hihi dank! ik ook trouwensquote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar gaan we gewoon van uit hè!zal duimen voor je.
Inderdaad, stelletje naabs... spring dan lekker ergens vroeg in de middag/einde van de ochtend ofzo.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:12 schreef Sgele het volgende:
Ja hoor.... Weer zo'n mongool die voor de trein duikt... Waarom in de spits? Ik hoop dat die trauma heli te laat kwam ...
Fijne avond draakje!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:18 schreef draculettetje het volgende:
fijne avond allen!
haha, zo is dat gelijk er bovenop sgele.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:24 schreef Sgele het volgende:
Dan maar via den bosnië .... Als er een conducteur er iets van zegt.... Sta ik morgen in de krant
p.s vanavond zin in een potje GTA?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:36 schreef WhiteLightning het volgende:
prettige avond droxz.
ik doe het licht wel uit
Ik denk dat je wat weinig hardeschijven hebt hoor, zou je er voor de zekerheid niet nog een paar bij doen?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:51 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe pc ?![]()
[ afbeelding ]
ahaha, geen idee. Kijk eens naar die voedingen, dat is toch niet normaal meerquote:
ja is goed, ben alleen ff bezig met mn eten op dit momentquote:
Laat maar even weten als je klaar bentquote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed, ben alleen ff bezig met mn eten op dit moment
Halloquote:
jah dat is inderdaad dan niet echt te doenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hallo![]()
Kzit op wat vacature sites te loeren..had ik iets leuks gevonden. Is het 3 uur reizenDat is dan niet zo erg..maar wel als ik ook 's avonds naar school moet.
Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Truste, slaap lekker!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat bedje zoeken..
Slaaptijd! Morgen weer om 6 uur beginnen
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
nondeju,
mijn hond is bek af![]()
en jah, ik ben onschuldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Nou heb ik gvd nog veel minder zin ja!quote:[quote]Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Bellerophon het volgende:
OP even aangepastIk ben weer weg
Tot morgen!!
[/quoteDIT IS HET TOPIC:
Waar Droxz nog steeds geen zin heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |