Waar zit je nu dan? Spanje ofzo?quote:
quote:
11 uur vanuit Zwitserland? Heb je je op de Autobahn soms aan de Nederlandse maximumsnelheid gehouden ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ben weer terug. Was bij nader inzien 11uur, met pauzes wat langer, bijna 12.
Vanuit Zwitserland weer terug naar huis.
quote:The item (^O^) will leave Hong Kong for its destination on 7-Jul-2008
nero vision? mits je al nero hebt natuurlijk, anders kan google je vast wel verder helpen.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:18 schreef Edwinuss het volgende:
Weet iemand een programma waar je menu's voor dvd's kan maken ? En het liefst wel helemaal free
Eerst zeggen wat het isquote:
Hoe kan je nou rijden en film kijken tegelijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 11:17 schreef Cothen het volgende:
Lange autoritten ftw
over iets minder dan 3 weken een ritje naar Spanje, 1450km. Vorig jaar in 14 uur, nu gaan we voor de 12 uur.
Maar dan moet mijn laptophouder wel opschieten anders kan ik geen film onderweg kijken.![]()
WTFquote:
Dude, de complete order heeft mij 10,50 euro gekost. Eh... boeie?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef DaFrenk het volgende:![]()
Al die goedkope shit op DE.Maar hoe zit het met de kwaliteit? Valt die RC auto niet uit elkaar als je er naar kijkt?
hoe dat moet hopen we over 3 weken uit te vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:27 schreef Merovingian het volgende:
Hoe kan je nou rijden en film kijken tegelijk...
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, de complete order heeft mij 10,50 euro gekost. Eh... boeie?
[Voorspelbaarheidsmodus]quote:
Echt niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
[Voorspelbaarheidsmodus]
11 juli: Bertje koopt een stal met pony's
12 juli: Bertje adverteert voor ponymeisjes
[/Voorspelbaarheidsmodus]
Inderdaad, dan had je namelijk gezien dat ik die 25M al ga winnenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:58 schreef Cothen het volgende:
Mijn glazenbol ook niet meer wat-ie geweest is.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad, dan had je namelijk gezien dat ik die 25M al ga winnen
Mijn staatslot begint met DP
hee klinkt bekend, ik ook al... gister aanvraag van wachtwoord/gebruikersnaam moeten doenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:26 schreef Cothen het volgende:
Nou moest ik van de week mijn Mijnpostbank-inlogwachtwoord wijzigen.
Driemaal raden wat ik nu ben vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |