Het PMPO vermogen staat er voor mensen die de klok hebben horen luiden en daarmee denken dat ze een apparaat met een hoog vermogen in huis halen.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:07 schreef Merovingian het volgende:
Als ze er niets bij zetten, zegt het evenveel over die versterker/radio/speakers als dat ze het er wel bijzetten
Het is een piekvermogen dat dat ding kan hebben over een zeer korte tijd, maar ze definieren de lengte van die tijd niet eens. 1ms? 1ps? Ik heb geen idee. Niemand die het weet. En dan nog, heel leuk dat dat ding over 1 microseconde (om maar wat te noemen) 2000W kan hebben, maar wat zegt dat dan? Kan ie nu hard? Heeft ie vervorming? Wat is het frequentiebereik? Je hebt er nog meer aan als ze erbij zetten in welke kleur het apparaat te koop is, dan het PMPO-vermogen
Meerdere usb-sticks?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:52 schreef Cothen het volgende:
Nadeel van een USB-stick met muziek in de auto is dat als je nieuwe muziek in de auto wil je eerst je USB stick bij de hand moet hebben.
ehm, ja... dat dacht ik ook als oplossing...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Meerdere usb-sticks?
Leuk systeempje:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
ehm, ja... dat dacht ik ook als oplossing...
Maar driemaal raden hoeveel sticks er nu in de auto liggen
Gewoon naar Bart Smit/Intertoys?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus gaat maar eens kijken of hij Wii Fit kan bestellen ergens
Nog leuker systeem: een radio met 3G die gewoon direct de mp3's van je server afspeelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk systeempje:
-Een directory op je computer genaamd "MP3 radio", waar alle muziek voor je radio in staat
-Je plugt USB-stick 1 in je computer, de map wordt automatisch gesyncd
-Je stopt USB-stick 1 in je broekzak
-De eerstvolgende keer dat je in je auto zit stop je USB-stick 1 in je radio, en neem je USB-stick 2 uit de auto mee
En dan periodiek op deze manier de USB sticks uitwisselen.
Moet je wel in de stad wonen, anders heb je er geen drol anquote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:47 schreef Merovingian het volgende:
Nog leuker systeem: een radio met 3G die gewoon direct de mp3's van je server afspeelt.
Nou ja, dan ook nog wifi en wimax en EDGE en HSDPA erbij, dan heb je altijd wel ietsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
Moet je wel in de stad wonen, anders heb je er geen drol an
* Cothen zijn dorp moet een snelle mobiele verbinding ontberen.
Wifi dan maarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:05 schreef Merovingian het volgende:
Nou ja, dan ook nog wifi en wimax en EDGE en HSDPA erbij, dan heb je altijd wel iets
Daarom laat ik ook niets omzettenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:33 schreef phluphy het volgende:
Even snel zwaaien vanaf kantoor.![]()
Thuis tijdelijk geen internet, er gaat al 5 maanden iets mis met het omzetten van het abonnement.
Niet zulke voorbarige conclusies trekken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Daarom laat ik ook niets omzetten
Betaal nu wel iets meer dan nodig, maar dat gezeik heb ik dan tenminste ook niet.
Je zei net 5 maanden... Dan kies ik liever voor 6 wekenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet zulke voorbarige conclusies trekken.![]()
Het gaat om de overname van het hele pakket van de vorige bewoner. Had ik dat niet gedaan, had ik 6 weken moeten wachten op een nieuwe aansluiting. Dan kies ik liever voor 5 dagen.
Ik heb in die 5 maanden gewoon internet gehad heur, denkende dat ik al de nieuwe contractant was overigens. Alleen recentelijk ontdekt dat dit niet zo was. Wel lekker goedkoop btw, vorige bewoner heeft alles betaald tot heden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je zei net 5 maanden... Dan kies ik liever voor 6 weken
Okequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb in die 5 maanden gewoon internet gehad heur, denkende dat ik al de nieuwe contractant was overigens. Alleen recentelijk ontdekt dat dit niet zo was. Wel lekker goedkoop btw, vorige bewoner heeft alles betaald tot heden.
Nou ja, lang verhaal, weinig tijd.
In de meeste gevallen gaat het zeker goed (vooral overstappen met ADSL lukt in 99% van de gevallen wel). Het enige waar je aan moet denken is het abonnement niet eerder op te zeggen dan dat je het nieuwe abonnement hebtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Daarom laat ik ook niets omzetten
Betaal nu wel iets meer dan nodig, maar dat gezeik heb ik dan tenminste ook niet.
Hijs vijnquote:Uw toegang tot Mijn Postbank.nl is geblokkeerd.
Om weer toegang te krijgen tot Mijn Postbank.nl moet uw een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen. Deze kunt u aanvragen via de link 'Nieuw Gebruikersnaam en Wachtwoord aanvragen'
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |