Sport 1 zendt het zelfs uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:43 schreef qonmann het volgende:
Ladies' Inv. Doubles:
Court 3: Appelmans/Mandlikove spelen nu tegen Bollemans/Basset
(courts genoeg nu)
HaHaquote:
Dat programma op het Centre Court.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Centre Court vanaf 14.00u:
Roger Federer (SUI)[1] v. Mario Ancic (CRO)
Andy Murray (GBR)[12] v. Rafael Nadal (ESP)[2]
Court no. 1 vanaf 14.00u:
Marat Safin (RUS) v. Feliciano Lopez (ESP)[31]
Rainer Schuettler (GER) v. Arnaud Clement (FRA)
Laat dat mens een aerobicvideo gaan maken zeg, de highlights waren mij al teveel.quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens.. Dementieva is bijkans de meest constante topspeelster aan het worden. Heeft vier jaar geleden al twee GS finales gehaald. Als het er een keer van komt, zou dat niet eens onterecht zijn. Helaas gaat het niet gebeuren, want we krijgen inderdaad een Williamsfinale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt ook gewoon een Sister-act denk ik... en dat zijn ook de enige twee die als Grandslam-winnaar niet misstaan... Dementieva of die Chinese zijn een gevalletje Myskina denk ik... een lucky eendagsvlieg
Misschien wil hij die klein kans uitsluiten. Om het toch nog wat versteviging te geven. Die kniebanden heeft hij ook altijd om en ik heb begrepen dat ook dat preventief is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
Moeilijk om te bepalen of Nadal nu wel of niet veel last heeft.
Als hij wel last heeft, zal hij dat waarschijnlijk niet zeggen. En zeggen dat het goed met hem gaat en er geen last van heeft. Wat hij dus ook heeft gedaan,
Als hij geen last heeft, waarom dan toch die voorzorg? De kans dat hij weer uitglijdt en last op dezelfde plek krijgt is zeer klein.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Norrage het volgende:
als Nadal niet wint door zijn blessure wordt ik gek....
Bedankt.quote:
Gezien Nadal zijn geschiedenis met blessures, oa het missen van de AO 2006, zijn knie vorig jaar is het niet gek dat hij nu zeer voorzichtig is, ik denk dat het momenteel vooral maatregelen neemt om eventuele blessures te voorkomen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
Moeilijk om te bepalen of Nadal nu wel of niet veel last heeft.
Als hij wel last heeft, zal hij dat waarschijnlijk niet zeggen. En zeggen dat het goed met hem gaat en er geen last van heeft. Wat hij dus ook heeft gedaan,
Als hij geen last heeft, waarom dan toch die voorzorg? De kans dat hij weer uitglijdt en last op dezelfde plek krijgt is zeer klein.
Dan zal hij er toch wel wat last van hebben, in tegenstelling tot wat hij zegt.
We zullen het vanmiddag wel zien tegen Murray...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |