Gewoon de lucht in gooien en hij staat vanzelf hierquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even een nieuwe slaapzak gekochtBen benieuwd hoe het gaat met tent opzetten..
Vertel es, welke camping is jullie planning. Dan weet ik waar we de molotov cocktails kunnen droppenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, de cd's zijn gefikt. Nu zo boodschappen doen en dan inpakken en vannacht weg.
Ik raad jullie nu alvast aan niet mijn buren te worden, ik heb een cd met vreselijke foute muziek. 13 liedjes lang pure horror, en ik vrees dat daarna iemand me lieflijk de nek omdraait.
WTF, sta je op de camping? Krijg je dat allemaal mee?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:37 schreef ChRoNiC het volgende:
Net inkopen gedaan. 192 halve liter blikken pils.
18 zakken chips
10 zakken borrelnoten
en water
Ja op de camping, we zijn met 6 man en 2 vrouw. Dus dat wordt aardig slepen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
WTF, sta je op de camping? Krijg je dat allemaal mee?
Wil jij niet naast een grote legertent met oranje dekzeil gaan staan dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef BloodyLotte het volgende:
A3.
Serieus, ik heb de Havenzangers, Modern Talking, Sir Mix A Lot, The Llama Song, Rick Astley, en ga zo maar door. Ik pest mijn vrienden graag
Over koetjes en kalfjes, over muziek, over bier... over het leven...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:54 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je het trouwens over tijdens zo Fokmeet?
en mij natuurlijk....quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:52 schreef peaceman het volgende:
2 sixpacks grolsch, 12 flesjes water, borrelnootjes, 10 broodjes ei, 2 chips, pak bar le duc met rum en cola, 2 zakken dropred band, appelsap, fles spa citroen, bananen, sigaretten, en ongetwijfeld nog legio dingen die ik vergeten ben...
Rollen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef Liefste. het volgende:
Ik ben nu mijn tas aan het inpakken, verwikkeld in een heftige discussie over het opvouwen of oprollen van kleren. Ik ben zó slecht in inpakken
Proppen, zodat je dat op de terugweg ook kunt doen, scheelt weer moeilijk vouwen/rollenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef Liefste. het volgende:
Ik ben nu mijn tas aan het inpakken, verwikkeld in een heftige discussie over het opvouwen of oprollen van kleren. Ik ben zó slecht in inpakken
Oh ja, jij ging ook mee..quote:
Bij mij is het meer heel veel kleding [2 lange broeken want áls het nou de hele tijd regent, maar ook twee korte want áls het nou mooi weer is, heel veel shirtjes, een trui, nog maar een halflange broek...] in plaats van eten. Dat bedel ik daar wel bij elkaar. Bewarequote:Op woensdag 2 juli 2008 20:13 schreef Bayswater het volgende:
Six-pack Heineken. liter Bacardi, 2 flessen cola light, 2 pakken Bar le Duc, 6 flesjes AH water zonder koolzuur, 2 zakken paprikachips, zak borrelmix, veel kauwgom, 42 drankbonnen, combiticket, paspoort. pinpas, creditcard, paracetamol, 3 tijdschriften, boek Hugo Borst en wat kleding.
oja, en veel sigaretten![]()
morgenochtend?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:59 schreef BossFight het volgende:
Wij proberen rond een uur of vijf half zes in Werchter te zijn trouwens.
Anders. Vergelijkingen tussen festivals die totaal verschillend zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef kreuk050 het volgende:
Sfeer zit er goed in. Vriendin moet daar werken...
Is dit leuker als Pinkpop?
Uiteraard, wij vertrekken vannacht om kwart voor twee om te gaan verzamelen.quote:
Reserveer ff een plekje voor ons...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef BossFight het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vertrekken vannacht om kwart voor twee om te gaan verzamelen.
Wij moeten namelijk een groot genoeg plek zien te bemachtingen op A3 om ongeveer 15 tenten bij elkaar op te kunnen zetten, dan moet je er dus vroeg bij zijn.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan toch zeggen dat ik Lowlands tot nu toe 't leukste vind om naartoe te gaan. Pinkpop trekt me zeker niet en Werchter is gewoon, hoe zeg ik dat, wat minder luxe of zo. Niet verkeerd, zeker niet, maar omdat de vakantie niet anders kon hebben we maar besloten om nog es naar Werchter te gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anders. Vergelijkingen tussen festivals die totaal verschillend zijn
Doen we gewoon de meet op de camping!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ah... hou voor ons ook een plekje vrij! We zijn met 3 dames en 1 enorme tent.
Die tent gaan jullie zelf opzetten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ah... hou voor ons ook een plekje vrij! We zijn met 3 dames en 1 enorme tent.
Echt wel!quote:
Ik zou aan Mechelen-centrum de snelweg verlaten, Bonheiden (Mechelsesteenweg en Rijmenamseweg) volgen, dan Keerbergen (Mechelsebaan (verwarrend hequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga ook, maar ben nu pas een beetje aan het uitzoeken hoe of wat.
Denk dat ik gewoon richting Mechelen rij en dan vind ik het wel neem ik aan? Een duidelijke routebeschrijving staat niet op de site. Ik denk aan camping A4!
Ik hoop dat wij er voor 2 uur zijn, maar ja, moeten wel 3 uur rijden (uitgaande van fileloosheid tot bij Werchter).quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk niet dat wij er voor 2 uur zijn.En camping A3 klinkt wel als een hele goede optie.
Thanks. Maar van de site begrijp ik dat je zo niet in zone A geraakt!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik zou aan Mechelen-centrum de snelweg verlaten, Bonheiden (Mechelsesteenweg en Rijmenamseweg) volgen, dan Keerbergen (Mechelsebaan (verwarrend he) & Tremelobaan), dan Tremelo en dan ben je vlak bij Werchter, daar staan ook al bordjes. Zo ontwijk je het andere festivalgepeupel en kom je er sneller dan de 'gewone' weg (=Leuvensesteenweg volgen, maar zo geraak je er natuurlijk ook.)
http://www.viamichelin.be
Even een copy/paste van het vorige draadje: bungelde net zo'n drie posts voor het slotjequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:29 schreef Taigurrr het volgende:
Werchter-virgin hier! Hoe zit het met de tassencontrole? Beetje groot-uitgevallen camera's mogen niet mee naar binnen, maar wat is nou echt de kans dat ik een canon + twee lenzen binnenkrijg?
Graag advies van de kenners!
Haha.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Over 3 kwartier word ik opgehaald en ik heb niet geslapen. Dat wordt heel gaar tentje opzetten. Tot op Werchter mensvolk! En voor de thuisblijvers --> haha.
Heyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Editors nu @ StuBru. Wilde nog wat Sigur Rós meepikken...
Toch wel een erg fijne line up van Kings of Leonquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:57 schreef Froj het volgende:
op Werchtersite is alles te zien van de bands die toestemming daarvoor geven, helaas doet Radiohead flauw, maar Editors en Kings of Leon waren vanmiddag bijv. te zien
setlist Editors: Bones, Racing Rats, An End Has a Start, Escape the Nest, All Sparks, (hier was ik ff taart eten dus misschien een nummer gemist), Blood, Bullets, You Are Fading, Munich, Weight of the World, Fingers in the Factories, Smokers Outside the Hospital Doors
setlist Kings of Leon: Crawl, Black Thumbnail, My Party, ?, King of the Rodeo, Fans, Milk, 4 Kicks, Molly's Chambers, The Bucket, On Call, McFearless, Knocked Up, Charmer, Slow Night So Long (7 nummers van zelfde album lol)
Was het maar Moloko, dan was het wel wat geweest idd. Roisin Murphy is behoorlijk saai (drie keer live gezien).quote:Op zondag 6 juli 2008 20:18 schreef Blupp het volgende:
dat sigur ros, wat n zeikmuziek.. ook radiohead was n blamage; ben maar naar Gnarls Barkley gaan kijken, dat was wel vet, daarna Moloko wel aardig
ja klopt, was wel n beetje saai; ze had trouwens n shirt aan wat ze net zo goed niet had kunnen dragen :-)quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Was het maar Moloko, dan was het wel wat geweest idd. Roisin Murphy is behoorlijk saai (drie keer live gezien).
jij vindt dEUS de moeite niet ?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Back.
Vond het programma vandaag niet de moeite waard om te blijven, op Grinderman na.
Ik heb ze al een keer gezien en het is niet helemaal mijn ding... sorry.... dus ook geen reden om te blijven. En we haddden het ook gewoon gehad... en met in gedachten nog 3 uur te moeten rijden naar huis, vond ik het heerlijk om weer naar huis te gaan en nu te zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:49 schreef BramKVO het volgende:
Is er iets mis met Nederlanders ofzo ? dEUS speelde dus wel gisteravond hé ...
Het is me toch wat, gaan de hollanders al klagen over de britten op een belgisch festival.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat waren er trouwens achterlijk veel britten. Overal waar ik stond, zat of lag waren engelen etc. naast me.
Viel het echt uit? Want Patrick Watson heeft in z'n set standaard een stukje "niet versterkt" (dat gaat ie zo met z'n handen als 'toeter' voor z'n mond zingen).quote:Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Patrick watson (toen de electra uitviel, briljant moment).
Ik klaag absoluut niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is me toch wat, gaan de hollanders al klagen over de britten op een belgisch festival.
Waarschijnlijk heb ik je dan gezien, wij zaten verder naar achter maar die Nederlandse vlag kan me nog goed herinneren. Weet niet of je de naam Puyck ergens op een trui hebt zien staan ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup! Wij stonden bij de 1e kruising, achter de witte tent met Nederlandse vlag (en met zwarte letters daarop de naam van een of ander boerengehucht waarvan ik nu alweer de naam ben vergeten). Wij hadden een van de vele groen-met-witte-strepen partytent, die we gistermiddag heel fijn hebben getrasht met behulp van onze brabo overburen.Vervolgens de stokken in de grond gestoken en er wcpapier, bierblikjes en zooi omheen en in hebben gestoken. Het was gezellig
Ook vrijdag de Oude Markt opgegaan? Was beregezellig die avond in de binnenstad met allerlei optredens, daar wilde ik Neil Young en Moby in de overdaad van optredens wel voor laten schieten.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:55 schreef Felixa het volgende:
Vrijdag in Leuven gebleven, het programma vonden wij niet de moeite om naar de wei te gaan.
We zijn vannacht weggereden. We waren om net iets voor 3 uur thuis.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Vanacht trouwens nog daar geslapen? Echt veel overlast, de hele nacht... Pas om 7 uur was het stil om ons heen.
Wij zijn inderdaad ook op de Oude Markt beland bij Beleuvenissen. Erg gezellig, ja!!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook vrijdag de Oude Markt opgegaan? Was beregezellig die avond in de binnenstad met allerlei optredens, daar wilde ik Neil Young en Moby in de overdaad van optredens wel voor laten schieten.![]()
Kwam meestal kwart voor elf nog even aanschuiven voor het ontbijt, gelukkig waren alle eitjes precies 2 minuten gekookt..
Vond het wel vreemd rustig in het hotel (wel lekker in de hektiek). De paar mensen die er zaten, viel me op, hadden veelal backstagebandjes (vermoed ik want alle zangers hadden dezelfde bandjes) zoals een of andere Duitse cameraploeg.
Leuk te horen dat de tip bevallen is.
Je beschrijving van Radiohead geeft exact aan,waarom je hun nooit goed zal vinden. Dat er feitelijk niks gebeurde is overigens onzin. Radiohead is niet van de uitbundigheid (al hebben ze echt wel een paar dansbare nummers (Idiotique, 15 step), maar Radiohead is wel van een ongekend, constant hoog niveau. Ik vind het prachtig, jij niet. So be it.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef febster het volgende:
Mensen die Radiohead vet vonden moeten me dat toch maar eens uitleggen. Ik heb niks van ze in mijn muzieklijst omdat ik het vermoedde had dat het niet mijn muziek zou zijn ondanks dat mijn smaak toch ligt van klassiek naar knalharde techno. Ik ging er dus redelijk neutraal heen, sta je daar met tig duizend man, en dan gebeurt er feitelijk niks. Veel mensen willen gewoon lekker "los" gaan, maar dat kan niet door dat vage piepjes muziek waar je weinig tot niks mee kan. Ik bedoel als je optreed tussen 12 en 2 snachts kun je toch op zijn minst als publiek verwachten dat je kan dansen
. Zanger is zo goed als onverstaanbaar, en door de vage visuals weet je eigenlijk nu nog niet hoe hij er nu uitziet. Nou ja het zal wel, voor mij, en velen die ik gesproken heb, echt een dieptepunt van het festival (net zoals dEUS trouwens
). Voor de rest was het erggg vet hoor
Bij Justice stonden we ook in de tent maar dat was op een gegeven moment niet vol te houden. Een paar Britse diknekken sprongen alsof ze in een moshpit stonden.quote:Op maandag 7 juli 2008 03:21 schreef ssebass het volgende:
Zo Werchter was weer mooi. Voor alle mensen die ik heb verwond tijdens justice en underworld, mijn oprechte excuses
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef febster het volgende:
Mensen die Radiohead vet vonden moeten me dat toch maar eens uitleggen. Ik heb niks van ze in mijn muzieklijst omdat ik het vermoedde had dat het niet mijn muziek zou zijn ondanks dat mijn smaak toch ligt van klassiek naar knalharde techno. Ik ging er dus redelijk neutraal heen, sta je daar met tig duizend man, en dan gebeurt er feitelijk niks. Veel mensen willen gewoon lekker "los" gaan, maar dat kan niet door dat vage piepjes muziek waar je weinig tot niks mee kan. Ik bedoel als je optreed tussen 12 en 2 snachts kun je toch op zijn minst als publiek verwachten dat je kan dansen
. Zanger is zo goed als onverstaanbaar, en door de vage visuals weet je eigenlijk nu nog niet hoe hij er nu uitziet. Nou ja het zal wel, voor mij, en velen die ik gesproken heb, echt een dieptepunt van het festival (net zoals dEUS trouwens
). Voor de rest was het erggg vet hoor
Leuk verslagquote:Op maandag 7 juli 2008 20:58 schreef Molluck het volgende:
-R.E.M. WTF?? Zij hebben maar één goed nummer en de rest probeert daar allemaal op te lijken, niks aan...
Ja misschien niet helemaal onbevooroordeeld naar gaan kijken, maar ik ken alleen Losing My Religion en die zanger heeft een hele goede stem, maar die is wel zo apart dat ik alles wat ik niet kende daarop vond lijken, alleen een stukje minder goed. Ik hoorde van de mensen die iets beter thuis waren in hun muziek dat het gewoon een supergoed optreden was, maar het was gewoon niet mijn ding...quote:Op maandag 7 juli 2008 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leuk verslag, maar bij bovenstaande quote, rijzen een tweetal vragen:
- welk nummer bedoel je dan?
- hoeveel nummers van R.E.M. ken je?
Dat was inderdaad ook niet normaal. Ik had een prachtige plek maar 5 minuten nadat het begonnen was heb ik toch moeten afhaken, zat tot m'n nek in een springende sauna leek het wel..quote:Op maandag 7 juli 2008 20:56 schreef gday het volgende:
[..]
Bij Justice stonden we ook in de tent maar dat was op een gegeven moment niet vol te houden. Een paar Britse diknekken sprongen alsof ze in een moshpit stonden.
Haha oke... nou neem van mij aan dat die anderen gelijk hadden.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja misschien niet helemaal onbevooroordeeld naar gaan kijken, maar ik ken alleen Losing My Religion en die zanger heeft een hele goede stem, maar die is wel zo apart dat ik alles wat ik niet kende daarop vond lijken, alleen een stukje minder goed. Ik hoorde van de mensen die iets beter thuis waren in hun muziek dat het gewoon een supergoed optreden was, maar het was gewoon niet mijn ding...
Dat was wel een succes, stonden heel veel mensen uit hun dak te gaan. Maar soms was het inderdaad takkeherrie. Heel af en toe een leuk liedje gehoord.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:23 schreef Bayswater het volgende:
Baal nu toch wel dat ik Sigur Ros niet helemaal heb gezien.![]()
Die duffe DJ op het veld naast de pyramidetent met zijn half uur setjes mogen ze trouwens wel weglaten. Takkeherrie.
Maar ik wist bv ook dat "Ok Computer" uit 1997 als ik het goed zeg ongeveer gezien wordt als het beste album van de afgelopen 10 a 15 jaar. Dus ik ging er wel redelijk neutraal heen, omdat zoals ook hier, veel mensen de groep echt heel goed vinden, en ik dat wil begrijpen. Ik bedoel, ik begrijp Metal cq de wat hardere rock ook niet, maar over het algemeen kan ik nog wel zeggen of een band wel of niet goed is. Radiohead is ongeveer de enige band die een soort zwart gat vormt in mijn muzikale spectrum waar ik gewoon niks van begrijp, zelfs niet nu ik ze live heb gezien. Terwijl ik wel heel graag zelfs, wil begrijpen waarom velen dit de beste band (aller tijden?) vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je beschrijving van Radiohead geeft exact aan,waarom je hun nooit goed zal vinden. Dat er feitelijk niks gebeurde is overigens onzin. Radiohead is niet van de uitbundigheid (al hebben ze echt wel een paar dansbare nummers (Idiotique, 15 step), maar Radiohead is wel van een ongekend, constant hoog niveau. Ik vind het prachtig, jij niet. So be it.
Dit is overigens Thom Yorke, de zanger van Radiohead die je graag wilde zien:
[ afbeelding ]
p.s. je zegt dat je redelijk neutraal ging kijken, maar dat is toch echt niet waar, aangezien je ook zegt dat je vermoedde dat het niks voor je zijn. Lijkt me toch een redelijk vooroordeel
Me, meteen links bij de ingang, bij de oranje partytentquote:Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef ssebass het volgende:
Stonden er nog meer mensen hier op camping A1?
Tja bij niet iedereen valt het kwartje. Zo is het nu eenmaal. Ik heb vrienden die er geen klap aanvinden, maar die wel enorme muziekliefhebbers zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Maar ik wist bv ook dat "Ok Computer" uit 1997 als ik het goed zeg ongeveer gezien wordt als het beste album van de afgelopen 10 a 15 jaar. Dus ik ging er wel redelijk neutraal heen, omdat zoals ook hier, veel mensen de groep echt heel goed vinden, en ik dat wil begrijpen. Ik bedoel, ik begrijp Metal cq de wat hardere rock ook niet, maar over het algemeen kan ik nog wel zeggen of een band wel of niet goed is. Radiohead is ongeveer de enige band die een soort zwart gat vormt in mijn muzikale spectrum waar ik gewoon niks van begrijp, zelfs niet nu ik ze live heb gezien. Terwijl ik wel heel graag zelfs, wil begrijpen waarom velen dit de beste band (aller tijden?) vinden.
Dit stukje is NIET Radiohead.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef febster het volgende:sta je daar met tig duizend man, en dan gebeurt er feitelijk niks. Veel mensen willen gewoon lekker "los" gaan, maar dat kan niet door dat vage piepjes muziek waar je weinig tot niks mee kan. Ik bedoel als je optreed tussen 12 en 2 snachts kun je toch op zijn minst als publiek verwachten dat je kan dansen
. Zanger is zo goed als onverstaanbaar, en door de vage visuals weet je eigenlijk nu nog niet hoe hij er nu uitziet.
maar je hebt gewoon gelijk, het stelde weinig voor, je wilt toch n beetje genieten van muziek, bij Radiohead sta je maar te wachten tot er weer wat leuks komt en het komt maar niet....quote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Maar ik wist bv ook dat "Ok Computer" uit 1997 als ik het goed zeg ongeveer gezien wordt als het beste album van de afgelopen 10 a 15 jaar. Dus ik ging er wel redelijk neutraal heen, omdat zoals ook hier, veel mensen de groep echt heel goed vinden, en ik dat wil begrijpen. Ik bedoel, ik begrijp Metal cq de wat hardere rock ook niet, maar over het algemeen kan ik nog wel zeggen of een band wel of niet goed is. Radiohead is ongeveer de enige band die een soort zwart gat vormt in mijn muzikale spectrum waar ik gewoon niks van begrijp, zelfs niet nu ik ze live heb gezien. Terwijl ik wel heel graag zelfs, wil begrijpen waarom velen dit de beste band (aller tijden?) vinden.
Ik. Ik reed rond 15:00 binnen en werd door de organisatie naar die camping geleid, ik had dus niks te kiezen. Achteraf prima! Deze camping is het dichtstbij het terrein en ook de afstand van de parking naar de camping was klein.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef ssebass het volgende:
Stonden er nog meer mensen hier op camping A1?
Het genieten van de muziek was nu juist wél aanwezig, alleen daar had hij het eerst niet over....quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
maar je hebt gewoon gelijk, het stelde weinig voor, je wilt toch n beetje genieten van muziek, bij Radiohead sta je maar te wachten tot er weer wat leuks komt en het komt maar niet....
niemand rept over Gnarls Barkley, dat was echt heel gaaf.
Bedoel je gaaf als goed of dat het grappig was? Wij hebben Gnarls gehoord en vonden het echt het slechtste van heel Werchter! Maar we hebben wel geweldig om hem gelachen met zijn piepstemmetje, het was echt zo erg.....quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
niemand rept over Gnarls Barkley, dat was echt heel gaaf.
je moet er van houwe denk ik...ik heb ook erg van Gnarls Barkley genoten...die tent stond op z'n kopquote:Op maandag 7 juli 2008 22:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bedoel je gaaf als goed of dat het grappig was? Wij hebben Gnarls gehoord en vonden het echt het slechtste van heel Werchter! Maar we hebben wel geweldig om hem gelachen met zijn piepstemmetje, het was echt zo erg.....
Kijk, dat staat al heel anders als: Fout, want oud.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Die foutjes idd, en ik vond het gewoon saai. Niet mijn ding.
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:39 schreef BloodyLotte het volgende:
- Neil Young - Oud.
Wil je aub eens uitleggen in jip en janneke taal, wat er dan precies zo van hoog niveau was bij Radioheadquote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef peaceman het volgende:
Het gaat natuurlijk om de algehele indruk van een optreden. Ik ben met je eens dat Radiohead wel eens strakker gespeeld heeft, desondanks was het toch van een enorm hoog niveau. Een niveau wat slechts enkelen gehaald hebben naar mijn mening.
Nu heb ik ook een hoop niet gezien, dus het zou best kunnen dat daar een beter optreden tussen heeft gezeten. (Grinderman?)
Hier sla je de spijker op de kop. Radiohead vond ik overigens wel top, maar ik miste wel een afsluiter als Rammstein, Metallica of Muse!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wel jammer dat het laat of dance of de experimentele Radiohead/Ros en Deus was. Dan mis ik een Rammstein oid toch wel als afsluiter op 1 van de 4 avonden.
Nou bij hun optreden in het Westerpark speelden ze Paranoid Android niet. Deze keer was het de beurt aan Karma Police. Volgende keer spelen ze weer een andere niet. Niks bijzonders volgens mij en heeft zeker niks te maken met 'boven iedereen staan', want dan geldt het voor heeeeeeel veel bands.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:31 schreef Bayswater het volgende:
Net als Karma Police, die ze ook niet speelden. Horen ze eigenlijk wel te doen op een festival voor een breed publiek, maar aangezien ze boven iedereen staan doen ze dat juist weer niet.
Ik zal er morgen eens over nadenkenquote:Op maandag 7 juli 2008 23:24 schreef febster het volgende:
[..]
Wil je aub eens uitleggen in jip en janneke taal, wat er dan precies zo van hoog niveau was bij Radiohead? Want ik lees de reviews, en hier merk je het ook weer, het is een beetje band waarvan je het haast goddelijk vindt, of je vindt het 3x niks.
Metallica wilde niet heb ik begrepen.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hier sla je de spijker op de kop. Radiohead vond ik overigens wel top, maar ik miste wel een afsluiter als Rammstein, Metallica of Muse!
Oei heiligschennis, wat zeg je nu!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:30 schreef Operc het volgende:
Ben ik de enige die het erg naar vond dat Radiohead Creep niet speelde?
Ja er is een reden voor dat ze creep niet meer spelen. Ik weet alleen niet welke, volgens mij zijn zij het nummer gewoon zat. Ze hebben het de laatste jaren maar een keer gespeeld.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:30 schreef Operc het volgende:
Ben ik de enige die het erg naar vond dat Radiohead Creep niet speelde? Ik weet wel dat het misschien een te vaak gedraaid nummer is, maar zat er eerlijk gezegd wel op te wachten. (Mark Ronson was Uber!) Als ik tijd heb morgen een iets uitgebreider verslag van de concertjes.
Het heeft te maken met de beginjaren. Toen kwamen mensen puur naar hun optredens voor dat nummer. Als ze dat nummer eens vroeg in de setlist gestopt hadden, was halverwege het optreden de zaal leeg. Frustratie was het gevolg. Dat is bij mijn weten waarom ze het nummer zelf niet meer zo waarderen.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja er is een reden voor dat ze creep niet meer spelen. Ik weet alleen niet welke, volgens mij zijn zij het nummer gewoon zat. Ze hebben het de laatste jaren maar een keer gespeeld.
nee, het was te dicht bij de geboorte van de kleine.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Metallica wilde niet heb ik begrepen.
grinderman was heerlijk hoor. Intelligent georkestreerd lawaai. Ik vond het beter dan het nick cave optreden dat ik dit jaar gezien heb. nick en warren gingen volledig uit hun dak, en de nummers klonken een pak harder dan op plaat.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef peaceman het volgende:
Het gaat natuurlijk om de algehele indruk van een optreden. Ik ben met je eens dat Radiohead wel eens strakker gespeeld heeft, desondanks was het toch van een enorm hoog niveau. Een niveau wat slechts enkelen gehaald hebben naar mijn mening.
Nu heb ik ook een hoop niet gezien, dus het zou best kunnen dat daar een beter optreden tussen heeft gezeten. (Grinderman?)
A1 is al jaren onze vaste stek, en sinds de busparkingen zo ver liggen is er altijd meer dan plaats genoeg.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik. Ik reed rond 15:00 binnen en werd door de organisatie naar die camping geleid, ik had dus niks te kiezen. Achteraf prima! Deze camping is het dichtstbij het terrein en ook de afstand van de parking naar de camping was klein.
Heb sowieso nog nooit zo'n relaxte Werchter meegemaakt, ik herinner me úren wachten in de file op de toegangswegen en op de ring Antwerpen. Dat was nu vrijwel niet het geval!
Het sanitair op A1 was helaas wel bedroevend: paar Dixies en ijskoude trekdouches waarvan men met droge ogen beweerde dat deze warm waren en er 1,50 euro voor vroeg![]()
Maar het is een hele verbetering t.o.v. pakweg een 10 jaar geleden: toen had je alleen openluchtwasbakken met koud, niet drinkbaar water.
Ja die man heb ik ook nog gezien... er liep bij hem ook nog een man met een gebloemd jurkje en roze gestreepte maillot. Die stonden bij ons op de camping en liepen zo al 3 dagen rondquote:Op maandag 7 juli 2008 23:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog even staan headbangen bij Nightwish.
Iemand trouwens die engelse dude gezien gisteren met dat kanten roze onderbroekje en die kraaltjesdoek eroverheen? Ik stond in de rij bij de plee toen naast me opeens 20 mensen dubbelklapten van het lachen. Keek ik links van me, stond 'ie daar bij zo'n pisbak. "Come oooon willy, pee! You're made to do that, why won't yaaaa?!"
En dan niet te vergeten de powerrangers die bij the kooks voorbij kwamen rennen. En die lui in die bananenpakken (heel hard geroepen "o hai i upgraded your bananaz!"). en op vrijdag die hele groep lui waaronder een blikje bier en scooby doo. ik heb zo gelachen.
ja, klopt wel ergens. wij zaten ergens in het gras wat te eten en dan is het de perfecte achtergrondmuziek. Ik was al lang blij dat hij echt rockte en zich niet te goed voelde om een pak bekende nummers te spelen, dat had ook anders gekund. Maar het blijft heerlijk om zo'n held aan het werk te mogen zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond Neil Young bij vlagen ook erg langdradig veel van hetzelfde voor mijn gevoel omdat ik de liedjes gewoon niet ken. De liedjes die ik wel kende, vond ik wel goed... maar dat bijna 25 minuten durende nummer ik het uit irritatie geklokt dat irriteerde me mateloos. Tja op zich dus wel goed, maar in mijn beleving dus minder.
Ja, wij werden op verschllende plekken ook steeds omgebeukt. Een paar keer verhuisd en uiteindelijk zijn we een meter of 3 buiten de tent gaan staan. Daar was het wel te doen gelukkig, én bovendien een stuk koeler.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:53 schreef ssebass het volgende:
Hmm ik ben op youtube wat filmpjes aan het kijken van justice. Het valt me op dat die mensen gewoon rustig kunnen springen. Waar ik stond werd echt iedereen heel hard omgebeukt en lagen er allemaal mensen op de grond. De sfeer zat er in ieder geval goed in.
Hahaha ik heb ook een uur alleen bij Justice gestaan, mijn vriendin was na 5 minuten weg en we zijn samen vrij snel weggelopen bij Digitalism vanwege dat zinloze gebeuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:53 schreef ssebass het volgende:
Hmm ik ben op youtube wat filmpjes aan het kijken van justice. Het valt me op dat die mensen gewoon rustig kunnen springen. Waar ik stond werd echt iedereen heel hard omgebeukt en lagen er allemaal mensen op de grond. De sfeer zat er in ieder geval goed in.
kriek is een vrouwendrank hé kerel ...quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef nein het volgende:
Kriek! wtf is dat voor bagger man! Ik heb 3 dagen gedacht dat mensen wel verdacht veel cassis aan het drinken warenUiteindelijk op de laatste avond toch maar geprobeerd....en na 3 slokken weggegooid
Hier ook camping A1, sjappies van de parkeerwacht stuurde ons eerst naar de Parking van Camping A3 Parking A5 ofzo. Iets dat wij uiteraard niet wilden gezien de enorme afstand lopen naar A1. Toen maar even de krukken uit de dakkoffer gepakt van een maat van me (had ze voor de zekerheid bij zich aangezien hij net een week weer mocht lopen zonder) en toen mochten we dan door over een of andere afgesloten eenrichtings weg tussen de 2 parkings van A3 door.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
A1 is al jaren onze vaste stek, en sinds de busparkingen zo ver liggen is er altijd meer dan plaats genoeg.
En sinds de campers niet meer op de camping zelf mogen is de ietwat kwalijke reputatie die het had ook niet meer correct.
Helemaal mee eens... ik mag geen alcohol drinken (zwanger) en had dus alleen de keus tussen cola of water.. nou dat gaat je op een gegeven moment wel de keel uithangen. Gelukkig hadden ze ook watermeloenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef nein het volgende:
En die dranksoorten verder, wat een onzin zeg: cola, cola light én cola zero...konden ze niet minimaal één daarvan vervangen door sinas of 7up ofzo?
Chocomel heb ik niet gezien maar vind ik niet lekker met warm weerquote:
Je hebt toch geen 2,50 voor een bakje thee betaald he?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Chocomel heb ik niet gezien maar vind ik niet lekker met warm weeren fristi lust ik helemaal niet. Ze hadden gelukkig wel thee, dus dat heb ik af en toe ook wel gehad. Koffie lust ik ook niet, dus ook geen optie.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hebt toch geen 2,50 voor een bakje thee betaald he?
Die waren inderdaad erg lekker, buiten de wei had je ze ook met slagroom. Mjammie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:46 schreef Felixa het volgende:
Wij hadden ook 20 drankbonnen over en hebben die voor EUR 40,- doorverkocht aan mensen die in de rij bij de bonnenkassa stonden.
Het lekkerste op de wei vind ik toch nog altijd de wafels.
Zo'n lekkere, plakkerige, warme wafel... nom nom nom...
Ga jij eens even aan t werk!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die waren inderdaad erg lekker, buiten de wei had je ze ook met slagroom. Mjammie.
Ben ik aan het doen hoor... Alhoewel, nu aan het lunchen.quote:
In ieder geval hele flauwe humor ja, of was 't wel humor eigenlijk? Vooral die gast met die dikke nepsnor met z'n bezempjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:33 schreef Molluck het volgende:
Wie waren trouwens die ontzettend niet-grappige presentatoren op het mainstage?
Was het nou echt alcoholarm bier zoals sommigen beweerden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:40 schreef Bayswater het volgende:
Normale Stella uit een glas is inderdaad prima te drinken, maar hier zat een naar smaakje aan.
Zouden er echt mensen zijn die het niet gemerkt hebben dat er bijna geen alcohol in zat?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:38 schreef Bayswater het volgende:
Ja, dat was het. Werd ook gewoon verteld door degenen die het verkochten als je er naar vroeg. Maar zolang je het niet weet lijkt het als een placebo te werken.
Hahaha, wij dachten precies hetzelfde! En inderdaad, toen we de laatste drankbonnen nog op moesten maken dachten we: laten we die crap dan ook maar eens proberen. Een paar slokjes, en toen ging het over de grond.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef nein het volgende:
Kriek! wtf is dat voor bagger man! Ik heb 3 dagen gedacht dat mensen wel verdacht veel cassis aan het drinken warenUiteindelijk op de laatste avond toch maar geprobeerd....en na 3 slokken weggegooid
Was het bier buiten het festival terrein ook alcoholarm?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:38 schreef Bayswater het volgende:
Ja, dat was het. Werd ook gewoon verteld door degenen die het verkochten als je er naar vroeg. Maar zolang je het niet weet lijkt het als een placebo te werken.
Wordt dat eigenlijk in de rest van nederland niet gedronken? Ik woon namelijk in Zeeuws-Vlaanderen en hier is het best populair onder de vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:50 schreef gday het volgende:
[..]
Hahaha, wij dachten precies hetzelfde! En inderdaad, toen we de laatste drankbonnen nog op moesten maken dachten we: laten we die crap dan ook maar eens proberen. Een paar slokjes, en toen ging het over de grond.
Lijkt mij een indianenverhaal maar goed.. ik geloof ook niet zomaar alles wat men beweert.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:51 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Was het nou echt alcoholarm bier zoals sommigen beweerden?
quote:Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. Meestal is dit percentage de helft: 2,5 % in plaats van 5%. Het wordt soms ook kermisbier genoemd.
Het wordt vaak geschonken tijdens evenementen zoals festivals en voetbalwedstrijden in een poging openbare dronkenschap in toom te houden en ordeverstoring door mensen die onder de invloed van alcohol zijn te beperken. Een bijkomend voordeel is dat het ervoor zorgt dat je op zomerse festivals niet te snel uitdroogt. Evenementenbier wordt vaak geserveerd in plastic glazen of bekers.
Als er bij een evenement evenementenbier wordt geschonken, wordt dit duidelijk aangegeven. Mocht dit niet worden aangegeven, is dit een vorm van oplichting.
En een redelijke bak soep voor 2 voedselbonnen, wat dus betekent dat je beter je dorst kon lessen met soep dan met cola (zover soep drinken is).quote:
Helaas niet zo verstandig icm een zwangerschap ivm brandend maagzuur. Maar andersquote:
Hé gast, ik ben dan ook ene dame...quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:06 schreef BramKVO het volgende:
[..]
kriek is een vrouwendrank hé kerel ...
Kijk, daar hou ik van.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:25 schreef nein het volgende:
[..]
Hé gast, ik ben dan ook ene dame...![]()
dan nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |