quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist het stage eindgesprek gehad. De stagedocent gaat maandag bij de examenvergadering een positief besluit geven.
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:57 schreef phluphy het volgende:
Frothen! Je hebt een linkje geplaatst!![]()
Nu hou ik echt van je.![]()
Hou de meet in een ponyhuis, stuur een pony naar Bertje om 'm op te halen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef Merovingian het volgende:
Maargoed, we houden het dus de 30e. Maar weet Geqx dan wel de locatie van ons geheime clubhuis? Anders kan je hem natuurlijk ook niet volgen...
pppppppppplatonisch!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Cothen het volgende:
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.
(en een vriendin in Duitsland heb ik al gehad)
Stotteren? Toch er een beetje mee geconfronteerd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.
(en een vriendin in Duitsland heb ik al gehad)
Nou, dan kan ik geen hoge hakken aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:04 schreef Geqxon het volgende:
O, mijn clubhuis is slechts 1,70 meter hoog, dat is toch hopelijk geen probleem?
quote:
dan kom ik 20 centimeter te kort...quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:04 schreef Geqxon het volgende:
O, mijn clubhuis is slechts 1,70 meter hoog, dat is toch hopelijk geen probleem?
Je zou eens moeten wetenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef daftme het volgende:
Stotteren? Toch er een beetje mee geconfronteerd?
Nou vertel, heb alle tijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef Cothen het volgende:
[..]
dan kom ik 20 centimeter te kort...
aan de bovenkant.
[..]
Je zou eens moeten weten
Dat dacht ik ook. Maarja, vrij stil hier..quote:
Misschien is de kabel van je deurbel ook brakquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cothen het volgende:
Fijn die brakke kabels hier in huis... geen internet meer op mijn kamer![]()
En zojuist de postbode betrapt op het iniet afleveren van een pakketje. Ze had voor het gemak maar een afhaalbriefje in de bus gedaan.
Daar kom je toch alleen maar als je gedelete/gerecycled gaat worden en met alle liefde voor je dochter heen gaat om haar te laten leven?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?
Ja, je kan er ook alleen maar per trein komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar kom je toch alleen maar als je gedelete/gerecycled gaat worden en met alle liefde voor je dochter heen gaat om haar te laten leven?
Die is prima, de man van de DPD die er na kwam belde wel netjes aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:14 schreef Merovingian het volgende:
Misschien is de kabel van je deurbel ook brak
Just en die word bestuurd door een zwerverquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, je kan er ook alleen maar per trein komen.
Precies. En die zwerver werkt voor mij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Just en die word bestuurd door een zwerver.
Packet loss?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cothen het volgende:
Fijn die brakke kabels hier in huis... geen internet meer op mijn kamer![]()
En zojuist de postbode betrapt op het iniet afleveren van een pakketje. Ze had voor het gemak maar een afhaalbriefje in de bus gedaan.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Bel ik mijn moeders 06 nummer... hoor ik zo mijn vader.
"Hay, dit is de voicemail van ..... , inspreken heeft geen zin, want ze luistert haar voicemail toch nooit af".
Precies dus jij bepaalt wie er in en uit gaat, alhoewel je met de nodige creativiteit ook wel te overtuigen bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Precies. En die zwerver werkt voor mij.
Kabel is écht brak. en ik kan hem niet vervangen ookquote:
Ik duidde op de postbode.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Kabel is écht brak. en ik kan hem niet vervangen ook
Zit een heel verhaal aanvast, bij genoeg interesse kan ik dat wel uit de doeken doen
euh ja... IT-er hèquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Kabel is écht brak. en ik kan hem niet vervangen ook
Vertel...quote:Zit een heel verhaal aanvast, bij genoeg interesse kan ik dat wel uit de doeken doen
Tja, ik verzamel software, en voor een goede ruil ben ik altijd te vinden...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies dus jij bepaalt wie er in en uit gaat, alhoewel je met de nodige creativiteit ook wel te overtuigen bent.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Bel ik mijn moeders 06 nummer... hoor ik zo mijn vader.
"Hay, dit is de voicemail van ..... , inspreken heeft geen zin, want ze luistert haar voicemail toch nooit af".
Ik moest even denken bij Melaniequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Stageverslag oke
Stage oke
Rijbewijs ligt klaar
Melanie staat klaar
En je hebt ze allemaal gespeeld?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, ik verzamel software, en voor een goede ruil ben ik altijd te vinden...
Als ik mijn ftp-server bekijk, verzamel ik inderdaad software... 240GB aan game-iso's and still rising...
Jep!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ik moest even denken bij Melanie![]()
. Dat was toch je brommerT?
komt-ie:quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:55 schreef Merovingian het volgende:
Vertel...
Nee, ik download sneller dan ik kan spelenquote:
Das klote... Je kan de oude kabel niet als trekveer gebruiken voor een nieuw stuk utp?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:38 schreef Cothen het volgende:
[..]
komt-ie:
Mijn ouders hebben een paar jaar geleden een nieuwbouwwoning gekocht. Ondanks dat de bouw al begonnen was (de fundering lag er al) konden mijn ouders nog wel meer en minder werk opegeven. Dat was nog een hele waslijst, maar voor dit verhaal is alleen van belang dat elke slaapkamer voorzien zou worden van een CAI-aansluiting en een loze pijp (een netwerkaansluiting snapte ze niet (maar ze hebben wel overal CAT5 voor de telefoon gebruikt)). Na flink heen en weer bellen, schrijven en ook tekenen, snapte men eindelijk wat we wilden.
Ondertussen was de bouw al een eindje gevorderd, men was begonnen aan de eerst verdieping. Helaas dus wel met de verkeerde tekening, met als gevolg dat de verdieping er in spiegelbeeld op werd gezet. Nadat mijn pa na zijn tweewekelijkse bezoek dat gemeld had, werd er pas actie ondernomen.
En zo zijn er tijdens de bouw nog wel meer gekke dingen gebeurd (zoals het dak van de 'aanbouw' die 30 cm te laag wordt gelegd).
Uiteindelijk was er vlak voor de oplevering een kijkdag voor de kopers. Ik ben toen meegegaan om vooral het meer en minderwerk te chekcen. Toen bleek dus dat de kamer waar ik nu zit (de zolder) niet de extra aansluitingen te hebben die we gepland hadden.
Dus de aannemer benaderd en ja hij gaf toe dat de aansluitingen vergeten waren. Maarja, de dekvloer lag er al in dus dat was moeilijk moeilijk moeilijk. Uiteindelijk stelde de aannemer voor om een telefoonaansltuiting en een CAI-aansluiting te maken, dat zou dan voor hen makkelijker zijn. goed, wij zijn de kwaadste niet, dus dat was prima.
Achteraf niet dus. de aannemer heeft gewoon twee kabels van boven naar beneden gelegd en dat aansloten in de meterkast. Ook dit zou geen pobleem zijn, zij het niet dat de CAT5-kabel op het punt dat deze de WCD binnenkomt een kabelbreukje, waardoor er dus soms geen verbinding gemaakt kan worden. Als je de kabel dan net een klein beetje beweegd dan werkt het weer.
Die kabel kan ik dus niet vervangen, hij zit erwerkt in muren waar ik nu logischer wijs niet bijkan (daarvoor moet een deel van de badkamer afgebroken). Komt nog eens bij dat de bouwer van mening is dat ze wel goed werk hebben afgeleverd, aangezien het werkte als telefoonlijn toen het huis werd opgeleverd.
En draadloos doe ik niet an voor mijn vaste pc's.
Nopez, dat ding zit muur en muur vast. lijkt wel alsof ze ergens een stukkie hebben open gebroken, kabel doorheen gejast en daarna weer dicht gegooidquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:45 schreef Merovingian het volgende:
Das klote... Je kan de oude kabel niet als trekveer gebruiken voor een nieuw stuk utp?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Stageverslag oke
Stage oke
Rijbewijs ligt klaar
Melanie staat klaar
Jo, hoe is je nieuwe baan?quote:
Ik zou inderdaad gaan voor de beste oplossing op termijn. Dan maar nu even de extra overlast.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:38 schreef Cothen het volgende:
-Heel naar verhaal-
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef Geqxon het volgende:
Het is pas wyri-mode als je een quote vernaggeld!
Ze? Haar bedoel je. Ik leg het alleen maar uit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef Sjowhan het volgende:
Laat ze toch.
Dude!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:12 schreef Merovingian het volgende:
Make-up? Bij vrouwen schijnt het ook te helpen...
Terugsturen naar de gene waar het vandaan komt: ik kan het niet openen doe er wat aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef phluphy het volgende:
Nope, njente de Vista hiero.
Is al de tweede keer deze week dat ik dit tegenkom. Zeer irritant!
Dat had ik al gedaan ja. Maar het zou fjin zijn om het voortaan geljik zelf op te kunnen lossen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Terugsturen naar de gene waar het vandaan komt: ik kan het niet openen doe er wat aan.
OS staat er helemaal los van....quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:26 schreef phluphy het volgende:
Probleempje:
Hoe kan ik in XP een pdf openen die in Vista is gemaakt?
Vista heeft er een wachtwoordbeveiliging aan gehangen.![]()
Hoe kan ik dit omzeilen of anderszinds oplossen?
vreemd verhaalquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:03 schreef phluphy het volgende:
Dat was de eerste "diagnose" van onze systeembeheerder. Hij baseert het op het feit dat de afzenders van de betreffende bestanden allen met Vista werken. Hij noemde het tevens een "inmiddels bekend probleem".
Tegenstrijdige berichten dus.
De brutaliteitquote:Heey Cothen,
Vergeef me de brutaliteit, maar ik kan het niet laten jou een krabbel te sturen!
Ik zie dat je een opleiding hebt gevolgd op de R.K. Technische Hogeschool in Rijswijk.
Ik wil jou daarom graag kennis laten maken met [Y] ; een talentenorganisatie voor en door enthousiaste, studerende en afgestudeerde HBO'ers en academici.
Mocht jij afgestudeerd zijn dan heb ik een geweldig voorstel voor je;
Ik heb op dit moment twee bijzonder mooie functies in het kader van ICT-dienstverlening in combinatie met een Business Traineeship die prachtig aansluiten op je studie.
Is jouw interesse hiermee gewekt? Mail mij dan via [X]@[Y].nl of kijk op [url=http://www.[Y].nl]www.[Y].nl[/url] voor meer informatie!
Bedankt voor je aandacht .
Een hartelijke groet,
[X] - [Y]
Inderdaad. Mag dat eigenlijk wel?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef Cothen het volgende:
wat ik nou weer op mijn Hyve heb:
[..]
De brutaliteit
Je zou haast zeggen van niet, maar heb die meneer duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend ben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:13 schreef phluphy het volgende:
Inderdaad. Mag dat eigenlijk wel?
En even melden natuurlijk. Zoiets heb je op Hyves vast wel, toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen van niet, maar heb die meneer duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend ben.
Ah. Gaan ze nu al proberen te recruten via Hyves?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
De brutaliteit
hmm, heb eigenlijk niet zoveel zin om dat uit te gaan zoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:37 schreef phluphy het volgende:
En even melden natuurlijk. Zoiets heb je op Hyves vast wel, toch?
Vooruit;quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:46 schreef Cothen het volgende:
[..]
hmm, heb eigenlijk niet zoveel zin om dat uit te gaan zoeken.
kijk de commercie heeft hyves ontdektquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
De brutaliteit
quote:< Lapkawitz> and you can tell she's really japanese becase her genitals produce a forcefield that pixelates the air around them
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Lekker dan.. schone installatie, gelijk een trojan te pakkenWin32/Rbot
Heeft zich ook al in een herstelpunt genesteld zie ik. Lekker dan. Volgende keer toch maar gelijk NOD32 installeren voordat ik ook maar een browser opstart netwerkkabel aansluit
Dan moet je het ook wel doen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja kunnen ze wel dat is mijn taak hier!
en ik maar denken dat modjes er alleen zijn om de crewfora te vullen en topics te sluitenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja kunnen ze wel dat is mijn taak hier!
Zijn ze ook. Alleen Wyri heeft er nog een extra taak bijgekregen van Danny.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:37 schreef Cothen het volgende:
[..]
en ik maar denken dat modjes er alleen zijn om de crewfora te vullen en topics te sluiten
Daarom altijd systeemherstel uitschakelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:41 schreef DaFrenk het volgende:
Ja idd..
NOD32 heeft hem verwijderd in ieder geval. Volledige scan van het systeem leverde nog een virus in de System Volume Information map op een andere partitie op.Maar dat waren dan ook de enige twee. Grmbl.
Hm, ja? Ik schakel hem eigenlijk ook altijd uit. Maar toen ik onlangs een flinke crash had, had ik een systeemherstel toch wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom altijd systeemherstel uitschakelen
Als ik een crash zou hebben, zou ik niets liever dan een reinstall willen doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, ja? Ik schakel hem eigenlijk ook altijd uit. Maar toen ik onlangs een flinke crash had, had ik een systeemherstel toch wel eens willen proberen.
Anyway. Nu is alles weer zo'n beetje up and running. Alleen Photoshop CS3 crasht elke keer bij het opstartenHij deed het eerst prima, maar toen ik hem een tweede keer wilde starten deed hij niks. Net opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds niks. Heb een vaag idee dat het aan de toetsenbordindeling ligt (toen Photoshop het nog deed leek hij een ander toetsenbord indeling te gebruiken in de dialoogvensters). Iemand een idee?
Flash!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dudes
Zeg, weet iemand toevallig een benchmark-tooltje voor het lezen en schrijven van en naar verschillende opslagmedia? Ik wil weleens mijn hele roedel USB-sticks tegen elkaar testen, vandaar
Gratisware uiteraard, * Dr_Flash krenterige pauper is
Nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee doet die buyshit site van je nog wat?
Precies jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Alleen Wyri heeft er nog een extra taak bijgekregen van Danny.
OMFG addictquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef mschol het volgende:
heb m'n bios avondje weer gehad vandaag
21: Las vegas om 17:00
In Bruges om 19:30
en Kung fu panda (nogmaals) om 22:15
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef mschol het volgende:
heb m'n bios avondje weer gehad vandaag
21: Las vegas om 17:00
In Bruges om 19:30
en Kung fu panda (nogmaals) om 22:15
Dat zijn de vragenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En welke zijn het downloaden waard?
heel soms maar hoorquote:
das ook pas sinds ik die pathe unlimited card hebquote:
pff.. mwha... kung fu panda is gewoon errug grappig, die moet je imho gewoon in bios zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En welke zijn het downloaden waard?
Handig zo'n kaart dan jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
heel soms maar hoorwel gemiddeld 2 per week
[..]
das ook pas sinds ik die pathe unlimited card heb, anders had het me veels te veel geld gekost
[..]
pff.. mwha... kung fu panda is gewoon errug grappig, die moet je imho gewoon in bios zien
21: las vegas is een goeie tussendoor film (naja, eigenlijk net iets beter)
en in bruges is gewoon een leuke tussendoor film..
voornamelijk pathe spuimarkt, runner up is buitenhof en daarna komt scheveningenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:27 schreef JortK het volgende:
Naar welke PAthe ga je mschol?
Scheveningen is een hel, gister ook weer geprobeerd te komen maar het is echt gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
voornamelijk pathe spuimarkt, runner up is buitenhof en daarna komt scheveningen
voor ik die kaart had, en spuimarkt er niet stond, ging ik voornamelijk naar scheveningen
Wat is het probleem dan? Parkeerruimte? Pak je toch de tram gewoon?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:00 schreef JortK het volgende:
Scheveningen is een hel, gister ook weer geprobeerd te komen maar het is echt gewoon niet te doen
scheveningen vind ik kut als ik terug moet, de bus/tram zit altijd helemaal volgepropt.. heb ik bij spui/buitenhof absoluut geen last vanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheveningen is een hel, gister ook weer geprobeerd te komen maar het is echt gewoon niet te doen
Die op de Spuimarkt is wel OK ja![]()
roflquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Merovingian het volgende:
Bios Alkmaar, lekker op de fiets, 10 minuutjes. Nooit rijen, altijd plek, ideaal. Alleen altijd zaal vol breezers en turken die herrie maken.
Een jaar terug was het zelfs zo erg dat er een of andere breezer achter me luidruchtig ging zitten bellen. "Ja VaNaVoNd GaAn We StApPeN iN dE pArTyBaR!!11!!!" enz enz. Toen heb ik er toch ff gezegd dat als ze wilde bellen, dat ze dat buiten kon doen, maar dat ze hier in de zaal d'r smoel moest houden. Verontwaardigd hing ze op, alsof ze het normaal was om te bellen in de bios.
Dan ben je niet de enigequote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb me vriendin nog eens een keer in de bios genomen tijdens een middag voorstelling![]()
ik ga heel vaak erg laat waardoor het rustig is, en al helemaal als ik doordeweeks ga, op de dinsdagen is et iets drukker, dan is het voordeel dag (6,50 voor kaartje i.p.v. 8.50)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:21 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ga in Foroxity Geleen, als je een middagvoorstelling pakt ben je slechts rond de 5 euro kwijt en grote kans dat je een privé voorstelling krijgt
Sssssssst! Hij weet het nog niet!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij Jortk's vriendin ook al eens genomen?
KaK!quote:Op zondag 6 juli 2008 09:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ontopic: GVD, de harde schijf van mijn gamepc is gecrasht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oi. das kut...quote:Op zondag 6 juli 2008 09:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ontopic: GVD, de harde schijf van mijn gamepc is gecrasht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van mij is een maxtor van 3 jaar oud. Bios detecteert hem nog wel, maar er kwamen wat vreemde mechanische geluiden uit, dus ik ben bang dat de kop niet meer kan bewegen o.i.d.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:00 schreef DaFrenk het volgende:
That sucks Mero!
Hier ging het ook onlangs mis. En de andere PC kwam ook al tot leven met een paar beschadigde clusters rijkerNu moet ik wel zeggen dat die schijf die er in zit al zo'n 5 tot 7 jaar oud is.
quote:
Oei, dat klinkt inderdaad niet goed. Letterlijk en figuurlijk. Succes!quote:Op zondag 6 juli 2008 12:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Die van mij is een maxtor van 3 jaar oud. Bios detecteert hem nog wel, maar er kwamen wat vreemde mechanische geluiden uit, dus ik ben bang dat de kop niet meer kan bewegen o.i.d.
Ik krijg in ieder geval een melding "boot disk not found, insert bootdisk". Straks maar eens even in mijn server hangen, kijken of ik er nog wat data vanaf kan halen. Gelukkig had ik net 2 weken geleden een backup gemaakt, ben dus niet heel veel kwijt... En vandaag is koopzondag in Alkmaar, dus ik ga straks gelijk maar even een nieuwe HD halen.
Vista x64 nemen in plaats van 32 bit. 4GB ram erin ipv 2GB. Verder ziet het er goed uit.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Hai,
Wou even snel antwoord, jullie weten het wel neem ik aan [ afbeelding ]
Heb dit systeempje in elkaar geknutselt, is het een goed ding voor een goede prijs ook?
[ afbeelding ]
Ja ik weet het. En het ergste is nog wel dat de enige pc-boer die hier open was, Dynabyte is. En het enige merk HD's dat Dynabyte verkoopt, is Maxtor. Dus ik heb er nu weer eentje in zittenquote:
Dankquote:Op zondag 6 juli 2008 13:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt inderdaad niet goed. Letterlijk en figuurlijk. Succes!
Het is ook een stukje garantie. Als hij na een week BSODs geeft > Terugsturen. Geen geklooi met uitzoeken welk onderdeel het is en / of dat je Windows installatie brak is.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou ik die 95 euro van assemblage en installatie lekker in eigen zak houden. En Vista zou ik ook downloaden. Maargoed, ligt er maar net aan hoe handig je bent
Dat is toch juist het leukstequote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is ook een stukje garantie. Als hij na een week BSODs geeft > Terugsturen. Geen geklooi met uitzoeken welk onderdeel het is en / of dat je Windows installatie brak is.
Waar zit je nu dan? Spanje ofzo?quote:
quote:
11 uur vanuit Zwitserland? Heb je je op de Autobahn soms aan de Nederlandse maximumsnelheid gehouden ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ben weer terug. Was bij nader inzien 11uur, met pauzes wat langer, bijna 12.
Vanuit Zwitserland weer terug naar huis.
quote:The item (^O^) will leave Hong Kong for its destination on 7-Jul-2008
nero vision? mits je al nero hebt natuurlijk, anders kan google je vast wel verder helpen.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:18 schreef Edwinuss het volgende:
Weet iemand een programma waar je menu's voor dvd's kan maken ? En het liefst wel helemaal free
Eerst zeggen wat het isquote:
Hoe kan je nou rijden en film kijken tegelijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 11:17 schreef Cothen het volgende:
Lange autoritten ftw
over iets minder dan 3 weken een ritje naar Spanje, 1450km. Vorig jaar in 14 uur, nu gaan we voor de 12 uur.
Maar dan moet mijn laptophouder wel opschieten anders kan ik geen film onderweg kijken.![]()
WTFquote:
Dude, de complete order heeft mij 10,50 euro gekost. Eh... boeie?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef DaFrenk het volgende:![]()
Al die goedkope shit op DE.Maar hoe zit het met de kwaliteit? Valt die RC auto niet uit elkaar als je er naar kijkt?
hoe dat moet hopen we over 3 weken uit te vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:27 schreef Merovingian het volgende:
Hoe kan je nou rijden en film kijken tegelijk...
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, de complete order heeft mij 10,50 euro gekost. Eh... boeie?
[Voorspelbaarheidsmodus]quote:
Echt niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Voorspelbaarheidsmodus]
11 juli: Bertje koopt een stal met pony's
12 juli: Bertje adverteert voor ponymeisjes
[/Voorspelbaarheidsmodus]
Inderdaad, dan had je namelijk gezien dat ik die 25M al ga winnenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:58 schreef Cothen het volgende:
Mijn glazenbol ook niet meer wat-ie geweest is.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad, dan had je namelijk gezien dat ik die 25M al ga winnen
Mijn staatslot begint met DP
hee klinkt bekend, ik ook al... gister aanvraag van wachtwoord/gebruikersnaam moeten doenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:26 schreef Cothen het volgende:
Nou moest ik van de week mijn Mijnpostbank-inlogwachtwoord wijzigen.
Driemaal raden wat ik nu ben vergeten
Mijn broertje had het 2 weken geleden ook al en toen moest ik lachenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef mschol het volgende:
hee klinkt bekend, ik ook al... gister aanvraag van wachtwoord/gebruikersnaam moeten doen
Waar?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Donderdag diploma uitreiking, en jullie mogen allemaal komen!
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Klein dorp, dat Amersfoort...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort. Donderdag. 7 uur. Geen bier, mogelijk ponymeisjes.
Oh, in Amersfoort. Dan weet ik het wel te vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort. Donderdag. 7 uur. Geen bier, mogelijk ponymeisjes.
morgen diploma uitreikingquote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef Geqxon het volgende:
lolquote:Op maandag 7 juli 2008 16:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf jaar niet op school geweest. Ik ken waarschijnlijk toch niemand.
Bij cdwinkel.com?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:56 schreef Cothen het volgende:
Bestel 100 CD's, krijg je er 20 gratis. die vervolgens geleverd worden in een spindle van 25.
En hoe is de lege ruimte opgevuld?
Met doorzichtige functieloze CD-schijfjes.
[..]
Bestel altijd bij BigDennis.com, voorheen DDVD.info.quote:
Ebay USAquote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus gaat maar eens kijken of hij Wii Fit kan bestellen ergens
Nah, ik heb al een goede Sony met mp3 ondersteuning, alsmede een aux-in zodat elke mp3-spelert erop aangesloten kan wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Cothen het volgende:
Iemand dus interesse in een Pioneer autoradio met MP3-CD ondersteuning?
Heb er hier nog een liggen van de Aldi.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, ik heb al een goede Sony met mp3 ondersteuning, alsmede een aux-in zodat elke mp3-spelert erop aangesloten kan worden
nutteloos wil ik niet zeggen, als je eenmaal wat ervaring hebt opgedaan is het wel van ondergeschikt belang ja..quote:
Als ze er niets bij zetten, zegt het evenveel over die versterker/radio/speakers als dat ze het er wel bijzettenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dat ze et erbij zetten, vaak genoeg advertenties gezien waar niks bij stond..
Het PMPO vermogen staat er voor mensen die de klok hebben horen luiden en daarmee denken dat ze een apparaat met een hoog vermogen in huis halen.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:07 schreef Merovingian het volgende:
Als ze er niets bij zetten, zegt het evenveel over die versterker/radio/speakers als dat ze het er wel bijzetten
Het is een piekvermogen dat dat ding kan hebben over een zeer korte tijd, maar ze definieren de lengte van die tijd niet eens. 1ms? 1ps? Ik heb geen idee. Niemand die het weet. En dan nog, heel leuk dat dat ding over 1 microseconde (om maar wat te noemen) 2000W kan hebben, maar wat zegt dat dan? Kan ie nu hard? Heeft ie vervorming? Wat is het frequentiebereik? Je hebt er nog meer aan als ze erbij zetten in welke kleur het apparaat te koop is, dan het PMPO-vermogen
Meerdere usb-sticks?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:52 schreef Cothen het volgende:
Nadeel van een USB-stick met muziek in de auto is dat als je nieuwe muziek in de auto wil je eerst je USB stick bij de hand moet hebben.
ehm, ja... dat dacht ik ook als oplossing...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Meerdere usb-sticks?
Leuk systeempje:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
ehm, ja... dat dacht ik ook als oplossing...
Maar driemaal raden hoeveel sticks er nu in de auto liggen
Gewoon naar Bart Smit/Intertoys?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus gaat maar eens kijken of hij Wii Fit kan bestellen ergens
Nog leuker systeem: een radio met 3G die gewoon direct de mp3's van je server afspeelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk systeempje:
-Een directory op je computer genaamd "MP3 radio", waar alle muziek voor je radio in staat
-Je plugt USB-stick 1 in je computer, de map wordt automatisch gesyncd
-Je stopt USB-stick 1 in je broekzak
-De eerstvolgende keer dat je in je auto zit stop je USB-stick 1 in je radio, en neem je USB-stick 2 uit de auto mee
En dan periodiek op deze manier de USB sticks uitwisselen.
Moet je wel in de stad wonen, anders heb je er geen drol anquote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:47 schreef Merovingian het volgende:
Nog leuker systeem: een radio met 3G die gewoon direct de mp3's van je server afspeelt.
Nou ja, dan ook nog wifi en wimax en EDGE en HSDPA erbij, dan heb je altijd wel ietsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
Moet je wel in de stad wonen, anders heb je er geen drol an
* Cothen zijn dorp moet een snelle mobiele verbinding ontberen.
Wifi dan maarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:05 schreef Merovingian het volgende:
Nou ja, dan ook nog wifi en wimax en EDGE en HSDPA erbij, dan heb je altijd wel iets
Daarom laat ik ook niets omzettenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:33 schreef phluphy het volgende:
Even snel zwaaien vanaf kantoor.![]()
Thuis tijdelijk geen internet, er gaat al 5 maanden iets mis met het omzetten van het abonnement.
Niet zulke voorbarige conclusies trekken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Daarom laat ik ook niets omzetten
Betaal nu wel iets meer dan nodig, maar dat gezeik heb ik dan tenminste ook niet.
Je zei net 5 maanden... Dan kies ik liever voor 6 wekenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet zulke voorbarige conclusies trekken.![]()
Het gaat om de overname van het hele pakket van de vorige bewoner. Had ik dat niet gedaan, had ik 6 weken moeten wachten op een nieuwe aansluiting. Dan kies ik liever voor 5 dagen.
Ik heb in die 5 maanden gewoon internet gehad heur, denkende dat ik al de nieuwe contractant was overigens. Alleen recentelijk ontdekt dat dit niet zo was. Wel lekker goedkoop btw, vorige bewoner heeft alles betaald tot heden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je zei net 5 maanden... Dan kies ik liever voor 6 weken
Okequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb in die 5 maanden gewoon internet gehad heur, denkende dat ik al de nieuwe contractant was overigens. Alleen recentelijk ontdekt dat dit niet zo was. Wel lekker goedkoop btw, vorige bewoner heeft alles betaald tot heden.
Nou ja, lang verhaal, weinig tijd.
In de meeste gevallen gaat het zeker goed (vooral overstappen met ADSL lukt in 99% van de gevallen wel). Het enige waar je aan moet denken is het abonnement niet eerder op te zeggen dan dat je het nieuwe abonnement hebtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Daarom laat ik ook niets omzetten
Betaal nu wel iets meer dan nodig, maar dat gezeik heb ik dan tenminste ook niet.
Hijs vijnquote:Uw toegang tot Mijn Postbank.nl is geblokkeerd.
Om weer toegang te krijgen tot Mijn Postbank.nl moet uw een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen. Deze kunt u aanvragen via de link 'Nieuw Gebruikersnaam en Wachtwoord aanvragen'
quote:
Yeah, same herequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:57 schreef Cothen het volgende:
wat ik dus meestal doe ik het wachtwoord veranderen en daarna gelijk weer terugveranderen naar mijn oude wachtwoord, maar dat was ik deze keer dus vergeten.
GMTAquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:57 schreef Cothen het volgende:
wat ik dus meestal doe ik het wachtwoord veranderen en daarna gelijk weer terugveranderen naar mijn oude wachtwoord, maar dat was ik deze keer dus vergeten.
probleem is dat ik inmiddels iets te veel wachtwoorden moet gaan onthouden, welke allemaal enorm opelkaar lijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:12 schreef Merovingian het volgende:
Dan denk ik dat 2 vaste wachtwoorden de faalkans verkleint
Tja, ik heb er dus 2 die ik voor praktisch alle doeleinden gebruik, die totaal niet op elkaar lijken en die heel goed te onthouden zijn. Verder heb ik nog een derde wachtwoord die ik gebruik voor het beveiligen van mijn server en bestanden e.d., die ook weer totaal anders is, maar ook goed te onthouden...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ik inmiddels iets te veel wachtwoorden moet gaan onthouden, welke allemaal enorm opelkaar lijken
Je mag ze ook hier neerzetten, dan helpen wij wel met onthouden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef mschol het volgende:
probleem is dat ik inmiddels iets te veel wachtwoorden moet gaan onthouden, welke allemaal enorm opelkaar lijken
Vaak duurt 't wel 5 werkdagen bij de PBquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef mschol het volgende:wauw... overheid is sneller dan postbank
zondag zowel mijnpostbank.nl codes als digid aangevraagd.. vandaag digid al binnen
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:26 schreef Cothen het volgende:
Hyundai Excel + Pioneer DEH7900UB + HTC P3600 + Asus Eee701 4G + Premium Car mount =
[ afbeelding ]
Wat is UFC?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:45 schreef Sjowhan het volgende:
Al met al een te drukke dag, en een te druk hoofd nu. Lekker eten en UFC kijken maar
Universities Funding Council. Of Unified Facilities Criteria. Of University Finance Committee. Of Universal Forme Pty Ltd. Of University Faculty Council. Of Uniform Freight Classification. Of Unihockey en Floorball Club. Of Ultimate Fitness Challenge.quote:
Oh...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Universities Funding Council. Of Unified Facilities Criteria. Of University Finance Committee. Of Universal Forme Pty Ltd. Of University Faculty Council. Of Uniform Freight Classification. Of Unihockey en Floorball Club. Of Ultimate Fitness Challenge.
Of Ultimate Fightining Championship
ik heb heul geen airbagsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef Geqxon het volgende:
En de airbag? Volgens mij maak je nu een mooie faceplant als die af gaat....
http://www.ufc.comquote:
De schandequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:36 schreef Geqxon het volgende:
Mijn mama heeft mijn bakkenbaarden eraf geschoren.
Pwn by your momquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:36 schreef Geqxon het volgende:
Mijn mama heeft mijn bakkenbaarden eraf geschoren.
Is dat waarom twee computers geen Internet meer hebben na die security updates van vandaag?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:05 schreef DaFrenk het volgende:
Gefeliciteerd en goedemorgen indeed
Microsoft wenst me ook goedemorgen met een DNS spoofing update.
Gefeliciteerdquote:
Feliquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:28 schreef mschol het volgende:
thnx allen
en ook bericht gekregen dat aivd check positief is bevonden
Inderdaad, ze kennen mij daar ook niet... En ik heb toch echt ooit eens een reep chocola gejat bij de supermarktquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Feli
Tja, das eigenlijk maar raar dat ze dat vragen, want als je écht een goede crimineel bent, dan zouden ze bij de aivd natuurlijk ook niet kennen...
gaat er meer om dat je niet chantabel bent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Feli
Tja, das eigenlijk maar raar dat ze dat vragen, want als je écht een goede crimineel bent, dan zouden ze bij de aivd natuurlijk ook niet kennen...
Iedereen is chantabel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat er meer om dat je niet chantabel bent.
wanneer je chantabel bent kan je namelijk overgehaald worden interne gegevens (b.v. tapes) naar buiten te brengen in ruil voor het feit dat er bepaalde informatie niet bekend wordt.
tuurlijk, maar degene die b.v. homo zijn en waar dit niet van bekend is en ze het ook niet willen dat het bekend is zijn veel meer/makkelijker chantabelquote:
Probeer je ons iets te vertellen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, maar degene die b.v. homo zijn en waar dit niet van bekend is en ze het ook niet willen dat het bekend is zijn veel meer/makkelijker chantabel
Ik stuur zo wel even een letter of recommendation.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:
Zo, net mijn sollicitatiebrief voor reviewer bij Fok!Games verstuurd. Iemand hier nog vrienden daar rondlopen om mij bij aan te bevelen?
Denk niet dat ze me erg lief meer vinden in die kringenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:
Zo, net mijn sollicitatiebrief voor reviewer bij Fok!Games verstuurd. Iemand hier nog vrienden daar rondlopen om mij bij aan te bevelen?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik stuur zo wel even een letter of recommendation.
Vertelquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
Denk niet dat ze me erg lief meer vinden in die kringen
What happens behind the scenes stays behind the scenesquote:
Als ik aangenomen word als reviewer ben ik ook behind the scenes, dus dan kan je me het wel vertellenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
What happens behind the scenes stays behind the scenes.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:28 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word als reviewer ben ik ook behind the scenes, dus dan kan je me het wel vertellen
Mooi, das dan bij deze afgesprokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |