fapfapfapquote:
quote:
quote:
Thanks voor de TT-fix.quote:
neuckenquote:
bbqquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef Aarti het volgende:
wat is braai?
er schijnen met dit weer zo nodig mensen moeten gaan werken vanavondquote:
Ga naar Papiertje toe dan, die is al bezig als het goed isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
er schijnen met dit weer zo nodig mensen moeten gaan werken vanavond
moet ie wel oppassen met al dat vuur, papier is licht ontvlambaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga naar Papiertje toe dan, die is al bezig als het goed is
Mja inderdaad.. moet je hem dat ook maar meteen even vertellenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ie wel oppassen met al dat vuur, papier is licht ontvlambaar
ik stuur wel een faxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja inderdaad.. moet je hem dat ook maar meteen even vertellen
Wehehequote:
ik heb er normaal al geen zin in laat staan nuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:54 schreef Fha het volgende:
Zo toch maar een keer gaan koken.. bah dat is echt nog onaantrekkelijker als het zo warm is.
Mja inderdaad.. bleg!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er normaal al geen zin in laat staan nu
Het was saai, het had potentie, maar het volk was in 2 kampen: de gereformeerden en de stomme zuipers. En er was niet eens koffie.quote:
Feli!quote:
Mooi balen dan!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was saai, het had potentie, maar het volk was in 2 kampen: de gereformeerden en de stomme zuipers. En er was niet eens koffie.
Ik heb jullie gemist, wanneer komt er een koffie BBQ?
wat doe jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Slarioux het volgende:
Check mijn toffe nieuwe tag.
lekker johquote:
Helemaal niet!quote:
watquote:
Ik soms, maar vandaag niet!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat![]()
ik hou vd zon en de warmte![]()
zo even mijn haren doen, twijfel tussen glad of 1 mm
dat meen je niet, wil je ook je haren eraf scherenquote:
Mja, op de momenten dat het nog heter is als nu..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat meen je niet, wil je ook je haren eraf scheren
Succes/ veel plezier alvast!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Versterker in de auto, even onder de douche gesprongen...
Wat gaan jullie doen vanavond?
een kale bats is lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja, op de momenten dat het nog heter is als nu..
pwnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:18 schreef OA het volgende:
Goftedomme... Ik ga eens met de waterbus...
Dat ding hoort er 40 minuten over te doen, het werden er 75...
Genieten van het lekkere weer op het water dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:18 schreef OA het volgende:
Goftedomme... Ik ga eens met de waterbus...
Dat ding hoort er 40 minuten over te doen, het werden er 75...
15 km fietsen en een stukje met de waterbus ftw!quote:
Ja dat wel. Lekker een uur met m'n bakkes in de zon gestaan en daarna nog een goed half uur fietsenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Genieten van het lekkere weer op het water dus
Hoor ik nu ook bij de club van invloedrijke KSC'ers?quote:
heerlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:42 schreef OA het volgende:
[..]
15 km fietsen en een stukje met de waterbus ftw!![]()
[..]
Ja dat wel. Lekker een uur met m'n bakkes in de zon gestaan en daarna nog een goed half uur fietsen.
Hoe denk je daar zelf over?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hoor ik nu ook bij de club van invloedrijke KSC'ers?
Bevestigend, al vanaf dag 1.quote:
een echte oldbie weet dat hij de vraag of hij een oldbie is, niet hoeft te stellenquote:
hoiquote:
Hoi! Kom je me helpem met mijn afwas?quote:
* OA heeft user-id 161096...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
een echte oldbie weet dat hij de vraag of hij een oldbie is, niet hoeft te stellen
samen soppenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
Droompje
Bah! Ik heb zo scheitgenoeg van het leren!!! en ik moet nog 4 vakken..
quote:
LOLquote:
heb je nog thee gekocht?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Ik neem mijn eigen afwas mee en ga thee leuten met droompje
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Ik neem mijn eigen afwas mee en ga thee leuten met droompje
ik ga niet met klonk soppenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Het aanrecht is toch te klein voor zoveel personen, Klonk en PeZu kunnen dat makkelijk alleen af
Developer van wat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Slarioux het volgende:
Check mijn toffe nieuwe tag.
Tsja, ieder zijn hobby hè:Pquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
soppen ? de deur staat open om de afwas naar buiten te sodemieterenik heb vandaag al afgewassen...
Ook goed, droog jij toch af?quote:
dat vroeg ik daar straks ook alquote:
laten staan en later in ruimen ftwquote:
Nee.. het is best een beetje duur voor mijn budget. maar ik heb de site opgeslagen, tussen tegen de tijd dat ik jarig ben ga ik eens even subtiele hints droppen bij mn moederquote:
Ik heb zondag en maandag al overgeslagen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
Ik wacht lekker tot morgen met afwassenen morgen verzin ik wel weer een excuus.
Een goed plan, ik doe mee. Zonder koffie, ik regel de ananasspiesjes welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb jullie gemist, wanneer komt er een koffie BBQ?
Ik ook, gewoon wat bijhouden en je bent zo klaar. Laten stapelen is het ergst, dan heb je zo'n berg op het eind van de weekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
ik ben lekker al klaar met afwassen
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zondag en maandag al overgeslagen...
Er moet ook vis op de bbqquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goed plan, ik doe mee. Zonder koffie, ik regel de ananasspiesjes wel
Speklappen mogen pas als mijn vlees klaar is, anders gaat alles stinken!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef OA het volgende:
[..]
Er moet ook vis op de bbq. En speklappen uiteraard
Idd. Normaal doen we dat ook niet, maar om een of andere reden nu dus wel...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon wat bijhouden en je bent zo klaar. Laten stapelen is het ergst, dan heb je zo'n berg op het eind van de week
Mijn ananasspiesjes hebben zalm/tonijn erbij, ook goed? Wel verse ananas, ofcquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef OA het volgende:
[..]
Er moet ook vis op de bbq. En speklappen uiteraard
Ook goed. Uiteraard alles vers. Blikvoerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn ananasspiesjes hebben zalm/tonijn erbij, ook goed? Wel verse ananas, ofc
Ouwehoerenquote:
Newbiequote:
Waarom vraag je het dan nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |