fapfapfapquote:
quote:
quote:
Thanks voor de TT-fix.quote:
neuckenquote:
bbqquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef Aarti het volgende:
wat is braai?
er schijnen met dit weer zo nodig mensen moeten gaan werken vanavondquote:
Ga naar Papiertje toe dan, die is al bezig als het goed isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
er schijnen met dit weer zo nodig mensen moeten gaan werken vanavond
moet ie wel oppassen met al dat vuur, papier is licht ontvlambaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga naar Papiertje toe dan, die is al bezig als het goed is
Mja inderdaad.. moet je hem dat ook maar meteen even vertellenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ie wel oppassen met al dat vuur, papier is licht ontvlambaar
ik stuur wel een faxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja inderdaad.. moet je hem dat ook maar meteen even vertellen
Wehehequote:
ik heb er normaal al geen zin in laat staan nuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:54 schreef Fha het volgende:
Zo toch maar een keer gaan koken.. bah dat is echt nog onaantrekkelijker als het zo warm is.
Mja inderdaad.. bleg!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er normaal al geen zin in laat staan nu
Het was saai, het had potentie, maar het volk was in 2 kampen: de gereformeerden en de stomme zuipers. En er was niet eens koffie.quote:
Feli!quote:
Mooi balen dan!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was saai, het had potentie, maar het volk was in 2 kampen: de gereformeerden en de stomme zuipers. En er was niet eens koffie.
Ik heb jullie gemist, wanneer komt er een koffie BBQ?
wat doe jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Slarioux het volgende:
Check mijn toffe nieuwe tag.
lekker johquote:
Helemaal niet!quote:
watquote:
Ik soms, maar vandaag niet!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat![]()
ik hou vd zon en de warmte![]()
zo even mijn haren doen, twijfel tussen glad of 1 mm
dat meen je niet, wil je ook je haren eraf scherenquote:
Mja, op de momenten dat het nog heter is als nu..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat meen je niet, wil je ook je haren eraf scheren
Succes/ veel plezier alvast!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Versterker in de auto, even onder de douche gesprongen...
Wat gaan jullie doen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |