quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nou criminele organisatie, maikuul als godfather
Joahquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:43 schreef DJMO het volgende:
ik mis trouwens een poll: is "onze" maddox de opgepakte hacker?? ja nee ik twijfel
ja, ik weet wel dat iedereen toch wel ja zal stemmen![]()
Kom maar op met die harde schijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:44 schreef Adolecens het volgende:
Hij kan zich vast voorbereiden...![]()
[ afbeelding ]
alles voor de journalistische plichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
Hmm, naar de vriendin van Maikuuul opbellen is overdreven of niet
Maikuuul is mattie van Maddoxx.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef El_Matador het volgende:
Maar ff voor de duidelijkheid, er is Maddox en Maikuul. Maddox is 20 en voldoet aan het profiel. Maikuul is 19.
Wat, que, quoi, what?
Nelson Mandela is 90. Ook verdacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef El_Matador het volgende:
Maar ff voor de duidelijkheid, er is Maddox en Maikuul. Maddox is 20 en voldoet aan het profiel. Maikuul is 19.
Wat, que, quoi, what?
Tuurlijk niet! Bel op gek! Hendig sjiek zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
welnee!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
Het zijn 2 verschillende personen, helder licht.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef El_Matador het volgende:
Wat, que, quoi, what?
Nee hoor totaal nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
Duidelijk. En die wist uiteraard van niks...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maikuuul is mattie van Maddoxx.
Vergeet mugabe niet. Ik verwacht dat Madoxx en mugabe samen de verkiezingen in Zimbabwe vervalsen!quote:
Zou hij mee geprofiteerd hebben van al die miljoenen van maddoxx?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:48 schreef Maisnon het volgende:
Maikuuul is één van Maddoxx beste vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |