When will Diablo III be released?quote:
Idd zeg, die kop eraf, heerlijk moment!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef uwbftp het volgende:
NICE, ik had al zon vermoeden..
Die gameplay video is echt nice. Op het eind waar die gast zijn kop eraf wordt gebeten haahah.
Wat gaf het weg, de mensen die ze aannamen, de vacatures voor een leidinggevende aan het Diablo 2 team?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef uwbftp het volgende:
NICE, ik had al zon vermoeden..
De splash die de afgelopen dagen op Blizzard stond.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat gaf het weg, de mensen die ze aannamen, de vacatures voor een leidinggevende aan het Diablo 2 team?
Het verbaast me dat je aangekondigd met een t schrijft.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
Shit het verbaast me dat hier nog geen topic over is maargoed..
Dat is niet erg, Dungeon Siege leek ook bizar veel op Diabloquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef Dementor het volgende:
het lijkt bizar veel op Dungeon Siege.
Wat pritt zei, plus een paar hobbyloze mensen hadden http://www.gamegear.be/images/diablo2.jpg op die achtergrond geplaatst (Er stonden twee ogen tussen de sterren). Bleek dat die ogen op dezelfde plaats pasten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat gaf het weg, de mensen die ze aannamen, de vacatures voor een leidinggevende aan het Diablo 2 team?
Nou is dat kreng dood spawnen er toch 100 vijanden als extraatje ,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Idd zeg, die kop eraf, heerlijk moment!![]()
Wat? Het is ruzbeh de nintendo man zonder nintendoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Ziet er mooi uit maar te cartoon-achtig.
Uhm..ziet er totaal niet uit als Warcraft :\quote:
Jaaah iddquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:11 schreef SoltaiiCon het volgende:
Beste gamenieuws in tijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |