p.s vanavond zin in een potje GTA?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:36 schreef WhiteLightning het volgende:
prettige avond droxz.
ik doe het licht wel uit
Ik denk dat je wat weinig hardeschijven hebt hoor, zou je er voor de zekerheid niet nog een paar bij doen?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:51 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe pc ?![]()
[ afbeelding ]
ahaha, geen idee. Kijk eens naar die voedingen, dat is toch niet normaal meerquote:
ja is goed, ben alleen ff bezig met mn eten op dit momentquote:
Laat maar even weten als je klaar bentquote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed, ben alleen ff bezig met mn eten op dit moment
Halloquote:
jah dat is inderdaad dan niet echt te doenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hallo![]()
Kzit op wat vacature sites te loeren..had ik iets leuks gevonden. Is het 3 uur reizenDat is dan niet zo erg..maar wel als ik ook 's avonds naar school moet.
Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Truste, slaap lekker!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat bedje zoeken..
Slaaptijd! Morgen weer om 6 uur beginnen
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
nondeju,
mijn hond is bek af![]()
en jah, ik ben onschuldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Nou heb ik gvd nog veel minder zin ja!quote:[quote]Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Bellerophon het volgende:
OP even aangepastIk ben weer weg
Tot morgen!!
[/quoteDIT IS HET TOPIC:
Waar Droxz nog steeds geen zin heeft!
Same here! Anders morgen heeeulemaal gaarheid galorequote:Op maandag 30 juni 2008 21:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik gvd nog veel minder zin ja!![]()
Ik probeer mijn serie af te kijken, maar dat lukt zo gewoon niet... en ik moet optijd pitten ja!
Mijn serie is bijna afgelopen (weet ik veel dat ze 3 afleveringen in 1 keer doenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here! Anders morgen heeeulemaal gaarheid galore
Dude, heb je er 3 uur over gedaan om te eten ofzo?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:51 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe pc ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi!
ja sorry het liep even uit lolquote:Op maandag 30 juni 2008 22:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, heb je er 3 uur over gedaan om te eten ofzo?![]()
Mijn serie is afgelopen en ik ga pitten.
Morgen nog een poging doen?
Truste!
Was het een 10 gangen diner?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry het liep even uit lol
Dat is ook zo. Wat heb je eigenlijk gegeten?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef WhiteLightning het volgende:
hehe , nee niet bepaald hoorbedenk wel dat ik het dan ook moet bereiden heh haha
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Wat heb je eigenlijk gegeten?
Regenachtig weer is toch de voorspelling?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef draculettetje het volgende:
zo mn schoenen zijn ook klaar die krijg ik woensdag!
waarom wisselen de weersvoorspellingen zo?
Mogguhquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
met dit weer heb je toch gewoon geen zin om te werken
Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:44 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Gaar!ben om 5 uur in slaap gevallen ... Lullig als je normaal om kwart over 5 je nest uit komt
Tuurlijk moest jij weer lachenquote:
Mogguh WLquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tuurlijk moest jij weer lachen
Mogguh Smokez, WL
Ik heb geen zin meer
Lollerophonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Die kan zeker weten aan![]()
![]()
En sorry Sgele, maar jeweetsch... ik heb altijd lol