Ze heeft inderdaad een paar grote voor een 16-jarigequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef T-Rigg het volgende:
Denken jullie dat Kerkhove een grote wordt? Ze heeft wel grote.
Die vielen in Rosmalen wel op jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef T-Rigg het volgende:
Denken jullie dat Kerkhove een grote wordt? Ze heeft wel grote.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/tennis/7485647.stmquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Lol, Mcenroe is Henman aan het afzeiken op BBC...
Ik vind het wel fijn dat ze ook tennis van de banen waar junioren/dubbels spelen blijven uitzenden. Eurosport heeft ook livestreams bij Grandslams maar zenden niet meer uit van banen met junioren of dubbels.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kerkhove breekt
Wel lachen dat je nu gewoon een juniorenpartij (bijna) live kan kijken, ook nog met Brits commentaar.
Fed is net afgelopen dus over 10-15 min zullen ze wel op de baan komen ofsow.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:57 schreef GieJay het volgende:
Wanneer en waar begint nadal? Kan het nog nergens vinden.. Nadal zou toch na federer op center court gaan?
Dat is dus al meer dan 4 jaar in elke keer in de halve finalequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:53 schreef TheGeneral het volgende:
17(!) Halve finales op rij![]()
![]()
Weer super gespeeld vandaag
Arrogant?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Die vreselijk arrogante Spanjaard of die Engelse flapdrol met zijn inteeltkop. Ik kies voor de eerste.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Die vreselijk arrogante Spanjaard of die Engelse flapdrol met zijn inteeltkop. Ik kies voor de eerste.
Gewoon schattigquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Arrogant?
Ik vind hem eerder verlegen en een beetje aandoenlijk met al zijn ritueeltjes.
Het is vooral Lopez die ontzettend staat te kutten en de ene fout na de andere maakt. Het gebrek dat hij geen backhand kan slaan breekt 'm ook flink op af en toe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:39 schreef Felixa het volgende:
Safin stoomt lekker door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |