En terecht. Die demo was er geloof ik al toen we nog met groene schermen zatenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Fuck, Diablo 2 demo doet het niet op Vista.
True that, niks mis met Crysis, maar als ze toch een graphics ( en attention? ) whore is, kan ze die net zo goed exclusief gaan spelen want volgens mij komt er de eerste 2 jaar niks uit wat er beter uitziet dan die gamequote:Op zondag 29 juni 2008 02:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Crysis was erg okay, ook al was het EA.
Maar het feit dat ze THQ en NCSoft noemt en king of all developers Bioware vergeet, zegt al op zich genoeg over haar smaak. Of gebrek aan.
Grafisch dik in orde ja.quote:Op zondag 29 juni 2008 03:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
True that, niks mis met Crysis, maar als ze toch een graphics ( en attention? ) whore is, kan ze die net zo goed exclusief gaan spelen want volgens mij komt er de eerste 2 jaar niks uit wat er beter uitziet dan die game
mwah...quote:Op zondag 29 juni 2008 03:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grafisch dik in orde ja.. Maar denk dat 2 jaar wel mee valt. Als ik RE5 en Alan Wake zo zie....
VM ware XP draaien whoop!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Fuck, Diablo 2 demo doet het niet op Vista.
Crysis, ziet er goed uit maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Favo bedrijfje? Schat ik heb niet veel Blizzard games gespeeld maar de games die ik wel van ze heb gespeeld ( Lost Vikings, Warcraft 2, 3 en WoW en Diablo 2 ) waren allemaal geweldig qua productie.
Maar jij gaat meer voor de graphics..okay sluit jezelf op in een kamer met crysis dan kun je de komende jaren aan de slag !
Voor jou de beste misschien maar niet voor mijquote:Op zondag 29 juni 2008 02:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
THQ en NCSoft. Sowieso, THQ?????????? XXX BMX?
Overigens vergeet je gemakshalve de beste zomaar. Geeft niets, je bent immers een wijf..
En met mij de meeste reviewers.quote:Op zondag 29 juni 2008 09:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Voor jou de beste misschien maar niet voor mij
Ik kan mijn eigen meningen wel maken daar heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 29 juni 2008 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En met mij de meeste reviewers.
Ergo, je hebt geen smaak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |