Is dat waarom twee computers geen Internet meer hebben na die security updates van vandaag?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:05 schreef DaFrenk het volgende:
Gefeliciteerd en goedemorgen indeed
Microsoft wenst me ook goedemorgen met een DNS spoofing update.
Gefeliciteerdquote:
Feliquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:28 schreef mschol het volgende:
thnx allen
en ook bericht gekregen dat aivd check positief is bevonden
Inderdaad, ze kennen mij daar ook niet... En ik heb toch echt ooit eens een reep chocola gejat bij de supermarktquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Feli
Tja, das eigenlijk maar raar dat ze dat vragen, want als je écht een goede crimineel bent, dan zouden ze bij de aivd natuurlijk ook niet kennen...
gaat er meer om dat je niet chantabel bent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Feli
Tja, das eigenlijk maar raar dat ze dat vragen, want als je écht een goede crimineel bent, dan zouden ze bij de aivd natuurlijk ook niet kennen...
Iedereen is chantabel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat er meer om dat je niet chantabel bent.
wanneer je chantabel bent kan je namelijk overgehaald worden interne gegevens (b.v. tapes) naar buiten te brengen in ruil voor het feit dat er bepaalde informatie niet bekend wordt.
tuurlijk, maar degene die b.v. homo zijn en waar dit niet van bekend is en ze het ook niet willen dat het bekend is zijn veel meer/makkelijker chantabelquote:
Probeer je ons iets te vertellen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, maar degene die b.v. homo zijn en waar dit niet van bekend is en ze het ook niet willen dat het bekend is zijn veel meer/makkelijker chantabel
Ik stuur zo wel even een letter of recommendation.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:
Zo, net mijn sollicitatiebrief voor reviewer bij Fok!Games verstuurd. Iemand hier nog vrienden daar rondlopen om mij bij aan te bevelen?
Denk niet dat ze me erg lief meer vinden in die kringenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef Merovingian het volgende:
Zo, net mijn sollicitatiebrief voor reviewer bij Fok!Games verstuurd. Iemand hier nog vrienden daar rondlopen om mij bij aan te bevelen?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik stuur zo wel even een letter of recommendation.
Vertelquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
Denk niet dat ze me erg lief meer vinden in die kringen
What happens behind the scenes stays behind the scenesquote:
Als ik aangenomen word als reviewer ben ik ook behind the scenes, dus dan kan je me het wel vertellenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
What happens behind the scenes stays behind the scenes.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:28 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word als reviewer ben ik ook behind the scenes, dus dan kan je me het wel vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |