Gewoon de lucht in gooien en hij staat vanzelf hierquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even een nieuwe slaapzak gekochtBen benieuwd hoe het gaat met tent opzetten..
Vertel es, welke camping is jullie planning. Dan weet ik waar we de molotov cocktails kunnen droppenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, de cd's zijn gefikt. Nu zo boodschappen doen en dan inpakken en vannacht weg.
Ik raad jullie nu alvast aan niet mijn buren te worden, ik heb een cd met vreselijke foute muziek. 13 liedjes lang pure horror, en ik vrees dat daarna iemand me lieflijk de nek omdraait.
WTF, sta je op de camping? Krijg je dat allemaal mee?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:37 schreef ChRoNiC het volgende:
Net inkopen gedaan. 192 halve liter blikken pils.
18 zakken chips
10 zakken borrelnoten
en water
Ja op de camping, we zijn met 6 man en 2 vrouw. Dus dat wordt aardig slepen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
WTF, sta je op de camping? Krijg je dat allemaal mee?
Wil jij niet naast een grote legertent met oranje dekzeil gaan staan dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef BloodyLotte het volgende:
A3.
Serieus, ik heb de Havenzangers, Modern Talking, Sir Mix A Lot, The Llama Song, Rick Astley, en ga zo maar door. Ik pest mijn vrienden graag
Over koetjes en kalfjes, over muziek, over bier... over het leven...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:54 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je het trouwens over tijdens zo Fokmeet?
en mij natuurlijk....quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:52 schreef peaceman het volgende:
2 sixpacks grolsch, 12 flesjes water, borrelnootjes, 10 broodjes ei, 2 chips, pak bar le duc met rum en cola, 2 zakken dropred band, appelsap, fles spa citroen, bananen, sigaretten, en ongetwijfeld nog legio dingen die ik vergeten ben...
Rollen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef Liefste. het volgende:
Ik ben nu mijn tas aan het inpakken, verwikkeld in een heftige discussie over het opvouwen of oprollen van kleren. Ik ben zó slecht in inpakken
Proppen, zodat je dat op de terugweg ook kunt doen, scheelt weer moeilijk vouwen/rollenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef Liefste. het volgende:
Ik ben nu mijn tas aan het inpakken, verwikkeld in een heftige discussie over het opvouwen of oprollen van kleren. Ik ben zó slecht in inpakken
Oh ja, jij ging ook mee..quote:
Bij mij is het meer heel veel kleding [2 lange broeken want áls het nou de hele tijd regent, maar ook twee korte want áls het nou mooi weer is, heel veel shirtjes, een trui, nog maar een halflange broek...] in plaats van eten. Dat bedel ik daar wel bij elkaar. Bewarequote:Op woensdag 2 juli 2008 20:13 schreef Bayswater het volgende:
Six-pack Heineken. liter Bacardi, 2 flessen cola light, 2 pakken Bar le Duc, 6 flesjes AH water zonder koolzuur, 2 zakken paprikachips, zak borrelmix, veel kauwgom, 42 drankbonnen, combiticket, paspoort. pinpas, creditcard, paracetamol, 3 tijdschriften, boek Hugo Borst en wat kleding.
oja, en veel sigaretten![]()
morgenochtend?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:59 schreef BossFight het volgende:
Wij proberen rond een uur of vijf half zes in Werchter te zijn trouwens.
Anders. Vergelijkingen tussen festivals die totaal verschillend zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef kreuk050 het volgende:
Sfeer zit er goed in. Vriendin moet daar werken...
Is dit leuker als Pinkpop?
Uiteraard, wij vertrekken vannacht om kwart voor twee om te gaan verzamelen.quote:
Reserveer ff een plekje voor ons...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef BossFight het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vertrekken vannacht om kwart voor twee om te gaan verzamelen.
Wij moeten namelijk een groot genoeg plek zien te bemachtingen op A3 om ongeveer 15 tenten bij elkaar op te kunnen zetten, dan moet je er dus vroeg bij zijn.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan toch zeggen dat ik Lowlands tot nu toe 't leukste vind om naartoe te gaan. Pinkpop trekt me zeker niet en Werchter is gewoon, hoe zeg ik dat, wat minder luxe of zo. Niet verkeerd, zeker niet, maar omdat de vakantie niet anders kon hebben we maar besloten om nog es naar Werchter te gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anders. Vergelijkingen tussen festivals die totaal verschillend zijn
Doen we gewoon de meet op de camping!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ah... hou voor ons ook een plekje vrij! We zijn met 3 dames en 1 enorme tent.
Die tent gaan jullie zelf opzetten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ah... hou voor ons ook een plekje vrij! We zijn met 3 dames en 1 enorme tent.
Echt wel!quote:
Ik zou aan Mechelen-centrum de snelweg verlaten, Bonheiden (Mechelsesteenweg en Rijmenamseweg) volgen, dan Keerbergen (Mechelsebaan (verwarrend hequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga ook, maar ben nu pas een beetje aan het uitzoeken hoe of wat.
Denk dat ik gewoon richting Mechelen rij en dan vind ik het wel neem ik aan? Een duidelijke routebeschrijving staat niet op de site. Ik denk aan camping A4!
Ik hoop dat wij er voor 2 uur zijn, maar ja, moeten wel 3 uur rijden (uitgaande van fileloosheid tot bij Werchter).quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk niet dat wij er voor 2 uur zijn.En camping A3 klinkt wel als een hele goede optie.
Thanks. Maar van de site begrijp ik dat je zo niet in zone A geraakt!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik zou aan Mechelen-centrum de snelweg verlaten, Bonheiden (Mechelsesteenweg en Rijmenamseweg) volgen, dan Keerbergen (Mechelsebaan (verwarrend he) & Tremelobaan), dan Tremelo en dan ben je vlak bij Werchter, daar staan ook al bordjes. Zo ontwijk je het andere festivalgepeupel en kom je er sneller dan de 'gewone' weg (=Leuvensesteenweg volgen, maar zo geraak je er natuurlijk ook.)
http://www.viamichelin.be
Even een copy/paste van het vorige draadje: bungelde net zo'n drie posts voor het slotjequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:29 schreef Taigurrr het volgende:
Werchter-virgin hier! Hoe zit het met de tassencontrole? Beetje groot-uitgevallen camera's mogen niet mee naar binnen, maar wat is nou echt de kans dat ik een canon + twee lenzen binnenkrijg?
Graag advies van de kenners!
Haha.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Over 3 kwartier word ik opgehaald en ik heb niet geslapen. Dat wordt heel gaar tentje opzetten. Tot op Werchter mensvolk! En voor de thuisblijvers --> haha.
Heyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Editors nu @ StuBru. Wilde nog wat Sigur Rós meepikken...
Toch wel een erg fijne line up van Kings of Leonquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:57 schreef Froj het volgende:
op Werchtersite is alles te zien van de bands die toestemming daarvoor geven, helaas doet Radiohead flauw, maar Editors en Kings of Leon waren vanmiddag bijv. te zien
setlist Editors: Bones, Racing Rats, An End Has a Start, Escape the Nest, All Sparks, (hier was ik ff taart eten dus misschien een nummer gemist), Blood, Bullets, You Are Fading, Munich, Weight of the World, Fingers in the Factories, Smokers Outside the Hospital Doors
setlist Kings of Leon: Crawl, Black Thumbnail, My Party, ?, King of the Rodeo, Fans, Milk, 4 Kicks, Molly's Chambers, The Bucket, On Call, McFearless, Knocked Up, Charmer, Slow Night So Long (7 nummers van zelfde album lol)
Was het maar Moloko, dan was het wel wat geweest idd. Roisin Murphy is behoorlijk saai (drie keer live gezien).quote:Op zondag 6 juli 2008 20:18 schreef Blupp het volgende:
dat sigur ros, wat n zeikmuziek.. ook radiohead was n blamage; ben maar naar Gnarls Barkley gaan kijken, dat was wel vet, daarna Moloko wel aardig
ja klopt, was wel n beetje saai; ze had trouwens n shirt aan wat ze net zo goed niet had kunnen dragen :-)quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Was het maar Moloko, dan was het wel wat geweest idd. Roisin Murphy is behoorlijk saai (drie keer live gezien).
jij vindt dEUS de moeite niet ?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Back.
Vond het programma vandaag niet de moeite waard om te blijven, op Grinderman na.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |