Leuk verslagquote:Op maandag 7 juli 2008 20:58 schreef Molluck het volgende:
-R.E.M. WTF?? Zij hebben maar één goed nummer en de rest probeert daar allemaal op te lijken, niks aan...
Ja misschien niet helemaal onbevooroordeeld naar gaan kijken, maar ik ken alleen Losing My Religion en die zanger heeft een hele goede stem, maar die is wel zo apart dat ik alles wat ik niet kende daarop vond lijken, alleen een stukje minder goed. Ik hoorde van de mensen die iets beter thuis waren in hun muziek dat het gewoon een supergoed optreden was, maar het was gewoon niet mijn ding...quote:Op maandag 7 juli 2008 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leuk verslag, maar bij bovenstaande quote, rijzen een tweetal vragen:
- welk nummer bedoel je dan?
- hoeveel nummers van R.E.M. ken je?
Dat was inderdaad ook niet normaal. Ik had een prachtige plek maar 5 minuten nadat het begonnen was heb ik toch moeten afhaken, zat tot m'n nek in een springende sauna leek het wel..quote:Op maandag 7 juli 2008 20:56 schreef gday het volgende:
[..]
Bij Justice stonden we ook in de tent maar dat was op een gegeven moment niet vol te houden. Een paar Britse diknekken sprongen alsof ze in een moshpit stonden.
Haha oke... nou neem van mij aan dat die anderen gelijk hadden.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja misschien niet helemaal onbevooroordeeld naar gaan kijken, maar ik ken alleen Losing My Religion en die zanger heeft een hele goede stem, maar die is wel zo apart dat ik alles wat ik niet kende daarop vond lijken, alleen een stukje minder goed. Ik hoorde van de mensen die iets beter thuis waren in hun muziek dat het gewoon een supergoed optreden was, maar het was gewoon niet mijn ding...
Dat was wel een succes, stonden heel veel mensen uit hun dak te gaan. Maar soms was het inderdaad takkeherrie. Heel af en toe een leuk liedje gehoord.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:23 schreef Bayswater het volgende:
Baal nu toch wel dat ik Sigur Ros niet helemaal heb gezien.![]()
Die duffe DJ op het veld naast de pyramidetent met zijn half uur setjes mogen ze trouwens wel weglaten. Takkeherrie.
Maar ik wist bv ook dat "Ok Computer" uit 1997 als ik het goed zeg ongeveer gezien wordt als het beste album van de afgelopen 10 a 15 jaar. Dus ik ging er wel redelijk neutraal heen, omdat zoals ook hier, veel mensen de groep echt heel goed vinden, en ik dat wil begrijpen. Ik bedoel, ik begrijp Metal cq de wat hardere rock ook niet, maar over het algemeen kan ik nog wel zeggen of een band wel of niet goed is. Radiohead is ongeveer de enige band die een soort zwart gat vormt in mijn muzikale spectrum waar ik gewoon niks van begrijp, zelfs niet nu ik ze live heb gezien. Terwijl ik wel heel graag zelfs, wil begrijpen waarom velen dit de beste band (aller tijden?) vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je beschrijving van Radiohead geeft exact aan,waarom je hun nooit goed zal vinden. Dat er feitelijk niks gebeurde is overigens onzin. Radiohead is niet van de uitbundigheid (al hebben ze echt wel een paar dansbare nummers (Idiotique, 15 step), maar Radiohead is wel van een ongekend, constant hoog niveau. Ik vind het prachtig, jij niet. So be it.
Dit is overigens Thom Yorke, de zanger van Radiohead die je graag wilde zien:
[ afbeelding ]
p.s. je zegt dat je redelijk neutraal ging kijken, maar dat is toch echt niet waar, aangezien je ook zegt dat je vermoedde dat het niks voor je zijn. Lijkt me toch een redelijk vooroordeel
Me, meteen links bij de ingang, bij de oranje partytentquote:Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef ssebass het volgende:
Stonden er nog meer mensen hier op camping A1?
Tja bij niet iedereen valt het kwartje. Zo is het nu eenmaal. Ik heb vrienden die er geen klap aanvinden, maar die wel enorme muziekliefhebbers zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Maar ik wist bv ook dat "Ok Computer" uit 1997 als ik het goed zeg ongeveer gezien wordt als het beste album van de afgelopen 10 a 15 jaar. Dus ik ging er wel redelijk neutraal heen, omdat zoals ook hier, veel mensen de groep echt heel goed vinden, en ik dat wil begrijpen. Ik bedoel, ik begrijp Metal cq de wat hardere rock ook niet, maar over het algemeen kan ik nog wel zeggen of een band wel of niet goed is. Radiohead is ongeveer de enige band die een soort zwart gat vormt in mijn muzikale spectrum waar ik gewoon niks van begrijp, zelfs niet nu ik ze live heb gezien. Terwijl ik wel heel graag zelfs, wil begrijpen waarom velen dit de beste band (aller tijden?) vinden.
Dit stukje is NIET Radiohead.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef febster het volgende:sta je daar met tig duizend man, en dan gebeurt er feitelijk niks. Veel mensen willen gewoon lekker "los" gaan, maar dat kan niet door dat vage piepjes muziek waar je weinig tot niks mee kan. Ik bedoel als je optreed tussen 12 en 2 snachts kun je toch op zijn minst als publiek verwachten dat je kan dansen
. Zanger is zo goed als onverstaanbaar, en door de vage visuals weet je eigenlijk nu nog niet hoe hij er nu uitziet.
maar je hebt gewoon gelijk, het stelde weinig voor, je wilt toch n beetje genieten van muziek, bij Radiohead sta je maar te wachten tot er weer wat leuks komt en het komt maar niet....quote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Maar ik wist bv ook dat "Ok Computer" uit 1997 als ik het goed zeg ongeveer gezien wordt als het beste album van de afgelopen 10 a 15 jaar. Dus ik ging er wel redelijk neutraal heen, omdat zoals ook hier, veel mensen de groep echt heel goed vinden, en ik dat wil begrijpen. Ik bedoel, ik begrijp Metal cq de wat hardere rock ook niet, maar over het algemeen kan ik nog wel zeggen of een band wel of niet goed is. Radiohead is ongeveer de enige band die een soort zwart gat vormt in mijn muzikale spectrum waar ik gewoon niks van begrijp, zelfs niet nu ik ze live heb gezien. Terwijl ik wel heel graag zelfs, wil begrijpen waarom velen dit de beste band (aller tijden?) vinden.
Ik. Ik reed rond 15:00 binnen en werd door de organisatie naar die camping geleid, ik had dus niks te kiezen. Achteraf prima! Deze camping is het dichtstbij het terrein en ook de afstand van de parking naar de camping was klein.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef ssebass het volgende:
Stonden er nog meer mensen hier op camping A1?
Het genieten van de muziek was nu juist wél aanwezig, alleen daar had hij het eerst niet over....quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
maar je hebt gewoon gelijk, het stelde weinig voor, je wilt toch n beetje genieten van muziek, bij Radiohead sta je maar te wachten tot er weer wat leuks komt en het komt maar niet....
niemand rept over Gnarls Barkley, dat was echt heel gaaf.
Bedoel je gaaf als goed of dat het grappig was? Wij hebben Gnarls gehoord en vonden het echt het slechtste van heel Werchter! Maar we hebben wel geweldig om hem gelachen met zijn piepstemmetje, het was echt zo erg.....quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
niemand rept over Gnarls Barkley, dat was echt heel gaaf.
je moet er van houwe denk ik...ik heb ook erg van Gnarls Barkley genoten...die tent stond op z'n kopquote:Op maandag 7 juli 2008 22:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bedoel je gaaf als goed of dat het grappig was? Wij hebben Gnarls gehoord en vonden het echt het slechtste van heel Werchter! Maar we hebben wel geweldig om hem gelachen met zijn piepstemmetje, het was echt zo erg.....
Kijk, dat staat al heel anders als: Fout, want oud.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Die foutjes idd, en ik vond het gewoon saai. Niet mijn ding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |