Ik vrees het maar geef de hoop niet opquote:
Kan me geen mooie finale tussen die 2 herinneren, jij wel ?quote:
Ik kan het me eerlijk gezegt niet echt herinneren, maar vind het wel leuk als het voorkomtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Kan me geen mooie finale tussen die 2 herinneren, jij wel ?
De mooie stad Krakau zelfsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:45 schreef pfaf het volgende:Radwanksa komt uit Gronau!
![]()
Helaas helpt dat haar niet langs dat monster.
Het is wel apart natuurlijk, maar tegen elkaar is echt een ramp om naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kan het me eerlijk gezegt niet echt herinneren, maar vind het wel leuk als het voorkomt
Maar zie Serena sowieso graag spelen
Leuke vriend vooralquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:58 schreef pfaf het volgende:
Moest Vaidisova nou huilen na die misser net?![]()
Wel leuke meid zeg.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[Tennis] Het pimpende Radek Stippelnek-topic
De wedstrijd is al afgelopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, ik verwacht wel dat zij kansloos is in de halve finale ..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dan weer niks met Dementieva... ik vind het maar een wat mopperende doos
Eens,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt ook gewoon een Sister-act denk ik... en dat zijn ook de enige twee die als Grandslam-winnaar niet misstaan... Dementieva of die Chinese zijn een gevalletje Myskina denk ik... een lucky eendagsvlieg
Sport 1 zendt het zelfs uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:43 schreef qonmann het volgende:
Ladies' Inv. Doubles:
Court 3: Appelmans/Mandlikove spelen nu tegen Bollemans/Basset
(courts genoeg nu)
HaHaquote:
Dat programma op het Centre Court.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Centre Court vanaf 14.00u:
Roger Federer (SUI)[1] v. Mario Ancic (CRO)
Andy Murray (GBR)[12] v. Rafael Nadal (ESP)[2]
Court no. 1 vanaf 14.00u:
Marat Safin (RUS) v. Feliciano Lopez (ESP)[31]
Rainer Schuettler (GER) v. Arnaud Clement (FRA)
Laat dat mens een aerobicvideo gaan maken zeg, de highlights waren mij al teveel.quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens.. Dementieva is bijkans de meest constante topspeelster aan het worden. Heeft vier jaar geleden al twee GS finales gehaald. Als het er een keer van komt, zou dat niet eens onterecht zijn. Helaas gaat het niet gebeuren, want we krijgen inderdaad een Williamsfinale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt ook gewoon een Sister-act denk ik... en dat zijn ook de enige twee die als Grandslam-winnaar niet misstaan... Dementieva of die Chinese zijn een gevalletje Myskina denk ik... een lucky eendagsvlieg
Misschien wil hij die klein kans uitsluiten. Om het toch nog wat versteviging te geven. Die kniebanden heeft hij ook altijd om en ik heb begrepen dat ook dat preventief is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
Moeilijk om te bepalen of Nadal nu wel of niet veel last heeft.
Als hij wel last heeft, zal hij dat waarschijnlijk niet zeggen. En zeggen dat het goed met hem gaat en er geen last van heeft. Wat hij dus ook heeft gedaan,
Als hij geen last heeft, waarom dan toch die voorzorg? De kans dat hij weer uitglijdt en last op dezelfde plek krijgt is zeer klein.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Norrage het volgende:
als Nadal niet wint door zijn blessure wordt ik gek....
Bedankt.quote:
Gezien Nadal zijn geschiedenis met blessures, oa het missen van de AO 2006, zijn knie vorig jaar is het niet gek dat hij nu zeer voorzichtig is, ik denk dat het momenteel vooral maatregelen neemt om eventuele blessures te voorkomen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
Moeilijk om te bepalen of Nadal nu wel of niet veel last heeft.
Als hij wel last heeft, zal hij dat waarschijnlijk niet zeggen. En zeggen dat het goed met hem gaat en er geen last van heeft. Wat hij dus ook heeft gedaan,
Als hij geen last heeft, waarom dan toch die voorzorg? De kans dat hij weer uitglijdt en last op dezelfde plek krijgt is zeer klein.
Dan zal hij er toch wel wat last van hebben, in tegenstelling tot wat hij zegt.
We zullen het vanmiddag wel zien tegen Murray...
Da's wel minder.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:12 schreef TheGeneral het volgende:
Waarschijnlijk pas rond 17.00, onze tijd, tennis.
Wat zei hij? Kan geen BBC ontvangenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Lol, Mcenroe is Henman aan het afzeiken op BBC...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Komt nou volgend jaar een dak op het centre court?
Ja. Een legandarische vooruitgangquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Komt nou volgend jaar een dak op het centre court?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja. Een legandarische vooruitgang
Nou, dat lijkt me nogal belangrijk. Hoeveel mensen zitten er op al die banen tegelijk, 30.000 ofzo? En hoeveel tv-kijkers zijn er, 300 miljoen ofzo? Dan maakt die ene ban aardig wat uit. Je hebt gewoon altijd livetennis.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Alleen commercieel een vooruitgang. Als er in de eerste week een dag verregend heb je geen fluit aan één baan waar doorgespeeld kan worden, enkel dat je toch wat hebt om uit te zenden.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:12 schreef TheGeneral het volgende:
Waarschijnlijk pas rond 17.00, onze tijd, tennis.
Wat boeit mij dat ene potje nou dat je wel of niet hebt. Regen hoort er juist bij vind ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me nogal belangrijk. Hoeveel mensen zitten er op al die banen tegelijk, 30.000 ofzo? En hoeveel tv-kijkers zijn er, 300 miljoen ofzo? Dan maakt die ene ban aardig wat uit. Je hebt gewoon altijd livetennis.
De partijen op het Centre Court en Court 1 zijn meestal de enige die mij interesseren. Wedstrijden van bijvoorbeeld baan 9 vind ik meestal niet interessant. En bedenk ook dat de bezoekers op Hnman Hill kunnen zitten en de partijen op het Centre Court kunnen volgen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat ene potje nou dat je wel of niet hebt.
Van mij hoeft het niet. Het heeft zeker iets dramatisch, mar ik vind het niet zo'n succes om de hele dag te hangen tot er eens kan worden getennist. En op Wimbledon kun je zelfs niet tennissen als het miezert.quote:Regen hoort er juist bij vind ik.
Ja, daar zit wel verschil in.quote:Buiten dat krijg je een totaal andere wedstrijd als je indoor gaat spelen ipv outdoor.
Voor de tv zenders is het inderddaad handig dat ze als het regent door kunnen met live tennis uitzenden maar als er de eerst week een paar regendagen zijn lopen ze alsnog veel vertraging op in het speelschema, de eerst twee dagen moeten er 128 enkelpartijen afgerond worden als je dan maar 3 partijen per dag op een court met dak kan spelen lopen ze alsnog achter en voor de mensen met groundpasses is het echt een ramp. Maar ja het gaat de organisatoren toch alleen om geld, ik was dit jaar in Parijs toen het bijna de hele dag geregend had en rond 15.30 was het bijn 2 uur droog maar de organisatoren hadden gewacht met spelen to 17.00 omdat ze dan nog extra kaartjes voor Phillipe Chatrier konden verkopen met als gevolg dat er amper wedstrijden afgerond werden die dag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me nogal belangrijk. Hoeveel mensen zitten er op al die banen tegelijk, 30.000 ofzo? En hoeveel tv-kijkers zijn er, 300 miljoen ofzo? Dan maakt die ene ban aardig wat uit. Je hebt gewoon altijd livetennis.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef wimderon het volgende:
Covers are coming off, of zijn er al af
who needs a roof anyway![]()
Nee, gewoon een vooruitgang voor mijzelf.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Alleen commercieel een vooruitgang. Als er in de eerste week een dag verregend heb je geen fluit aan één baan waar doorgespeeld kan worden, enkel dat je toch wat hebt om uit te zenden.
Ik denk eerder dat hun microfoons wat zachter staan afgesteld dan die van bv RTL.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef XVII het volgende:
Ligt het nou aan mij of praten die commentatoren op de BBC tijdens de wedstrijden nou zo extreem zacht? Als ik het geluid harder zet waardoor ik ze wel kan verstaan is het omgevingsgeluid van de tennisbaan dusdanig hard dat ik het geluid wel zacht moet laten staan en zodoende echt gericht moet gaan luisteren. Dit stoort me behoorlijk, zodoende wilde ik even jullie meningen polsen.
Ja dat idee heb ik ook. Maar volgens mij is dat dus al jaren zo, en ook bij voetbal. Misschien kan de bbc niet goed uitgezonden worden in Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef XVII het volgende:
Ligt het nou aan mij of praten die commentatoren op de BBC tijdens de wedstrijden nou zo extreem zacht? Als ik het geluid harder zet waardoor ik ze wel kan verstaan is het omgevingsgeluid van de tennisbaan dusdanig hard dat ik het geluid wel zacht moet laten staan en zodoende echt gericht moet gaan luisteren. Dit stoort me behoorlijk, zodoende wilde ik even jullie meningen polsen.
Klopt inderdaad, ik moet m'n tv altijd wat harder zetten. Erg vervelend als je daarna naar Eurosport zapt, daar tettert Frank Kramer altijd keihard de kamer in.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Maar volgens mij is dat dus al jaren zo, en ook bij voetbal. Misschien kan de bbc niet goed uitgezonden worden in Nederland.
Kwa spanning misschien, maar niet kwa kwalitietquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef TheArt het volgende:
Saaai, nu al.
Ik blijf Feliciano en Marat wel volgen.
Ach, die kwaliteit kan me gestolen worden. Ik haak af bij elke tenniswedstrijd waar ik het verloop al van op voorhand kan voorspellen. Spanning, daar leeft een tenniswedstrijd van en die is er nu absoluut niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kwa spanning misschien, maar niet kwa kwalitiet
Volgens Becker ook de mooiste set tennis die hij heeft gezien op Wimbledon dit jaar.
Ik zit wel te genieten eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef TheArt het volgende:
Saaai, nu al.
Ik blijf Feliciano en Marat wel volgen.
Ik zag het net in de herhaling, eerste keer in mijn leven dat ik hardop 'lol' zei.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef TheArt het volgende:
WHAhahahaha, Safin slaat een bal het stadion uit
Mooi moment.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag het net in de herhaling, eerste keer in mijn leven dat ik hardop 'lol' zei.![]()
Mariette Pakker zit sowieso in Engeland en Jacco ook, tenzij hij elke dag op en neer vliegt om een paar itempjes te draaien en te dubbelen bij de seniorenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag het net in de herhaling, eerste keer in mijn leven dat ik hardop 'lol' zei.![]()
Ik heb trouwens ook liever de geluidsregeling van de BBC, erger mij wild aan het volume van de Nederlanders.
Zitten ze in Engeland of gewoon in een studio in Nederland?
Dat sluit elkaar niet uit (weet niet of je dat wilt zeggen). Het kan zijn dat het nu nog regent mar dat het over een minuut of twintig ophoudt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:21 schreef anon57 het volgende:
Wimbledon website geeft aan dan er misschien over een half uur gespeeld kan worden, BBC commentator zegt dat het nog steeds aan het regenen is.
"De kuffers gaan er weer op."quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef wimderon het volgende:
Mariette zei net trouwens dat ze weer in de cabine zit en stand-by is, fijn om te weten natuurlijk
Ik was eindelijk een keer om 16.00 uur thuis, zie ik nog nietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
"De kuffers gaan er weer op."
De eerste dag dat de stream hier niet buffert en dan regent het.
Misschien omdat er nu niemand zit te kijken verderquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef APK het volgende:
De eerste dag dat de stream hier niet buffert
Nog vier rackets en hij gaat met de vlakke hand serveren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Safin die een abuse krijgt omdat ie een bal het stadion uitrost, Big Marat is nu echt helemaal terug
Nog een VIP-spotting: volgens mij zag ik Gavin Rossdale ook zitten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef XL het volgende:
Waar zijn Vince en Donald, Jay-Z zit in het publiek!
Dat is best mogelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nog een VIP-spotting: volgens mij zag ik Gavin Rossdale ook zitten.
of ik moet naar de opticien
Hij zit inderdaad in de spelersbox, met muts.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef anon57 het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk, Federer schijnt bevriend te zijn met Gavin Rossdale and Gwen Stefani, vorige week waren er nog foto's van hun samen bij de dierentuin.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Rus lijkt tegen een Belgisch te moeten. Hendler is verrassend aan het winnen van Jessica Moore. Die Belgische heeft al een mooie arrogante website
http://www.tamarynhendler.be/
en net als je dat denkt, begint Safin ook. Rebreak Lopez 4-3*.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef T-Rigg het volgende:
Feliciano begint een beetje te choken, kut.
It's not a break until you holdquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:07 schreef Tim86 het volgende:
rebreak La Lopez meteen. Dramatisch van Safin.
Moet Aran zelf ook nog even winnen natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Rus lijkt tegen een Belgisch te moeten. Hendler is verrassend aan het winnen van Jessica Moore. Die Belgische heeft al een mooie arrogante website
http://www.tamarynhendler.be/
Het Belgian Babe gehalte verschilt ook nogal per foto...meestal lijkt ze op Schnyderquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:07 schreef anon57 het volgende:
[..]
die website
Maar die Hendler kan zeker als ze blijft verbeteren een goede speelster worden.
Ze heeft inderdaad een paar grote voor een 16-jarigequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef T-Rigg het volgende:
Denken jullie dat Kerkhove een grote wordt? Ze heeft wel grote.
Die vielen in Rosmalen wel op jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef T-Rigg het volgende:
Denken jullie dat Kerkhove een grote wordt? Ze heeft wel grote.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/tennis/7485647.stmquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Lol, Mcenroe is Henman aan het afzeiken op BBC...
Ik vind het wel fijn dat ze ook tennis van de banen waar junioren/dubbels spelen blijven uitzenden. Eurosport heeft ook livestreams bij Grandslams maar zenden niet meer uit van banen met junioren of dubbels.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kerkhove breekt
Wel lachen dat je nu gewoon een juniorenpartij (bijna) live kan kijken, ook nog met Brits commentaar.
Fed is net afgelopen dus over 10-15 min zullen ze wel op de baan komen ofsow.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:57 schreef GieJay het volgende:
Wanneer en waar begint nadal? Kan het nog nergens vinden.. Nadal zou toch na federer op center court gaan?
Dat is dus al meer dan 4 jaar in elke keer in de halve finalequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:53 schreef TheGeneral het volgende:
17(!) Halve finales op rij![]()
![]()
Weer super gespeeld vandaag
Arrogant?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Die vreselijk arrogante Spanjaard of die Engelse flapdrol met zijn inteeltkop. Ik kies voor de eerste.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Die vreselijk arrogante Spanjaard of die Engelse flapdrol met zijn inteeltkop. Ik kies voor de eerste.
Gewoon schattigquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Arrogant?
Ik vind hem eerder verlegen en een beetje aandoenlijk met al zijn ritueeltjes.
Het is vooral Lopez die ontzettend staat te kutten en de ene fout na de andere maakt. Het gebrek dat hij geen backhand kan slaan breekt 'm ook flink op af en toe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:39 schreef Felixa het volgende:
Safin stoomt lekker door.
Hij heeft niet meer die tape om zijn kuit en hij lijkt momenteel nergens last van te hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kom net binnen. Is er nog iets gezegd over de eventuele blessure van Nadal?
Nee. En als 'ie iets heeft gaat het echt niet zo makkelijk als nu.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kom net binnen. Is er nog iets gezegd over de eventuele blessure van Nadal?
Dat had Schuettler ook bijna. Clement zit wel beter in de wedstrijd nu, als ik het zo zie wordt het nog lastig voor Schuettler...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Zonde, op 3SP slaat Nadal een DF, bijna een set zonder puntverlies op eigen service.
Nadal slaat geen boogballen hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens, Schuettler - Clement! Ze lopen allebei op alles en het is vrij vlak spel, vind ik leuker om naar te kijken dan dieboogballen van Nadal.
Ja, boogbal is geen goede benaming. Hoe effectief het ook mag zijn, ik vind het verschrikkelijk om naar te kijken, zoveel spin aan de balquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal slaat geen boogballen hoor, als 'ie ze slaat zit er zoveel effect in dat Murray een home run slaat.
Schuettler-Clement is meer een vrouwenpartij, veel te veel breaks voor een graswedstrijd.
Dat interview met Nadal ging alleen maar over Murrayquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben nu het excuuss dat ie maandag zo moe is geworden.
Rot op.
Dit is het verschil tussen wereldtop en en tenniser die op adrenaline een keertje de kwartfinale haalt.
Yup, helaas dat het simpel ging. Was daardoor wat saai om naar te kijken. Maar met beide heren in deze vorm kunnen we een leuke finale krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Rafa, ERG simpel, hij staat wmb nu zeker gelijk met Federer om het toernooi te winnen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens, Schuettler - Clement! Ze lopen allebei op alles en het is vrij vlak spel, vind ik leuker om naar te kijken dan dieboogballen van Nadal.
Die kun je wel opschrijven hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, helaas dat het simpel ging. Was daardoor wat saai om naar te kijken. Maar met beide heren in deze vorm kunnen we een leuke finale krijgen.Er vanuit gaande dat Federer en Nadal de finale halen.
Het is slechts een bescheiden mening, maar als jij het daar niet mee eens bent is dat ook goed natuurlijk. Enige uitleg zou ik wel waarderen, in plaats van eenquote:
Oké, ik vond het een onzinnige opmerking. Je hebt het over boogballen. Dat doet me denken aan de moonballs van Chang destijds. Nadal staat in een flitsend tempo te spelen en mept iedereen genadeloos van de baan. Hij slaat scherper, speelt dwingender, is sneller, is meer geconcentreerd en is mentaal sterker dan alle andere spelers. Dat jij dat saai lijkt te vinden, kan ik dan echt niet plaatsen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is slechts een bescheiden mening, maar als jij het daar niet mee eens bent is dat ook goed natuurlijk. Enige uitleg zou ik wel waarderen, in plaats van een
Wat moet er van jou worden op Fok! als ze ooit besluiten om dezequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk uit naar de finale.
De rest is een tussengerecht
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
Echt die gasten die klagen over die "moonballs" van Nadal moeten echt leren nadenken...Zelfs al zit er een boogje in komen die ballen 30x zo snel bij de baseline dan bij elke andere speler....Hij sloeg fucking een forehand winner van 200 km per uur in de wedstrijd tegen Kiefer![]()
quote:Nadal is gewoon een held en hij gaat Fed ownen in de finale.
Ik vind het gewoon geen mooi tennis, hoe effectief het ook mag zijn. Hij slaat ook regelmatig schitterende ballen, maar de manier hoe hij z'n punten opbouwt vind ik qua slagen niet mooi. En nu ga ik leren nadenkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
Echt die gasten die klagen over die "moonballs" van Nadal moeten echt leren nadenken...Zelfs al zit er een boogje in komen die ballen 30x zo snel bij de baseline dan bij elke andere speler....Hij sloeg fucking een forehand winner van 200 km per uur in de wedstrijd tegen Kiefer![]()
Nadal is gewoon een held en hij gaat Fed ownen in de finale.
Je hebt vanmorgen toch de weersvoorspelling gezien die Tim je heeft gegeven,quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
Safin heeft er vertrouwen in: "To beat Federer you need to be Nadal and run around like a rabbit and hit winners from all over the place," said Safin. "But, yes, why not? It's another chance for me. But I think it's just a little bit too difficult it would be for me to beat him."
Ik hoorde Sue Barker tegen Federer suggereren dat het weer op Wimbledon erg slecht wordt in het weekend.
goed zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen mooi tennis, hoe effectief het ook mag zijn. Hij slaat ook regelmatig schitterende ballen, maar de manier hoe hij z'n punten opbouwt vind ik qua slagen niet mooi. En nu ga ik leren nadenken
Nu nog?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Clement wint de tweede set met 7-5.
Ik verwacht nog 1 set en dan morgen verder.
Ik heb nogal een rotdag gehad dus kun je me vandaag even sparen? Bedankt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hebt vanmorgen toch de weersvoorspelling gezien die Tim je heeft gegeven,
Misschien, maar bij moonballen denk ik aan ballen waarmee wordt beoogd het spel te vertragen. En Nadal speelt behoorlijk slecht.quote:En Nadal slaat nog steeds moonballen. Zijn ballen vliegen nog steeds erg hoog over het net. Dat is geen belediging, dat is gewoon zo.
Ja, het is daar een uur eerder, dus ze hebben een uur langer licht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had makkelijk gekund, nog 35-40 minuten licht. Ze stoppen er nu mee.
Dat lijkt me sowieso, hij speelt elke ronde al voor Nadal, iig de laatste wedstrijden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef Colplay het volgende:
Snap niet dat de spelers niet een set langer door wilden gaan. Hoeven ze morgen minder te spelen en zijn ze vrijdag fitter voor hun afslachting door Nadal.
Betekent waarschijnlijk wel dat Federer vrijdag als eerste is, gevolgd door Nadal.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef Colplay het volgende:
Snap niet dat de spelers niet een set langer door wilden gaan. Hoeven ze morgen minder te spelen en zijn ze vrijdag fitter voor hun afslachting door Nadal.
Betekent waarschijnlijk wel dat Federer vrijdag als eerste is, gevolgd door Nadal.
Klopt maar vaak was Nadal ook het leukste affiche. Nu is dat toch Federer - Safin. Maar deze kunnen ze niet meer houden als afsluiter.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso, hij speelt elke ronde al voor Nadal, iig de laatste wedstrijden.
Dat is waar. Maar voor hetzelfde geld wint Federer gewoon met drie keer 6-2 ofzo. Van Federer-Ancic en Murray-Nadal had ik me ook wel wat voorgesteld qua spanning maar die was er in die partijen ook niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
Klopt maar vaak was Nadal ook het leukste affiche. Nu is dat toch Federer - Safin. Maar deze kunnen ze niet meer houden als afsluiter.
Federer kan zo maar heel gemakkelijk winnen, maar dat doet Nadal ook tegen Schuettler of Clement. Safin heeft nog de naam uit het verleden. Maar ze Fed en Rafa zullen echt geen set verliezen in de halve finale.quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voor hetzelfde geld wint Federer gewoon met drie keer 6-2 ofzo. Van Federer-Ancic en Murray-Nadal had ik me ook wel wat voorgesteld qua spanning maar die was er in die partijen ook niet of nauwelijks.
Nee, dat kan heel goed. Maar wat verwacht jij van een finale Federer-Nadal?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:54 schreef Colplay het volgende:
[..]
Federer kan zo maar heel gemakkelijk winnen, maar dat doet Nadal ook tegen Schuettler of Clement. Safin heeft nog de naam uit het verleden. Maar ze Fed en Rafa zullen echt geen set verliezen in de halve finale.
Ik hoop dat ze allebei spelen zoals ze het gehele toernooi al spelen. Dat moet echt genieten worden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:07 schreef Federer-fan het volgende:
Maar wat verwacht jij van een finale Federer-Nadal?
Ja, inderdaad. Ik heb alleen het idee dat Nadal gewoon vaster is dan Federer. Maar goed, we zullen zien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze allebei spelen zoals ze het gehele toernooi al spelen. Dat moet echt genieten worden.
Je bedoelt dat je zondag niet kunt kijken? Ik vraag het omdat het weer zondag slecht is en er natuurlijk een kans is dat hij wordt verplaatst naar maandag.quote:Helaas kan ik de finale niet zien.
Beiden spelen gewoon belachelijk goed, maar ook een ander spelletje. Dit moet toch zo'n beetje de beste wedstrijd ooit worden, iig op gras. Althans, dat hoop ik dan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb alleen het idee dat Nadal gewoon vaster is dan Federer. Maar goed, we zullen zien.
[..]
Vertrek morgen naar Amerika, dus kan het helaas niet zien. Balen.quote:Je bedoelt dat je zondag niet kunt kijken? Ik vraag het omdat het weer zondag slecht is en er natuurlijk een kans is dat hij wordt verplaatst naar maandag.
Ik heb echt geen idee, zal denk ik een close finale worden. Federer heeft mentaal nu het voordeel van het feit dat hij al vaak gewonnen heeft, maar denk dat Nadal minder gevoelig voor het nadeel is. Nadal is nu gewoon al een paar weken in supervorm en kan Federer verslaan. Maar Federer is de laatste dagen ook erg sterk. Denk dat het echt een legendarische finale kan worden die pas laat in de vijfde set beslist wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat kan heel goed. Maar wat verwacht jij van een finale Federer-Nadal?
Dat dact ik ook van de RG-finale. Maar het verschil is natuurlijk wel dat het op gras is en dat Federer een stuk beter speelt dan in Parijs.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zal denk ik een close finale worden. Federer heeft mentaal nu het voordeel van het feit dat hij al vaak gewonnen heeft, maar denk dat Nadal minder gevoelig voor het nadeel is. Nadal is nu gewoon al een paar weken in supervorm en kan Federer verslaan. Maar Federer is de laatste dagen ook erg sterk. Denk dat het echt een legendarische finale kan worden die pas laat in de vijfde set beslist wordt.
Ja, of het wordt de zoveelste teleurstelling en Nadal wint met drie keer 6-3.quote:Dit wordt de finale die ze de komende jaren in de regenbreaks laten zien ipv Ivanisevic - Rafter.
Nu zeg ik: Nadal met 9-7 in de vijfde
Van RG had ik niet verwacht dat Federer zou winnen. Nadal was zo sterk. Had niet verwacht dat het een afstraffing zou worden, maar wel een zege voor Nadal. Nu zijn de verhoudignen gelijkwaardiger. Federer heeft het voordeel dat het gras is en hij is ook in vorm. Normaal toch de lichte favoriet, maar hoop dat de vorm van de dag voor Nadal de doorslag geef. Zou het erg leuk vinden als hij zou winnen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat dact ik ook van de RG-finale. Maar het verschil is natuurlijk wel dat het op gras is en dat Federer een stuk beter speelt dan in Parijs.
[..]
Ja, of het wordt de zoveelste teleurstelling en Nadal wint met drie keer 6-3.
Mag wmb wel een uurtje later, kan ik ook gewoon de F1 op Silverstone in de regen zien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
De verwachtingen zijn wel erg slecht voor de zondag idd, misschien maar gewoon om 13.00u beginnen als het droog is. Of zouden ze vasthouden aan 15.00u?
Ja, mee eens. Nadal speelt eigenlijk altijd goed. Federer speelt nu ook goed. Gras is in het voordeel van Federer. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het erg spectaculair zou vinden als Nadal zou winnen, maar ook jammer als Federer niet zou winnen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:16 schreef Colplay het volgende:
[..]
Van RG had ik niet verwacht dat Federer zou winnen. Nadal was zo sterk. Had niet verwacht dat het een afstraffing zou worden, maar wel een zege voor Nadal. Nu zijn de verhoudignen gelijkwaardiger. Federer heeft het voordeel dat het gras is en hij is ook in vorm. Normaal toch de lichte favoriet, maar hoop dat de vorm van de dag voor Nadal de doorslag geef. Zou het erg leuk vinden als hij zou winnen.
Engelsen, traditie en vaste gewoontes horen natuurlijk wel bij elkaar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
De verwachtingen zijn wel erg slecht voor de zondag idd, misschien maar gewoon om 13.00u beginnen als het droog is. Of zouden ze vasthouden aan 15.00u?
Federer speelde ongeloofelijk tegen Ancic. Met die vorm wint hij van Nadal omdat hij met zijn service zijn games makkelijker zal binnen slepen en energie overhoudt om zich te concentreren op de games van Nadal.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Nadal speelt eigenlijk altijd goed. Federer speelt nu ook goed. Gras is in het voordeel van Federer. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het erg spectaculair zou vinden als Nadal zou winnen, maar ook jammer als Federer niet zou winnen.![]()
Maar ja, wat ik ook laatst schreef, in de Wimbledonfinale verliezen van Nadal zou voor Federer volgens mij de ultieme motivatie zijn om in de RG-finale van Nadal te winnen en misschien zou dat hem helpen.
Nadal had tegen Murray ook niet echt veel problemen met z'n service...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Federer speelde ongeloofelijk tegen Ancic. Met die vorm wint hij van Nadal omdat hij met zijn service zijn games makkelijker zal binnen slepen en energie overhoudt om zich te concentreren op de games van Nadal.
Daarentegen vond ik zijn groundstrokes tegen Hewitt erg matig. Mocht dat terugkomen dan geef ik Nadal de beste papieren. Al zal die dan nog iets moeten vinden op de scherp aangesneden korte sliceballen op de backhand. Op gras is het zelfs voor Nadal te lastig om daar telkens omheen te lopen.
Als iedereen nou complimenten stuurt naar Net 5, misschien dat ze dan ook de andere Grand Slams gaan doen... Ze willen zich ook meer profileren als sportzender, geloof ik, dus dat zou een mooie aanleiding zijn. Ik zou het zelf erg prettig vinden, want de afgelopen week heb ik veel meer meegekregen dan normaalquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Over 2 minuutjes Belgie - Nederland op baan 14. Go Arantxa
Wat een uitvinding toch die Net5-streams...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Over 2 minuutjes Belgie - Nederland op baan 14. Go Arantxa
Wat een uitvinding toch die Net5-streams...
Dan hoop ik wel dat ze een aantal dingen verbeteren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als iedereen nou complimenten stuurt naar Net 5, misschien dat ze dan ook de andere Grand Slams gaan doen... Ze willen zich ook meer profileren als sportzender, geloof ik, dus dat zou een mooie aanleiding zijn. Ik zou het zelf erg prettig vinden, want de afgelopen week heb ik veel meer meegekregen dan normaal
Mailen kan naar wimbledon@net5.nl!
Zet er dan meteen bij dat ze fatsoenlijke commentatoren aantrekken ipv Van Cuilenborgquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als iedereen nou complimenten stuurt naar Net 5, misschien dat ze dan ook de andere Grand Slams gaan doen... Ze willen zich ook meer profileren als sportzender, geloof ik, dus dat zou een mooie aanleiding zijn. Ik zou het zelf erg prettig vinden, want de afgelopen week heb ik veel meer meegekregen dan normaal
Mailen kan naar wimbledon@net5.nl!
Inderdaad, daar word ik zo droevig van....quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zet er dan meteen bij dat ze fatsoenlijke commentatoren aantrekken ipv Van Cuilenborg
stream is hier goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef GieJay het volgende:
Ik kom er gewoon niet meer in.. (court 14) Klote stream..
Hoe wil je dan tegelijkertijd iets anders op de computer doen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef qonmann het volgende:
Full video is de beste optie om te kijken
Dan denk je je toevlucht te zoeken bij de BBC, zit daar Boris Becker. Ik trek dat engels van hem echt niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, daar word ik zo droevig van....
hoe kijk je full video???quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef qonmann het volgende:
wel cool dat veel streams vaak Engels commentaar hebben![]()
Full video is de beste optie om te kijken
Helaas, zij liet zich niet breakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |