Het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef RayMania het volgende:
Zou één van deze usernames zijn pokernick zijn geweest?
MADDOXX1 @ Full Tilt Poker.
MaDdOxX007 @ PokerStars.
Allebei extreem veel verloren en véél dure deelnames in toernooien. Vooral actief in maart/april/mei 2008.
leedvermaak is het mooiste vermaakquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Wat een treurige lol hier trouwens. Die jongen zit vast en hier is het bal ofzo?
daarom valt het in totaal allemaal vast wel mee met dat 'miljoenen'.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef El_Matador het volgende:
Wel bizar dat er gesproken wordt over "potentiele schade" en niet over daadwerkelijke schade. Typisch Amerikaans.
tof leedvermaak. net als met die ballonnentas.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Wat een treurige lol hier trouwens. Die jongen zit vast en hier is het bal ofzo?
Hij heeft het toch echt aan zichzelf te wijten, jatochniettan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Nou, inderdaad, hij had vast een slechte jeugd gehad. Zonder nintendo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Daar wil ik deel van uitmaken! tvpquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!geschiedenis in the making here
gevalletje: eigen schuld, dikke bult??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Ja duh!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat "hendig sjieke slip" iets met ondergoed te maken had, maar kom er nu pas achter dat het blijkbaar over slippen met je brommer gaat?
Dudequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat "hendig sjieke slip" iets met ondergoed te maken had, maar kom er nu pas achter dat het blijkbaar over slippen met je brommer gaat?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ken je klassiekers!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Maakt niet uit, bij allebei ontstaan er remsporenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Stomme kalfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Vorige Bladzijde.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:08 schreef R@b het volgende:
Was deze link al gemeld?
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ak_bij_gamefabrikant
ik zit te F5'en op GS (doe ik normaal nooit,) maar die houden zich opvallend stil lijkt wel...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige Bladzijde.
NRC
Telegraaf
Volkskrant
AD
Limburger
OM
Maken er melding van.
Of er is een hacker die dezelfde nick als onze maddox heeft en hem er zo bij gelapt zegmaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:11 schreef Asgard het volgende:
Die gozer is ook niet slim, gebruikt overal dezelfde nickname
19 hits bij news.googlequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige Bladzijde.
NRC
Telegraaf
Volkskrant
AD
Limburger
OM
Maken er melding van.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:08 schreef freiss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, bij allebei ontstaan er remsporen
Ik mag hopen dat dat rechercheteam dat wel heeft uitgeslotenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:11 schreef NED het volgende:
[..]
Of er is een hacker die dezelfde nick als onze maddox heeft en hem er zo bijlapt zegmaar
Ja klopt ach ik haal even de grote aan.quote:
Ik had ook geen idee, vroeg me al af waar je ze kon bestellenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Leeftijd dezelfde, woonplaats, opleiding, pokeren, etc etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:12 schreef Asgard het volgende:
Nu weet ik niet of de fokreactie "MBO" terecht is of niet...
Die gozer weet wel overal binnen te dringen en geld te stelen... Maar hij gaat er zo dom mee om en overal dezelfde nickname.
lastig lastig
En anders kan Fok! zelf snel uitsluitsel gevenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat rechercheteam dat wel heeft uitgesloten. En dat recherchebureau dat is ingeschakeld en contact met hem heeft gelegd, zal ook wel goed z'n werk hebben hebben gedaan
.
Deze term veranderden in Maddoxxquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:12 schreef Asgard het volgende:
Nu weet ik niet of de fokreactie "MBO" terecht is of niet...
Die gozer weet wel overal binnen te dringen en geld te stelen... Maar hij gaat er zo dom mee om en overal dezelfde nickname.
lastig lastig
Twee of drie pagina's terugquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:13 schreef roburt het volgende:
staat er ook ergens hoeveel hij verloor met pokeren?
Kan iemand die lutser niet uit zijn bed schoppen?quote:
Maikuuul kan alleen hendig sjiek slippen en groentes pwnen bij de loller1000. Dus maak je over hem maar geen zorgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Hyperdude het volgende:
Of die luie kampeerders van Vinkenslag hebben Maddoxx en Maikuuul misbruikt door ze te dwingen voor hun te hacken. Dan horen we voorlopig niks meer van Maikuuul.
en dan opgepakt worden voor ondervraging omdat je 'een bekende' bent...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen Maikuuul al hebben gePM't
ik ben gewoon aan het werk ondertussen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:20 schreef MetalSonic het volgende:
lol, wel duidelijk dat veel fokkers niks te doen hebben op de zaterdag
BTW, dutchERRoRist
pwnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan opgepakt worden voor ondervraging omdat je 'een bekende' bent...
Alsjeblieft tief op kutmongoolquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:20 schreef MetalSonic het volgende:
lol, wel duidelijk dat veel fokkers niks te doen hebben op de zaterdag
BTW, dutchERRoRist
Je gaat de climax missenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht, ik lees het vannacht allemaal wel weer. Weg![]()
Ja verdomme.quote:
PM maar.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
Zul je zien dat Roel_Jewel er ook mee te maken heeft.
klinkt als een storm in een glas waterquote:Internetcrimineel (20) uit Maastricht opgepakt
De nationale recherche heeft dinsdag een 20-jarige verdachte in Maastricht aangehouden, die op internet heeft ingebroken bij twee Amerikaanse computergamebedrijven. Dat maakte de nationale recherche vrijdag bekend.
Maastricht
Van onze verslaggever
De verdachte zou in 2006 van een server van het bedrijf Activision in Los Angeles een kopie van het spel Enemy Territory: Quake War (ETQW) hebben gestolen. Quake War was destijds nog in ontwikkeling. Het gaat om een populair computerspel waarbij zoveel mogelijk buitenaardse vijanden moeten worden uitgeschakeld en meerdere spelers het tegen elkaar opnemen. Van het illegaal gedownloade spel werden afbeeldingen op internet geplaatst.
Het spellenbedrijf huurde een particulier recherchebureau in dat op internet contact legde met ‘MaddoxX’, de bijnaam van de vermoedelijke indringer. Wanneer het spel illegaal op de markt was uitgebracht, had het bedrijf 40 miljoen dollar schade kunnen lijden. Uit het onderzoek bleek dat de hacker ook toegang had tot andere delen van het bedrijfsnetwerk.
Ook het Amerikaanse softwarebedrijf Valve Software Corporation heeft aangifte gedaan van indringing in het computersysteem in 2007. Eenmaal in het systeem zou de hacker klanteninformatie en creditcardgegevens hebben gedownload. Het bewijs daarvan maakte hij publiekelijk bekend op internet.
Het Team High Tech Crime van de nationale recherche bracht aan het licht dat de verdachte beweerde over de gegevens van 50.000 creditcards te beschikken. Hij zou daarmee bestellingen voor laptops, beeldschermen en MP3-spelers op internet hebben geplaatst. De creditcardgegevens zijn vermoedelijk gestolen bij een online ticketbedrijf in Engeland. De potentiële schade van de diefstal is naar schatting 20 miljoen dollar.
Bij de doorzoeking van de ouderlijke woning van de 20-jarige verdachte is beslag gelegd op een computer, administratie en een karabijn. De man is vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
Soort Catch me i've you canquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:25 schreef JortK het volgende:
Ik denk dat dit ook nog verfilmd gaat worden
Lul.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:26 schreef D.zire het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1299236/1
Zelfs op tweakers hebben ze het er over![]()
![]()
Kuthoer!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:26 schreef D.zire het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:26 schreef D.zire het volgende:
![]()
Volgende keer doe ik weer gewoon een tvp, ondankbaar tuig hierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dat kan wel wat leuker hoor. Doe dan iets met hendig sjiek.
zijn we hier al klaar dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:27 schreef D.zire het volgende:
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar #3
hier verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |