Anders. Vergelijkingen tussen festivals die totaal verschillend zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef kreuk050 het volgende:
Sfeer zit er goed in. Vriendin moet daar werken...
Is dit leuker als Pinkpop?
Uiteraard, wij vertrekken vannacht om kwart voor twee om te gaan verzamelen.quote:
Reserveer ff een plekje voor ons...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef BossFight het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vertrekken vannacht om kwart voor twee om te gaan verzamelen.
Wij moeten namelijk een groot genoeg plek zien te bemachtingen op A3 om ongeveer 15 tenten bij elkaar op te kunnen zetten, dan moet je er dus vroeg bij zijn.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan toch zeggen dat ik Lowlands tot nu toe 't leukste vind om naartoe te gaan. Pinkpop trekt me zeker niet en Werchter is gewoon, hoe zeg ik dat, wat minder luxe of zo. Niet verkeerd, zeker niet, maar omdat de vakantie niet anders kon hebben we maar besloten om nog es naar Werchter te gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anders. Vergelijkingen tussen festivals die totaal verschillend zijn
Doen we gewoon de meet op de camping!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ah... hou voor ons ook een plekje vrij! We zijn met 3 dames en 1 enorme tent.
Die tent gaan jullie zelf opzetten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ah... hou voor ons ook een plekje vrij! We zijn met 3 dames en 1 enorme tent.
Echt wel!quote:
Ik zou aan Mechelen-centrum de snelweg verlaten, Bonheiden (Mechelsesteenweg en Rijmenamseweg) volgen, dan Keerbergen (Mechelsebaan (verwarrend hequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga ook, maar ben nu pas een beetje aan het uitzoeken hoe of wat.
Denk dat ik gewoon richting Mechelen rij en dan vind ik het wel neem ik aan? Een duidelijke routebeschrijving staat niet op de site. Ik denk aan camping A4!
Ik hoop dat wij er voor 2 uur zijn, maar ja, moeten wel 3 uur rijden (uitgaande van fileloosheid tot bij Werchter).quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk niet dat wij er voor 2 uur zijn.En camping A3 klinkt wel als een hele goede optie.
Thanks. Maar van de site begrijp ik dat je zo niet in zone A geraakt!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik zou aan Mechelen-centrum de snelweg verlaten, Bonheiden (Mechelsesteenweg en Rijmenamseweg) volgen, dan Keerbergen (Mechelsebaan (verwarrend he) & Tremelobaan), dan Tremelo en dan ben je vlak bij Werchter, daar staan ook al bordjes. Zo ontwijk je het andere festivalgepeupel en kom je er sneller dan de 'gewone' weg (=Leuvensesteenweg volgen, maar zo geraak je er natuurlijk ook.)
http://www.viamichelin.be
Even een copy/paste van het vorige draadje: bungelde net zo'n drie posts voor het slotjequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:29 schreef Taigurrr het volgende:
Werchter-virgin hier! Hoe zit het met de tassencontrole? Beetje groot-uitgevallen camera's mogen niet mee naar binnen, maar wat is nou echt de kans dat ik een canon + twee lenzen binnenkrijg?
Graag advies van de kenners!
Haha.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Over 3 kwartier word ik opgehaald en ik heb niet geslapen. Dat wordt heel gaar tentje opzetten. Tot op Werchter mensvolk! En voor de thuisblijvers --> haha.
Heyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Editors nu @ StuBru. Wilde nog wat Sigur Rós meepikken...
Toch wel een erg fijne line up van Kings of Leonquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:57 schreef Froj het volgende:
op Werchtersite is alles te zien van de bands die toestemming daarvoor geven, helaas doet Radiohead flauw, maar Editors en Kings of Leon waren vanmiddag bijv. te zien
setlist Editors: Bones, Racing Rats, An End Has a Start, Escape the Nest, All Sparks, (hier was ik ff taart eten dus misschien een nummer gemist), Blood, Bullets, You Are Fading, Munich, Weight of the World, Fingers in the Factories, Smokers Outside the Hospital Doors
setlist Kings of Leon: Crawl, Black Thumbnail, My Party, ?, King of the Rodeo, Fans, Milk, 4 Kicks, Molly's Chambers, The Bucket, On Call, McFearless, Knocked Up, Charmer, Slow Night So Long (7 nummers van zelfde album lol)
Was het maar Moloko, dan was het wel wat geweest idd. Roisin Murphy is behoorlijk saai (drie keer live gezien).quote:Op zondag 6 juli 2008 20:18 schreef Blupp het volgende:
dat sigur ros, wat n zeikmuziek.. ook radiohead was n blamage; ben maar naar Gnarls Barkley gaan kijken, dat was wel vet, daarna Moloko wel aardig
ja klopt, was wel n beetje saai; ze had trouwens n shirt aan wat ze net zo goed niet had kunnen dragen :-)quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Was het maar Moloko, dan was het wel wat geweest idd. Roisin Murphy is behoorlijk saai (drie keer live gezien).
jij vindt dEUS de moeite niet ?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Back.
Vond het programma vandaag niet de moeite waard om te blijven, op Grinderman na.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |