SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Severence - Blade of Darkness is ouderwets hacken en slashen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:00 schreef Black-Hole het volgende:
Ik zag het net ook ja, echt zooooooo tof dit. Ouderwets hack & slash!
quote:Two decades have passed since the demonic denizens, Diablo, Mephisto, and Baal, wandered the world of Sanctuary in a vicious rampage to shackle humanity into unholy slavery. Yet for those who battled the Prime Evils directly, the memory fades slowly and the wounds of the soul still burn.
When Deckard Cain returns to the ruins of Tristram's Cathedral seeking clues to new stirrings of evil, a comet from the heavens strikes the very ground where Diablo once entered the world. The comet carries a dark omen in its fiery being and it calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells – and even the failing luminaries of the High Heavens itself.
net ook de WWI stream bekeken. Kippenvelquote:Explore a fully-realized Sanctuary – the living, breathing gothic fantasy world of Diablo III rendered in gorgeous 3D.
Battle the unholy forces of the Burning Hells with all-new character classes like the otherworldly Witch Doctor, or with re-imagined warriors from Diablo’s past: such as the fierce Barbarian.
Rain Hell on your enemies wielding the interactive environment as a weapon: lay cunning traps, turn destructible objects against your foes, and use environmental obstacles to your advantage - all powered by the Havoc physics system.
Experience the intensity of multiplayer Diablo III over an all-new, wickedly-enhanced Battle.net platform with numerous enhancements to make connecting with your friends easier – and cooperative gameplay more fun.
Tss, watje, ik speel al 7 jaar zoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:57 schreef Dlocks het volgende:
Woehoee... eindelijk
Toevallig paar weken geleden wilde ik Diablo II nog eens spelen. Dus op mijn laptop gezet. Bleek echter de max resolutie 800x600 te zijn. Mijn laptop heeft 1920x1200 dus zag er echt niet meer uit. Ook niet toen ik mijn resolutie lager had gezet.
Dus Diablo III is meer dan welkom
Severence was ook tof ja, gorequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:02 schreef NED het volgende:
[..]
Severence - Blade of Darkness is ouderwets hacken en slashen.
Diablo is voor de tere zieltjes en Severence was voor de echte manne
Beeldschoon is het nooit, maar het heeft wel altijd een geheel eigen sfeertje. Dat lijkt ook nu weer het geval te zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef Molluck het volgende:
Die site (of mijn browser) is nogal gaar, maar de screens zien er zeker wel vet uit. Blizzard is nooit zo van de beeldschone graphics geweest, maar qua gameplay was het altijd briljant, dus ik ben benieuwd naar Diablo III.
When will Diablo III be released?quote:
Idd zeg, die kop eraf, heerlijk moment!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef uwbftp het volgende:
NICE, ik had al zon vermoeden..
Die gameplay video is echt nice. Op het eind waar die gast zijn kop eraf wordt gebeten haahah.
Wat gaf het weg, de mensen die ze aannamen, de vacatures voor een leidinggevende aan het Diablo 2 team?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef uwbftp het volgende:
NICE, ik had al zon vermoeden..
De splash die de afgelopen dagen op Blizzard stond.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat gaf het weg, de mensen die ze aannamen, de vacatures voor een leidinggevende aan het Diablo 2 team?
Het verbaast me dat je aangekondigd met een t schrijft.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
Shit het verbaast me dat hier nog geen topic over is maargoed..
Dat is niet erg, Dungeon Siege leek ook bizar veel op Diabloquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef Dementor het volgende:
het lijkt bizar veel op Dungeon Siege.
Wat pritt zei, plus een paar hobbyloze mensen hadden http://www.gamegear.be/images/diablo2.jpg op die achtergrond geplaatst (Er stonden twee ogen tussen de sterren). Bleek dat die ogen op dezelfde plaats pasten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat gaf het weg, de mensen die ze aannamen, de vacatures voor een leidinggevende aan het Diablo 2 team?
Nou is dat kreng dood spawnen er toch 100 vijanden als extraatje ,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Idd zeg, die kop eraf, heerlijk moment!![]()
Wat? Het is ruzbeh de nintendo man zonder nintendoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Ziet er mooi uit maar te cartoon-achtig.
Uhm..ziet er totaal niet uit als Warcraft :\quote:
Jaaah iddquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:11 schreef SoltaiiCon het volgende:
Beste gamenieuws in tijden!
Uhm, eerste screenshot op games.fok.nl zou een topdown view kunnen zijn van de Karazhan dungeon. Twee druppels water. Het zou mij niets verbazen als het dezelfde engine is en dat er hier en daar wat meubilair geleend is.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat? Het is ruzbeh de nintendo man zonder nintendo.
Zeker alleen de pics gezien?
[..]
Uhm..ziet er totaal niet uit als Warcraft :\
Ja, leuk. Vergelijk dat maar eens met Diablo 2 en je ziet hoe cartoonig het daadwerkelijk is.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat? Het is ruzbeh de nintendo man zonder nintendo.
/care, dit is een WIP, je kunt nog niets zeggen over het cartoony. Niets wat een filter niet kan regelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, leuk. Vergelijk dat maar eens met Diablo 2 en je ziet hoe cartoonig het daadwerkelijk is.
[..]
Ga lekker EA gamen dude, die staan tenminste garant voor kwaliteit en het niet uitmelken van gamesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:40 schreef Elixabete het volgende:
het is en blijft een lelijk en dom spel
net zoals alle andere Blizzard games
Speel ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga lekker EA gamen dude, die staan tenminste garant voor kwaliteit en het niet uitmelken van games
Nou, wat doe je dan in dit topicquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Speel ik ook niet
Valve![]()
![]()
THQ![]()
CCP![]()
NCsoft![]()
Microsoft![]()
Activision![]()
Blizzard
EA
EA Sports
Blizzard maakt wel sjiek goede games hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:40 schreef Elixabete het volgende:
het is en blijft een lelijk en dom spel
net zoals alle andere Blizzard games
De game is de komende 2 jaar niet uit. En Diablo 2 is al fucking oud, voordat er zelfs 800x600 in de game gestopt kon worden. Denk dat ze dit soort graphics wilden met D2 of iig voor hadden gesteld hoe het eruit zou moeten zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, leuk. Vergelijk dat maar eens met Diablo 2 en je ziet hoe cartoonig het daadwerkelijk is.
[..]
Daar plaats ik echt een dikke vettequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Speel ik ook niet
Valve![]()
![]()
THQ![]()
CCP![]()
NCsoft![]()
Microsoft![]()
Activision![]()
Who cares? Blizzard games zijn gewoon ruk, per maand betalen voor een crappy grafische gamequote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar plaats ik echt een dikke vette
[ afbeelding ]
Trouwens, geweldige slimme aapje weet dat Blizzard en Activision gaan mergen?
Of was dat je voorbij geschoten in dat miniscule game wereldje van je
Hmm per maand betalen, wacht Diablo 2 online was gewoon gratis, en al hun andere online enabled titels ook! Omg! Wat een ontdekking!! Misschien eens beter inlezen voordat je een bedrijf gaat afrekenen op 1 gamequote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Who cares? Blizzard games zijn gewoon ruk, per maand betalen voor een crappy grafische game
Enne, liever een kleine game wereldje want dan kan ik nog een leven draaien naast de computer![]()
Jij speelt zeker liever 1 of andere diablokloon dan de nieuwe diablo3 die straks uitkomt?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Who cares? Blizzard games zijn gewoon ruk, per maand betalen voor een crappy grafische game
Enne, liever een kleine game wereldje want dan kan ik nog een leven draaien naast de computer![]()
Nox was ook leuk inderdaad, daar is ook nooit een vervolg op gekomen of heb ik die gemist?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:50 schreef Maisnon het volgende:
Diablo 3! Ik heb de andere delen nooit echt gespeeld, maar heel erg fan van Dungeon Siege, Nox, dat soort dingen, kijk er echt naar uit om dit wel te spelen!
Filters? Zo gaat dat niet in z'n werk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:39 schreef Pritt het volgende:
Ach ja SC2 zag er bij de eerste ingame footage nog veel meer kiddy uit.
Daar zijn ondertussen wat filters overheen geknald en dat ziet er nu prima uit.
Logisch dat het nog niet vol zit met alle filters.
Dit is ongeveer het beste qua ingame footage wat ik ooit heb gezien (tijdens een bekendmaking).
Voel je je nu aangevallen omdat ik je favo bedrijfje aanval?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm per maand betalen, wacht Diablo 2 online was gewoon gratis, en al hun andere online enabled titels ook! Omg! Wat een ontdekking!! Misschien eens beter inlezen voordat je een bedrijf gaat afrekenen op 1 game. ow en WoW is dan misschien niet gratis, het is een stuk beter dan wat NCsoft kan produceren.
En er zijn meer dan 10 miljoen mensen die daar blijkbaar graag voor betalen.
Misschien zijn de graphics niet top notch, maar dit betekend dat erg veel mensen ze kunnen spelen, hun engines zitten namelijk ongelofelijk goed in elkaar. En als je met een grote wereld geen leven kan 'draaien' dan moet je eerder naar jezelf kijken want dan ben je een zielig persoon als je dat zelf niet kan regelen.
Mja, je blijft zelf ook doordrammen, je vind het een slecht spel, je vind dat blizzard spellen waardeloos zijn, nou prima, weten we datquote:Op zondag 29 juni 2008 00:29 schreef Elixabete het volgende:
En het is mijn mening dat ik het slechte spellen vind, who cares? maar blijkbaar zitten hier fanboys die dat niet kunnen accepteren
Een vriend van mij speelt WoW ik kijk soms wel met hem mee als ik bij hem ben maar zelf zou ik het nooit spelen
Toch kun je de graphics van World of Warcraft, of in dit geval Diablo III, niet per definitie slecht noemen. Op technisch vlak stelt het wellicht teleur, maar artistiek zijn titels van Blizzard toch vrij sterk. Telt voor mij in elk geval ook mee.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Voel je je nu aangevallen omdat ik je favo bedrijfje aanval?
Diablo 2 heb ik gespeeld en is gratis, hoef je mij niet te vertellen.
maybe maakt Blizzard goede "verhalen" voor games maar ik ga meer voor de graphics dus kom ik bij Valve terechtik speel weinig games omdat ik voor verhaal EN graphics ga
het is niet slecht, ik ben er alleen snel op uitgekekenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Toch kun je de graphics van World of Warcraft, of in dit geval Diablo III, niet per definitie slecht noemen. Op technisch vlak stelt het wellicht teleur, maar artistiek zijn titels van Blizzard toch vrij sterk. Telt voor mij in elk geval ook mee.
Ligt eraan hoe je het brengt.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:29 schreef Elixabete het volgende:
En het is mijn mening dat ik het slechte spellen vind, who cares? maar blijkbaar zitten hier fanboys die dat niet kunnen accepteren
Heb mijn woorden al verbeterd dus stop maarquote:Op zondag 29 juni 2008 00:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het brengt.
'Who cares? Blizzard games zijn gewoon ruk, per maand betalen voor een crappy grafische game'
'Enne, liever een kleine game wereldje want dan kan ik nog een leven draaien naast de computer'
'het is en blijft een lelijk en dom spel net zoals alle andere Blizzard games'
Beetje trollerig, eh?
Stop jij dan ook maar, ga maar ergens anders "trollen"quote:Op zondag 29 juni 2008 00:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Heb mijn woorden al verbeterd dus stop maar
Heel fijn maar toch vrij verschillende games.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Starcraft 2 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Diablo 3.
THQ en NCSoft. Sowieso, THQ?????????? XXX BMX?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Speel ik ook niet
Valve![]()
![]()
THQ![]()
CCP![]()
NCsoft![]()
Microsoft![]()
Activision![]()
Blizzard
EA
EA Sports
Ja, maar beide van Blizzard. Daar doelde ik op.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Heel fijn maar toch vrij verschillende games.
Favo bedrijfje? Schat ik heb niet veel Blizzard games gespeeld maar de games die ik wel van ze heb gespeeld ( Lost Vikings, Warcraft 2, 3 en WoW en Diablo 2 ) waren allemaal geweldig qua productie.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Voel je je nu aangevallen omdat ik je favo bedrijfje aanval?
Diablo 2 heb ik gespeeld en is gratis, hoef je mij niet te vertellen.
maybe maakt Blizzard goede "verhalen" voor games maar ik ga meer voor de graphics dus kom ik bij Valve terechtik speel weinig games omdat ik voor verhaal EN graphics ga
Crysis was erg okay, ook al was het EA.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Favo bedrijfje? Schat ik heb niet veel Blizzard games gespeeld maar de games die ik wel van ze heb gespeeld ( Lost Vikings, Warcraft 2, 3 en WoW en Diablo 2 ) waren allemaal geweldig qua productie.
Maar jij gaat meer voor de graphics..okay sluit jezelf op in een kamer met crysis dan kun je de komende jaren aan de slag !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |