abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59948958
Goddomme wat had ik graag Kings of Leon gezien

If you call me now, I'd comme a running
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59949858
Hoogtepunten van deze Werchter-editie wat mij betreft:
Sigur Rós
The Hives
The Raconteurs

Donderdag alleen Lenny Kravitz en REM gezien.
Allebei gewoon gedegen optredens.
Alleen mag die Kravitz zijn nummers wel eens wat minder lang uitrekken...

Vrijdag in Leuven gebleven, het programma vonden wij niet de moeite om naar de wei te gaan.

Zaterdag alles vanaf the Hives gezien (alleen hoofdpodium).
The Hives echt het leukste, meest enthousiaste optreden van dit weekend.
Editors ook gewoon goed.
Kings of Leon, beetje saai, die zanger stond uit zijn ogen te kijken met een blik van: "Wat doe ik hier in jezusnaam." Volgens mij zei hij op het laatst ook zoiets dat de meeste mensen waarschijnlijk voor andere bands alvast vooraan stonden.
Ben Harper: ik viel bijna in slaap. Wat een saaiheid...
En toen natuurlijk Sigur Rós. Ik stond naast een paar Italianen die duidelijk voor Radiohead kwamen en nog nooit van Sigur Rós hadden gehoord. Na een paar nummers waren ze helemaal om!
Ze riepen maar steeds: "This is crazy!!!!" Leuk om mensen tijdens een optreden zó om te zien slaan.
Ik heb met kippenvel staan kijken (meezingen lukt op een enkel woord na nog steeds niet).
Was blij dat men er niet doorheen praatte, daar was ik wel bang voor.
Radiohead vond ik zelf wat tegenvallen, ik hou toch meer van de rockachtige nummers.
Ik vond het ook niet echt een festivaloptreden, voor een festivalpubliek worden toch vaker wat "populairdere" nummers uit de kast getrokken.

Zondag the Raconteurs gezien, fan-tas-tisch, alleen jammer dat Jack White's microfoon het een paar nummers lang niet deed. Met weer zo'n weergaloze uitvoering van Blue Veins. Stond bijna met tranen in mijn ogen.
Daarna een stukje Grinderman meegepakt, klonk erg goed.
Kaiser Chiefs, ja, was gewoon weer leuk zoals altijd.

Het was echt een gouden greep om in een hotel in Leuven te verblijven (Bayswater, bedankt voor de tip! ). Lekker uitslapen, in bad, heerlijk ontbijtbuffetje, beetje winkelen in Leuven, op je gemakkie met de bus naar de wei en 's avonds zonder problemen weer terug. Helemaal geweldig! Hadden we jaren eerder moeten doen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_59950017
Zaten er nog mensen hier op A3? Wij schenen de bijnaam ' vervelende hollanders ' te hebben.
pi_59950397
Yup! Wij stonden bij de 1e kruising, achter de witte tent met Nederlandse vlag (en met zwarte letters daarop de naam van een of ander boerengehucht waarvan ik nu alweer de naam ben vergeten). Wij hadden een van de vele groen-met-witte-strepen partytent, die we gistermiddag heel fijn hebben getrasht met behulp van onze brabo overburen. Vervolgens de stokken in de grond gestoken en er wcpapier, bierblikjes en zooi omheen en in hebben gestoken. Het was gezellig
pi_59950674
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup! Wij stonden bij de 1e kruising, achter de witte tent met Nederlandse vlag (en met zwarte letters daarop de naam van een of ander boerengehucht waarvan ik nu alweer de naam ben vergeten). Wij hadden een van de vele groen-met-witte-strepen partytent, die we gistermiddag heel fijn hebben getrasht met behulp van onze brabo overburen. Vervolgens de stokken in de grond gestoken en er wcpapier, bierblikjes en zooi omheen en in hebben gestoken. Het was gezellig
Waarschijnlijk heb ik je dan gezien, wij zaten verder naar achter maar die Nederlandse vlag kan me nog goed herinneren. Weet niet of je de naam Puyck ergens op een trui hebt zien staan ofzo?
pi_59950962
Niet dat ik me herinner. Ik heb zoveel shirts gezien. We zongen iig wel de hele tijd I'm gonna throw the piggy down the hill van Tom Greene. Niemand kende het.
pi_59950994
Vanacht trouwens nog daar geslapen? Echt veel overlast, de hele nacht ... Pas om 7 uur was het stil om ons heen.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:56:13 #133
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_59951284
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:55 schreef Felixa het volgende:
Vrijdag in Leuven gebleven, het programma vonden wij niet de moeite om naar de wei te gaan.
Ook vrijdag de Oude Markt opgegaan? Was beregezellig die avond in de binnenstad met allerlei optredens, daar wilde ik Neil Young en Moby in de overdaad van optredens wel voor laten schieten.
Kwam meestal kwart voor elf nog even aanschuiven voor het ontbijt, gelukkig waren alle eitjes precies 2 minuten gekookt. .
Vond het wel vreemd rustig in het hotel (wel lekker in de hektiek). De paar mensen die er zaten, viel me op, hadden veelal backstagebandjes (vermoed ik want alle zangers hadden dezelfde bandjes) zoals een of andere Duitse cameraploeg.

Leuk te horen dat de tip bevallen is.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_59951330
Mensen die Radiohead vet vonden moeten me dat toch maar eens uitleggen. Ik heb niks van ze in mijn muzieklijst omdat ik het vermoedde had dat het niet mijn muziek zou zijn ondanks dat mijn smaak toch ligt van klassiek naar knalharde techno. Ik ging er dus redelijk neutraal heen, sta je daar met tig duizend man, en dan gebeurt er feitelijk niks . Veel mensen willen gewoon lekker "los" gaan, maar dat kan niet door dat vage piepjes muziek waar je weinig tot niks mee kan. Ik bedoel als je optreed tussen 12 en 2 snachts kun je toch op zijn minst als publiek verwachten dat je kan dansen . Zanger is zo goed als onverstaanbaar, en door de vage visuals weet je eigenlijk nu nog niet hoe hij er nu uitziet. Nou ja het zal wel, voor mij, en velen die ik gesproken heb, echt een dieptepunt van het festival (net zoals dEUS trouwens ). Voor de rest was het erggg vet hoor

[ Bericht 9% gewijzigd door febster op 07-07-2008 17:06:03 ]
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59951392
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Vanacht trouwens nog daar geslapen? Echt veel overlast, de hele nacht ... Pas om 7 uur was het stil om ons heen.
We zijn vannacht weggereden. We waren om net iets voor 3 uur thuis.
pi_59951760
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:56 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ook vrijdag de Oude Markt opgegaan? Was beregezellig die avond in de binnenstad met allerlei optredens, daar wilde ik Neil Young en Moby in de overdaad van optredens wel voor laten schieten.
Kwam meestal kwart voor elf nog even aanschuiven voor het ontbijt, gelukkig waren alle eitjes precies 2 minuten gekookt. .
Vond het wel vreemd rustig in het hotel (wel lekker in de hektiek). De paar mensen die er zaten, viel me op, hadden veelal backstagebandjes (vermoed ik want alle zangers hadden dezelfde bandjes) zoals een of andere Duitse cameraploeg.

Leuk te horen dat de tip bevallen is.
Wij zijn inderdaad ook op de Oude Markt beland bij Beleuvenissen. Erg gezellig, ja!!
In het hotel inderdaad veel roze bandjes en ook John Butler (die herkenden we van het plaatje uit het Humo-boekje en het feit dat er wat Australische hotelgasten hem de hand schudden) en de presentatoren van het festival zagen wij bij het ontbijt (in het Novotel dus).
  maandag 7 juli 2008 @ 18:06:49 #137
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59952919
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef febster het volgende:
Mensen die Radiohead vet vonden moeten me dat toch maar eens uitleggen. Ik heb niks van ze in mijn muzieklijst omdat ik het vermoedde had dat het niet mijn muziek zou zijn ondanks dat mijn smaak toch ligt van klassiek naar knalharde techno. Ik ging er dus redelijk neutraal heen, sta je daar met tig duizend man, en dan gebeurt er feitelijk niks . Veel mensen willen gewoon lekker "los" gaan, maar dat kan niet door dat vage piepjes muziek waar je weinig tot niks mee kan. Ik bedoel als je optreed tussen 12 en 2 snachts kun je toch op zijn minst als publiek verwachten dat je kan dansen . Zanger is zo goed als onverstaanbaar, en door de vage visuals weet je eigenlijk nu nog niet hoe hij er nu uitziet. Nou ja het zal wel, voor mij, en velen die ik gesproken heb, echt een dieptepunt van het festival (net zoals dEUS trouwens ). Voor de rest was het erggg vet hoor
Je beschrijving van Radiohead geeft exact aan,waarom je hun nooit goed zal vinden. Dat er feitelijk niks gebeurde is overigens onzin. Radiohead is niet van de uitbundigheid (al hebben ze echt wel een paar dansbare nummers (Idiotique, 15 step), maar Radiohead is wel van een ongekend, constant hoog niveau. Ik vind het prachtig, jij niet. So be it.

Dit is overigens Thom Yorke, de zanger van Radiohead die je graag wilde zien:

p.s. je zegt dat je redelijk neutraal ging kijken, maar dat is toch echt niet waar, aangezien je ook zegt dat je vermoedde dat het niks voor je zijn. Lijkt me toch een redelijk vooroordeel
  maandag 7 juli 2008 @ 18:37:08 #138
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59953566
Zoals jij reageert Febster, zo reageerden mijn festivalmaten dus ook. Maar ik heb daar echt met tranen in de ogen mee staan "spacen". Mijn vriendin keek me aan van, what the fuck is dit voor muziek. Toen heb ik gezegd dat ze d'r ogen eens dicht moest doen. De rest van 't optreden heeft ze ook lekker mee staan bewegen op de muziek.

Ik ben de discussie verder ook niet aangegaan, ik ben van mening dat 't een puik stuk werk was en de kwaliteit ongekend hoog was. Ik heb 't in ieder geval erg kunnen waarderen. Ieder z'n ding zullen we maar zeggen

Zo heb ik gister ook erg van Beck kunnen genieten.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 7 juli 2008 @ 19:15:59 #139
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_59954339
Vergeet ik helemaal The Verve op vrijdag

Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_59954501
Thuuiiiiiis! En nog steeds niet gedoucht. Wat was het gezellig! Exchange students om ons heen, Denen, Finnen, 's nachts bij je tent aankomen en er niet in kunnen omdat dikke Amerikaanse meisjes hun tent pal voor jouw ingang hebben gezet, waterballonnen gooien, croissaintjes eten, lekke luchtbedden [matjes stelen] ...

Editors waren gelukkig beter dan op Pinkpop. Mooi plekje vooraan en geweldig optreden. Mika was ook gezellig in de regen onder een zeiltje met die hele show van hem, Radiohead en Neil Young waren sfeervol, the Kooks waren weer vanouds gezellig en opzwepend, Digitalism was losgaan, yeuh! Justice was echt gekkenhuis, enge dronken mannen van 50+ die zich tegen iedereen aan lieten vallen, mensen die dachten dat het normaal was om kleine schattige meisjes weg te duwen, lekker springen blablabla.

Hercules was raar. We stonden aan de zijkant toen opeens een dikke man die ver van de wereld leek vroeg hoe laat het was, stond hij later op het podium opeens gitaar te spelen. Wauw! We vroegen later aan Belgen of die ene zangeres nou een man of vrouw was, nou: "Dat is een travestiet, dat is een jeanet, dat is een jeanet en zij is lesbisch." Huillachbandje. Net als Ben Folds, een echt begrip geworden in onze tent.

De eeuwige discussie over patat en friet is ook beslecht. Patatten zijn aardappelen, in België eet men fritten! Mmmmmmh
I would go along with someone like you
pi_59955369
Van alle twaalf Werchters die ik tot nu toe heb meegemaakt, vond ik dit muziekaal de slechtste (naar mijn smaak dan). Wel genoten van Radiohead (Jigsaw ), Underworld was echt geweldig, en ze genoten van het enthousiasme van het publiek (you made this stage the mainstage), Editors, altijd goed. Verrassend goed was ook Black Box Revalation. Slayer viel me ook erg mee, gaaf! Justice laatste stuk van meegemaakt, ook goed! The Gossip: muziek niet zo mooi, band slecht, zangeres goed en wat een leuk mens om live te zien tussen het publiek.

Maar wat heb ik verder veel bands gezien die wel goed waren, maar die mij hebben doen gapen. Zoals Air Traffic, The Kooks, Ben Harper, Sigur Ros, Neil Young (sorry, Thom Yorke), the Hyves etc.

Anouk was qua optreden erg goed, maar wat een genante vertoning. Met dat clownspak aan en dat gedoe met die kinderen. Die horen niet op het podium. Waar is dat lekkere stoere wijf gebleven? Ik zag nu een doorsnee huisvrouw die haar kinderen interessanter vindt dan haar werk (dat is altijd natuurlijk, maar ik bedoel op het moment dat ze met werk bezig was). Jammer hoor.

Verder opvallend veel buitenlanders dit jaar. Vind ik toch jammer, ik vind die Belgische sfeer juist altijd zo leuk en wordt altijd een beetje moe van die gillende Engelse meisjes. Heb trouwens nog gezien hoe er een meegenomen werd door de bassist van The Kooks tijdens Justice. Ze keek er niet blij bij, maar het was toch de (inval)bassist van The Kooks, dus ze ging toch maar met hem mee, ook al was hij vervelend en lelijk......
pi_59955845
Inderdaad heel veel buitenlanders dit jaar (dat zijn "wij" Nederlanders natuurlijk ook!) maar soms was het net of je in Engeland was.
Maar met die Eurostar rijden ze sneller van Londen naar Brussel dan de trein van Amsterdam naar Brussel en het kost ook niet veel. Voor EUR 30,- heb je al een treinkaartje Londen-Brussel.
Veel Australiers ook, viel me vorig jaar ook al op.
Ik las op teletekst dat er van de 80.000 bezoekers 25.000 van buiten België kwamen.
pi_59956042
Ja, ik ben een reservebelg, dus vandaar......

Wat is het trouwens toch fijn om weer op je eigen w.c. te kunnen zitten he.

En wat was dat trouwens vanmorgen om een uur of 07.00 met die wagens van de Mobiele eenheid met zwaailichten en gillende sirenes richting campings A3/A4?
pi_59956138
Mensen die Radiohead kut vonden.
Mijn vriendinnetje heeft zelfs staan huilen omdat ze het zo mooi vond. En dat was het ook!
Het huilen heb ik uitgesteld tot gisteravond bij Beck. Toen hij begon heb ik even een paar tranen weggeveegd. Ik heb een jaar naar dat moment uitgekeken, kan er nog eeuwen op teren. Ja ik blijf hyper. Ik was al Beck freaked, het is nu alleen maar erger geworden.
pi_59956499
Als ik jou zo hoor heb ik toch wel spijt dat ik niet ben gaan kijken. Heb zelfs een c.d. van Beck (die van vroeger die iedereen heeft, Odelay of zo). Maar Underworld was ook wel erg gaaf...
pi_59956609
Hij begon met Loser, echt iedereen meezingen enzo. Geweldig! Maar mijn mening strookt waarschijnlijk niet met de werkelijkheid hoor. Ik ben gewoon enorm fan. Ik zou waarschijnlijk nog joelend vooraan staan als hij een broodje kaas op een podium zou staan te eten terwijl hij op een valse ukelele pingelt.
  maandag 7 juli 2008 @ 20:53:12 #147
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59956687
Beck speelde gewoon ook heel degelijk, ik hou wel van dat zwaardere gitaarwerk wat ie showt. En zo'n vet foute zonnebril op

Alleen heb ik nogal last gehad van de lichtstralen aan de zijkant, die schenen echt fel 't publiek in.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 7 juli 2008 @ 20:56:03 #148
10710 gday
propria cures
pi_59956765
quote:
Op maandag 7 juli 2008 03:21 schreef ssebass het volgende:
Zo Werchter was weer mooi. Voor alle mensen die ik heb verwond tijdens justice en underworld, mijn oprechte excuses
Bij Justice stonden we ook in de tent maar dat was op een gegeven moment niet vol te houden. Een paar Britse diknekken sprongen alsof ze in een moshpit stonden.

Toppers voor mij waren Sigur Rós, Radiohead, REM en Digitalism.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  maandag 7 juli 2008 @ 20:58:28 #149
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_59956824
Ik ben ook terug, vermoeid maar wel voldaan, leuk om hier die wisselende reacties te horen.

Ik heb gezien op donderdag:
-Air Traffic, wel leuk, niets bijzonders want de sfeer zat er nog niet echt in.
-Vampire Weekend, gaaf, maar we zijn halverwege weggelopen omdat mijn vriendin het 'allemaal een beetje hetzelfde' vond.
-Mika, helemaal vooraan, zonder dat we dat zelf wilden, ik heb er helemaal niets mee maar het was wel een groot feest.
-Shameboy, wij waren de enige in t-shirt en zonder regenjas bij Mika, dus toen moesten we echt schuilen om niet de rest van het festival ziek te zijn. Wat een gekkenhuis in die tent, echt niet normaal zo vet.
-Stukje Lenny Kravitz, niet zo mijn ding, live wel heel goed.
-R.E.M. WTF?? Zij hebben maar één goed nummer en de rest probeert daar allemaal op te lijken, niks aan...
-Stukje 2ManyDJ's maar dat was niets bijzonders imo, we hadden geen zin om nog op de Chemical Brothers te wachten wat ik persoonlijk wel jammer vond, maar de reacties waren zo wisselend dat ik niet weet of ik wat gemist heb.

Vrijdag
-Monza, wat een belachelijke muziek en wat een idioot is die zanger, ik dacht dat Blof de kutste muziek ooit maakte, maar bij deze stel ik mijn oordeel bij.
-Patrick Watson, heel mooi, geweldig hoe die sfeer in de tent is bij dit soort concerten.
-Stukje Slayer, dit wilde ik gewoon eens zien of vooral horen en het was best grappig. Absoluut niet mijn muziek, maar wel vet om eens mee te maken.
-Stukje Ben Folds, heel leuk, ik kende er te weinig van maar het was erg goed.
-Jammer dat Babyshambles afzegde (ook grappig dat er al een waarschuwing in het boekje stond), daarna nog een stuk Air Traffic gezien dat aanzienlijk gezelliger was dan de eerste dag.
-My Morning Jacket, enige echte 'ontdekking' van dit festival, in onze Jay-Z boycot zijn we dus maar naar de tent gegaan en we waren echt aangenaam verrast, het oogde en klonk allemaal wat ouderwets maar het was echt gaaf.
-Duffy, voor mij een van de hoogtepunten, vreemd dat iedereen haar live zo slecht vond. Ik vond het echt prachtig en de sfeer in de tent was echt geweldig.
-Zita Swoon wilde mijn vriendin per se zien, ik kende het niet, maar het was echt superleuk, vrolijke mooie muziek, leuk om naar te kijken. Ik snap best dat de Belgen hier zo trots op zijn, ideale festivalmuziek ook.
-Neil Young kon ons niet zo erg boeien. Wel respect voor die ouwe baas op het podium, maar zijn muziek vond ik niet echt bijzonder.
-Hot Chip, supervet, ik wilde hen pe se zien, maar ik wist niet wat ik ervan moest verwachten. Echt supergaaf en een groot feest in de tent. Supersterk, ook buiten het singlemateriaal om
-Digitalism "dit vind ik dus echt kutmuziek" aldus mijn partner, ik kende alleen hun singles en aangezien we allebei nogal moe waren zijn we maar gegaan. Alsnog vrij laat op de camping aangekomen en nauwelijks geslapen ook die nacht helaas. Wel ff Moby meegepikt vanuit de camping lol, dat ging een stuk harder dan gisteren.

Zaterdag
-The Whigs: "Hier word ik niet echt wakker van"
-The Gossip, dit konden we niet aanzien, maar eigenlijk was het wel heel grappig. De muziek deed ons alleen niet zoveel, ik heb niets gehoord dat zo goed was als Standing in the Way of Control...
-MGMT, het enige wat we 'in de tent' hebben gezien zonder dat we er zelf in stonden, hierdoor kwam het op ons een stuk minder over. Jammer want ik had er na het album wel wat meer van verwacht. Hoogtepuntje was zeker wel Electric Feel.
-The Hives, hier keek ik zelf erg naar uit, superalbum, maar ik wist niet dat de show zo vet zou zijn. "The day the world ends, is the day The Hives stop playing. But don't you worry, 'cause The Hives will never ever stop playing!" Op een gegeven moment draafde hij wel door, het publiek blíjft niet aan het klappen, maar de show was wel heel gaaf, zeker omdat we al een aantal keren hadden gezegd dat het jammer was dat de bandjes die we niet zo goed kenden vaak ook nogal saai waren om te zien op het podium.
-The Editors, een van de redenen waarvoor we gingen. Jammer van de regen maar deze twee bands achter elkaar waren een van de hoogtepunten van het festival. Supersterke nummers en live ook ontzettend goed.
-Volgens mij waren we hier zo nat dat we ff naar de camping teruggegaan zijn en omdat we Kate Nash toch niet zo boeiend vonden (dieptepunt van het festival hoorde ik later) Wel een stukje Ben Harper gezien, best leuk, maar misschien beter geschikt voor de tent.
-KT Tunstall, terug in de tent, ook weer van die ideale festivalmuziek. Niet echt mijn muziek, maar wel heel leuk, grappig hoe ze zichzelf samplet met het pedaal zodat ze in haar eentje een heel nummer aan kan kleden.
-Met vooruitziende blik zijn we toen maar Sigur Ros gaan bekijken, half uur gewacht en toen bleek het al dat wij niet de enige waren die een plekje aan het veroveren waren. Ik wist niet wat ik hiervan moest verwachten, maar het was echt heel mooi. Heel sfeervol met de kostuums, lampions, de invallende schemering en die mystieke muziek. De cd mogen ze houden want hier luister ik nooit naar, maar dit was een van de onverwachtse hoogtepunten.
-Radiohead uiteraard, volgens mij was de tent behoorlijk leeg want het was gigantisch druk. We hadden wel een goede plek en echt genoten van de muziek en de show. Ik kende eigenlijk te weinig van hun werk echt goed, maar het was echt geweldig. Een van de hoogtepunten, prachtige afsluiting van deze dag die echt voorbij leek te vliegen door de mooie dingen die we gezien hebben.

Zondag:
-Panic At The Disco, het veld was nog niet helemaal wakker en dan rockt die band opeens een stuk minder dan ze in de clips willen doen geloven.
-Anouk, hoewel ik minder fan ben van haar nieuwe werk was het toch een heel goed optreden.
-The Kooks, allemaal leuke liedjes, goed optreden ook, maar na 3 dagen vonden we het vanaf het grasveld bekijken al wel genoeg...
-The Raconteurs moesten we natuurlijk wel vanaf het begin vooraan zien, echt een ijzersterk optreden, alles even goed, geweldige muziek en live net zo goed als op het album.
-Justice, daar weet ik nog steeds niet van wat ik er van moet denken. Het was aan de ene kant heel vet en aan de andere kant was het een beetje zinloos gespring op veels te lang gerekte nummers die eigenlijk al allemaal 2+ jaar oud zijn. (ze deden denk ik een nummer of 7-8 in die anderhalf uur dat ze speelden) Het was echt een gekkenhuis in die tent, maar muzikaal vond ik het een beetje teleurstellend.
-Beck, noem me een cultuurbarbaar maar hier kende ik echt niets van...dacht ik totdat er opeens allemaal liedjes voorbijkwamen die ik echt tot de klassiekers reken. (Huh, is Loser ook van hem? Nausea? En Two Turntables and a Microphone (Where It's At dus) en Everybody's Gotta Learn Sometime)
-dEUS, de lichtshow was geweldig, maar de band was gewoon imo niet goed genoeg om af te sluiten. Heel cool om een Belgische band af te kunnen laten sluiten, maar ik had niet echt het idee dat het publiek dit ook heel erg vet vond. Ik vind van Vantage Point sowieso alleen The Architect en Slow en Eternal Woman met de gastvocalen goed en ook in het optreden ontbrak het aan kwaliteit. Het was gewoon niet goed genoeg om een vierdaags festival mee af te sluiten, ik weet niet hoe Nightwish geweest is.

Verder was het echt top, de sfeer, de muziek, het weer voor het grootste gedeelte toch ook wel
Niks aantrekken van die smerige toiletten en de modder, gewoon vier dagen lang vadsig eten (hoewel broodjes smos en een red bull als ontbijt prima te doen zijn) niet douchen en weinig slapen, ik moet volgend jaar gewoon weer!

Ik stond op A4 trouwens, A3 was net vol toen we aankwamen, maar wandelend maakte dat niet zo heel veel uit op het hele stuk. Hoe vroeg moet je eigenlijk komen om op A1 te staan?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 7 juli 2008 @ 21:00:30 #150
10710 gday
propria cures
pi_59956880
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef febster het volgende:

Ik vond zowel Radiohead als dEUS erg fijn, al kunnen ze volgens mij wel beter. Radiohead trok overigens wel een ongelofelijk kutpubliek aan. We werden zowat geplet vooraan door allerlei kutlui die per se vlak van tevoren nog helemaal naar voren wilden persen. Uiteindelijk zijn we daar maar weggegaan want het was niet meer te houden.

Camping C3 hier trouwens. Heerlijk rustige camping.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')