Vooruit;quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:46 schreef Cothen het volgende:
[..]
hmm, heb eigenlijk niet zoveel zin om dat uit te gaan zoeken.
kijk de commercie heeft hyves ontdektquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef Cothen het volgende:
wat ik nou weer op mijn Hyve heb:
[..]
De brutaliteit
quote:< Lapkawitz> and you can tell she's really japanese becase her genitals produce a forcefield that pixelates the air around them
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Lekker dan.. schone installatie, gelijk een trojan te pakkenWin32/Rbot
Heeft zich ook al in een herstelpunt genesteld zie ik. Lekker dan. Volgende keer toch maar gelijk NOD32 installeren voordat ik ook maar een browser opstart netwerkkabel aansluit
Dan moet je het ook wel doen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja kunnen ze wel dat is mijn taak hier!
en ik maar denken dat modjes er alleen zijn om de crewfora te vullen en topics te sluitenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja kunnen ze wel dat is mijn taak hier!
Zijn ze ook. Alleen Wyri heeft er nog een extra taak bijgekregen van Danny.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:37 schreef Cothen het volgende:
[..]
en ik maar denken dat modjes er alleen zijn om de crewfora te vullen en topics te sluiten
Daarom altijd systeemherstel uitschakelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:41 schreef DaFrenk het volgende:
Ja idd..
NOD32 heeft hem verwijderd in ieder geval. Volledige scan van het systeem leverde nog een virus in de System Volume Information map op een andere partitie op.Maar dat waren dan ook de enige twee. Grmbl.
Hm, ja? Ik schakel hem eigenlijk ook altijd uit. Maar toen ik onlangs een flinke crash had, had ik een systeemherstel toch wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom altijd systeemherstel uitschakelen
Als ik een crash zou hebben, zou ik niets liever dan een reinstall willen doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, ja? Ik schakel hem eigenlijk ook altijd uit. Maar toen ik onlangs een flinke crash had, had ik een systeemherstel toch wel eens willen proberen.
Anyway. Nu is alles weer zo'n beetje up and running. Alleen Photoshop CS3 crasht elke keer bij het opstartenHij deed het eerst prima, maar toen ik hem een tweede keer wilde starten deed hij niks. Net opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds niks. Heb een vaag idee dat het aan de toetsenbordindeling ligt (toen Photoshop het nog deed leek hij een ander toetsenbord indeling te gebruiken in de dialoogvensters). Iemand een idee?
Flash!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dudes
Zeg, weet iemand toevallig een benchmark-tooltje voor het lezen en schrijven van en naar verschillende opslagmedia? Ik wil weleens mijn hele roedel USB-sticks tegen elkaar testen, vandaar
Gratisware uiteraard, * Dr_Flash krenterige pauper is
Nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee doet die buyshit site van je nog wat?
Precies jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Alleen Wyri heeft er nog een extra taak bijgekregen van Danny.
OMFG addictquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef mschol het volgende:
heb m'n bios avondje weer gehad vandaag
21: Las vegas om 17:00
In Bruges om 19:30
en Kung fu panda (nogmaals) om 22:15
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef mschol het volgende:
heb m'n bios avondje weer gehad vandaag
21: Las vegas om 17:00
In Bruges om 19:30
en Kung fu panda (nogmaals) om 22:15
Dat zijn de vragenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En welke zijn het downloaden waard?
heel soms maar hoorquote:
das ook pas sinds ik die pathe unlimited card hebquote:
pff.. mwha... kung fu panda is gewoon errug grappig, die moet je imho gewoon in bios zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En welke zijn het downloaden waard?
Handig zo'n kaart dan jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
heel soms maar hoorwel gemiddeld 2 per week
[..]
das ook pas sinds ik die pathe unlimited card heb, anders had het me veels te veel geld gekost
[..]
pff.. mwha... kung fu panda is gewoon errug grappig, die moet je imho gewoon in bios zien
21: las vegas is een goeie tussendoor film (naja, eigenlijk net iets beter)
en in bruges is gewoon een leuke tussendoor film..
voornamelijk pathe spuimarkt, runner up is buitenhof en daarna komt scheveningenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:27 schreef JortK het volgende:
Naar welke PAthe ga je mschol?
Scheveningen is een hel, gister ook weer geprobeerd te komen maar het is echt gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
voornamelijk pathe spuimarkt, runner up is buitenhof en daarna komt scheveningen
voor ik die kaart had, en spuimarkt er niet stond, ging ik voornamelijk naar scheveningen
Wat is het probleem dan? Parkeerruimte? Pak je toch de tram gewoon?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:00 schreef JortK het volgende:
Scheveningen is een hel, gister ook weer geprobeerd te komen maar het is echt gewoon niet te doen
scheveningen vind ik kut als ik terug moet, de bus/tram zit altijd helemaal volgepropt.. heb ik bij spui/buitenhof absoluut geen last vanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheveningen is een hel, gister ook weer geprobeerd te komen maar het is echt gewoon niet te doen
Die op de Spuimarkt is wel OK ja![]()
roflquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Merovingian het volgende:
Bios Alkmaar, lekker op de fiets, 10 minuutjes. Nooit rijen, altijd plek, ideaal. Alleen altijd zaal vol breezers en turken die herrie maken.
Een jaar terug was het zelfs zo erg dat er een of andere breezer achter me luidruchtig ging zitten bellen. "Ja VaNaVoNd GaAn We StApPeN iN dE pArTyBaR!!11!!!" enz enz. Toen heb ik er toch ff gezegd dat als ze wilde bellen, dat ze dat buiten kon doen, maar dat ze hier in de zaal d'r smoel moest houden. Verontwaardigd hing ze op, alsof ze het normaal was om te bellen in de bios.
Dan ben je niet de enigequote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb me vriendin nog eens een keer in de bios genomen tijdens een middag voorstelling![]()
ik ga heel vaak erg laat waardoor het rustig is, en al helemaal als ik doordeweeks ga, op de dinsdagen is et iets drukker, dan is het voordeel dag (6,50 voor kaartje i.p.v. 8.50)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:21 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ga in Foroxity Geleen, als je een middagvoorstelling pakt ben je slechts rond de 5 euro kwijt en grote kans dat je een privé voorstelling krijgt
Sssssssst! Hij weet het nog niet!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij Jortk's vriendin ook al eens genomen?
KaK!quote:Op zondag 6 juli 2008 09:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ontopic: GVD, de harde schijf van mijn gamepc is gecrasht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oi. das kut...quote:Op zondag 6 juli 2008 09:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ontopic: GVD, de harde schijf van mijn gamepc is gecrasht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van mij is een maxtor van 3 jaar oud. Bios detecteert hem nog wel, maar er kwamen wat vreemde mechanische geluiden uit, dus ik ben bang dat de kop niet meer kan bewegen o.i.d.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:00 schreef DaFrenk het volgende:
That sucks Mero!
Hier ging het ook onlangs mis. En de andere PC kwam ook al tot leven met een paar beschadigde clusters rijkerNu moet ik wel zeggen dat die schijf die er in zit al zo'n 5 tot 7 jaar oud is.
quote:
Oei, dat klinkt inderdaad niet goed. Letterlijk en figuurlijk. Succes!quote:Op zondag 6 juli 2008 12:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Die van mij is een maxtor van 3 jaar oud. Bios detecteert hem nog wel, maar er kwamen wat vreemde mechanische geluiden uit, dus ik ben bang dat de kop niet meer kan bewegen o.i.d.
Ik krijg in ieder geval een melding "boot disk not found, insert bootdisk". Straks maar eens even in mijn server hangen, kijken of ik er nog wat data vanaf kan halen. Gelukkig had ik net 2 weken geleden een backup gemaakt, ben dus niet heel veel kwijt... En vandaag is koopzondag in Alkmaar, dus ik ga straks gelijk maar even een nieuwe HD halen.

Vista x64 nemen in plaats van 32 bit. 4GB ram erin ipv 2GB. Verder ziet het er goed uit.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Hai,
Wou even snel antwoord, jullie weten het wel neem ik aan [ afbeelding ]
Heb dit systeempje in elkaar geknutselt, is het een goed ding voor een goede prijs ook?
[ afbeelding ]
Ja ik weet het. En het ergste is nog wel dat de enige pc-boer die hier open was, Dynabyte is. En het enige merk HD's dat Dynabyte verkoopt, is Maxtor. Dus ik heb er nu weer eentje in zittenquote:
Dankquote:Op zondag 6 juli 2008 13:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt inderdaad niet goed. Letterlijk en figuurlijk. Succes!
Het is ook een stukje garantie. Als hij na een week BSODs geeft > Terugsturen. Geen geklooi met uitzoeken welk onderdeel het is en / of dat je Windows installatie brak is.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou ik die 95 euro van assemblage en installatie lekker in eigen zak houden. En Vista zou ik ook downloaden. Maargoed, ligt er maar net aan hoe handig je bent
Dat is toch juist het leukstequote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is ook een stukje garantie. Als hij na een week BSODs geeft > Terugsturen. Geen geklooi met uitzoeken welk onderdeel het is en / of dat je Windows installatie brak is.
Waar zit je nu dan? Spanje ofzo?quote:
quote:
11 uur vanuit Zwitserland? Heb je je op de Autobahn soms aan de Nederlandse maximumsnelheid gehouden ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ben weer terug. Was bij nader inzien 11uur, met pauzes wat langer, bijna 12.
Vanuit Zwitserland weer terug naar huis.
quote:The item (^O^) will leave Hong Kong for its destination on 7-Jul-2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |