quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:21 schreef NED het volgende:
Je bent alleen een domme lul als je vrolijk met je eigenste ip-adres op internet dat soort onzin uithaalt
Nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:23 schreef DaFan het volgende:
Kansloos, je had deel 2 al klaarstaan!!
[..]
DAcht lekker bezig te zijn
Whahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef pkwarts het volgende:
Het dossier is zoals gewoonlijk weer uitgelekt:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Doe die OP eens wat beter joh, dit wordt een reeks en verdient een eigen banner
Maak jij er eentje?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef pkwarts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jij kan de posts gelijk copy pasten met links etc. Dat werkt veel sneller dan dat ik dat ga doenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef flugeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef pkwarts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is iets anders héquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef Stephie het volgende:
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
Vetttt!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef pkwarts het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is offline, heb hem al een mail gestuurd en 10.000 offline berichtenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is iets anders hé
Niemand die Maikuuul op MSN aan kan spreken?
Wel een hacker die voor lange tijd de bak in draait als hij gepakt wordtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef El_Matador het volgende:
Als je met een bivakmuts op een benzinestation overvalt en 5000 euro buitmaakt, ben je een gore crimineel, zit je als 20-jarige mbo-sukkel veiligjes achter je pctje voor miljoenen te jatten, ben je opeens een "coole hacker".
Wondere wereld leven we toch.
Die zal niet meer online komen vrees ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is offline, heb hem al een mail gestuurd en 10.000 offline berichtenIk heb maddoxx ooit ook eens op msn gehad
even in mijn logs zoeken
het één kan door elke hersenloze baviaan worden uitgevoerd, het ander vergt toch nog wel enige skills.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef El_Matador het volgende:
Als je met een bivakmuts op een benzinestation overvalt en 5000 euro buitmaakt, ben je een gore crimineel, zit je als 20-jarige mbo-sukkel veiligjes achter je pctje voor miljoenen te jatten, ben je opeens een "coole hacker".
Wondere wereld leven we toch.
Ja je vroeg me toch e.e.a. aan te passenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik was net bezig met alles aan te passen flugeltje en dan edit jij hem zodat ik hem niet kan veranderen
als hij in de "scene" zat dan kan je ervan uitgaan dat hij kan omgaan met allemaal toffe dingen zodat hij niet te tracen isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:21 schreef NED het volgende:
Met een cc kan je toch gewoon geld op bv neteller gooien? Hij had toch de gegevens van de creditcards? Ik zie het probleem niet zo.
Je bent alleen een domme lul als je vrolijk met je eigenste ip-adres op internet dat soort onzin uithaalt
Haha okayquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja je vroeg me toch e.e.a. aan te passen
Ik zal 'm wel ff terugzetten zodat je erbij kunt
Kennelijk niet dus, moehahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:31 schreef zquing het volgende:
[..]
als hij in de "scene" zat dan kan je ervan uitgaan dat hij kan omgaan met allemaal toffe dingen zodat hij niet te tracen is
was al is gepostquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:32 schreef Strani het volgende:
Jongens, hij zal echt niet zo lang wegblijven van Fok.
Favo serie: Prison Break
Hoewel nu dat ik iets naar onder kijk..Favo film: The Green Mile
Nu nog het bierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:33 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb gewoon daadwerkelijk popcorn gepakt
Het gaat om zijn reactie!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is iets anders hé
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:33 schreef EvilMarc het volgende:
Het vergt ook skills om op een volle markt een portemonnee te rollen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
het één kan door elke hersenloze baviaan worden uitgevoerd, het ander vergt toch nog wel enige skills.
Maar volgens mij is er hier niemand die van mening is dat dit zou mogen ofzo.. We lachen vooral om Maddoxx
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:33 schreef EvilMarc het volgende:
De vijf zit in de klok.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:34 schreef zquing het volgende:
[..]
wel een beetje vroeg om te beginnen he :p
Wat is je wachtwoord?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Shit, ik moet zo weg. Wie wil deeltje drie, vier en vijf voor me tvp'en zodat ik verder kan lezen als ik thuis ben?
Geef mij maar je inlog gegevensquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Shit, ik moet zo weg. Wie wil deeltje drie, vier en vijf voor me tvp'en zodat ik verder kan lezen als ik thuis ben?
quote:4080 x bekeken, Hyver sinds 04-03-2006
Hij heeft het te druk met optreden bij Peter R. enzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die zal niet meer online komen vrees ik
Geef me je password maar en ik tvp ze wel voor jequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
De vijf zit in de klok.
Vijf over half twaalf
Whehe. En nu is het wachten totdat die falers van GS het overnemen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:36 schreef Adolecens het volgende:
Gaat goed met zijn Hyves, is al 4.000 maal bekeken! Stond vanochtend nog op 1.000
[..]
Nee. Kijk goed naar de gelinkte post.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is iets anders hé
Mail je login gegevens maar even.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon ff terugzoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Is FOK! nu ook strafbaar?
kan je niet gaan lobbyen voor een auto tvp functie voor vervolg topicsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Dit lijkt me minder verontrustend dan het niet innemen van postrechten van Friese kinderprikkers.quote:
Dat is maikuuulquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:36 schreef Adolecens het volgende:
Gaat goed met zijn Hyves, is al 4.000 maal bekeken! Stond vanochtend nog op 1.000
[..]
Oh? Waar is er actieve deelname?quote:
Echt waar??? Kan dat???quote:
Dan kunnen we de Gamma ook wel sluiten. Daar kocht De Neus het touw om Freddy Heineken mee vast te binden...quote:
Ze zijn er wel laat bij, nog nergens een melding bij hen, behalve:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe. En nu is het wachten totdat die falers van GS het overnemen...
Blijkbaar is er tijdsverschil daarquote:Ook GeenStijl is deels even helemaal weg. Naar Bakkum, naar Barcelona, naar Bangkok, naar België. Maar daar merkt u niets van. We zijn goedverdoemme de publiek omroep of de Tweede Kamer niet. Vanaf vandaag bloggen wij vanaf strand, camping, zeiljacht, club en alp. Gewoon omdat het kan.
Ik weet niet naar welke Hyves je zit te kijken maar hij zit nu bijna op 2k:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
+1 scherpquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
Ah, het vorige topic wordt vervolgd, net als Maddoxx, maar dan anders.
ik zal niet zo flauw zijn en je de linkjes wel in een pm sturenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
En zo hoort het ook met potentiele pareltjes.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:41 schreef behangplakker het volgende:
dit is echt een druk topic
Nope.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Werkt maikuuul nog bij de loller1000? dan bellen we toch even
Het was dus niet zo'n populair menneke. Gaat wel veranderen nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke Hyves je zit te kijken maar hij zit nu bijna op 2k:
1987 x bekeken, Hyver sinds 20-10-2006
( http://madx2k6.hyves.nl/ )
We gaan hem helemaal kapot bellen jeweettog!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Werkt maikuuul nog bij de loller1000? dan bellen we toch even
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nou criminele organisatie, maikuul als godfather
Joahquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:43 schreef DJMO het volgende:
ik mis trouwens een poll: is "onze" maddox de opgepakte hacker?? ja nee ik twijfel
ja, ik weet wel dat iedereen toch wel ja zal stemmen![]()
Kom maar op met die harde schijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:44 schreef Adolecens het volgende:
Hij kan zich vast voorbereiden...![]()
[ afbeelding ]
alles voor de journalistische plichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
Hmm, naar de vriendin van Maikuuul opbellen is overdreven of niet
Maikuuul is mattie van Maddoxx.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef El_Matador het volgende:
Maar ff voor de duidelijkheid, er is Maddox en Maikuul. Maddox is 20 en voldoet aan het profiel. Maikuul is 19.
Wat, que, quoi, what?
Nelson Mandela is 90. Ook verdacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef El_Matador het volgende:
Maar ff voor de duidelijkheid, er is Maddox en Maikuul. Maddox is 20 en voldoet aan het profiel. Maikuul is 19.
Wat, que, quoi, what?
Tuurlijk niet! Bel op gek! Hendig sjiek zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
welnee!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
Het zijn 2 verschillende personen, helder licht.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef El_Matador het volgende:
Wat, que, quoi, what?
Nee hoor totaal nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
Duidelijk. En die wist uiteraard van niks...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maikuuul is mattie van Maddoxx.
Vergeet mugabe niet. Ik verwacht dat Madoxx en mugabe samen de verkiezingen in Zimbabwe vervalsen!quote:
Zou hij mee geprofiteerd hebben van al die miljoenen van maddoxx?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:48 schreef Maisnon het volgende:
Maikuuul is één van Maddoxx beste vrienden
Ik hang niet 24/7 op Fok rond. Sorry voor het leven.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende personen, helder licht.
http://www.detelefoongids.nl/tg/mt-maastricht/van+doorn/1/quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:49 schreef Maisnon het volgende:
Hoho, ik weet geen telefoonnummers he, het was maar een ideeMaar op d'r hyves staat dat ze Jennifer van Doorn heet, dus misschien kan iemand wel dr telefoonnummer vinden.
ZONDER HET HIET TE POSTEN
Dit blijven altijd pracht-argumenten, "ik heb wel een levenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hang niet 24/7 op Fok rond. Sorry voor het leven.
Surequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:50 schreef Mikkie het volgende:
Misschien weet Maikuuul wel nergens van.
Weet niemand de achternaam van die Jasper?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:50 schreef NED het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids.nl/tg/mt-maastricht/van+doorn/1/
Dude het zijn 2 verschillende namen, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hang niet 24/7 op Fok rond. Sorry voor het leven.
Ik heb ze voor de zekerheid allemaal een bloemetje gestuurd. Kon er wel af van die 60 miljoen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:50 schreef NED het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ze voor de zekerheid allemaal een bloemetje gestuurd. Kon er wel af van die 60 miljoen.
Ongetwijfeld, maar dan hebben we een goed gevulde zaterdagochtend gehad.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Straks heeft dit topic een grotere anti climax dan war of the worlds
Lijkt mij van niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Weet niemand de achternaam van die Jasper?
Als je zelfs al de achternaam van de vriendin van die andere dweil kan vindenquote:
Maikuuul en zijn client Madoxx zijn in spoedberaad gegaan. Er is nog geen persconferentie gepland maar we wachten op antwoordenquote:
Ah, terugvindpersconferentiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maikuuul en zijn client Madoxx zijn in spoedberaad gegaan. Er is nog geen persconferentie gepland maar we wachten op antwoorden
Uit de limburger.quote:Internetcrimineel (20) uit Maastricht opgepakt
De nationale recherche heeft dinsdag een 20-jarige verdachte in Maastricht aangehouden, die op internet heeft ingebroken bij twee Amerikaanse computergamebedrijven. Dat maakte de nationale recherche vrijdag bekend.
Maastricht
Van onze verslaggever
De verdachte zou in 2006 van een server van het bedrijf Activision in Los Angeles een kopie van het spel Enemy Territory: Quake War (ETQW) hebben gestolen. Quake War was destijds nog in ontwikkeling. Het gaat om een populair computerspel waarbij zoveel mogelijk buitenaardse vijanden moeten worden uitgeschakeld en meerdere spelers het tegen elkaar opnemen. Van het illegaal gedownloade spel werden afbeeldingen op internet geplaatst.
Het spellenbedrijf huurde een particulier recherchebureau in dat op internet contact legde met ‘MaddoxX’, de bijnaam van de vermoedelijke indringer. Wanneer het spel illegaal op de markt was uitgebracht, had het bedrijf 40 miljoen dollar schade kunnen lijden. Uit het onderzoek bleek dat de hacker ook toegang had tot andere delen van het bedrijfsnetwerk.
Ook het Amerikaanse softwarebedrijf Valve Software Corporation heeft aangifte gedaan van indringing in het computersysteem in 2007. Eenmaal in het systeem zou de hacker klanteninformatie en creditcardgegevens hebben gedownload. Het bewijs daarvan maakte hij publiekelijk bekend op internet.
Het Team High Tech Crime van de nationale recherche bracht aan het licht dat de verdachte beweerde over de gegevens van 50.000 creditcards te beschikken. Hij zou daarmee bestellingen voor laptops, beeldschermen en MP3-spelers op internet hebben geplaatst. De creditcardgegevens zijn vermoedelijk gestolen bij een online ticketbedrijf in Engeland. De potentiële schade van de diefstal is naar schatting 20 miljoen dollar.
Bij de doorzoeking van de ouderlijke woning van de 20-jarige verdachte is beslag gelegd op een computer, administratie en een karabijn. De man is vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
Boh gek Maikuuul is niet zoeen dweil n00b!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je zelfs al de achternaam van de vriendin van die andere dweil kan vinden
NRC NEXTquote:Hacker opgepakt voor inbraak bij gamefabrikant
Gepubliceerd: 28 juni 2008 09:36 | Gewijzigd: 28 juni 2008 09:36
Door een onzer redacteuren
Rotterdam, 28 juni. De nationale recherche heeft dinsdagavond een 20-jarige hacker in Maastricht aangehouden die vermoedelijk via internet heeft ingebroken bij twee Amerikaanse producenten van computerspellen.
Dat heeft het Openbaar Ministerie gisteren bekend gemaakt. De man wordt er ook van verdacht de gegevens van 50.000 creditcards te hebben gestolen. De gegevens gebruikte hij bij het online pokeren en om aankopen op internet te doen. Onderzoek van het zogenoemde Team High Tech Crime (THTC) van de nationale recherche bracht aan het licht dat de man uit Maastricht onder meer laptops, beeldschermen en mp3-spelers bestelde. De creditcardgegevens zijn volgens het OM vermoedelijk gestolen bij een online ticketbedrijf in Groot-Brittannië. De potentiële schade schat het OM op ruim 13 miljoen euro.
Het THTC is een speciaal team van de nationale recherche voor de bestrijding van computercriminaliteit. Het team richt zich op alle misdrijven die verricht zijn met – of gericht zijn tegen – computers of communicatiesystemen.
Justitie vermoedt dat de 20-jarige man in 2006 van een server van het bedrijf Activision in Los Angeles een kopie van het spel Enemy Territory: Quake War (ETQW) heeft gestolen. Quake was destijds nog in ontwikkeling. Het gaat om een populair computerspel waarbij zoveel mogelijk buitenaardse vijanden moeten worden uitgeschakeld en meerdere spelers het tegen elkaar opnemen. Van het illegaal gedownloade spel werden afbeeldingen op internet geplaatst.
Het spellenbedrijf huurde een particulier recherchebureau in dat op internet contact legde met ‘MaddoxX’, de bijnaam van de vermoedelijke indringer. Als het spel illegaal op de markt was uitgebracht, had het bedrijf ruim 25 miljoen euro schade kunnen lijden. Uit het onderzoek van de nationale recherche bleek dat de hacker ook toegang had tot andere delen van het bedrijfsnetwerk.
In Nederland is daarop namens het spellenbedrijf aangifte gedaan door de Stichting BREIN, die onder meer on- en offline piraterij bestrijdt. Ook het Amerikaanse softwarebedrijf Valve Software Corporation heeft aangifte gedaan van indringing in het computersysteem in 2007. Eenmaal in het systeem zou de hacker klanteninformatie en creditcardgegevens hebben gedownload. Het bewijs daarvan maakte hij bekend op internet.
Hoe bedoelen ze dit? Is er voor 20 miljoen aangekocht met die CC's? Of is er voor een paar duizend euro gekocht en hebben ze zelf bijna 20 miljoen uitgegeven aan betere beveiliging ofzo?quote:De potentiële schade van de diefstal is naar schatting 20 miljoen dollar.
Wie voelt zich geroepen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:50 schreef NED het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:57 schreef roburt het volgende:
het is duidelijk dat hij van al dat geld cola heeft gekocht.
[ afbeelding ]
Een return of investment van -67%quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef RayMania het volgende:
Zou één van deze usernames zijn pokernick zijn geweest?
MADDOXX1 @ Full Tilt Poker.
MaDdOxX007 @ PokerStars.
Allebei extreem veel verloren en véél dure deelnames in toernooien. Vooral actief in maart/april/mei 2008.
Zijn dat openbare zitting? Wie voelt zich geroepen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
De man wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
En bij Tweakers nog meer info.quote:Valve and MaddoxX talk about the Steam hack
Posted on Friday, 20 April 2007 by Speed, source: 1up
Earlier today we reported that a hacker called MaddoxX who's part of an anti-Steam site had managed to hack into Valve's service and obtain all sorts of information including credit card info and even Valve's bank account saldo.
Now, 1Up received word from Valve that actually, Steam didn't get hacked but their servers were:
Doug Lombardi, director of marketing at Valve, says, "There has been no security breach of Steam." However, he does confirm our expert's findings by adding, "The alleged hacker gained access to a third-party site that Valve uses to manage the commercial partners in its Cyber Café program. This Cyber Café billing system is not connected to Steam. We are working with law enforcement agencies on this matter, and encourage anyone with more information to e-mail us at ."
MaddoxX had this to say:
"it's not a hack on the Steam application itself; there are flaws/bugs on their servers." Thanks to these flaws, there are all sorts of exploits he claims to have pulled off: "People with a little bit experience can create their own 'fake' but working Café certificates."
However, Valve always stated they do not keep credit card information on their servers, so if they don't, how did MaddoxX get hold of that? Guess they aren't really telling the truth, are they?
MaddoxX also claims he has been fooling around with Valve's servers for quite a while already and contacted Valve several times to show them the loopholes in their security. Valve's response to that: nothing.
"I did try [to] contact them several months ago. At the time, I didn't do anything harmful -- just got [a few free copies of games] but never heard anything from them," he says. "Later," the steamed hacker adds, "I tried to warn them to fix bugs...but as usual, they don't listen." He recounts that he allegedly tried e-mailing Valve employees on several occasions without a reply. When a friend of his called attention to the potential security breaches on Valve forums, every trace of each thread got shut down. "They don't even warn or reply to their Café customers that private information is leaked," he says.
So since Valve didn't do anything to heighten security, MaddoxX decided it was time to prove his point and show it to the world. So what's Valve doing now? Seems all they care about is getting MaddoxX behind bars...
Valve maintains that Steam is secure and that the hunt is on for MaddoxX
Dat krijg je van alleen cola en lauwwarme pizza's.quote:
Nah eerst wel en toen was dat ook al hilarisch (quote:
Als ik kon ging ik heen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zijn dat openbare zitting? Wie voelt zich geroepen?
Hmm, het is dat ik vandaag al heb afgesproken anders had ik mijn fok tshirt aangedaan en als Sunchaser 2.0 even op de tribune gezetenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zijn dat openbare zitting? Wie voelt zich geroepen?
Andere hack.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:59 schreef Adolecens het volgende:
Wat is dit dan??
[..]
En bij Tweakers nog meer info.
Is dit ook dezelfde, of toch een hoax??
Het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef RayMania het volgende:
Zou één van deze usernames zijn pokernick zijn geweest?
MADDOXX1 @ Full Tilt Poker.
MaDdOxX007 @ PokerStars.
Allebei extreem veel verloren en véél dure deelnames in toernooien. Vooral actief in maart/april/mei 2008.
leedvermaak is het mooiste vermaakquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Wat een treurige lol hier trouwens. Die jongen zit vast en hier is het bal ofzo?
daarom valt het in totaal allemaal vast wel mee met dat 'miljoenen'.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef El_Matador het volgende:
Wel bizar dat er gesproken wordt over "potentiele schade" en niet over daadwerkelijke schade. Typisch Amerikaans.
tof leedvermaak. net als met die ballonnentas.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Wat een treurige lol hier trouwens. Die jongen zit vast en hier is het bal ofzo?
Hij heeft het toch echt aan zichzelf te wijten, jatochniettan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Nou, inderdaad, hij had vast een slechte jeugd gehad. Zonder nintendo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Daar wil ik deel van uitmaken! tvpquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!geschiedenis in the making here
gevalletje: eigen schuld, dikke bult??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Ja duh!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat "hendig sjieke slip" iets met ondergoed te maken had, maar kom er nu pas achter dat het blijkbaar over slippen met je brommer gaat?
Dudequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat "hendig sjieke slip" iets met ondergoed te maken had, maar kom er nu pas achter dat het blijkbaar over slippen met je brommer gaat?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ken je klassiekers!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Maakt niet uit, bij allebei ontstaan er remsporenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Stomme kalfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Vorige Bladzijde.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:08 schreef R@b het volgende:
Was deze link al gemeld?
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ak_bij_gamefabrikant
ik zit te F5'en op GS (doe ik normaal nooit,) maar die houden zich opvallend stil lijkt wel...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige Bladzijde.
NRC
Telegraaf
Volkskrant
AD
Limburger
OM
Maken er melding van.
Of er is een hacker die dezelfde nick als onze maddox heeft en hem er zo bij gelapt zegmaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:11 schreef Asgard het volgende:
Die gozer is ook niet slim, gebruikt overal dezelfde nickname
19 hits bij news.googlequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige Bladzijde.
NRC
Telegraaf
Volkskrant
AD
Limburger
OM
Maken er melding van.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:08 schreef freiss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, bij allebei ontstaan er remsporen
Ik mag hopen dat dat rechercheteam dat wel heeft uitgeslotenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:11 schreef NED het volgende:
[..]
Of er is een hacker die dezelfde nick als onze maddox heeft en hem er zo bijlapt zegmaar
Ja klopt ach ik haal even de grote aan.quote:
Ik had ook geen idee, vroeg me al af waar je ze kon bestellenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Leeftijd dezelfde, woonplaats, opleiding, pokeren, etc etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:12 schreef Asgard het volgende:
Nu weet ik niet of de fokreactie "MBO" terecht is of niet...
Die gozer weet wel overal binnen te dringen en geld te stelen... Maar hij gaat er zo dom mee om en overal dezelfde nickname.
lastig lastig
En anders kan Fok! zelf snel uitsluitsel gevenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat rechercheteam dat wel heeft uitgesloten. En dat recherchebureau dat is ingeschakeld en contact met hem heeft gelegd, zal ook wel goed z'n werk hebben hebben gedaan
.
Deze term veranderden in Maddoxxquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:12 schreef Asgard het volgende:
Nu weet ik niet of de fokreactie "MBO" terecht is of niet...
Die gozer weet wel overal binnen te dringen en geld te stelen... Maar hij gaat er zo dom mee om en overal dezelfde nickname.
lastig lastig
Twee of drie pagina's terugquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:13 schreef roburt het volgende:
staat er ook ergens hoeveel hij verloor met pokeren?
Kan iemand die lutser niet uit zijn bed schoppen?quote:
Maikuuul kan alleen hendig sjiek slippen en groentes pwnen bij de loller1000. Dus maak je over hem maar geen zorgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Hyperdude het volgende:
Of die luie kampeerders van Vinkenslag hebben Maddoxx en Maikuuul misbruikt door ze te dwingen voor hun te hacken. Dan horen we voorlopig niks meer van Maikuuul.
en dan opgepakt worden voor ondervraging omdat je 'een bekende' bent...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen Maikuuul al hebben gePM't
ik ben gewoon aan het werk ondertussen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:20 schreef MetalSonic het volgende:
lol, wel duidelijk dat veel fokkers niks te doen hebben op de zaterdag
BTW, dutchERRoRist
pwnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan opgepakt worden voor ondervraging omdat je 'een bekende' bent...
Alsjeblieft tief op kutmongoolquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:20 schreef MetalSonic het volgende:
lol, wel duidelijk dat veel fokkers niks te doen hebben op de zaterdag
BTW, dutchERRoRist
Je gaat de climax missenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht, ik lees het vannacht allemaal wel weer. Weg![]()
Ja verdomme.quote:
PM maar.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
Zul je zien dat Roel_Jewel er ook mee te maken heeft.
klinkt als een storm in een glas waterquote:Internetcrimineel (20) uit Maastricht opgepakt
De nationale recherche heeft dinsdag een 20-jarige verdachte in Maastricht aangehouden, die op internet heeft ingebroken bij twee Amerikaanse computergamebedrijven. Dat maakte de nationale recherche vrijdag bekend.
Maastricht
Van onze verslaggever
De verdachte zou in 2006 van een server van het bedrijf Activision in Los Angeles een kopie van het spel Enemy Territory: Quake War (ETQW) hebben gestolen. Quake War was destijds nog in ontwikkeling. Het gaat om een populair computerspel waarbij zoveel mogelijk buitenaardse vijanden moeten worden uitgeschakeld en meerdere spelers het tegen elkaar opnemen. Van het illegaal gedownloade spel werden afbeeldingen op internet geplaatst.
Het spellenbedrijf huurde een particulier recherchebureau in dat op internet contact legde met ‘MaddoxX’, de bijnaam van de vermoedelijke indringer. Wanneer het spel illegaal op de markt was uitgebracht, had het bedrijf 40 miljoen dollar schade kunnen lijden. Uit het onderzoek bleek dat de hacker ook toegang had tot andere delen van het bedrijfsnetwerk.
Ook het Amerikaanse softwarebedrijf Valve Software Corporation heeft aangifte gedaan van indringing in het computersysteem in 2007. Eenmaal in het systeem zou de hacker klanteninformatie en creditcardgegevens hebben gedownload. Het bewijs daarvan maakte hij publiekelijk bekend op internet.
Het Team High Tech Crime van de nationale recherche bracht aan het licht dat de verdachte beweerde over de gegevens van 50.000 creditcards te beschikken. Hij zou daarmee bestellingen voor laptops, beeldschermen en MP3-spelers op internet hebben geplaatst. De creditcardgegevens zijn vermoedelijk gestolen bij een online ticketbedrijf in Engeland. De potentiële schade van de diefstal is naar schatting 20 miljoen dollar.
Bij de doorzoeking van de ouderlijke woning van de 20-jarige verdachte is beslag gelegd op een computer, administratie en een karabijn. De man is vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
Soort Catch me i've you canquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:25 schreef JortK het volgende:
Ik denk dat dit ook nog verfilmd gaat worden
Lul.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:26 schreef D.zire het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1299236/1
Zelfs op tweakers hebben ze het er over![]()
![]()
Kuthoer!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:26 schreef D.zire het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:26 schreef D.zire het volgende:
![]()
Volgende keer doe ik weer gewoon een tvp, ondankbaar tuig hierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dat kan wel wat leuker hoor. Doe dan iets met hendig sjiek.
zijn we hier al klaar dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:27 schreef D.zire het volgende:
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar #3
hier verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |