Ik zag het net in de herhaling, eerste keer in mijn leven dat ik hardop 'lol' zei.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef TheArt het volgende:
WHAhahahaha, Safin slaat een bal het stadion uit
Mooi moment.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag het net in de herhaling, eerste keer in mijn leven dat ik hardop 'lol' zei.![]()
Mariette Pakker zit sowieso in Engeland en Jacco ook, tenzij hij elke dag op en neer vliegt om een paar itempjes te draaien en te dubbelen bij de seniorenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag het net in de herhaling, eerste keer in mijn leven dat ik hardop 'lol' zei.![]()
Ik heb trouwens ook liever de geluidsregeling van de BBC, erger mij wild aan het volume van de Nederlanders.
Zitten ze in Engeland of gewoon in een studio in Nederland?
Dat sluit elkaar niet uit (weet niet of je dat wilt zeggen). Het kan zijn dat het nu nog regent mar dat het over een minuut of twintig ophoudt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:21 schreef anon57 het volgende:
Wimbledon website geeft aan dan er misschien over een half uur gespeeld kan worden, BBC commentator zegt dat het nog steeds aan het regenen is.
"De kuffers gaan er weer op."quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef wimderon het volgende:
Mariette zei net trouwens dat ze weer in de cabine zit en stand-by is, fijn om te weten natuurlijk
Ik was eindelijk een keer om 16.00 uur thuis, zie ik nog nietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
"De kuffers gaan er weer op."
De eerste dag dat de stream hier niet buffert en dan regent het.
Misschien omdat er nu niemand zit te kijken verderquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef APK het volgende:
De eerste dag dat de stream hier niet buffert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |