Serieus? Probeer je te stoppen met roken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mwhehe hoe ga ik m 'n dag doorkomen vandaag? Ik rook niet meer
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Probeer je te stoppen met roken?
Had ook niet anders verwacht van jequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van je
Nee ik rook echt niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:37 schreef tripack het volgende:
maar Sgele je rookt niet meer hea... cker ook niet minder( sorry nog geen koffie gehad en ben te flauw vandaag )
ik hoop hetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik rook echt niet meer
* Sgele geeft Tripack een emmer koffie
Zo.... dat moet wel helpen tegen die lamme opmerkingen van je
Lange dag wordt het zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoop hetanders wordt het een hele lange dag
tot hoelaat moet je vandaag?quote:
Een echte Nederlanderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nooit geprobeert te stoppen eigenlijk. En aangezien de prijzen binnenkort gruwelijk omhoog gaan...leek het me een prima dag om te stoppen
quote:
My godquote:
Heuh! Drie uurquote:
das eerder dan mijquote:
dat vraagt om een verhaal van opa Bellerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My god
Ik heb gisteren weer vrienden gemaakt in de Ikea
Mijn 2 oma's rookten als ketters...en zijn er 94 en 98 mee geworden..en dan niet een pakje..nee 2 pakjes per dagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een echte Nederlander
Reden om te stoppen: Gezondheid? Neen! Kosten? Jawuhl!
Er waren zeker van die newbies?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My god
Ik heb gisteren weer vrienden gemaakt in de Ikea
STERFquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Smokez!
EN? Hebben we er zin in vandaag?
goedemorgen Droxz en Zmokesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]hijs weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Nou er was dus een jongen... zijn naam was Patrick... en de rest van het verhaal weet ik niet meer helemaal maar het had iets met zijn moeder te maken...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
das eerder dan mijeen heul kwartier mann..
[..]
dat vraagt om een verhaal van opa Beller
IKEA altijd leukwat heb je er btw gehaald?
Maar geld zal het je zeker gaan besparen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn 2 oma's rookten als ketters...en zijn er 94 en 98 mee geworden..en dan niet een pakje..nee 2 pakjes per dag
Om de gezondheid stoppen..ik ben fit wat dat betreft..of ik nou rook of niet
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]+1 scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh Droxz!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Whehehe, ook een goede morgenquote:
Ja als m'n vriendin het volhoudt wel ja...zo niet.. ik maak ze af echt waarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar geld zal het je zeker gaan besparen!
ah dus dat was jij!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou er was dus een jongen... zijn naam was Patrick... en de rest van het verhaal weet ik niet meer helemaal maar het had iets met zijn moeder te maken...
mijn god das wel erg jahquote:Nee, ik ging weer wat spullen voor mijn huisje kopen en had wat kastjes gehaald en die heeul normaal op mijn wagen geplaatst, om vervolgens mij weg te vervolgen naar de kassa.
Staat ergens in het magazijn zo'n greppelsnol midden op het pad en ik kon er echt met geen mogelijkheid langs.
Bellerophon: Pardon mevrouw, mag ik er misschien even langs?
....
geen reactie
....
Bellerophon: Pardon, ik zou er even langs willen als dat schikt
....
wederom geen gehoor
....
En toen had ik het gehad, loop stug door, rij haar tegen de schenen en blaf haar nog een; "Opbokken graftak!" na.
Ja sorry man, zal volgende keer aan je moeder vragen of ze wat minder lawaai maaktquote:
Ik heb geen flauw idee eigenlijkquote:mijn god das wel erg jahzei ze verder niks?
Jaja, Beller die vriendelijk is in het begin?!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou er was dus een jongen... zijn naam was Patrick... en de rest van het verhaal weet ik niet meer helemaal maar het had iets met zijn moeder te maken...
Nee, ik ging weer wat spullen voor mijn huisje kopen en had wat kastjes gehaald en die heeul normaal op mijn wagen geplaatst, om vervolgens mij weg te vervolgen naar de kassa.
Staat ergens in het magazijn zo'n greppelsnol midden op het pad en ik kon er echt met geen mogelijkheid langs.
Bellerophon: Pardon mevrouw, mag ik er misschien even langs?
....
geen reactie
....
Bellerophon: Pardon, ik zou er even langs willen als dat schikt
....
wederom geen gehoor
....
En toen had ik het gehad, loop stug door, rij haar tegen de schenen en blaf haar nog een; "Opbokken graftak!" na.
Kijk, dan behou jij je geloofwaardigheid ook nog een beetjequote:Nee, ik ging weer wat spullen voor mijn huisje kopen en had wat kastjes gehaald en die heeul normaal op mijn wagen geplaatst, om vervolgens mij weg te vervolgen naar de kassa.
Bellerophon: "Opbokken graftak!"
....
geen reactie
....
Bellerophon: "Opbokken graftak!"
....
wederom geen gehoor
....
En toen had ik het gehad, loop stug door, rij haar tegen de schenen en terwijl mevrouw op de grond lag te creperen van de pijn, overigens nog steeds in de weg lag, vroeg ik nog heel normaal "Pardon, ik zou er even langs willen als dat schikt"
whaha mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja sorry man, zal volgende keer aan je moeder vragen of ze wat minder lawaai maakt
[..]
Ik heb geen flauw idee eigenlijkLuisterde niet echt meer
Pwndquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
GODVER!
Ik mag gelijk weer lopen voor een mevrouw die chinese tekens in haar scherm heeft,
en daar niet kan inloggen op haar laptop?!
Geen foutmelding en leesbare text volgen mevrouw,
en ze krijg dat scherm altijd ?! WTF!
kijk das ook wel te gelovenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, dan behou jij je geloofwaardigheid ook nog een beetje
Ik was echt netjes... mijn vriendin was namelijk bij mequote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaja, Beller die vriendelijk is in het begin?!
Okee, we doen het even opnieuw, nu hoe het wél is gegaan!
[..]
Kijk, dan behou jij je geloofwaardigheid ook nog een beetje
wat vrouwen al niet met je doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was echt netjes... mijn vriendin was namelijk bij meDus dan probeer ik altijd wel eerst beleefd te zijn
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk das ook wel te geloven![]()
![]()
ben je uitgeslapen Smokez?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]whehehe hier ook maar 5,5 uur geslapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg fijn
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Inderdaadquote:
tjah en meestal vind je het niet eens ergquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eigenlijk best erg als je er eens goed over na denkt
Por que?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eigenlijk best erg als je er eens goed over na denkt
Ik doel niet specifiek op jou hoor, meer op het feit dat mannen zich heel erg terughoudend op gaan stellen en enorm kunnen veranderen. Afgelopen weekend kwam ik een oud klasgenoot tegen in de kroeg, z'n vriendin was er dan ook bij. Heel erg bescheiden opeens, meneer rookte niet meer, dronk heel langzaam etc. Even later ging z'n vriendin richting huis, zegt die kerel "Zo dan, dat werd toch ook wel eens tijd...". Toen opeens was meneer weer de oudequote:
hmm nee ik doe me niet anders voor met vriendin dan zonderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doel niet specifiek op jou hoor, meer op het feit dat mannen zich heel erg terughoudend op gaan stellen en enorm kunnen veranderen. Afgelopen weekend kwam ik een oud klasgenoot tegen in de kroeg, z'n vriendin was er dan ook bij. Heel erg bescheiden opeens, meneer rookte niet meer, dronk heel langzaam etc. Even later ging z'n vriendin richting huis, zegt die kerel "Zo dan, dat werd toch ook wel eens tijd...". Toen opeens was meneer weer de oude
En wat er dan precies zo erg aan is; Dat je jezelf niet eens meer kan zijn
hmmm fijn om proefkonijn te zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
hihi wat een welkom deze ochtend!
ik ben als een gek alles aan het afronden maar het typen wil niet zoals ik wil! en het verband jeukt ook
zo meteen ontruimings oefening en ik zit 3 hoog maar ik ben het proefkonijn ha ha
quote:
Dat is zo, maar ik moet wel zeggen dat ik mij niet ontzettend aanpas.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doel niet specifiek op jou hoor, meer op het feit dat mannen zich heel erg terughoudend op gaan stellen en enorm kunnen veranderen. Afgelopen weekend kwam ik een oud klasgenoot tegen in de kroeg, z'n vriendin was er dan ook bij. Heel erg bescheiden opeens, meneer rookte niet meer, dronk heel langzaam etc. Even later ging z'n vriendin richting huis, zegt die kerel "Zo dan, dat werd toch ook wel eens tijd...". Toen opeens was meneer weer de oude
En wat er dan precies zo erg aan is; Dat je jezelf niet eens meer kan zijn
He dan kunnen wij elkaar een hand gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg te vaak te horen, dat ik een botte boer ben die alles wat hij denkt er maar te pas en te onpas uitgooit...
Potentieel kandidaatquote:
Cabaret!quote:
botquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
GRTDOJW-topic de plek waar botte boeren elkaar vinden![]()
sorry jongens die was te makkelijk
* Bellerophon mompelt iets over een langzame pijnlijke dood stervenquote:
sorryquote:
hihi nee mn vingerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm fijn om proefkonijn te zijn![]()
waar heb je verband omheen? nog om je voet?
Jeweetsch!quote:
niks ernstigs hoop ik? een alst jeukt heelt hetquote:
Heeeeul flauw, maar hij is zo makkelijkquote:
fffffrrrt!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeeul flauw, maar hij is zo makkelijk
Psst, pull my finger
* Sm0keZ amputeert Beller's vingerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Psst, pull my finger
en ik moet nog lachen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Psst, pull my finger
Niks mis met een beetje lachen toch?quote:
nee niks ernstigs morgen mag het er ook af, al denk ik niet dat de blauwe plekken op mn armen weg zijn dan ha haquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
niks ernstigs hoop ik? een alst jeukt heelt het
@ Sgele: keep it comminganders donder ik om hierzo
whaha ik maak em niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee niks ernstigs morgen mag het er ook af, al denk ik niet dat de blauwe plekken op mn armen weg zijn dan ha ha
het jeukt vooral omdat het nat moet blijven
ow verdorie die klinkt ook alweer verkeerd
Haha mooi zoquote:
maak van je hart geen moordkuilquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha ik maak em niet hoormaar hijs wel grappig
Hahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak van je hart geen moordkuil![]()
![]()
![]()
pics, or it didnt happenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
Iets met z'n moeder, die jeukt omdat ze nat moet blijven?
lijkt me lastig voetballenquote:
mijn voetbal veld ....quote:
whehehe daar heb je wat aanquote:
Gast... je was hier al geweestquote:
Ik dacht dat ik al gek werdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |