quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat "hendig sjieke slip" iets met ondergoed te maken had, maar kom er nu pas achter dat het blijkbaar over slippen met je brommer gaat?
Maakt niet uit, bij allebei ontstaan er remsporenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat "hendig sjieke slip" iets met ondergoed te maken had, maar kom er nu pas achter dat het blijkbaar over slippen met je brommer gaat?
Stomme kalfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Vorige Bladzijde.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:08 schreef R@b het volgende:
Was deze link al gemeld?
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ak_bij_gamefabrikant
ik zit te F5'en op GS (doe ik normaal nooit,) maar die houden zich opvallend stil lijkt wel...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige Bladzijde.
NRC
Telegraaf
Volkskrant
AD
Limburger
OM
Maken er melding van.
Of er is een hacker die dezelfde nick als onze maddox heeft en hem er zo bij gelapt zegmaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:11 schreef Asgard het volgende:
Die gozer is ook niet slim, gebruikt overal dezelfde nickname
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
19 hits bij news.googlequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige Bladzijde.
NRC
Telegraaf
Volkskrant
AD
Limburger
OM
Maken er melding van.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:08 schreef freiss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, bij allebei ontstaan er remsporen
Ik mag hopen dat dat rechercheteam dat wel heeft uitgeslotenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:11 schreef NED het volgende:
[..]
Of er is een hacker die dezelfde nick als onze maddox heeft en hem er zo bijlapt zegmaar
Ja klopt ach ik haal even de grote aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |