Vleesch is voor n00bs. Vis op de BBQ voor de fijnproevers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
VLEESCH
Zo. even gemeld wat er daadwerkelijk op een bbq hoort.
Aha. kutforumquote:
quote:[..]
Newbie![]()
Second opinion kan nooit kwaad.quote:[..]
Waarom vraag je het dan nog![]()
?
[ ] ongeschiktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:18 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. kutforum![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Second opinion kan nooit kwaad.
Is dat sunchasers kindje?quote:
Op zijn minst. Of van die gevulde sweet paprikasquote:
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zijn minst. Of van die gevulde sweet paprikas
Wild zwijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
Al deden we met de duikclub in Zeeland nogal aan stropen
Maar de BBQ was wel lekker (en vers).
gemarineerd in knoflook olie eventueel pmet peper of limoen of beidequote:
Kom naar de KSC BBQ!quote:
Zwemmen wilde zwijnen?quote:
Je eerste modsalaris is binnenquote:
Och, vast wel als iemand ze in het water pleurtquote:
Nee man gewoon puur!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
gemarineerd in knoflook olie eventueel pmet peper of limoen of beide
Maar dan vinden ze geen truffelsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, vast wel als iemand ze in het water pleurt
Zo heb ik ze wel het liefst.quote:
quote:
Dat is balenquote:
koppijn sux sterktequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik stil liggen. Koppijn galore.
LOLquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:43 schreef PeZu het volgende:
* PeZu vraagt zich af hoe groot de afwas van droomer wel niet is![]()
was ophangen deed ik daarstraks ook, tis nu al droogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
2 dagen... ook hier![]()
Maar ik ben ook meteen zelf weer fris gewassen
En nu nog ff de was ophangen... Goed Bezig Dromer!
ik zeg het zelf maar, als niemand anders het doet
*stuurt een knuffel naar Pheno*quote:
Als jullie dat nu allemaal bij mij gedaan hadden, had ik vanavond wat meer tijd vrij gehad.. afwassen, was ophangen... en nu... nu moet ik het helemaal zelf doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
was ophangen deed ik daarstraks ook, tis nu al droog
en de afwas, mja die komt morgen wel_!
good busy
aah och armequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als jullie dat nu allemaal bij mij gedaan hadden, had ik vanavond wat meer tijd vrij gehad.. afwassen, was ophangen... en nu... nu moet ik het helemaal zelf doen
De volgende machine was staat inmiddels ook weer te draaien.. terug naar mijn grote hobbyquote:
de 6 snarige verleidingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De volgende machine was staat inmiddels ook weer te draaien.. terug naar mijn grote hobby
quote:
ik vraag me dus zo af heh, zijn in principe niet alle snaren een heel klein beetje gevoeligquote:
Kijk, jij begrijpt het tenminste! En dan zijn er ook mensen die vis en vlees naast elkaar leggen op de BBQ... slecht plan want dan gaat mijn vlees naar vis smakenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
VLEESCH
Zo. even gemeld wat er daadwerkelijk op een bbq hoort.
Volgens Ph. zijn wij n00bsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt het tenminste! En dan zijn er ook mensen die vis en vlees naast elkaar leggen op de BBQ... slecht plan want dan gaat mijn vlees naar vis smaken.
Het probleem is alleen om ze op de juiste manier te raken blijkbaar..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag me dus zo af heh, zijn in principe niet alle snaren een heel klein beetje gevoelig
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vleesch is voor n00bs. Vis op de BBQ voor de fijnproevers.
so truequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem is alleen om ze op de juiste manier te raken blijkbaar..
Vlees op de BBQ is waar een BBQ voor bedoeld isquote:
Biefstuk eet je zo goed als rauw, daar heb je geen BBQ voor nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vlees op de BBQ is waar een BBQ voor bedoeld is.
Vis op de BBQ is voor mietjes die bang zijn voor een lekkere vette beifstuk.
Een hamburger dan...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Biefstuk eet je zo goed als rauw, daar heb je geen BBQ voor nodig
bbq-en is idd koning zolang iemand anders maar op het vlees letquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben geen held in BBQ-en... bij mij wordt het altijd zwart van buiten en rauw van binnen.
Ik mag graag BBQ-en op een ander echter, zolang het maar voor me gedaan wordt en ik me alleen druk hoef te maken over het consumeren van het voedsel.
Je zult dus wel begrijpen dat het me helemaal niet interesseert wat er naast elkaar gelegd wordt, ik vind het al heel wat als het niet rauw is en tegelijkertijd niet eens aangebrand
Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!quote:arbecue
bar·be·cue (niet: barbecu·e)
/bAùrb«kju/, /bArb«kju/
de (m.); -s
(1963) Eng. <Sp. barbacoa, uit een indianentaal, vgl. barbakot
1
toestel om vlees in de openlucht boven gloeiende houtskool te roosteren
Daarom is van dale ook dik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
O, en om de discussie maar tot een einde te brengen, de definitie uit de Van Dale:
[..]
Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!
oh noes, ben ik nu strafbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
O, en om de discussie maar tot een einde te brengen, de definitie uit de Van Dale:
[..]
Een barbecue is dus voor vlees, niet voor vis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |