abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59940515
Zo Werchter was weer mooi. Voor alle mensen die ik heb verwond tijdens justice en underworld, mijn oprechte excuses
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 7 juli 2008 @ 03:26:52 #102
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59940533
Net thuis, tis weer mooi geweest. Door "externe" omstandigheden niet de mooiste jaargang die ik heb meegemaakt, maar toch blijft deze in de herinnering hangen.

En Radiohead, wat 'n vertoon
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 7 juli 2008 @ 08:16:48 #103
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59941116
Wij waren gisterenavond rond half 10 weer thuis, we vonden de zondag ook niet echt de moeite waard [sub]behalve Grinderman[/sub, dus lekker op tijd naar huis gegaan....

Verder een heel leuk festival gehad, met als hoogtepunten REM, Radiohead en Zita Swoon. Ook Lenny Kravitz en Mika vond ik best leuk om te zien. Lenny was een stuk beter dan de vorige keer dat ik hem zag. Ow ook Gossip vond ik erg leuk. Volgens mij ik nog wel wat vergeten... Neil Young was op zich goed maar voor mijn gevoel veel van hetzelfde. De nummers die ik kende, was goed.. ik werd alleen helemaal gek van het bijna laatste nummer dat werkelijk 24 minuten duurde....

Vandaag nog even bijkomen en morgen weer aan het werk.
Make love, not war ☮
pi_59941386
Is er iets mis met Nederlanders ofzo ? dEUS speelde dus wel gisteravond hé ...
  maandag 7 juli 2008 @ 08:53:38 #105
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59941413
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:49 schreef BramKVO het volgende:
Is er iets mis met Nederlanders ofzo ? dEUS speelde dus wel gisteravond hé ...
Ik heb ze al een keer gezien en het is niet helemaal mijn ding... sorry.... dus ook geen reden om te blijven. En we haddden het ook gewoon gehad... en met in gedachten nog 3 uur te moeten rijden naar huis, vond ik het heerlijk om weer naar huis te gaan en nu te zijn.
Make love, not war ☮
  maandag 7 juli 2008 @ 10:57:35 #106
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_59943327
alweer een heerlijke editie dit jaar!

ik ben nog aan het nagenieten.
Neil young, wat een held.
pi_59943716
Ook weer heel thuis gekomen vanacht om 4.00 uur. Nu eens even lekker rustig wakker worden na net onder een lekkere thuisdouche gestaan te hebben.

Niel young en grinderman waren toch wel voor mij de hoogtepunten dit jaar.

Dieptepunt was dat iedereen weer met blauwe hoeden op liep en hierdoor de rest van mijn kenissen mij wat moeilijker konden terugvinden als ik weer eens verloren met biertjes naar hun op zoek was,
  maandag 7 juli 2008 @ 11:59:00 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59944584
Toppers:
Radiohead, R.E.M., Zita Swoon, Neil Young, Sigur Ros

Goed:
Patrick Watson, Mika, Lenny Kravitz, John Butler Trio

Leuk:
Gossip, Duffy, Counting Crows

Redelijk:
Band of Horses, My Morning Jacket, Anouk, MGMT, Slayer (klein stukje gezien)

Matig:
Kooks

Ronduit slecht:
Hercules & love affair OMG

Jammerlijk gemist:

Editors, Grinderman, Justice, Ben Folds (in slaap gevallen )
Rest van de bands ook niet gezien.

Prima:
Camping A4, geslaagde fok-meet met Liejanneh, onze nederlands/iraanse buurvrouwen (bedankt nog voor die 20 drankbonnen voor 20 euro ) op de camping, onze koelbox , die toch tot en met zaterdagochtend ons drinken koel heeft gehouden, de vele vele nationaliteiten aanwezig. Ik heb gesproken met Engelsen, Ieren, Nederlanders, Spanjaarden, Belgen en een verdwaalde Braziliaan. Daarnaast waren er ook Italianen, Zweden, Duitsers, Fransen en Australiërs aanwezig.
Sfeer vond ik ook uitstekend, zowel op de wei als daarbuiten.

Minder:
De file bij Antwerpen, dag 3, persoonlijke tradionele dipdag op een festival. Nu was het weer overdag ook nog eens slecht, dus wel ff lekker bijgeslapen in de tent.

Organisatie:
min:
1 De waanzin van het omwisselen van de drankbonnen vouches bij de meest verre bonnenstand, terwijl er 3 stands aan 1 kant waren. Meest belachelijk hieraan: 'bij navraag bleek dat dit was vanwege : 'een betere doorstroming van de mensen'
2 Waarom op dag 1 niet al buiten aangeven dat de mensen met dagkaarten na het eerste poortje in het midden moesten zijn? Hierdoor had een loopchaos ala de ring rond Antwerpen voorkomen kunnen worden.
3 Hoe lang kan men er over doen om iemand een polsbandje te geven? Ruim een uur in de rij tot we op het festivalterrein waren.
4 De Pyramid staat nog altijd verkeerd opgesteld tov het hoofdpodium, waardoor je veel overlapping van geluid houdt.

plus:
1 Veel EHBO mensen op het terrein!!!
2 Sterke verbetering van het sanitair!
3 Meer soorten eten verkrijgbaar!
4 Korte wachttijdenbij de standjes.

Vreemd:
1 Verschil in prijzen (lees bonnen) van dezelfde etenswaren (bijvoorbeeld Kibbeling).
2 Het nog steeds ontbreken van Sinas en 7-up
pi_59945283
Was het nog lekker weer?
  maandag 7 juli 2008 @ 12:32:58 #110
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59945422
Het was zo tof!

Vooral gister onverwacht veel ontzettend toffe dingen gezien: Devotchka was al na 3 noten tof. Tim VanHamel was geweldig. Mark Ronson was helemaal geweldig! Absoluut een van de hoogtepunten! Grinderman ook briljant! En de Kaiser Chiefs zijn gewoon leuk.

Ook bijzonder leuk: MGMT, Donavon Frankenreiter, Sigur Ros (mooi!!!!!), REM, Lenny Kravits, Moby, Hot Chip (electropopnerds in de meest fundamentalistische vorm!).

Duffy vond ik wel ok. Maar ze is zo nep. Kate Nash was leuk, maar te hyper en Radiohead is te perfect. Jammer dat ik dEUS heb gemist, maar dat was uit praktische overwegingen. Iets met werk en niet om 4 uur thuis willen komen enzo.

Voor herhaling vatbaar dus!
pi_59945678
Vannacht thuisgekomen. Ik heb Beck vooraan tegen het hek staand gezien. Mijn leven is compleet. Bij Radiohead stonden we ook vooraan, maar we zijn over het hek getild omdat het nogal Roskilde werd vlak voor het begon. M'n vriendinnetje huilen en hyperventileren frontstage enzo... Ontdekkingen: Band Of Horses, Devotchka, Patrick watson (toen de electra uitviel, briljant moment).

En wat was Duffy intens kut zeg, oh my god. Net als Panic At the Disco.
Beck overtrof alles. Stond toen het begon bijna te janken van geluk.
pi_59945715
Hoogtepunt voor mij de donderdag waar ik na Shameboy helemaal de weg kwijt was en in mn eentje over het terrein liep te dansen. Voor mij het ultieme festivalgevoel.

Verdere hoogtepunten waren Sigur Ros, Radiohead, MGMT, The Raconteurs en Patrick Watson.
pi_59947528
Ik vond het super . Leuke dingen gezien, vond Duffy het dieptepunt. Wat is zij slecht live zeg, ga ik echt nooit meer naar kijken.

Kate Nash was stukken beter als je beetje in dat genre wil blijven. Ik vond verder qua performance Moby echt super, the Kooks was heel leuk (arrogante kerel alleen) en de Kaiser Chiefs (wat zet die kerel een show neer zeg)..

Radiohead was muzikaal heel goed.
  maandag 7 juli 2008 @ 14:16:17 #114
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59947808
Radiohead vond ik ook echt super, volgens mij nog nooit zo'n "perfect" optreden gezien. M'n medefestivalgangers waren 't daar echter niet mee eens. Ze durfden zelfs "saai" in de mond te nemen

Ik vond vooral de zanger van The Hives erg arrogant, want 'n balletje is dat zeg. En wat 'n verademing was Editors daarna, heerlijke stem en Racing Rats
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59947924
Oooh, man bij de Kaiser Chiefs stonden we dus helemaal vooraan. Dat was echt niet leuk. Al die gillende pubermeisjes om ons heen. We zijn zelfs nog even op het grote scherm geweest met onze verveelde koppen. Maar ja, alles voor Beck he. Dan overleef ik die Kaiser Chiefs wel.
pi_59947953
Wat waren er trouwens achterlijk veel britten. Overal waar ik stond, zat of lag waren engelen etc. naast me.
  maandag 7 juli 2008 @ 14:39:15 #117
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_59948305
Editors,Raconteurs en Kooks waren heel lekker bezig, maar is dan ook heerlijke uit je pan gaan muziek. Had ze alleen liever wat later in de avond gehad. REM, Radiohead en Kravitz zeer goed wat je ook mag verwachten. Anouk deed het beter en volwassener dan voorgaande keren.
Tijdens Neil Young, niet mijn ding, maar naar Leuven vertrokken om de eerste avond van Beleuvenissen (vrijdagavondfestival) mee te pakken. Minder was het festivalbier van 1% en dat er uberhaupt niets anders dan bier te krijgen is binnen en buiten het terrein. Met als gevolg dat je struikelt over de wat anders gevulde kartonnen pakken Bar le Duc. Kortom, kreeg die drankbonnen gewoon niet weggedronken, uiteindelijk ook maar wat weggegeven.

Schoenen en mijn setje zagen er lekker uit vrijdagochtend, ik kan dan ook niets melden over de Chemical Brothers hoewel ik er wel de volle set bijstond.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_59948329
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat waren er trouwens achterlijk veel britten. Overal waar ik stond, zat of lag waren engelen etc. naast me.
Het is me toch wat, gaan de hollanders al klagen over de britten op een belgisch festival.
  maandag 7 juli 2008 @ 14:41:31 #119
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_59948343
Zaten bij ons veel Duitsers, ook een belachelijke zaak.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_59948369
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Patrick watson (toen de electra uitviel, briljant moment).
Viel het echt uit? Want Patrick Watson heeft in z'n set standaard een stukje "niet versterkt" (dat gaat ie zo met z'n handen als 'toeter' voor z'n mond zingen).
pi_59948558
Het viel echt uit. We stonden vooraan en je zag echt de paniek ook aan de zijkant bij de roadies enzo. Het hield er gewoon ineens mee op.
pi_59948584
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het is me toch wat, gaan de hollanders al klagen over de britten op een belgisch festival.
Ik klaag absoluut niet. Toffe lui. Ik ergerde me eerder aan de Nederlanders. Luidruchtige apen, schaamde me soms gewoon voor m'n eigen volk. Verder, niks te klagen. Fantastisch festival gehad.
pi_59948600
Oh en kriek
pi_59948638
Zo het zit er weer op, wat een geweldig festival
Hoogtepunten waren voor mij: Neil Young, Radiohead, Raconteurs, Kings Of Leon, Shameboy, Justice
  maandag 7 juli 2008 @ 15:08:40 #125
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_59948896
Zit nu in een met festivalgangers volgepropte trein terug naar huis.
Toen we donderdag rond 4 uur aankwamen zat A3 helaas al vol en hebben we door moeten lopen naar A1.
Hoogtepunten waren absoluut Shameboy en Justice, helaas vielen veel andere optredens letterlijk in het water..
Niet geraakt is altijd mis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')