Mijn broertje had het 2 weken geleden ook al en toen moest ik lachenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef mschol het volgende:
hee klinkt bekend, ik ook al... gister aanvraag van wachtwoord/gebruikersnaam moeten doen
Waar?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Donderdag diploma uitreiking, en jullie mogen allemaal komen!
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Klein dorp, dat Amersfoort...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort. Donderdag. 7 uur. Geen bier, mogelijk ponymeisjes.
Oh, in Amersfoort. Dan weet ik het wel te vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort. Donderdag. 7 uur. Geen bier, mogelijk ponymeisjes.
morgen diploma uitreikingquote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef Geqxon het volgende:
lolquote:Op maandag 7 juli 2008 16:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf jaar niet op school geweest. Ik ken waarschijnlijk toch niemand.
Bij cdwinkel.com?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:56 schreef Cothen het volgende:
Bestel 100 CD's, krijg je er 20 gratis. die vervolgens geleverd worden in een spindle van 25.
En hoe is de lege ruimte opgevuld?
Met doorzichtige functieloze CD-schijfjes.
[..]
Bestel altijd bij BigDennis.com, voorheen DDVD.info.quote:
Ebay USAquote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus gaat maar eens kijken of hij Wii Fit kan bestellen ergens
Nah, ik heb al een goede Sony met mp3 ondersteuning, alsmede een aux-in zodat elke mp3-spelert erop aangesloten kan wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Cothen het volgende:
Iemand dus interesse in een Pioneer autoradio met MP3-CD ondersteuning?
Heb er hier nog een liggen van de Aldi.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, ik heb al een goede Sony met mp3 ondersteuning, alsmede een aux-in zodat elke mp3-spelert erop aangesloten kan worden
nutteloos wil ik niet zeggen, als je eenmaal wat ervaring hebt opgedaan is het wel van ondergeschikt belang ja..quote:
wees blij dat ze et erbij zetten, vaak genoeg advertenties gezien waar niks bij stond..quote:
Als ze er niets bij zetten, zegt het evenveel over die versterker/radio/speakers als dat ze het er wel bijzettenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dat ze et erbij zetten, vaak genoeg advertenties gezien waar niks bij stond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |