En daar ben jij dan weer een zoon vanquote:Op maandag 30 juni 2008 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zijn zus tevens de tante van z'n opa is ?
Wat is het toch een rare wereld zeg
ik zit hier dan ook in een piratenpakquote:
geyl pakkiej, waar ken ik die scorenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit hier dan ook in een piratenpak
arrrrr
[ afbeelding ]
laterz Fubarquote:
gewoon goatse.cx zoals altijdquote:
quote:
Dat is toch om te gillen als je zo iemand door de supermarkt ziet lopen... Zo heel normaal boodschappen doen enzo, net of er niks aan de hand is.. En dan vooral met papegaai op je schouder hequote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit hier dan ook in een piratenpak
arrrrr
[ afbeelding ]
ik heb ook ernorm moeten lachen toen die gasten ergens gingen demonstreren.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is toch om te gillen als je zo iemand door de supermarkt ziet lopen... Zo heel normaal boodschappen doen enzo, net of er niks aan de hand is.. En dan vooral met papegaai op je schouder he
Ik ben er ook nog hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ja fijne avond tripack![]()
ik moet nog één uur
Doe ik het licht wel uit vandaag
Helemaal toppie om te horen Draakje!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef draculettetje het volgende:
kom alleen even vertellen dat mn jurk nu wel helemaal oke is
we bij de notaris zijn geweest
nu echt niks meer te regelen hebben!
aftellen alleen nog dus
als ik verder geen gekke dingen meer uit haal en/of blauwe plekken op loop helemaal ha ha!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helemaal toppie om te horen Draakje!
Nu kan het feest beginnen!!!!!!![]()
![]()
snap dat ook nooit zo goed neequote:Op maandag 30 juni 2008 17:12 schreef Sgele het volgende:
Ja hoor.... Weer zo'n mongool die voor de trein duikt... Waarom in de spits? Ik hoop dat die trauma heli te laat kwam ...
klopt! nog 1 dagje werken en dan ook lekker 3,5 week vrijquote:Op maandag 30 juni 2008 17:13 schreef Sgele het volgende:
Draakje! Lekker afwachten tot de grote dag dus!
Ja zit in boxtel op het station te wachten op de volgende trein die hopelijk snel komtquote:Op maandag 30 juni 2008 17:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap dat ook nooit zo goed nee
sta je vast?
Kijk das goed nieuwsquote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef draculettetje het volgende:
kom alleen even vertellen dat mn jurk nu wel helemaal oke is
we bij de notaris zijn geweest
nu echt niks meer te regelen hebben!
aftellen alleen nog dus
Daar gaan we gewoon van uit hè!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt! nog 1 dagje werken en dan ook lekker 3,5 week vrij
ik ben helemaal blij
nou hopen dat het verband ook echt met 2 dagen er af mag en de spierpijn van mn kont minder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |