Het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef RayMania het volgende:
Zou één van deze usernames zijn pokernick zijn geweest?
MADDOXX1 @ Full Tilt Poker.
MaDdOxX007 @ PokerStars.
Allebei extreem veel verloren en véél dure deelnames in toernooien. Vooral actief in maart/april/mei 2008.
leedvermaak is het mooiste vermaakquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Wat een treurige lol hier trouwens. Die jongen zit vast en hier is het bal ofzo?
daarom valt het in totaal allemaal vast wel mee met dat 'miljoenen'.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef El_Matador het volgende:
Wel bizar dat er gesproken wordt over "potentiele schade" en niet over daadwerkelijke schade. Typisch Amerikaans.
tof leedvermaak. net als met die ballonnentas.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Wat een treurige lol hier trouwens. Die jongen zit vast en hier is het bal ofzo?
Hij heeft het toch echt aan zichzelf te wijten, jatochniettan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Nou, inderdaad, hij had vast een slechte jeugd gehad. Zonder nintendo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Daar wil ik deel van uitmaken! tvpquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!geschiedenis in the making here
gevalletje: eigen schuld, dikke bult??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Ja duh!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat "hendig sjieke slip" iets met ondergoed te maken had, maar kom er nu pas achter dat het blijkbaar over slippen met je brommer gaat?
Dudequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat "hendig sjieke slip" iets met ondergoed te maken had, maar kom er nu pas achter dat het blijkbaar over slippen met je brommer gaat?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ken je klassiekers!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |