog even een snelle hap door mijn strot douwen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij heeft hier nog koffie op, maar ik denk dat ie tegen de tijd dat ie in Nijmegen is wel weer zin heeft in koffie
Ik heb hem zojuist de deur uit geschopt, dus hij is onderweg
Met brunette zat je wel goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de tweede ook niets, die lippen staan me al niet aan. Maar he, ik ken je smaak niet, dus ik wilde het even met je delen.
De deur uitschoppen bedoel je?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat ongeveer? Dan kan ik nog even een snelle hap door mijn strot douwen.
Nee, de treinreis. Dat kleffe gedoe ervoor is way TMIquote:
Toch heeft Pheno een ander plaatje denk ik, of hij kijkt dwars door die rok, want hij vindt haar lippen niet mooiquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:02 schreef Fha het volgende:
de tweede is gewoon puur en alleen gekozen voor haar leuke rok
Flauw hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch heeft Pheno een ander plaatje denk ik, of hij kijkt dwars door die rok, want hij vindt haar lippen niet mooi
ja, we waren in de dierentuinquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je geen tijd had te sms'en
Woensdag = Muckdag = MPGdag = MPGPestGoed-dag
een klein uurtje. ik schat dat ie rond 3 uur in Nijmegen isquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat ongeveer? Dan kan ik nog even een snelle hap door mijn strot douwen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de treinreis. Dat kleffe gedoe ervoor is way TMI
Ik keek recht in de reet decollette van de watermeterverwissel-manquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
Ik keek recht in de decollette van de postbode. Zo rond de 25 jaar oud. Ben ik net met de was bezig, hoor iets buiten en staat ze beneden
Ik zie niksquote:
Nee, dank. Deze was niet eens onaangenaam om te bekijken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik keek recht in de reet decollette van de watermeterverwissel-manruilen?
Hier zijn de postbodes allemaal van die buschauffeur-achtige types.. en man...quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
Ik keek recht in de decollette van de postbode. Zo rond de 25 jaar oud. Ben ik net met de was bezig, hoor iets buiten en staat ze beneden
Slechte smileyquote:
75 cent?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, eventjes eten gehaald. 7.000 Rupiah
hij ziet eruit alsof ie gevochten heeft!quote:
hier hangt de meter buiten, de man is eergisteren langs geweest dus kan ik vanaf de 7e mijn rekening betalen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, meterstand ook doorgegeven. Online ftw, dat scheelt een bouwvakkersaars
40 cent?quote:
Meer is er niet van te maken inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hij ziet eruit alsof ie gevochten heeft!
Welke dingen zijn nou wel 'duur' of vergelijkbaar met Nederland?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
en da's inclusief 'es jeruk', ijswater met suiker en een sinaasappelsmaakje. [ afbeelding ]
Niets, NL is gewoon met alles te duur.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Welke dingen zijn nou wel 'duur' of vergelijkbaar met Nederland?
Moah, er zijn genoeg dingen hoor;quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Welke dingen zijn nou wel 'duur' of vergelijkbaar met Nederland?
je zegt het zelf al:quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:binnen vijf minuten ee ONZ en NWS topic geopend.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik ben zelf teleurgesteld over de TT...ik PM ItaloDancer wel ffies
(had hem gewoon NIET vol moeten gooien)
gelukkig nieuw-halverwege-de-donderdag!quote:
lekker hoor.. ik ruik het hier.. owh nee.. dat zijn de buren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, Rendang ligt te sudderen.
moet je de deksel op de pan doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker hoor.. ik ruik het hier.. owh nee.. dat zijn de buren.
Heb ik, en ook een raam open.quote:
Dat gaat MPG straks ruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |