En terecht. Die demo was er geloof ik al toen we nog met groene schermen zatenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Fuck, Diablo 2 demo doet het niet op Vista.
True that, niks mis met Crysis, maar als ze toch een graphics ( en attention? ) whore is, kan ze die net zo goed exclusief gaan spelen want volgens mij komt er de eerste 2 jaar niks uit wat er beter uitziet dan die gamequote:Op zondag 29 juni 2008 02:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Crysis was erg okay, ook al was het EA.
Maar het feit dat ze THQ en NCSoft noemt en king of all developers Bioware vergeet, zegt al op zich genoeg over haar smaak. Of gebrek aan.
Grafisch dik in orde ja.quote:Op zondag 29 juni 2008 03:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
True that, niks mis met Crysis, maar als ze toch een graphics ( en attention? ) whore is, kan ze die net zo goed exclusief gaan spelen want volgens mij komt er de eerste 2 jaar niks uit wat er beter uitziet dan die game
mwah...quote:Op zondag 29 juni 2008 03:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grafisch dik in orde ja.. Maar denk dat 2 jaar wel mee valt. Als ik RE5 en Alan Wake zo zie....
VM ware XP draaien whoop!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Fuck, Diablo 2 demo doet het niet op Vista.
Crysis, ziet er goed uit maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Favo bedrijfje? Schat ik heb niet veel Blizzard games gespeeld maar de games die ik wel van ze heb gespeeld ( Lost Vikings, Warcraft 2, 3 en WoW en Diablo 2 ) waren allemaal geweldig qua productie.
Maar jij gaat meer voor de graphics..okay sluit jezelf op in een kamer met crysis dan kun je de komende jaren aan de slag !
Voor jou de beste misschien maar niet voor mijquote:Op zondag 29 juni 2008 02:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
THQ en NCSoft. Sowieso, THQ?????????? XXX BMX?
Overigens vergeet je gemakshalve de beste zomaar. Geeft niets, je bent immers een wijf..
En met mij de meeste reviewers.quote:Op zondag 29 juni 2008 09:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Voor jou de beste misschien maar niet voor mij
Ik kan mijn eigen meningen wel maken daar heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 29 juni 2008 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En met mij de meeste reviewers.
Ergo, je hebt geen smaak.
quote:
Je hebt nu een filmpje van een minuut of 15 gezien en je concludeert nu al dat het een ge-upgrade d2 is. Je weet nog niks qua items, skills, levels, bosses, difficulty, loot etc, dus hoe kan je daar ooit iets over zeggen?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:19 schreef nikk het volgende:
Ik vraag me af wat het spel nog meer in petto heeft. Tot nu toe vind ik het niet meer dan een ge-upgrade Diablo 2... Niets mis mee natuurlijk, maar ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
Gaaf!quote:Op zondag 29 juni 2008 15:16 schreef Manke het volgende:
Eindelijk!
mooie HD filmpjes
http://www.gametrailers.com/game/8234.html
kun jij er enthousiast van worden dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je hebt nu een filmpje van een minuut of 15 gezien en je concludeert nu al dat het een ge-upgrade d2 is. Je weet nog niks qua items, skills, levels, bosses, difficulty, loot etc, dus hoe kan je daar ooit iets over zeggen?
Als je WWI stream had gekeken had je (sommige van) die dingen wel gewetenquote:Op zondag 29 juni 2008 17:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je hebt nu een filmpje van een minuut of 15 gezien en je concludeert nu al dat het een ge-upgrade d2 is. Je weet nog niks qua items, skills, levels, bosses, difficulty, loot etc, dus hoe kan je daar ooit iets over zeggen?
Dus andere loot, skills and bosses? Verdomd, het lijkt wel een addon.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo kan je elk nieuw spel tegenwoordig wel benoemen tot addon.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Dus andere loot, skills and bosses? Verdomd, het lijkt wel een addon.
Andere engine, havoc engine er ook nog bij. Goh, alles anders, zou het een nieuw deel zjn? Het is geen EA met "kijk, we hebben er een polygoontje bij, hier is fifa 2009"quote:Op zondag 29 juni 2008 18:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Dus andere loot, skills and bosses? Verdomd, het lijkt wel een addon.
Pauperquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:57 schreef hapklaarbrokje het volgende:
Poppetjes zien er suf uit.
Helemaal eensquote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef popolon het volgende:
WoW is ook niet te vergelijken met Diablo. Diablo is cult, WoW is voor watjes.
Och, ik had Diablo II blind gekocht en I nog nooit gespeeld en was enorm teleurgesteld.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wow, dit had ik niet van mezelf verwacht. Ik heb Diablo en Diablo 2 jaren gespeeld en vond de gedachte van een Diablo 3 wel gaaf, maar na het zien van de trailer kan ik er niet koud of warm van worden.![]()
Het zal mijn leeftijd wel zijn.
Alleen jammer dat er zo fucking veel cheaters zijn, dat was 5 jaar geleden tenminste zo.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef ssebass het volgende:
De slechte graphics hebben mij nooit tegengehouden. Ik ga voor gameplay. Het mooie van Diablo II wat ik tot voor kort nog veel speelde is de enorme mogelijkheden. Je ontdekt steeds nieuwe dingen bijvoorbeeld uberdiablo met soj count, de runewords het craften. Elke keer als je denkt alles gezien te hebben gebeurt er weer iets dat het een nieuw leven inblaast. Het enige spel dat mijn intresse zo lang vast heeft kunnen houden.
De populariteit is nog steeds hoog. D2jsp (een diablo forum) is een van de best bezochte fora (http://www.big-boards.com/)
Valt best mee, Blizzard is behoorlijk anticheat geworden en gooit cheat accounts gewoon weg.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er zo fucking veel cheaters zijn, dat was 5 jaar geleden tenminste zo.
Dat kan heel goed, ze geven je natuurlijk geen willekeurige 15 minuten speeltijd, maar showcasen de hele game om je over te halen om het spel te kopen. Representatief voor de gehele game.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Merk ik anders niks van bij Warcraft.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Valt best mee, Blizzard is behoorlijk anticheat geworden en gooit cheat accounts gewoon weg.
Zullen we tellen hoeveel mensen er nog maphack gebruiken? En natuurlijk iedereen met het enigme runeword bannen, want legit kan dat al niet zijn, laat staan mensen met infinity of last wish ...quote:Op maandag 30 juni 2008 15:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Valt best mee, Blizzard is behoorlijk anticheat geworden en gooit cheat accounts gewoon weg.
Ik snap nog steeds niet waarom ze dat uit D2 gesloopt hebben, in D1 was die kill counter er welquote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Helemaal eens!!
Hopelijk komt er nu wel een kill-counter in want ik heb altijd willen weten hoeveel miljoenen ik gesloopt heb in Diablo 2
Ik was ook al van plan om D2 weer te installen
Ken je die engine? Weet je iets over de systeemeisen? Ik game namelijk helemaal niet meer, maar voor Diablo III wil ik wel een uitzondering maken, zou alleen wel een beetje jammer zijn als ik daar een hele nieuwe pc voor moest kopenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andere engine, havoc engine er ook nog bij. Goh, alles anders, zou het een nieuw deel zjn? Het is geen EA met "kijk, we hebben er een polygoontje bij, hier is fifa 2009"
De havoc engine is voor de natuurkundige effecten. Er zijn addon cards voor om dat hardwarematig te versnellen, maar /care. Aegis kaarten zijn mondjesmaat verkocht. Niets wat een cpu niet kan doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ken je die engine? Weet je iets over de systeemeisen? Ik game namelijk helemaal niet meer, maar voor Diablo III wil ik wel een uitzondering maken, zou alleen wel een beetje jammer zijn als ik daar een hele nieuwe pc voor moest kopen
Ik mis nog een echte sfeer en geen spoor van mijn twee favo characters.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
Ik mis iets in die gameplay filmpjes.
Maar ik weet nog niet precies wat ik mis..
Het zal inderdaad wel de sfeer zijn die ontbreekt.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis nog een echte sfeer en geen spoor van mijn twee favo characters.
Maar bij het eerste heb ik wel het gevoel dat dat goed gaat komen.
Ik vond dus van wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Nee, bij de eerste beelden van SC2 had ik ook een cartoony feeling. Maar dat komt nu ook goed. Leuk tussendoortje voor het echte werk straks
Ze kunnen het zich veroorloven.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t blijft blizzard he.... waarschijnlijk is de release pas 2010 of 2012
Ze mikken zelf op een jaar tot anderhalf jaar. Mara dan denken ze zelf erg optimistisch, dat geven ze ook toe.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t blijft blizzard he.... waarschijnlijk is de release pas 2010 of 2012
Blizzard spellen zijn wel altijd heel goed te draaien.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De havoc engine is voor de natuurkundige effecten. Er zijn addon cards voor om dat hardwarematig te versnellen, maar /care. Aegis kaarten zijn mondjesmaat verkocht. Niets wat een cpu niet kan doen.
De grafische engine is nieuw, ook nieuwer dan die van SC2. Maar een pc van pak 'm beet een jaar of twee terug moet het lijkt me wel kunnen. Maar goed, we zullen zien. Volgens mij zijn de req. van SC2 ook nog niet bekend. Blizzard kennende zijn ze nog aan het optimaliseren.
Ikzelf pc-game ook niet veel meer , maar voor dit spel maak ik een uitzondering. Mijn snelste desktop is een p4 2,4 ghz, van 5~6 jaar terug. Daar zal ie vast niet op draaien
Ah peanutsquote:Op maandag 30 juni 2008 20:32 schreef nahoj het volgende:
eindelijk gevonden hier kan je hetzelf lezen.
http://pc.ign.com/articles/876/876096p1.html
Dat zijn nog geruchten. Pas wanneer de systeemeisen op de site van Blizzard staan, geloof ik ze.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:32 schreef nahoj het volgende:
Heerlijk dat fake gedoe. IGN probeert altijd interessant te doen. Ik zie ze niet op een blizzard site staan, dus zijn ze niet bekend.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:32 schreef nahoj het volgende:
Nuttige info van zo'n blad.quote:A Blizzard representative told IGN, "Blizzard has not released final, official system requirements for StarCraft II. The numbers you're seeing are a result of independent speculation from a Spanish game magazine."
Beide hebben een leuke verhaallijn en leuke missies. Niet de C&C stijl.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:40 schreef Dibble het volgende:
Wat is er zo spannend aan warcraft reighn of chaos en starcraft. Ze zijn beide gewoon RTS, heb warcraft ooit eens geprobeerd maar vond het geen bal aan. Diablo blijft de beste titel van Blizzard!
WTFquote:Op dinsdag 1 juli 2008 04:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Diablo beter dan Warcraft!??!?!
Ik heb vandaag de eerste Diablo spel geprobeerd... OMFG. Wat een fucking schijtspel. Je blijft maar als een idioot clicken. Ik was gekapt toen ik "The Butcher" wilde afmaken. Wtf is dit voor shit. Ik zat echt serieus een minuut lang te klikken en ging uiteindelijk dood omdat ik niet genoeg potions had.
Doe mij maar Warcraft.
Weg uit dit topic dan! Hier zitten we te wachten op de opvolger van het beste spel!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 05:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Diablo heeft wel een hele mooi sfeer enzo... mooie characters en monsters enzo... maar de daadwerkelijke gameplay. Nee dankje. Gadverdamme.
Wat een sjappie ben je ook. Als je nu een film gaat kijken op een zwart-wit tv ben je ook niet onder de indruk, maar toen dat ding uit kwam was iedereen razend enthousiast.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 04:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb vandaag de eerste Diablo spel geprobeerd... OMFG. Wat een fucking schijtspel. Je blijft maar als een idioot clicken. Ik was gekapt toen ik "The Butcher" wilde afmaken. Wtf is dit voor shit. Ik zat echt serieus een minuut lang te klikken en ging uiteindelijk dood omdat ik niet genoeg potions had.
Doe mij maar Warcraft.
Diablo 1 kwam uit in 1996. Toen had je bijv. ook Super Mario 64... een spel die 1395813901908 keer beter is. Diablo 1 is gewoon schijt. Klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een sjappie ben je ook. Als je nu een film gaat kijken op een zwart-wit tv ben je ook niet onder de indruk, maar toen dat ding uit kwam was iedereen razend enthousiast.
Je zat nog lekker buiten te spelen met je vriendjes toen diablo 1 uitkwam, jammer voor je!
NOOBquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat TS dit topic heeft gemaakt terwijl hij nooit een Diablo game heeft gespeeld... ik had hiervoor wel Diablo 2 gespeeld en dat was gelukkig niet zo'n klikkende drama maar ik was dus uiteindelijk gekapt omdat ik te vaak dood ging (het was dus gewoon moeilijk).
En dan zegt 'ie nog dat ik de nintendo man ben zonder nintendo.
Last van je hand en pols? Je bent toch gewoon iemand van vlees en bloed of niet? Na 30min al last van je hand.......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Diablo 1 kwam uit in 1996. Toen had je bijv. ook Super Mario 64... een spel die 1395813901908 keer beter is. Diablo 1 is gewoon schijt. Klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik.Ik kreeg enorm veel last van m'n hand en pols na ongeveer 30 minuten spelen.
Ik denk wel dat Diablo 3 een goed spel gaat worden (een spel die ik waarschijnlijk zal spelen), maar de eerste Diablo is echt een klik-festijn.
Mijn ervaring met "The Butcher" is volgens mij genoeg om te oordelen. Een minuut lang blijven klikken voor een fucking baas... die uiteindelijk niet doodging, en ik wel. Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Last van je hand en pols? Je bent toch gewoon iemand van vlees en bloed of niet? Na 30min al last van je hand.......
Je snapt totaal de bedoeling niet van diablo als je na 30minuutjes spelen al oordeelt. Diablo draait om honderden uren spelen, dan weet je pas waar het om draait.
Ieder z'n smaak en ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mijn ervaring met "The Butcher" is volgens mij genoeg om te oordelen. Een minuut lang blijven klikken voor een fucking baas... die uiteindelijk niet doodging, en ik wel. Laat me niet lachen.
Diablo gaat over het vinden van net dat item. Een hype snap je alleen als je hem van het begin af aan mee maakt. Ik heb serieus honderden uren diablo 1 gespeeld, het spel was toen nog relatief onbekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:57 schreef speknek het volgende:
Ik support Ruzbeh. Heb Diablo 1 een hele tijd gespeeld, paar keer uitgespeeld, lekker online dupen en handelen. Maar allememaggies wat een RSI opwekkende en ook wel een beetje een dimensionale gameplay. Misschien dat ik deze wel ga halen, maar de hype rond diablo heb ik nooit zo gesnapt.
Wanneer je een oud spel gaat spelen waar je uberhaubt geen binding mee hebt dan valt het wel tegen ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 04:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Doe mij maar Warcraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |