Helemaal mee eens... ik mag geen alcohol drinken (zwanger) en had dus alleen de keus tussen cola of water.. nou dat gaat je op een gegeven moment wel de keel uithangen. Gelukkig hadden ze ook watermeloenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef nein het volgende:
En die dranksoorten verder, wat een onzin zeg: cola, cola light én cola zero...konden ze niet minimaal één daarvan vervangen door sinas of 7up ofzo?
Chocomel heb ik niet gezien maar vind ik niet lekker met warm weerquote:
Je hebt toch geen 2,50 voor een bakje thee betaald he?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Chocomel heb ik niet gezien maar vind ik niet lekker met warm weeren fristi lust ik helemaal niet. Ze hadden gelukkig wel thee, dus dat heb ik af en toe ook wel gehad. Koffie lust ik ook niet, dus ook geen optie.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hebt toch geen 2,50 voor een bakje thee betaald he?
Die waren inderdaad erg lekker, buiten de wei had je ze ook met slagroom. Mjammie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:46 schreef Felixa het volgende:
Wij hadden ook 20 drankbonnen over en hebben die voor EUR 40,- doorverkocht aan mensen die in de rij bij de bonnenkassa stonden.
Het lekkerste op de wei vind ik toch nog altijd de wafels.
Zo'n lekkere, plakkerige, warme wafel... nom nom nom...
Ga jij eens even aan t werk!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die waren inderdaad erg lekker, buiten de wei had je ze ook met slagroom. Mjammie.
Ben ik aan het doen hoor... Alhoewel, nu aan het lunchen.quote:
In ieder geval hele flauwe humor ja, of was 't wel humor eigenlijk? Vooral die gast met die dikke nepsnor met z'n bezempjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:33 schreef Molluck het volgende:
Wie waren trouwens die ontzettend niet-grappige presentatoren op het mainstage?
Was het nou echt alcoholarm bier zoals sommigen beweerden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:40 schreef Bayswater het volgende:
Normale Stella uit een glas is inderdaad prima te drinken, maar hier zat een naar smaakje aan.
Zouden er echt mensen zijn die het niet gemerkt hebben dat er bijna geen alcohol in zat?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:38 schreef Bayswater het volgende:
Ja, dat was het. Werd ook gewoon verteld door degenen die het verkochten als je er naar vroeg. Maar zolang je het niet weet lijkt het als een placebo te werken.
Hahaha, wij dachten precies hetzelfde! En inderdaad, toen we de laatste drankbonnen nog op moesten maken dachten we: laten we die crap dan ook maar eens proberen. Een paar slokjes, en toen ging het over de grond.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef nein het volgende:
Kriek! wtf is dat voor bagger man! Ik heb 3 dagen gedacht dat mensen wel verdacht veel cassis aan het drinken warenUiteindelijk op de laatste avond toch maar geprobeerd....en na 3 slokken weggegooid
Was het bier buiten het festival terrein ook alcoholarm?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:38 schreef Bayswater het volgende:
Ja, dat was het. Werd ook gewoon verteld door degenen die het verkochten als je er naar vroeg. Maar zolang je het niet weet lijkt het als een placebo te werken.
Wordt dat eigenlijk in de rest van nederland niet gedronken? Ik woon namelijk in Zeeuws-Vlaanderen en hier is het best populair onder de vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:50 schreef gday het volgende:
[..]
Hahaha, wij dachten precies hetzelfde! En inderdaad, toen we de laatste drankbonnen nog op moesten maken dachten we: laten we die crap dan ook maar eens proberen. Een paar slokjes, en toen ging het over de grond.
Lijkt mij een indianenverhaal maar goed.. ik geloof ook niet zomaar alles wat men beweert.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:51 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Was het nou echt alcoholarm bier zoals sommigen beweerden?
quote:Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. Meestal is dit percentage de helft: 2,5 % in plaats van 5%. Het wordt soms ook kermisbier genoemd.
Het wordt vaak geschonken tijdens evenementen zoals festivals en voetbalwedstrijden in een poging openbare dronkenschap in toom te houden en ordeverstoring door mensen die onder de invloed van alcohol zijn te beperken. Een bijkomend voordeel is dat het ervoor zorgt dat je op zomerse festivals niet te snel uitdroogt. Evenementenbier wordt vaak geserveerd in plastic glazen of bekers.
Als er bij een evenement evenementenbier wordt geschonken, wordt dit duidelijk aangegeven. Mocht dit niet worden aangegeven, is dit een vorm van oplichting.
En een redelijke bak soep voor 2 voedselbonnen, wat dus betekent dat je beter je dorst kon lessen met soep dan met cola (zover soep drinken is).quote:
Helaas niet zo verstandig icm een zwangerschap ivm brandend maagzuur. Maar andersquote:
Hé gast, ik ben dan ook ene dame...quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:06 schreef BramKVO het volgende:
[..]
kriek is een vrouwendrank hé kerel ...
Kijk, daar hou ik van.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:25 schreef nein het volgende:
[..]
Hé gast, ik ben dan ook ene dame...![]()
dan nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |