Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!quote:arbecue
bar·be·cue (niet: barbecu·e)
/bAùrb«kju/, /bArb«kju/
de (m.); -s
(1963) Eng. <Sp. barbacoa, uit een indianentaal, vgl. barbakot
1
toestel om vlees in de openlucht boven gloeiende houtskool te roosteren
Daarom is van dale ook dik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
O, en om de discussie maar tot een einde te brengen, de definitie uit de Van Dale:
[..]
Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!
oh noes, ben ik nu strafbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
O, en om de discussie maar tot een einde te brengen, de definitie uit de Van Dale:
[..]
Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!
Vis op de BBQ is geen BBQ meer, maar een tuingrillquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is van dale ook dik.
VIS op de BBQ is een must. Sowieso vis > vlees. Van het weekend ook prima BBQ met de familie, maar geen vis. Dan mis je gewoon iets.
Karbonades
Dan ben ik maar mooi aan het knoeien, ik vind het heerlijk, met de rest van de fijnproevers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vis op de BBQ is geen BBQ meer, maar een tuingrill.
Wie vis op de BBQ gooit, heeft er niets van begrepen en is hooguit aan het barbeknoeien, niet aan het barbecueën.
Ik zie niet in waarom je fijnproever bent als je vis lust. Ik lust het niet en op mijn manier ben ik ook fijnproever. Ik houd ook van lekker eten. En wat lekker is, verschilt per persoon. Dus eigenlijk zijn we allemaal gewoon fijnproeversquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik maar mooi aan het knoeien, ik vind het heerlijk, met de rest van de fijnproevers.
Al is rauwe vis natuurlijk da bomb.
Das iets anders als slapen hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
Goed plan, ik heb ook wel zin in sex.
quote:
Van vleesch krijg je dit soort onzin als hierboven in het vet gedrukt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je fijnproever bent als je vis lust. Ik lust het niet en op mijn manier ben ik ook fijnproever. Ik houdt ook van lekker eten. En wat lekker is, verschilt per persoon. Dus eigenlijk zijn we allemaal gewoon fijnproevers.
ik ben een echte fijnproever en ik kan je vertellen dat dat ook niet alles is, ik vervloek mijn hyper smaakpapillen dagelijksquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je fijnproever bent als je vis lust. Ik lust het niet en op mijn manier ben ik ook fijnproever. Ik houdt ook van lekker eten. En wat lekker is, verschilt per persoon. Dus eigenlijk zijn we allemaal gewoon fijnproevers.
En gooi het zout niet bij de vis. Of vlees ftm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van vleesch krijg je dit soort onzin als hierboven in het vet gedrukt.
En pak nu een vat zout erbij. Ik ben gek op vis, wat de rest vreet interesseert me nog minder dan het groeiende tekort aan leraren.
Dat komt omdat ik aan houtskool moest denken toen ik dat typtequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van vleesch krijg je dit soort onzin als hierboven in het vet gedrukt.
En pak nu een vat zout erbij. Ik ben gek op vis, wat de rest vreet interesseert me nog minder dan het groeiende tekort aan leraren.
Ik prefereer gasBBQ. Minder gedoe er om heen. En voor de duitsers in de buurt brengt het herinneringen naar boven.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik aan houtskool moest denken toen ik dat typte.
Al dat geparaat over barbecues en tuingrillen....
Ik neem het allemaal met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gooi het zout niet bij de vis. Of vlees ftm.
Een gasbarbecue is ook al zo nep... zie Van Dale...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik prefereer gasBBQ. Minder gedoe er om heen. En voor de duitsers in de buurt brengt het herinneringen naar boven.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik prefereer gasBBQ. Minder gedoe er om heen. En voor de duitsers in de buurt brengt het herinneringen naar boven.
Ik laat je morgen wel weten of je langs kan komen, dan weet ik of ik thuis werk. Het kan al goed zijn dat ik dat woensdagmiddag doe, als er toch geen drol op het werk te doen is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem het allemaal met een korreltje zout
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
Oh.. en welterusten KlonkIk was zo verbaasd dat het ineens zo laat was, dat ik dat helemaal vergat.
![]()
![]()
Ik heb geen zin om een uur van te voren de kolen op te gaan stoken. Al heb ik hier op het moment geen BBQ in huis. Ja, een kleine met kolen, maar met z'n tweeen vind ik het helemaal zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een gasbarbecue is ook al zo nep... zie Van Dale....
kokos briqutten ftw, branden heter, langer en geven minder rookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Is wel lekker makkelijk een goede fik bouwen
Wat dat betreft is houtskool uitdagender
Prima, dan zal ik 's avonds de laptop van Muck even misgebruiken om te kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat je morgen wel weten of je langs kan komen, dan weet ik of ik thuis werk. Het kan al goed zijn dat ik dat woensdagmiddag doe, als er toch geen drol op het werk te doen is.
Wat is er lastig aan een gas BBQ??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog eens een KLB-topic geopend over een gasbarbecue... maar dat kwam omdat de flatbewoners er niet mee om konden gaan.
Gasbarbecue op balkon
Sukkels. Maar goed, met de familiedag bbq'en dan ook op een gasset van 1,5 bij 1 meter. Het betere werk zeg maar. Lekker op de boerderij dus veel ruimtequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het wel even aan die mensen vragen... hun balkonhek is bijna twee jaar zwart geweest.
Dat is het betere werk jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukkels. Maar goed, met de familiedag bbq'en dan ook op een gasset van 1,5 bij 1 meter. Het betere werk zeg maar. Lekker op de boerderij dus veel ruimte
Als je met een grote groep bent, kan ik me er wel wat bij voorstellen. Maar met een kleine club blijft kolen wel leuk... altijd afwachten hoe het fikt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukkels. Maar goed, met de familiedag bbq'en dan ook op een gasset van 1,5 bij 1 meter. Het betere werk zeg maar. Lekker op de boerderij dus veel ruimte
Maar wel lekkere marsmallows.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je met een grote groep bent, kan ik me er wel wat bij voorstellen. Maar met een kleine club blijft kolen wel leuk... altijd afwachten hoe het fikt.
Op de middelbare school gingen we trouwens op kamp en ook barbecueën onder een houten afdak. Niemand die zijn minibarbecue aan kreeg. Toen een groepje een klein vlammetje had, besloten ze dat groter te maken door er een halve fles spiritus overheen te spuiten... dat dat afdak nog stond is een wonder
Nou, ik had gewoon niet in de gaten dat het al tien uur geweest was... ik dacht een uur of negen of zo... Ik ben mijn hele gevoel voor tijd kwijt.quote:
ik heb maandag bepaalt dat mijn wekker de 3 dagen er na niet gaatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, ik had gewoon niet in de gaten dat het al tien uur geweest was... ik dacht een uur of negen of zo... Ik ben mijn hele gevoel voor tijd kwijt.
En ja, dat wil zeggen dat het bijna bedtijd is voor me nu.. Morgen om half zeven gaat mijn wekker weer
Half 7 is uitslapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, ik had gewoon niet in de gaten dat het al tien uur geweest was... ik dacht een uur of negen of zo... Ik ben mijn hele gevoel voor tijd kwijt.
En ja, dat wil zeggen dat het bijna bedtijd is voor me nu.. Morgen om half zeven gaat mijn wekker weer
Vanaf volgende week ben ik rond die tijd net klaar met werkwerkwerkquote:
Mooi besluit. Maar zelfs als ik die niet zet, lopen er hier nog 2 apen rond die me tussen 6 en 7 wel wekken.. Tenminste, als ik uit wil slapen. Niet op een schooldag natuurlijk.. dan mag ik mijn best doen om ze wakker te krijgen om 7 uurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb maandag bepaalt dat mijn wekker de 3 dagen er na niet gaat
Ik probeer wat vaker thuis te werken, dan kan ik rond half 7 op.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf volgende week ben ik rond die tijd net klaar met werkwerkwerk
Nachtdienst
apen zijn coolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi besluit. Maar zelfs als ik die niet zet, lopen er hier nog 2 apen rond die me tussen 6 en 7 wel wekken.. Tenminste, als ik uit wil slapen. Niet op een schooldag natuurlijk.. dan mag ik mijn best doen om ze wakker te krijgen om 7 uur
thuis werken > nachtdienst > overdag werkwerkwerk op de zaakquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer wat vaker thuis te werken, dan kan ik rond half 7 op.
Ja, welterusten Phquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga pitten. Rotwekker zal wel vroeg gaan.
Sayonara
Ik ook nietquote:
Dank je.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:36 schreef MPG het volgende:
Welkom in KSC trouwens, Svensational.
Stel je niet aan Mart, over die nieuwe dames heb je ook nooit een klacht gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |