Ze? Haar bedoel je. Ik leg het alleen maar uit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef Sjowhan het volgende:
Laat ze toch.
quote:
Dude!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:12 schreef Merovingian het volgende:
Make-up? Bij vrouwen schijnt het ook te helpen...
Terugsturen naar de gene waar het vandaan komt: ik kan het niet openen doe er wat aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef phluphy het volgende:
Nope, njente de Vista hiero.
Is al de tweede keer deze week dat ik dit tegenkom. Zeer irritant!
Dat had ik al gedaan ja. Maar het zou fjin zijn om het voortaan geljik zelf op te kunnen lossen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Terugsturen naar de gene waar het vandaan komt: ik kan het niet openen doe er wat aan.
OS staat er helemaal los van....quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:26 schreef phluphy het volgende:
Probleempje:
Hoe kan ik in XP een pdf openen die in Vista is gemaakt?
Vista heeft er een wachtwoordbeveiliging aan gehangen.![]()
Hoe kan ik dit omzeilen of anderszinds oplossen?
vreemd verhaalquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:03 schreef phluphy het volgende:
Dat was de eerste "diagnose" van onze systeembeheerder. Hij baseert het op het feit dat de afzenders van de betreffende bestanden allen met Vista werken. Hij noemde het tevens een "inmiddels bekend probleem".
Tegenstrijdige berichten dus.
De brutaliteitquote:Heey Cothen,
Vergeef me de brutaliteit, maar ik kan het niet laten jou een krabbel te sturen!
Ik zie dat je een opleiding hebt gevolgd op de R.K. Technische Hogeschool in Rijswijk.
Ik wil jou daarom graag kennis laten maken met [Y] ; een talentenorganisatie voor en door enthousiaste, studerende en afgestudeerde HBO'ers en academici.
Mocht jij afgestudeerd zijn dan heb ik een geweldig voorstel voor je;
Ik heb op dit moment twee bijzonder mooie functies in het kader van ICT-dienstverlening in combinatie met een Business Traineeship die prachtig aansluiten op je studie.
Is jouw interesse hiermee gewekt? Mail mij dan via [X]@[Y].nl of kijk op [url=http://www.[Y].nl]www.[Y].nl[/url] voor meer informatie!
Bedankt voor je aandacht .
Een hartelijke groet,
[X] - [Y]
Inderdaad. Mag dat eigenlijk wel?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef Cothen het volgende:
wat ik nou weer op mijn Hyve heb:
[..]
De brutaliteit
Je zou haast zeggen van niet, maar heb die meneer duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend ben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:13 schreef phluphy het volgende:
Inderdaad. Mag dat eigenlijk wel?
En even melden natuurlijk. Zoiets heb je op Hyves vast wel, toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen van niet, maar heb die meneer duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend ben.
Ah. Gaan ze nu al proberen te recruten via Hyves?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
De brutaliteit
hmm, heb eigenlijk niet zoveel zin om dat uit te gaan zoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:37 schreef phluphy het volgende:
En even melden natuurlijk. Zoiets heb je op Hyves vast wel, toch?
Vooruit;quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:46 schreef Cothen het volgende:
[..]
hmm, heb eigenlijk niet zoveel zin om dat uit te gaan zoeken.
kijk de commercie heeft hyves ontdektquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
De brutaliteit
quote:< Lapkawitz> and you can tell she's really japanese becase her genitals produce a forcefield that pixelates the air around them
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Lekker dan.. schone installatie, gelijk een trojan te pakkenWin32/Rbot
Heeft zich ook al in een herstelpunt genesteld zie ik. Lekker dan. Volgende keer toch maar gelijk NOD32 installeren voordat ik ook maar een browser opstart netwerkkabel aansluit
Dan moet je het ook wel doen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja kunnen ze wel dat is mijn taak hier!
en ik maar denken dat modjes er alleen zijn om de crewfora te vullen en topics te sluitenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja kunnen ze wel dat is mijn taak hier!
Zijn ze ook. Alleen Wyri heeft er nog een extra taak bijgekregen van Danny.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:37 schreef Cothen het volgende:
[..]
en ik maar denken dat modjes er alleen zijn om de crewfora te vullen en topics te sluiten
Daarom altijd systeemherstel uitschakelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:41 schreef DaFrenk het volgende:
Ja idd..
NOD32 heeft hem verwijderd in ieder geval. Volledige scan van het systeem leverde nog een virus in de System Volume Information map op een andere partitie op.Maar dat waren dan ook de enige twee. Grmbl.
Hm, ja? Ik schakel hem eigenlijk ook altijd uit. Maar toen ik onlangs een flinke crash had, had ik een systeemherstel toch wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom altijd systeemherstel uitschakelen
Als ik een crash zou hebben, zou ik niets liever dan een reinstall willen doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, ja? Ik schakel hem eigenlijk ook altijd uit. Maar toen ik onlangs een flinke crash had, had ik een systeemherstel toch wel eens willen proberen.
Anyway. Nu is alles weer zo'n beetje up and running. Alleen Photoshop CS3 crasht elke keer bij het opstartenHij deed het eerst prima, maar toen ik hem een tweede keer wilde starten deed hij niks. Net opnieuw geīnstalleerd maar nog steeds niks. Heb een vaag idee dat het aan de toetsenbordindeling ligt (toen Photoshop het nog deed leek hij een ander toetsenbord indeling te gebruiken in de dialoogvensters). Iemand een idee?
Flash!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dudes
Zeg, weet iemand toevallig een benchmark-tooltje voor het lezen en schrijven van en naar verschillende opslagmedia? Ik wil weleens mijn hele roedel USB-sticks tegen elkaar testen, vandaar
Gratisware uiteraard, * Dr_Flash krenterige pauper is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |