Sjongejonge, anders doe je even normaal ofzoquote:
Da's waarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel je niet aan Mart, over die nieuwe dames heb je ook nooit een klacht gehad
Anders dan gooi je wat bitterballen op het vuur in plaats van meteen te happen alsof ik je een hamburger van de barbecue voorhoudquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sjongejonge, anders doe je even normaal ofzo.
trsuet, slaap zacht en droom lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
Welkom sven, en welterusten aan allen die gaan slapen. Ook vast aan degenen die nog niet gaan slapen trouwens, want dat is precies wat ik wel ga doen![]()
In dat geval hebben we hier ook wel theequote:
Kijkze en slaap lekker Fritsquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga lekker in bed een aflevering Top Gear kijken en dan lekker slapen jongens![]()
Fijne nacht!
Idemquote:Op woensdag 2 juli 2008 05:47 schreef Klonk het volgende:
En ik ben wakker
Eerst de deuren en ramen opengegooid, even frisse lucht tanken
Heb de afgelopen avonden minder bier gedronken, niet eigenlijk, dus dan begin ik ineens veel meer te eten..quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Pheno het volgende:
Vreetbeer.
Hier heeft het al twee weken niet geregend, en wellicht blijft dat zo tot ergens in oktober of november.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Slarioux het volgende:
Het is hier eindelijk een beetje droog. Hopen dat dat vandaag zo blijft!
Woei! Het weer is hier een stuk minder droog; de zomer duurt nog een maandje ofzo. De dagen worden al korter en daarna is het weer lange winters en 3 uur licht per dag geblazenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier heeft het al twee weken niet geregend, en wellicht blijft dat zo tot ergens in oktober of november.
Winter en zomer scheelt hier iets van 1 uur licht per dag. Wel fijn aan 1 kant, maar om zes uur is het altijd donker hier... Gelukkig heb ik dan al wel 12 uur zonlicht gehad. Moet er niet aan denken om het mer 3 uur te moeten doen.. Maar goed, je kan niet alles kiezen natuurlijk en je zit dan ook niet voor niets in Finland.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Woei! Het weer is hier een stuk minder droog; de zomer duurt nog een maandje ofzo. De dagen worden al korter en daarna is het weer lange winters en 3 uur licht per dag geblazen.
Je gebruikt geen PI's, dat is je straf.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Lag het hier of was 't internet weer een beetje sloom
text_onlyquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gebruikt geen PI's, dat is je straf.
wrom datquote:
da's mooi op tijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, alles is voor vandaag weer gedaan. Ik denk dat ik morgen vrij neem en vrijdag heb ik weer wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |