fapfapfapquote:
quote:
quote:
Thanks voor de TT-fix.quote:
neuckenquote:
bbqquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef Aarti het volgende:
wat is braai?
er schijnen met dit weer zo nodig mensen moeten gaan werken vanavondquote:
Ga naar Papiertje toe dan, die is al bezig als het goed isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
er schijnen met dit weer zo nodig mensen moeten gaan werken vanavond
moet ie wel oppassen met al dat vuur, papier is licht ontvlambaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga naar Papiertje toe dan, die is al bezig als het goed is
Mja inderdaad.. moet je hem dat ook maar meteen even vertellenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ie wel oppassen met al dat vuur, papier is licht ontvlambaar
ik stuur wel een faxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja inderdaad.. moet je hem dat ook maar meteen even vertellen
Wehehequote:
ik heb er normaal al geen zin in laat staan nuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:54 schreef Fha het volgende:
Zo toch maar een keer gaan koken.. bah dat is echt nog onaantrekkelijker als het zo warm is.
Mja inderdaad.. bleg!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er normaal al geen zin in laat staan nu
Het was saai, het had potentie, maar het volk was in 2 kampen: de gereformeerden en de stomme zuipers. En er was niet eens koffie.quote:
Feli!quote:
Mooi balen dan!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was saai, het had potentie, maar het volk was in 2 kampen: de gereformeerden en de stomme zuipers. En er was niet eens koffie.
Ik heb jullie gemist, wanneer komt er een koffie BBQ?
wat doe jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Slarioux het volgende:
Check mijn toffe nieuwe tag.
lekker johquote:
Helemaal niet!quote:
watquote:
Ik soms, maar vandaag niet!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat![]()
ik hou vd zon en de warmte![]()
zo even mijn haren doen, twijfel tussen glad of 1 mm
dat meen je niet, wil je ook je haren eraf scherenquote:
Mja, op de momenten dat het nog heter is als nu..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat meen je niet, wil je ook je haren eraf scheren
Succes/ veel plezier alvast!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Versterker in de auto, even onder de douche gesprongen...
Wat gaan jullie doen vanavond?
een kale bats is lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja, op de momenten dat het nog heter is als nu..
pwnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:18 schreef OA het volgende:
Goftedomme... Ik ga eens met de waterbus...
Dat ding hoort er 40 minuten over te doen, het werden er 75...
Genieten van het lekkere weer op het water dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:18 schreef OA het volgende:
Goftedomme... Ik ga eens met de waterbus...
Dat ding hoort er 40 minuten over te doen, het werden er 75...
15 km fietsen en een stukje met de waterbus ftw!quote:
Ja dat wel. Lekker een uur met m'n bakkes in de zon gestaan en daarna nog een goed half uur fietsenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Genieten van het lekkere weer op het water dus
Hoor ik nu ook bij de club van invloedrijke KSC'ers?quote:
heerlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:42 schreef OA het volgende:
[..]
15 km fietsen en een stukje met de waterbus ftw!![]()
[..]
Ja dat wel. Lekker een uur met m'n bakkes in de zon gestaan en daarna nog een goed half uur fietsen.
Hoe denk je daar zelf over?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hoor ik nu ook bij de club van invloedrijke KSC'ers?
Bevestigend, al vanaf dag 1.quote:
een echte oldbie weet dat hij de vraag of hij een oldbie is, niet hoeft te stellenquote:
hoiquote:
Hoi! Kom je me helpem met mijn afwas?quote:
* OA heeft user-id 161096...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
een echte oldbie weet dat hij de vraag of hij een oldbie is, niet hoeft te stellen
samen soppenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
Droompje
Bah! Ik heb zo scheitgenoeg van het leren!!! en ik moet nog 4 vakken..
quote:
LOLquote:
heb je nog thee gekocht?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Ik neem mijn eigen afwas mee en ga thee leuten met droompje
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Ik neem mijn eigen afwas mee en ga thee leuten met droompje
ik ga niet met klonk soppenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Het aanrecht is toch te klein voor zoveel personen, Klonk en PeZu kunnen dat makkelijk alleen af
Developer van wat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Slarioux het volgende:
Check mijn toffe nieuwe tag.
Tsja, ieder zijn hobby hè:Pquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
soppen ? de deur staat open om de afwas naar buiten te sodemieterenik heb vandaag al afgewassen...
Ook goed, droog jij toch af?quote:
dat vroeg ik daar straks ook alquote:
laten staan en later in ruimen ftwquote:
Nee.. het is best een beetje duur voor mijn budget. maar ik heb de site opgeslagen, tussen tegen de tijd dat ik jarig ben ga ik eens even subtiele hints droppen bij mn moederquote:
Ik heb zondag en maandag al overgeslagen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
Ik wacht lekker tot morgen met afwassenen morgen verzin ik wel weer een excuus.
Een goed plan, ik doe mee. Zonder koffie, ik regel de ananasspiesjes welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb jullie gemist, wanneer komt er een koffie BBQ?
Ik ook, gewoon wat bijhouden en je bent zo klaar. Laten stapelen is het ergst, dan heb je zo'n berg op het eind van de weekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
ik ben lekker al klaar met afwassen
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zondag en maandag al overgeslagen...
Er moet ook vis op de bbqquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goed plan, ik doe mee. Zonder koffie, ik regel de ananasspiesjes wel
Speklappen mogen pas als mijn vlees klaar is, anders gaat alles stinken!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef OA het volgende:
[..]
Er moet ook vis op de bbq. En speklappen uiteraard
Idd. Normaal doen we dat ook niet, maar om een of andere reden nu dus wel...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon wat bijhouden en je bent zo klaar. Laten stapelen is het ergst, dan heb je zo'n berg op het eind van de week
Mijn ananasspiesjes hebben zalm/tonijn erbij, ook goed? Wel verse ananas, ofcquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ook goed. Uiteraard alles vers. Blikvoerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn ananasspiesjes hebben zalm/tonijn erbij, ook goed? Wel verse ananas, ofc
Ouwehoerenquote:
Newbiequote:
Waarom vraag je het dan nogquote:
VLEESCHquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vleesch is voor n00bs. Vis op de BBQ voor de fijnproevers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
VLEESCH
Zo. even gemeld wat er daadwerkelijk op een bbq hoort.
Aha. kutforumquote:
quote:[..]
Newbie![]()
Second opinion kan nooit kwaad.quote:[..]
Waarom vraag je het dan nog![]()
?
[ ] ongeschiktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:18 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. kutforum![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Second opinion kan nooit kwaad.
Is dat sunchasers kindje?quote:
Op zijn minst. Of van die gevulde sweet paprikasquote:
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zijn minst. Of van die gevulde sweet paprikas
Wild zwijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
Al deden we met de duikclub in Zeeland nogal aan stropen
Maar de BBQ was wel lekker (en vers).
gemarineerd in knoflook olie eventueel pmet peper of limoen of beidequote:
Kom naar de KSC BBQ!quote:
Zwemmen wilde zwijnen?quote:
Je eerste modsalaris is binnenquote:
Och, vast wel als iemand ze in het water pleurtquote:
Nee man gewoon puur!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
gemarineerd in knoflook olie eventueel pmet peper of limoen of beide
Maar dan vinden ze geen truffelsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, vast wel als iemand ze in het water pleurt
Zo heb ik ze wel het liefst.quote:
quote:
Dat is balenquote:
koppijn sux sterktequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik stil liggen. Koppijn galore.
LOLquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:43 schreef PeZu het volgende:
* PeZu vraagt zich af hoe groot de afwas van droomer wel niet is![]()
was ophangen deed ik daarstraks ook, tis nu al droogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
2 dagen... ook hier![]()
Maar ik ben ook meteen zelf weer fris gewassen
En nu nog ff de was ophangen... Goed Bezig Dromer!
ik zeg het zelf maar, als niemand anders het doet
*stuurt een knuffel naar Pheno*quote:
Als jullie dat nu allemaal bij mij gedaan hadden, had ik vanavond wat meer tijd vrij gehad.. afwassen, was ophangen... en nu... nu moet ik het helemaal zelf doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
was ophangen deed ik daarstraks ook, tis nu al droog
en de afwas, mja die komt morgen wel_!
good busy
aah och armequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als jullie dat nu allemaal bij mij gedaan hadden, had ik vanavond wat meer tijd vrij gehad.. afwassen, was ophangen... en nu... nu moet ik het helemaal zelf doen
De volgende machine was staat inmiddels ook weer te draaien.. terug naar mijn grote hobbyquote:
de 6 snarige verleidingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De volgende machine was staat inmiddels ook weer te draaien.. terug naar mijn grote hobby
quote:
ik vraag me dus zo af heh, zijn in principe niet alle snaren een heel klein beetje gevoeligquote:
Kijk, jij begrijpt het tenminste! En dan zijn er ook mensen die vis en vlees naast elkaar leggen op de BBQ... slecht plan want dan gaat mijn vlees naar vis smakenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
VLEESCH
Zo. even gemeld wat er daadwerkelijk op een bbq hoort.
Volgens Ph. zijn wij n00bsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt het tenminste! En dan zijn er ook mensen die vis en vlees naast elkaar leggen op de BBQ... slecht plan want dan gaat mijn vlees naar vis smaken.
Het probleem is alleen om ze op de juiste manier te raken blijkbaar..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag me dus zo af heh, zijn in principe niet alle snaren een heel klein beetje gevoelig
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vleesch is voor n00bs. Vis op de BBQ voor de fijnproevers.
so truequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem is alleen om ze op de juiste manier te raken blijkbaar..
Vlees op de BBQ is waar een BBQ voor bedoeld isquote:
Biefstuk eet je zo goed als rauw, daar heb je geen BBQ voor nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vlees op de BBQ is waar een BBQ voor bedoeld is.
Vis op de BBQ is voor mietjes die bang zijn voor een lekkere vette beifstuk.
Een hamburger dan...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Biefstuk eet je zo goed als rauw, daar heb je geen BBQ voor nodig
bbq-en is idd koning zolang iemand anders maar op het vlees letquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben geen held in BBQ-en... bij mij wordt het altijd zwart van buiten en rauw van binnen.
Ik mag graag BBQ-en op een ander echter, zolang het maar voor me gedaan wordt en ik me alleen druk hoef te maken over het consumeren van het voedsel.
Je zult dus wel begrijpen dat het me helemaal niet interesseert wat er naast elkaar gelegd wordt, ik vind het al heel wat als het niet rauw is en tegelijkertijd niet eens aangebrand
Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!quote:arbecue
bar·be·cue (niet: barbecu·e)
/bAùrb«kju/, /bArb«kju/
de (m.); -s
(1963) Eng. <Sp. barbacoa, uit een indianentaal, vgl. barbakot
1
toestel om vlees in de openlucht boven gloeiende houtskool te roosteren
Daarom is van dale ook dik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
O, en om de discussie maar tot een einde te brengen, de definitie uit de Van Dale:
[..]
Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!
oh noes, ben ik nu strafbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
O, en om de discussie maar tot een einde te brengen, de definitie uit de Van Dale:
[..]
Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!
Vis op de BBQ is geen BBQ meer, maar een tuingrillquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is van dale ook dik.
VIS op de BBQ is een must. Sowieso vis > vlees. Van het weekend ook prima BBQ met de familie, maar geen vis. Dan mis je gewoon iets.
Karbonades
Dan ben ik maar mooi aan het knoeien, ik vind het heerlijk, met de rest van de fijnproevers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vis op de BBQ is geen BBQ meer, maar een tuingrill.
Wie vis op de BBQ gooit, heeft er niets van begrepen en is hooguit aan het barbeknoeien, niet aan het barbecueën.
Ik zie niet in waarom je fijnproever bent als je vis lust. Ik lust het niet en op mijn manier ben ik ook fijnproever. Ik houd ook van lekker eten. En wat lekker is, verschilt per persoon. Dus eigenlijk zijn we allemaal gewoon fijnproeversquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik maar mooi aan het knoeien, ik vind het heerlijk, met de rest van de fijnproevers.
Al is rauwe vis natuurlijk da bomb.
Das iets anders als slapen hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
Goed plan, ik heb ook wel zin in sex.
quote:
Van vleesch krijg je dit soort onzin als hierboven in het vet gedrukt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je fijnproever bent als je vis lust. Ik lust het niet en op mijn manier ben ik ook fijnproever. Ik houdt ook van lekker eten. En wat lekker is, verschilt per persoon. Dus eigenlijk zijn we allemaal gewoon fijnproevers.
ik ben een echte fijnproever en ik kan je vertellen dat dat ook niet alles is, ik vervloek mijn hyper smaakpapillen dagelijksquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je fijnproever bent als je vis lust. Ik lust het niet en op mijn manier ben ik ook fijnproever. Ik houdt ook van lekker eten. En wat lekker is, verschilt per persoon. Dus eigenlijk zijn we allemaal gewoon fijnproevers.
En gooi het zout niet bij de vis. Of vlees ftm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van vleesch krijg je dit soort onzin als hierboven in het vet gedrukt.
En pak nu een vat zout erbij. Ik ben gek op vis, wat de rest vreet interesseert me nog minder dan het groeiende tekort aan leraren.
Dat komt omdat ik aan houtskool moest denken toen ik dat typtequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van vleesch krijg je dit soort onzin als hierboven in het vet gedrukt.
En pak nu een vat zout erbij. Ik ben gek op vis, wat de rest vreet interesseert me nog minder dan het groeiende tekort aan leraren.
Ik prefereer gasBBQ. Minder gedoe er om heen. En voor de duitsers in de buurt brengt het herinneringen naar boven.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik aan houtskool moest denken toen ik dat typte.
Al dat geparaat over barbecues en tuingrillen....
Ik neem het allemaal met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gooi het zout niet bij de vis. Of vlees ftm.
Een gasbarbecue is ook al zo nep... zie Van Dale...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik prefereer gasBBQ. Minder gedoe er om heen. En voor de duitsers in de buurt brengt het herinneringen naar boven.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik prefereer gasBBQ. Minder gedoe er om heen. En voor de duitsers in de buurt brengt het herinneringen naar boven.
Ik laat je morgen wel weten of je langs kan komen, dan weet ik of ik thuis werk. Het kan al goed zijn dat ik dat woensdagmiddag doe, als er toch geen drol op het werk te doen is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem het allemaal met een korreltje zout
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
Oh.. en welterusten KlonkIk was zo verbaasd dat het ineens zo laat was, dat ik dat helemaal vergat.
![]()
![]()
Ik heb geen zin om een uur van te voren de kolen op te gaan stoken. Al heb ik hier op het moment geen BBQ in huis. Ja, een kleine met kolen, maar met z'n tweeen vind ik het helemaal zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een gasbarbecue is ook al zo nep... zie Van Dale....
kokos briqutten ftw, branden heter, langer en geven minder rookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Is wel lekker makkelijk een goede fik bouwen
Wat dat betreft is houtskool uitdagender
Prima, dan zal ik 's avonds de laptop van Muck even misgebruiken om te kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat je morgen wel weten of je langs kan komen, dan weet ik of ik thuis werk. Het kan al goed zijn dat ik dat woensdagmiddag doe, als er toch geen drol op het werk te doen is.
Wat is er lastig aan een gas BBQ??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog eens een KLB-topic geopend over een gasbarbecue... maar dat kwam omdat de flatbewoners er niet mee om konden gaan.
Gasbarbecue op balkon
Sukkels. Maar goed, met de familiedag bbq'en dan ook op een gasset van 1,5 bij 1 meter. Het betere werk zeg maar. Lekker op de boerderij dus veel ruimtequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het wel even aan die mensen vragen... hun balkonhek is bijna twee jaar zwart geweest.
Dat is het betere werk jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukkels. Maar goed, met de familiedag bbq'en dan ook op een gasset van 1,5 bij 1 meter. Het betere werk zeg maar. Lekker op de boerderij dus veel ruimte
Als je met een grote groep bent, kan ik me er wel wat bij voorstellen. Maar met een kleine club blijft kolen wel leuk... altijd afwachten hoe het fikt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukkels. Maar goed, met de familiedag bbq'en dan ook op een gasset van 1,5 bij 1 meter. Het betere werk zeg maar. Lekker op de boerderij dus veel ruimte
Maar wel lekkere marsmallows.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je met een grote groep bent, kan ik me er wel wat bij voorstellen. Maar met een kleine club blijft kolen wel leuk... altijd afwachten hoe het fikt.
Op de middelbare school gingen we trouwens op kamp en ook barbecueën onder een houten afdak. Niemand die zijn minibarbecue aan kreeg. Toen een groepje een klein vlammetje had, besloten ze dat groter te maken door er een halve fles spiritus overheen te spuiten... dat dat afdak nog stond is een wonder
Nou, ik had gewoon niet in de gaten dat het al tien uur geweest was... ik dacht een uur of negen of zo... Ik ben mijn hele gevoel voor tijd kwijt.quote:
ik heb maandag bepaalt dat mijn wekker de 3 dagen er na niet gaatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, ik had gewoon niet in de gaten dat het al tien uur geweest was... ik dacht een uur of negen of zo... Ik ben mijn hele gevoel voor tijd kwijt.
En ja, dat wil zeggen dat het bijna bedtijd is voor me nu.. Morgen om half zeven gaat mijn wekker weer
Half 7 is uitslapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, ik had gewoon niet in de gaten dat het al tien uur geweest was... ik dacht een uur of negen of zo... Ik ben mijn hele gevoel voor tijd kwijt.
En ja, dat wil zeggen dat het bijna bedtijd is voor me nu.. Morgen om half zeven gaat mijn wekker weer
Vanaf volgende week ben ik rond die tijd net klaar met werkwerkwerkquote:
Mooi besluit. Maar zelfs als ik die niet zet, lopen er hier nog 2 apen rond die me tussen 6 en 7 wel wekken.. Tenminste, als ik uit wil slapen. Niet op een schooldag natuurlijk.. dan mag ik mijn best doen om ze wakker te krijgen om 7 uurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb maandag bepaalt dat mijn wekker de 3 dagen er na niet gaat
Ik probeer wat vaker thuis te werken, dan kan ik rond half 7 op.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf volgende week ben ik rond die tijd net klaar met werkwerkwerk
Nachtdienst
apen zijn coolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi besluit. Maar zelfs als ik die niet zet, lopen er hier nog 2 apen rond die me tussen 6 en 7 wel wekken.. Tenminste, als ik uit wil slapen. Niet op een schooldag natuurlijk.. dan mag ik mijn best doen om ze wakker te krijgen om 7 uur
thuis werken > nachtdienst > overdag werkwerkwerk op de zaakquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer wat vaker thuis te werken, dan kan ik rond half 7 op.
Ja, welterusten Phquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga pitten. Rotwekker zal wel vroeg gaan.
Sayonara
Ik ook nietquote:
Dank je.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:36 schreef MPG het volgende:
Welkom in KSC trouwens, Svensational.
Stel je niet aan Mart, over die nieuwe dames heb je ook nooit een klacht gehadquote:
Sjongejonge, anders doe je even normaal ofzoquote:
Da's waarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel je niet aan Mart, over die nieuwe dames heb je ook nooit een klacht gehad
Anders dan gooi je wat bitterballen op het vuur in plaats van meteen te happen alsof ik je een hamburger van de barbecue voorhoudquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sjongejonge, anders doe je even normaal ofzo.
trsuet, slaap zacht en droom lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
Welkom sven, en welterusten aan allen die gaan slapen. Ook vast aan degenen die nog niet gaan slapen trouwens, want dat is precies wat ik wel ga doen![]()
In dat geval hebben we hier ook wel theequote:
Kijkze en slaap lekker Fritsquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga lekker in bed een aflevering Top Gear kijken en dan lekker slapen jongens![]()
Fijne nacht!
Idemquote:Op woensdag 2 juli 2008 05:47 schreef Klonk het volgende:
En ik ben wakker
Eerst de deuren en ramen opengegooid, even frisse lucht tanken
Heb de afgelopen avonden minder bier gedronken, niet eigenlijk, dus dan begin ik ineens veel meer te eten..quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Pheno het volgende:
Vreetbeer.
Hier heeft het al twee weken niet geregend, en wellicht blijft dat zo tot ergens in oktober of november.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Slarioux het volgende:
Het is hier eindelijk een beetje droog. Hopen dat dat vandaag zo blijft!
Woei! Het weer is hier een stuk minder droog; de zomer duurt nog een maandje ofzo. De dagen worden al korter en daarna is het weer lange winters en 3 uur licht per dag geblazenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier heeft het al twee weken niet geregend, en wellicht blijft dat zo tot ergens in oktober of november.
Winter en zomer scheelt hier iets van 1 uur licht per dag. Wel fijn aan 1 kant, maar om zes uur is het altijd donker hier... Gelukkig heb ik dan al wel 12 uur zonlicht gehad. Moet er niet aan denken om het mer 3 uur te moeten doen.. Maar goed, je kan niet alles kiezen natuurlijk en je zit dan ook niet voor niets in Finland.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Woei! Het weer is hier een stuk minder droog; de zomer duurt nog een maandje ofzo. De dagen worden al korter en daarna is het weer lange winters en 3 uur licht per dag geblazen.
Je gebruikt geen PI's, dat is je straf.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Lag het hier of was 't internet weer een beetje sloom
text_onlyquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gebruikt geen PI's, dat is je straf.
wrom datquote:
da's mooi op tijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, alles is voor vandaag weer gedaan. Ik denk dat ik morgen vrij neem en vrijdag heb ik weer wat te doen.
die werkte toch al niet meer met de bagger lay out?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met FF3 werkt de FQR niet meer
Jij hebt toch maar een mooi leven!quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:31 schreef Klonk het volgende:
zo, lekker een stuk gefietst, in de bossen en heuvelafwaarts was het nog lekker, maar zo vol in de zon voelde je toch al goed dat het een warme dag gaat worden...
hier werkt het wel gewoon zonder PI'squote:Op woensdag 2 juli 2008 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gebruikt geen PI's, dat is je straf.
die gebruikte ik dan ook niet, omdat ik wilde FQR-en en het vanuit Indonesie bovendien kut was om iets anders dan de text_only te gebruiken om te fokken. Gelukkg is dat met FF3 iets verbeterd, waardoor ik nu bagger gebruik...quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
die werkte toch al niet meer met de bagger lay out?
ik mag idd niet klagen, en voor de uitkeringstrekkersroepers, heb ik lekker nietquote:
quote:Top 100 van dinsdag 1 juli 2008
12. 094 Pheno
17. 088 eer-ik
23. 076 OA
27. 073 MPG
35. 063 Houniet
38. 061 Muck
60. 047 Dark_Angelus
63. 046 indahnesia.com
69. 045 Fha
75. 042 Papierversnipperaar
77. 041 Klonk
83. 040 DaMart
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Postzegels uit 1947quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:11 schreef Klonk het volgende:
en postzegels
leven is niet echt duur daar volgens mij
het uitschakelen van fqr in de oude layout dwong mij over te schakelen naar baggerquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die gebruikte ik dan ook niet, omdat ik wilde FQR-en en het vanuit Indonesie bovendien kut was om iets anders dan de text_only te gebruiken om te fokken. Gelukkg is dat met FF3 iets verbeterd, waardoor ik nu bagger gebruik...
resultaat is dus hetzelfde voor onsquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
het uitschakelen van fqr in de oude layout dwong mij over te schakelen naar bagger
O, ik dacht dat dat ananas wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die gele heeft alleen bar weinig smaak.Maar goed, dat mag de pret niet bederven!
Dat heb ik ook gezien, maar dan nog werkt text_only het beste op het werkquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met FF3 werkt de FQR niet meer
4 euroquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Postzegels uit 1947
Het leven hoeft hier niet heel duur te zijn inderdaad, maar dat is je eigen keuze. Ben wel blij dat ik de airco al maanden niet heb gebruikt, scheelt toch weer 4 euro per maand aan stroom dat is goed voor het milieu
quote:
geloof ik graag.. maar ik had die FQR echt nodig.. en nu is de QQ de minst slechtste optie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, maar dan nog werkt text_only het beste op het werk
Ik nietquote:
Nog te lui om een uitkering aan te vragen, langharig werkschuw tuigquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik mag idd niet klagen, en voor de uitkeringstrekkersroepers, heb ik lekker niet
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog te lui om een uitkering aan te vragen, langharig werkschuw tuig
Op het werk nog steeds de lite versie, boeien dat anderen over mijn schouder meekijken. Zien ze ook eens tieten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, maar dan nog werkt text_only het beste op het werk
da's wel stijl hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog te lui om een uitkering aan te vragen, langharig werkschuw tuig
whehe..quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op het werk nog steeds de lite versie, boeien dat anderen over mijn schouder meekijken. Zien ze ook eens tieten.
Na het sporten dus aan een koffie-infuus...quote:Muskeln erholen sich wesentlich schneller von Belastung, wenn ein Sportler nach dem Training fünf bis sechs Tassen Kaffee trinkt.
Is dat het niveau van ONZ tegenwoordig?quote:
/care.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat het niveau van ONZ tegenwoordig?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat het niveau van ONZ tegenwoordig?
format ONZquote:
Hier is het nog prima. En ja, KNMI kijkt volgens mij via google maps of zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:32 schreef OA het volgende:
Ik citeer uit het weerbericht: "Aan het einde van de middag hier en daar wat buien, mogelijk met een onweersklap."
Nou, momenteel regent het hier al en rommelt het flink in de lucht...Blijft lastig, het weer voorspellen...
Laat het nu maar flink onweren in het westen en vanavond dan ergens anders, zodat ik nog gewoon de pc aan kan zetten vanavondquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef OA het volgende:
Net een aantal flinke buien gehad, waar het noorden des lands jaloers op kan zijn...
Mits mooie bliksem in de lucht!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:09 schreef OA het volgende:
Een beetje onweer kan ik altijd wel waarderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |