Hij heeft niet meer die tape om zijn kuit en hij lijkt momenteel nergens last van te hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kom net binnen. Is er nog iets gezegd over de eventuele blessure van Nadal?
Nee. En als 'ie iets heeft gaat het echt niet zo makkelijk als nu.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kom net binnen. Is er nog iets gezegd over de eventuele blessure van Nadal?
Dat had Schuettler ook bijna. Clement zit wel beter in de wedstrijd nu, als ik het zo zie wordt het nog lastig voor Schuettler...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Zonde, op 3SP slaat Nadal een DF, bijna een set zonder puntverlies op eigen service.
Nadal slaat geen boogballen hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens, Schuettler - Clement! Ze lopen allebei op alles en het is vrij vlak spel, vind ik leuker om naar te kijken dan dieboogballen van Nadal.
Ja, boogbal is geen goede benaming. Hoe effectief het ook mag zijn, ik vind het verschrikkelijk om naar te kijken, zoveel spin aan de balquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal slaat geen boogballen hoor, als 'ie ze slaat zit er zoveel effect in dat Murray een home run slaat.
Schuettler-Clement is meer een vrouwenpartij, veel te veel breaks voor een graswedstrijd.
Dat interview met Nadal ging alleen maar over Murrayquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben nu het excuuss dat ie maandag zo moe is geworden.
Rot op.
Dit is het verschil tussen wereldtop en en tenniser die op adrenaline een keertje de kwartfinale haalt.
Yup, helaas dat het simpel ging. Was daardoor wat saai om naar te kijken. Maar met beide heren in deze vorm kunnen we een leuke finale krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Rafa, ERG simpel, hij staat wmb nu zeker gelijk met Federer om het toernooi te winnen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens, Schuettler - Clement! Ze lopen allebei op alles en het is vrij vlak spel, vind ik leuker om naar te kijken dan dieboogballen van Nadal.
Die kun je wel opschrijven hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, helaas dat het simpel ging. Was daardoor wat saai om naar te kijken. Maar met beide heren in deze vorm kunnen we een leuke finale krijgen.Er vanuit gaande dat Federer en Nadal de finale halen.
Het is slechts een bescheiden mening, maar als jij het daar niet mee eens bent is dat ook goed natuurlijk. Enige uitleg zou ik wel waarderen, in plaats van eenquote:
Oké, ik vond het een onzinnige opmerking. Je hebt het over boogballen. Dat doet me denken aan de moonballs van Chang destijds. Nadal staat in een flitsend tempo te spelen en mept iedereen genadeloos van de baan. Hij slaat scherper, speelt dwingender, is sneller, is meer geconcentreerd en is mentaal sterker dan alle andere spelers. Dat jij dat saai lijkt te vinden, kan ik dan echt niet plaatsen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is slechts een bescheiden mening, maar als jij het daar niet mee eens bent is dat ook goed natuurlijk. Enige uitleg zou ik wel waarderen, in plaats van een
Wat moet er van jou worden op Fok! als ze ooit besluiten om dezequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk uit naar de finale.
De rest is een tussengerecht
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
Echt die gasten die klagen over die "moonballs" van Nadal moeten echt leren nadenken...Zelfs al zit er een boogje in komen die ballen 30x zo snel bij de baseline dan bij elke andere speler....Hij sloeg fucking een forehand winner van 200 km per uur in de wedstrijd tegen Kiefer![]()
quote:Nadal is gewoon een held en hij gaat Fed ownen in de finale.
Ik vind het gewoon geen mooi tennis, hoe effectief het ook mag zijn. Hij slaat ook regelmatig schitterende ballen, maar de manier hoe hij z'n punten opbouwt vind ik qua slagen niet mooi. En nu ga ik leren nadenkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
Echt die gasten die klagen over die "moonballs" van Nadal moeten echt leren nadenken...Zelfs al zit er een boogje in komen die ballen 30x zo snel bij de baseline dan bij elke andere speler....Hij sloeg fucking een forehand winner van 200 km per uur in de wedstrijd tegen Kiefer![]()
Nadal is gewoon een held en hij gaat Fed ownen in de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |