abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 21:02:36 #151
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59956935
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:58 schreef Molluck het volgende:

-R.E.M. WTF?? Zij hebben maar één goed nummer en de rest probeert daar allemaal op te lijken, niks aan...
Leuk verslag , maar bij bovenstaande quote, rijzen een tweetal vragen:
- welk nummer bedoel je dan?
- hoeveel nummers van R.E.M. ken je?
pi_59957013
Everybody's Gotta Learn Sometime is niet van Beck maar van The Korgis. Beck heeft het nummer gecoverd voor de film Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:11:22 #153
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_59957182
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Leuk verslag , maar bij bovenstaande quote, rijzen een tweetal vragen:
- welk nummer bedoel je dan?
- hoeveel nummers van R.E.M. ken je?
Ja misschien niet helemaal onbevooroordeeld naar gaan kijken, maar ik ken alleen Losing My Religion en die zanger heeft een hele goede stem, maar die is wel zo apart dat ik alles wat ik niet kende daarop vond lijken, alleen een stukje minder goed. Ik hoorde van de mensen die iets beter thuis waren in hun muziek dat het gewoon een supergoed optreden was, maar het was gewoon niet mijn ding...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 7 juli 2008 @ 21:11:58 #154
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_59957206
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:56 schreef gday het volgende:

[..]

Bij Justice stonden we ook in de tent maar dat was op een gegeven moment niet vol te houden. Een paar Britse diknekken sprongen alsof ze in een moshpit stonden.
Dat was inderdaad ook niet normaal. Ik had een prachtige plek maar 5 minuten nadat het begonnen was heb ik toch moeten afhaken, zat tot m'n nek in een springende sauna leek het wel..
Gelukkig had ik eerder op de dag wel zo'n vet shirt van ze kunnen scoren
Niet geraakt is altijd mis
  maandag 7 juli 2008 @ 21:14:59 #155
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59957285
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja misschien niet helemaal onbevooroordeeld naar gaan kijken, maar ik ken alleen Losing My Religion en die zanger heeft een hele goede stem, maar die is wel zo apart dat ik alles wat ik niet kende daarop vond lijken, alleen een stukje minder goed. Ik hoorde van de mensen die iets beter thuis waren in hun muziek dat het gewoon een supergoed optreden was, maar het was gewoon niet mijn ding...
Haha oke... nou neem van mij aan dat die anderen gelijk hadden.
Enneh ik zou ze gewoon beter gaan leren kennen als ik jou was, want geen album van R.E.M. is gelijk. Veel moois om te ontdekken voor je.
pi_59957407
The Hives (Pelle Almqvist, held , maar hij vond het wel heel tof dat ie weinig had geslapen had geloof ik), Editors en The Kooks [ja 'The' bands ] vond ik erg leuk. Handig dat er bij The Kooks alleen kleine mensen vooraan stonden.

Ook kenkerdope: losgaan op Justice en Underworld. Tofste visuals bij Underworld, Radiohead en Digitalism. Jammer dat ik geen 'psychonautische' middelen had meegenomen. Underworld was echt tof met het videoscherm, die camera op de mic, gekleurde zuilen, megabalonnen in het publiek . Justice was echt gekkenwerk zoals al gezegd is; springende duwende mensen, crowdsurfen, etc. Halverwege maar iets minder ver vooraan gaan staan want m'n kleren waren zeiknat. Kings of Leon was gewoon goed maar ik kende de meeste nummers niet en Neil Young en R.E.M. waren saai. Grinderman was lekkere teringherrie met al geïmproviseerde (houten) kruizen in het publiek voor Justice die erna optrad. Van The Raconteurs had ik meer verwacht, het kon me niet zo boeien. Helaas gemist: MGMT en Lenny Kravitz.

Ohja en volgens mij ook nog Chemical Brothers gezien maar ik ben vergeten hoe dat was.
Echt grappig dat het bij Nightwish ineens super rustig was in de Marquee maarja daar waren dus bijna alleen rare gothics. Wel leuke vuurwerkshow though.

En het was geen goed idee om alleen te gaan want ik ging geestelijk kapot
Hercules & Love Affair is best hip , doch dissonant.

Wat foto's:

Justice
met dezelfde versterkers als Grinderman overigens

Underworld

Kings of Leon

[ Bericht 1% gewijzigd door DeuceFour op 08-07-2008 14:21:28 ]
  maandag 7 juli 2008 @ 21:20:57 #157
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59957449
't Viel me trouwens op dat de meeste bands die ik gezien heb, allemaal begonnen met hun grootste knallers. Dat komt niet vaak voor moet ik zeggen, vooral om 't publiek dat minder bekend is met de muziek vast te houden met de rest van de nummers.

Gedurfd
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 7 juli 2008 @ 21:23:12 #158
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_59957513
Baal nu toch wel dat ik Sigur Ros niet helemaal heb gezien.

Die duffe DJ op het veld naast de pyramidetent met zijn half uur setjes mogen ze trouwens wel weglaten. Takkeherrie.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 7 juli 2008 @ 21:24:10 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59957546
@ Deucefour.... Editors is helemaal geen THE bandje
  maandag 7 juli 2008 @ 21:26:57 #160
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59957618
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:23 schreef Bayswater het volgende:
Baal nu toch wel dat ik Sigur Ros niet helemaal heb gezien.

Die duffe DJ op het veld naast de pyramidetent met zijn half uur setjes mogen ze trouwens wel weglaten. Takkeherrie.
Dat was wel een succes, stonden heel veel mensen uit hun dak te gaan. Maar soms was het inderdaad takkeherrie. Heel af en toe een leuk liedje gehoord.
Make love, not war ☮
pi_59957736
Stonden er nog meer mensen hier op camping A1?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 7 juli 2008 @ 21:34:31 #162
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59957805
Camping C3

Heerlijk rustig, ruim plaats om 'n balletje te trappen. Ware 't niet dat de door ons gebruikte bal 'n opblaasbare was die door de wind niet echt goed te plaatsen was Tegenover de (niet door mij gebruikte) douches en de eettent om de hoek. Wel 'n eindje wandelen naar de festivalweide, maar dan waren de voetjes wel goed warm als je 't bed in dook
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59957874
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je beschrijving van Radiohead geeft exact aan,waarom je hun nooit goed zal vinden. Dat er feitelijk niks gebeurde is overigens onzin. Radiohead is niet van de uitbundigheid (al hebben ze echt wel een paar dansbare nummers (Idiotique, 15 step), maar Radiohead is wel van een ongekend, constant hoog niveau. Ik vind het prachtig, jij niet. So be it.

Dit is overigens Thom Yorke, de zanger van Radiohead die je graag wilde zien:

[ afbeelding ]

p.s. je zegt dat je redelijk neutraal ging kijken, maar dat is toch echt niet waar, aangezien je ook zegt dat je vermoedde dat het niks voor je zijn. Lijkt me toch een redelijk vooroordeel
Maar ik wist bv ook dat "Ok Computer" uit 1997 als ik het goed zeg ongeveer gezien wordt als het beste album van de afgelopen 10 a 15 jaar. Dus ik ging er wel redelijk neutraal heen, omdat zoals ook hier, veel mensen de groep echt heel goed vinden, en ik dat wil begrijpen. Ik bedoel, ik begrijp Metal cq de wat hardere rock ook niet, maar over het algemeen kan ik nog wel zeggen of een band wel of niet goed is. Radiohead is ongeveer de enige band die een soort zwart gat vormt in mijn muzikale spectrum waar ik gewoon niks van begrijp, zelfs niet nu ik ze live heb gezien. Terwijl ik wel heel graag zelfs, wil begrijpen waarom velen dit de beste band (aller tijden?) vinden .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59957884
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef ssebass het volgende:
Me, meteen links bij de ingang, bij de oranje partytent .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  maandag 7 juli 2008 @ 21:38:48 #165
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59957914
Hier camping A4. We vonden A3 net te ver lopen voor een zwangere met al dat gesjouw.... dus een stekje gevonden op A4. Toen we naar de wei liepen, merkten we dat A3 eigenlijk best dichtbij was.. maar A4 was ook een prima camping.
Make love, not war ☮
  maandag 7 juli 2008 @ 21:49:47 #166
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59958247
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef febster het volgende:

[..]

Maar ik wist bv ook dat "Ok Computer" uit 1997 als ik het goed zeg ongeveer gezien wordt als het beste album van de afgelopen 10 a 15 jaar. Dus ik ging er wel redelijk neutraal heen, omdat zoals ook hier, veel mensen de groep echt heel goed vinden, en ik dat wil begrijpen. Ik bedoel, ik begrijp Metal cq de wat hardere rock ook niet, maar over het algemeen kan ik nog wel zeggen of een band wel of niet goed is. Radiohead is ongeveer de enige band die een soort zwart gat vormt in mijn muzikale spectrum waar ik gewoon niks van begrijp, zelfs niet nu ik ze live heb gezien. Terwijl ik wel heel graag zelfs, wil begrijpen waarom velen dit de beste band (aller tijden?) vinden .
Tja bij niet iedereen valt het kwartje. Zo is het nu eenmaal. Ik heb vrienden die er geen klap aanvinden, maar die wel enorme muziekliefhebbers zijn.

In principe is Radiohead ook niet echt een band die je na 1 concertje zomaar even heel goed vindt. Zelf heb ik toendertijd enorm moeten wennen aan de stijl van O.K. Computer, maar ik ben het blijven draaien omdat ik The Bends prachtig vond. Uiteindelijk vind ik het absoluut een topalbum en ik heb ook minder tijd nodig gehad om te wennen aan de totale omwenteling die Kid A bracht. Desalniettemin begrijp ik best dat anderen het niet mooi vinden, maar in jouw eerste post hierover staan gewoon een paar dingen die irreeel zijn als je de band kent. Hetgeen ook betekent dat je met een verkeerde verwachting hebt staan kijken:
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef febster het volgende:sta je daar met tig duizend man, en dan gebeurt er feitelijk niks . Veel mensen willen gewoon lekker "los" gaan, maar dat kan niet door dat vage piepjes muziek waar je weinig tot niks mee kan. Ik bedoel als je optreed tussen 12 en 2 snachts kun je toch op zijn minst als publiek verwachten dat je kan dansen . Zanger is zo goed als onverstaanbaar, en door de vage visuals weet je eigenlijk nu nog niet hoe hij er nu uitziet.
Dit stukje is NIET Radiohead.
pi_59959134
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef febster het volgende:

[..]

maar je hebt gewoon gelijk, het stelde weinig voor, je wilt toch n beetje genieten van muziek, bij Radiohead sta je maar te wachten tot er weer wat leuks komt en het komt maar niet....
niemand rept over Gnarls Barkley, dat was echt heel gaaf.
pi_59959279
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef ssebass het volgende:
Ik. Ik reed rond 15:00 binnen en werd door de organisatie naar die camping geleid, ik had dus niks te kiezen. Achteraf prima! Deze camping is het dichtstbij het terrein en ook de afstand van de parking naar de camping was klein.
Heb sowieso nog nooit zo'n relaxte Werchter meegemaakt, ik herinner me úren wachten in de file op de toegangswegen en op de ring Antwerpen. Dat was nu vrijwel niet het geval!

Het sanitair op A1 was helaas wel bedroevend: paar Dixies en ijskoude trekdouches waarvan men met droge ogen beweerde dat deze warm waren en er 1,50 euro voor vroeg
Maar het is een hele verbetering t.o.v. pakweg een 10 jaar geleden: toen had je alleen openluchtwasbakken met koud, niet drinkbaar water.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:19:55 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59959285
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Blupp het volgende:

[..]

maar je hebt gewoon gelijk, het stelde weinig voor, je wilt toch n beetje genieten van muziek, bij Radiohead sta je maar te wachten tot er weer wat leuks komt en het komt maar niet....
Het genieten van de muziek was nu juist wél aanwezig, alleen daar had hij het eerst niet over....
pi_59959473
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Blupp het volgende:

[..]

Bedoel je gaaf als goed of dat het grappig was? Wij hebben Gnarls gehoord en vonden het echt het slechtste van heel Werchter! Maar we hebben wel geweldig om hem gelachen met zijn piepstemmetje, het was echt zo erg.....
pi_59959843
Wat ik echt heel erg matig vond:
- R.E.M. Ja dat is vast heel erg goed en legendarisch en ooh ooh ooh wauw wat een diepgang. Ik heb me KAPOTverveeld. Wat een bagger. Totaal niet mijn ding, zo blijkt. We zijn maar naar 2 many dj's gegaan, daar gedanst, en toen weer naar de main en chemical brothers gezien.
- Panic At the Disco ---> Heel hard lopen klagen met mn chick terwijl we onder de bomen lagen. Ben zelfs in slaap gevallen.
- Hercules and Love Affair. Als Antony erbij was geweest had ik t wel tof gevonden denk ik.
- Raconteurs. Saai.
- Neil Young - Oud.
- Duffy. Wat een smurf. Op cd veel beter. En ze praatte teveel tussen de nummers door, vind ik normaal niet erg, maar het was echt niet interessant.
pi_59960021
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:25 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Bedoel je gaaf als goed of dat het grappig was? Wij hebben Gnarls gehoord en vonden het echt het slechtste van heel Werchter! Maar we hebben wel geweldig om hem gelachen met zijn piepstemmetje, het was echt zo erg.....
je moet er van houwe denk ik...ik heb ook erg van Gnarls Barkley genoten...die tent stond op z'n kop

oja, en waarom snappen heel veel mensen niet dat dat arrogante rock 'n roll-gedoe van die Hives-zanger gewoon een act/parodie is? dat ligt er toch zooo dik bovenop
  maandag 7 juli 2008 @ 22:45:41 #173
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59960026
@ Bloodylotte: niemand zegt dat je iets mooi moet vinden. De argumenten moeten echter wel hout snijden natuurlijk. Als jij zegt dat Neil Young matig was, omdat hij al op leeftijd is, dan slaat dat mijn inziens nergens op.
Als je zegt dat je aan zijn gitaarspel/zang kan merken dat de jaartjes gaan tellen is dat al heel anders. Dat kan je namelijk gehoord hebben. Ik heb me aan de foutjes echter niet zo gestoord.

Zelfde denkwijze geldt voor andere artiesten.
Het is niet de mening waarop de mensen reageren maar het soort mening.
pi_59960136
Die foutjes idd, en ik vond het gewoon saai. Niet mijn ding.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:50:04 #175
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59960172
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Die foutjes idd, en ik vond het gewoon saai. Niet mijn ding.
Kijk, dat staat al heel anders als: Fout, want oud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')