quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:21 schreef NED het volgende:
Je bent alleen een domme lul als je vrolijk met je eigenste ip-adres op internet dat soort onzin uithaalt
Nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:23 schreef DaFan het volgende:
Kansloos, je had deel 2 al klaarstaan!!
[..]
DAcht lekker bezig te zijn
Whahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef pkwarts het volgende:
Het dossier is zoals gewoonlijk weer uitgelekt:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Doe die OP eens wat beter joh, dit wordt een reeks en verdient een eigen banner
Maak jij er eentje?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef pkwarts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jij kan de posts gelijk copy pasten met links etc. Dat werkt veel sneller dan dat ik dat ga doenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef flugeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef pkwarts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is iets anders héquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef Stephie het volgende:
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
Vetttt!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef pkwarts het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is offline, heb hem al een mail gestuurd en 10.000 offline berichtenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is iets anders hé
Niemand die Maikuuul op MSN aan kan spreken?
Wel een hacker die voor lange tijd de bak in draait als hij gepakt wordtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef El_Matador het volgende:
Als je met een bivakmuts op een benzinestation overvalt en 5000 euro buitmaakt, ben je een gore crimineel, zit je als 20-jarige mbo-sukkel veiligjes achter je pctje voor miljoenen te jatten, ben je opeens een "coole hacker".
Wondere wereld leven we toch.
Die zal niet meer online komen vrees ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is offline, heb hem al een mail gestuurd en 10.000 offline berichtenIk heb maddoxx ooit ook eens op msn gehad
even in mijn logs zoeken
het één kan door elke hersenloze baviaan worden uitgevoerd, het ander vergt toch nog wel enige skills.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef El_Matador het volgende:
Als je met een bivakmuts op een benzinestation overvalt en 5000 euro buitmaakt, ben je een gore crimineel, zit je als 20-jarige mbo-sukkel veiligjes achter je pctje voor miljoenen te jatten, ben je opeens een "coole hacker".
Wondere wereld leven we toch.
Ja je vroeg me toch e.e.a. aan te passenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik was net bezig met alles aan te passen flugeltje en dan edit jij hem zodat ik hem niet kan veranderen
als hij in de "scene" zat dan kan je ervan uitgaan dat hij kan omgaan met allemaal toffe dingen zodat hij niet te tracen isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:21 schreef NED het volgende:
Met een cc kan je toch gewoon geld op bv neteller gooien? Hij had toch de gegevens van de creditcards? Ik zie het probleem niet zo.
Je bent alleen een domme lul als je vrolijk met je eigenste ip-adres op internet dat soort onzin uithaalt
Haha okayquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja je vroeg me toch e.e.a. aan te passen
Ik zal 'm wel ff terugzetten zodat je erbij kunt
Kennelijk niet dus, moehahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:31 schreef zquing het volgende:
[..]
als hij in de "scene" zat dan kan je ervan uitgaan dat hij kan omgaan met allemaal toffe dingen zodat hij niet te tracen is
was al is gepostquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:32 schreef Strani het volgende:
Jongens, hij zal echt niet zo lang wegblijven van Fok.
Favo serie: Prison Break
Hoewel nu dat ik iets naar onder kijk..Favo film: The Green Mile
Nu nog het bierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:33 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb gewoon daadwerkelijk popcorn gepakt
Het gaat om zijn reactie!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is iets anders hé
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:33 schreef EvilMarc het volgende:
Het vergt ook skills om op een volle markt een portemonnee te rollen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
het één kan door elke hersenloze baviaan worden uitgevoerd, het ander vergt toch nog wel enige skills.
Maar volgens mij is er hier niemand die van mening is dat dit zou mogen ofzo.. We lachen vooral om Maddoxx
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:33 schreef EvilMarc het volgende:
De vijf zit in de klok.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:34 schreef zquing het volgende:
[..]
wel een beetje vroeg om te beginnen he :p
Wat is je wachtwoord?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Shit, ik moet zo weg. Wie wil deeltje drie, vier en vijf voor me tvp'en zodat ik verder kan lezen als ik thuis ben?
Geef mij maar je inlog gegevensquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Shit, ik moet zo weg. Wie wil deeltje drie, vier en vijf voor me tvp'en zodat ik verder kan lezen als ik thuis ben?
quote:4080 x bekeken, Hyver sinds 04-03-2006
Hij heeft het te druk met optreden bij Peter R. enzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die zal niet meer online komen vrees ik
Geef me je password maar en ik tvp ze wel voor jequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
De vijf zit in de klok.
Vijf over half twaalf
Whehe. En nu is het wachten totdat die falers van GS het overnemen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:36 schreef Adolecens het volgende:
Gaat goed met zijn Hyves, is al 4.000 maal bekeken! Stond vanochtend nog op 1.000
[..]
Nee. Kijk goed naar de gelinkte post.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is iets anders hé
Mail je login gegevens maar even.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon ff terugzoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Is FOK! nu ook strafbaar?
kan je niet gaan lobbyen voor een auto tvp functie voor vervolg topicsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Dit lijkt me minder verontrustend dan het niet innemen van postrechten van Friese kinderprikkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |