niet met alles natuurlijk, je moet gewoon naar de wc gaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
nee want dan maak ik een vlek in mn studieboek
Ja en dan wat?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet met alles natuurlijk, je moet gewoon naar de wc gaan
Mja, dat gebeurt vakerquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef Pheno het volgende:
Ah, MPG SMS. Ik ga eens kijken, hij mist net de aansluiting
doe er vast een slot op, anders ben je het kwijtquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat MPG straks ruiken
En de rest van de buurt, al waait het denk ik iets te hard daarvoor.
dan krijg je in ieder geval geen vlekken in je studieboekenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en dan wat?Daar kan ik al helemaal niet relax leren.
Wellus, daar zitten ook vliegenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan krijg je in ieder geval geen vlekken in je studieboeken
MPG is dus gewoon traag, want de NS is nooit te vroeg of op tijd...quote:
Ja dat zal het zijn!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
MPG is dus gewoon traag, want de NS is nooit te vroeg of op tijd...
precies! Die lekkere punctuele lieverds bij de NS kunnen daar nooit schuld aan hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
Hij zal wel weer gestopt zijn voor een kop koffie op het perron, terwijl hij 1 minuut overstaptijd hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zal wel weer gestopt zijn voor een kop koffie op het perron, terwijl hij 1 minuut overstaptijd had.
Ik heb vandaag een vlieg gevangen en netjes naar buiten laten vliegen...quote:
Wuhahahahaquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een vlieg gevangen en netjes naar buiten laten vliegen...
Was verzoek van collega die al had gezien wat voor bloedzooi die andere geplette vlieg en de mug achterlieten nadat ik ze uit de lucht gemept had...
Waar is hier? En dan bedoel ik niet hier, maar daarquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
WuhahahahaKom je dat hier ook even doen dan? Al mag je er ook best een bloedzooi van maken..
als "de verstokte koffiedrinker"quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem een rol ga geven in het verhaal waar ik laatst over vertelde.
Fha's huisje in Deventer en dan vooral in de woonkamer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is hier? En dan bedoel ik niet hier, maar daar.
goe gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:43 schreef Fha het volgende:
Nog 2 studiepunten en ik heb mn jaar gehaald
nou mag iedereen dit jaar gewoon door omdat de opleiding volgend jaar niet meer bestaat, maar dat zeg ik er even niet bij
Edit: oneee! ik ben al door! want ik val onder de regeling voor mensen met een beperking () en dus hoef ik maar 38 punten
![]()
fha poweerrrrrr
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
goed zo
oh ja en ik had suffe actie moment nummer 2 vandaag, trok de kelderdeur open om naar de wc te gaan (zitten naast elkaar) en ja ik had het op tijd in de smiezen
de keldertrap is donkerbruin dus afgezien van de stank was het niet opgevallenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
vakantie!
Wel prettig dat je dat op tijd door had Klonk
Is het toeval dat nu ineens de banner "rioolproblemen.nl" verschijntquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
de keldertrap is donkerbruin dus afgezien van de stank was het niet opgevallen
Dat is de verkeerde kant op. Ik ga zo richting westen, niet naar het oostenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Fha's huisje in Deventer en dan vooral in de woonkamer.
Een beperking? Allergisch voor slechte cijfers?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:43 schreef Fha het volgende:
nou mag iedereen dit jaar gewoon door omdat de opleiding volgend jaar niet meer bestaat, maar dat zeg ik er even niet bij
Edit: oneee! ik ben al door! want ik val onder de regeling voor mensen met een beperking () en dus hoef ik maar 38 punten
![]()
fha poweerrrrrr
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
goed zo
oh ja en ik had suffe actie moment nummer 2 vandaag, trok de kelderdeur open om naar de wc te gaan (zitten naast elkaar) en ja ik had het op tijd in de smiezen
Ik krijg een banner van 3 poppetjes, waarvan het vrouwtje haar eigen tieten likt, die ik omver moet trappenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het toeval dat nu ineens de banner "rioolproblemen.nl" verschijnt
Jammer.. nou als je wel nog een keer hier in de buurt komt..quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde kant op. Ik ga zo richting westen, niet naar het oosten.
[..]
Een beperking? Allergisch voor slechte cijfers?
Maar gefeliciteerd.
Feli!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:43 schreef Fha het volgende:
![]()
fha poweerrrrrr
Dankquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feli!![]()
![]()
![]()
Mensen met een beperking hebben maar geluk
neuh, op de een of andere manier reageren de banners op de inhoudquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het toeval dat nu ineens de banner "rioolproblemen.nl" verschijnt
TIETEN, TIETEN, TIETEN BORSTEN BORSTEN BORSTEN!1!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, op de een of andere manier reageren de banners op de inhoud
ik krijg nu reclame voor voetbalshirtsquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
TIETEN, TIETEN, TIETEN BORSTEN BORSTEN BORSTEN!1!
Ach, soms zit het mee...quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe... lutser.. 100.000 euro stelen en dan 'verdwijnen'
http://www.nu.nl/news/164(...)te_geldautomaat.html
en dan ws denken nooit meer te hoeven werken...quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe... lutser.. 100.000 euro stelen en dan 'verdwijnen'
http://www.nu.nl/news/164(...)te_geldautomaat.html
vlekken verwijderenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
als ik nu zeg" Indonesie, Bali, vliegticket, reis, vakantie, hotel, strand"... welke reclame zie je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |