Federer speelde ongeloofelijk tegen Ancic. Met die vorm wint hij van Nadal omdat hij met zijn service zijn games makkelijker zal binnen slepen en energie overhoudt om zich te concentreren op de games van Nadal.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Nadal speelt eigenlijk altijd goed. Federer speelt nu ook goed. Gras is in het voordeel van Federer. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het erg spectaculair zou vinden als Nadal zou winnen, maar ook jammer als Federer niet zou winnen.![]()
Maar ja, wat ik ook laatst schreef, in de Wimbledonfinale verliezen van Nadal zou voor Federer volgens mij de ultieme motivatie zijn om in de RG-finale van Nadal te winnen en misschien zou dat hem helpen.
Nadal had tegen Murray ook niet echt veel problemen met z'n service...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Federer speelde ongeloofelijk tegen Ancic. Met die vorm wint hij van Nadal omdat hij met zijn service zijn games makkelijker zal binnen slepen en energie overhoudt om zich te concentreren op de games van Nadal.
Daarentegen vond ik zijn groundstrokes tegen Hewitt erg matig. Mocht dat terugkomen dan geef ik Nadal de beste papieren. Al zal die dan nog iets moeten vinden op de scherp aangesneden korte sliceballen op de backhand. Op gras is het zelfs voor Nadal te lastig om daar telkens omheen te lopen.
Als iedereen nou complimenten stuurt naar Net 5, misschien dat ze dan ook de andere Grand Slams gaan doen... Ze willen zich ook meer profileren als sportzender, geloof ik, dus dat zou een mooie aanleiding zijn. Ik zou het zelf erg prettig vinden, want de afgelopen week heb ik veel meer meegekregen dan normaalquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Over 2 minuutjes Belgie - Nederland op baan 14. Go Arantxa
Wat een uitvinding toch die Net5-streams...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Over 2 minuutjes Belgie - Nederland op baan 14. Go Arantxa
Wat een uitvinding toch die Net5-streams...
Dan hoop ik wel dat ze een aantal dingen verbeteren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als iedereen nou complimenten stuurt naar Net 5, misschien dat ze dan ook de andere Grand Slams gaan doen... Ze willen zich ook meer profileren als sportzender, geloof ik, dus dat zou een mooie aanleiding zijn. Ik zou het zelf erg prettig vinden, want de afgelopen week heb ik veel meer meegekregen dan normaal
Mailen kan naar wimbledon@net5.nl!
Zet er dan meteen bij dat ze fatsoenlijke commentatoren aantrekken ipv Van Cuilenborgquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als iedereen nou complimenten stuurt naar Net 5, misschien dat ze dan ook de andere Grand Slams gaan doen... Ze willen zich ook meer profileren als sportzender, geloof ik, dus dat zou een mooie aanleiding zijn. Ik zou het zelf erg prettig vinden, want de afgelopen week heb ik veel meer meegekregen dan normaal
Mailen kan naar wimbledon@net5.nl!
Inderdaad, daar word ik zo droevig van....quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zet er dan meteen bij dat ze fatsoenlijke commentatoren aantrekken ipv Van Cuilenborg
stream is hier goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef GieJay het volgende:
Ik kom er gewoon niet meer in.. (court 14) Klote stream..
Hoe wil je dan tegelijkertijd iets anders op de computer doen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef qonmann het volgende:
Full video is de beste optie om te kijken
Dan denk je je toevlucht te zoeken bij de BBC, zit daar Boris Becker. Ik trek dat engels van hem echt niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, daar word ik zo droevig van....
hoe kijk je full video???quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef qonmann het volgende:
wel cool dat veel streams vaak Engels commentaar hebben![]()
Full video is de beste optie om te kijken
Helaas, zij liet zich niet breakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |