hmm nee ik doe me niet anders voor met vriendin dan zonderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doel niet specifiek op jou hoor, meer op het feit dat mannen zich heel erg terughoudend op gaan stellen en enorm kunnen veranderen. Afgelopen weekend kwam ik een oud klasgenoot tegen in de kroeg, z'n vriendin was er dan ook bij. Heel erg bescheiden opeens, meneer rookte niet meer, dronk heel langzaam etc. Even later ging z'n vriendin richting huis, zegt die kerel "Zo dan, dat werd toch ook wel eens tijd...". Toen opeens was meneer weer de oude
En wat er dan precies zo erg aan is; Dat je jezelf niet eens meer kan zijn
hmmm fijn om proefkonijn te zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
hihi wat een welkom deze ochtend!
ik ben als een gek alles aan het afronden maar het typen wil niet zoals ik wil! en het verband jeukt ook
zo meteen ontruimings oefening en ik zit 3 hoog maar ik ben het proefkonijn ha ha
quote:
Dat is zo, maar ik moet wel zeggen dat ik mij niet ontzettend aanpas.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doel niet specifiek op jou hoor, meer op het feit dat mannen zich heel erg terughoudend op gaan stellen en enorm kunnen veranderen. Afgelopen weekend kwam ik een oud klasgenoot tegen in de kroeg, z'n vriendin was er dan ook bij. Heel erg bescheiden opeens, meneer rookte niet meer, dronk heel langzaam etc. Even later ging z'n vriendin richting huis, zegt die kerel "Zo dan, dat werd toch ook wel eens tijd...". Toen opeens was meneer weer de oude
En wat er dan precies zo erg aan is; Dat je jezelf niet eens meer kan zijn
He dan kunnen wij elkaar een hand gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg te vaak te horen, dat ik een botte boer ben die alles wat hij denkt er maar te pas en te onpas uitgooit...
Potentieel kandidaatquote:
Cabaret!quote:
botquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
GRTDOJW-topic de plek waar botte boeren elkaar vinden![]()
sorry jongens die was te makkelijk
* Bellerophon mompelt iets over een langzame pijnlijke dood stervenquote:
sorryquote:
hihi nee mn vingerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm fijn om proefkonijn te zijn![]()
waar heb je verband omheen? nog om je voet?
Jeweetsch!quote:
niks ernstigs hoop ik? een alst jeukt heelt hetquote:
Heeeeul flauw, maar hij is zo makkelijkquote:
fffffrrrt!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeeul flauw, maar hij is zo makkelijk
Psst, pull my finger
* Sm0keZ amputeert Beller's vingerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Psst, pull my finger
en ik moet nog lachen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Psst, pull my finger
Niks mis met een beetje lachen toch?quote:
nee niks ernstigs morgen mag het er ook af, al denk ik niet dat de blauwe plekken op mn armen weg zijn dan ha haquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
niks ernstigs hoop ik? een alst jeukt heelt het
@ Sgele: keep it comminganders donder ik om hierzo
whaha ik maak em niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee niks ernstigs morgen mag het er ook af, al denk ik niet dat de blauwe plekken op mn armen weg zijn dan ha ha
het jeukt vooral omdat het nat moet blijven
ow verdorie die klinkt ook alweer verkeerd
Haha mooi zoquote:
maak van je hart geen moordkuilquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha ik maak em niet hoormaar hijs wel grappig
Hahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak van je hart geen moordkuil![]()
![]()
![]()
pics, or it didnt happenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
Iets met z'n moeder, die jeukt omdat ze nat moet blijven?
lijkt me lastig voetballenquote:
mijn voetbal veld ....quote:
whehehe daar heb je wat aanquote:
Gast... je was hier al geweestquote:
Ik dacht dat ik al gek werdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |