Dat is maikuuulquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:36 schreef Adolecens het volgende:
Gaat goed met zijn Hyves, is al 4.000 maal bekeken! Stond vanochtend nog op 1.000
[..]
Oh? Waar is er actieve deelname?quote:
Echt waar??? Kan dat???quote:
Dan kunnen we de Gamma ook wel sluiten. Daar kocht De Neus het touw om Freddy Heineken mee vast te binden...quote:
Ze zijn er wel laat bij, nog nergens een melding bij hen, behalve:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe. En nu is het wachten totdat die falers van GS het overnemen...
Blijkbaar is er tijdsverschil daarquote:Ook GeenStijl is deels even helemaal weg. Naar Bakkum, naar Barcelona, naar Bangkok, naar België. Maar daar merkt u niets van. We zijn goedverdoemme de publiek omroep of de Tweede Kamer niet. Vanaf vandaag bloggen wij vanaf strand, camping, zeiljacht, club en alp. Gewoon omdat het kan.
Ik weet niet naar welke Hyves je zit te kijken maar hij zit nu bijna op 2k:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:36 schreef Adolecens het volgende:
Gaat goed met zijn Hyves, is al 4.000 maal bekeken! Stond vanochtend nog op 1.000
[..]
+1 scherpquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
Ah, het vorige topic wordt vervolgd, net als Maddoxx, maar dan anders.
ik zal niet zo flauw zijn en je de linkjes wel in een pm sturenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Shit, ik moet zo weg. Wie wil deeltje drie, vier en vijf voor me tvp'en zodat ik verder kan lezen als ik thuis ben?
En zo hoort het ook met potentiele pareltjes.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:41 schreef behangplakker het volgende:
dit is echt een druk topic
Nope.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Werkt maikuuul nog bij de loller1000? dan bellen we toch even
Het was dus niet zo'n populair menneke. Gaat wel veranderen nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke Hyves je zit te kijken maar hij zit nu bijna op 2k:
1987 x bekeken, Hyver sinds 20-10-2006
( http://madx2k6.hyves.nl/ )
We gaan hem helemaal kapot bellen jeweettog!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Werkt maikuuul nog bij de loller1000? dan bellen we toch even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |