Nog vier rackets en hij gaat met de vlakke hand serveren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Safin die een abuse krijgt omdat ie een bal het stadion uitrost, Big Marat is nu echt helemaal terug
Nog een VIP-spotting: volgens mij zag ik Gavin Rossdale ook zitten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef XL het volgende:
Waar zijn Vince en Donald, Jay-Z zit in het publiek!
Dat is best mogelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nog een VIP-spotting: volgens mij zag ik Gavin Rossdale ook zitten.
of ik moet naar de opticien
Hij zit inderdaad in de spelersbox, met muts.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef anon57 het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk, Federer schijnt bevriend te zijn met Gavin Rossdale and Gwen Stefani, vorige week waren er nog foto's van hun samen bij de dierentuin.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Rus lijkt tegen een Belgisch te moeten. Hendler is verrassend aan het winnen van Jessica Moore. Die Belgische heeft al een mooie arrogante website
http://www.tamarynhendler.be/
en net als je dat denkt, begint Safin ook. Rebreak Lopez 4-3*.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef T-Rigg het volgende:
Feliciano begint een beetje te choken, kut.
It's not a break until you holdquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:07 schreef Tim86 het volgende:
rebreak La Lopez meteen. Dramatisch van Safin.
Moet Aran zelf ook nog even winnen natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Rus lijkt tegen een Belgisch te moeten. Hendler is verrassend aan het winnen van Jessica Moore. Die Belgische heeft al een mooie arrogante website
http://www.tamarynhendler.be/
Het Belgian Babe gehalte verschilt ook nogal per foto...meestal lijkt ze op Schnyderquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:07 schreef anon57 het volgende:
[..]
die website
Maar die Hendler kan zeker als ze blijft verbeteren een goede speelster worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |