quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maak ik hem maar heh
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Ik had 'm al op een ietwat andere manier gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maak ik hem maar heh
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]LollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maak ik hem maar heh
Ik zal 't aan de d'r zeggen.
Heeft ze lang niet meer gehoord denk ik
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
shit was ik toch te laatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had 'm al op een ietwat andere manier gemaakt
Laat haar eens meelezen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:50 schreef sjerren het volgende:
[..]
Loll
Ik zal 't aan de d'r zeggen.
Heeft ze lang niet meer gehoord denk ik
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat haar eens meelezen...
Maar uh, waar moet ik die brief heensturen dan?
Oja, en welkom in GRTDOJW![]()
Ik zal haar een link doorsturen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat haar eens meelezen...
Maar uh, waar moet ik die brief heensturen dan?
Oja, en welkom in GRTDOJW![]()
Kijk eens aan, ik demotiveer toch weer goed vandaagquote:
En dat zo vlak voor het weekendquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik demotiveer toch weer goed vandaag
Behoorlijk jaquote:
Opbokken! En ga maar naar huisquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik demotiveer toch weer goed vandaag
Nee, ik ga over 15 minuten naar huis... En dan moet jij nog 3 uur?...quote:
Hoezo dat?quote:
McGyver kon er een leopardtank van maken, jij ook?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef sjerren het volgende:
Iemand suggesties voor wat je allemaal met een elastiekje kan maken?
Schieten zijn we al voorbij... neuspeuteren ook...
1200 van die dingen om iemand zijn muis doen ?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef sjerren het volgende:
Kut he, die quickquote... (cursor komt standaard in dat "quote" stukje)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef sjerren het volgende:
[/quoteMcGyver kon er een leopardtank van maken, jij ook?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1200 van die dingen om iemand zijn muis doen ?!
Nog 2 uurtjesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik ga over 15 minuten naar huis... En dan moet jij nog 3 uur?...
[..]
Hoezo dat?
Ja inderdaad.... Fok is het equivalent van gaarheid pur sang!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut he, die quickquote... (cursor komt standaard in dat "quote" stukje)
Ja...uh... dan weet ik het ook niet hoor... ik zal er onderweg naar huis even over nadenkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:01 schreef sjerren het volgende:
[..]
![]()
maar dat is zoveel "werk"
ik zit hier niet om te "werken"
Inderdaad, kut bank.. Nou moet ik zeggen dat het hier nog rustiger is op vrijdag (moederbedrijf -> israel -> vrijdag = weekend)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes
En gewoon geen zin meer, het is hier uitgestorven... zou je moeten weten met deze bank op een vrijdag
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja...uh... dan weet ik het ook niet hoor... ik zal er onderweg naar huis even over nadenken
Een stropquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
McGyver kon er een leopardtank van maken, jij ook?
Het is bijna 4 uur!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:04 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ist al 4 uur ?
Dan hoef je namelijk nie meer na te denken en kan ik ein-de-lijk weg
Rotjongquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is bijna 4 uur!
Nog maar iets minder dan 3 uur, valt toch wel mee?![]()
Mensen, ik ga pleite!
Prettig weekend, en maak er nog een leuke middag van hier!![]()
Inderdaad ja! Maar fijn weekend manquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, kut bank.. Nou moet ik zeggen dat het hier nog rustiger is op vrijdag (moederbedrijf -> israel -> vrijdag = weekend)
Care factor = 0quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:06 schreef linebear het volgende:
ik kon vroeger altijd de Eiffeltoren elastieken....
welkom bij het levenquote:
+1 Scherpquote:
Hmm balenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:16 schreef lynda het volgende:
Ik moet zo nog werken, vannacht en morgennacht ook nog ;
hetzelfde als jou info dusquote:
quote:
Info is iets anders dan een reactie...quote:
Ach ja.. ma,di,wo,do,vrijdag dag, vrijdag nacht en zaterdagnacht.. Heb wel weer genoeg gewerkt deze weekquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm balenHeel veel succes dan maar alvast
BOEM! Ongekend zegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ach ja.. ma,di,wo,do,vrijdag dag, vrijdag nacht en zaterdagnacht.. Heb wel weer genoeg gewerkt deze week
Alsof je bij iemand onder z'n gordel wilt zittenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ach ja.. ma,di,wo,do,vrijdag dag, vrijdag nacht en zaterdagnacht.. Heb wel weer genoeg gewerkt deze week
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Valt toch wel mee voor een bijbaanquote:
Alleen bij z'n moeder hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alsof je bij iemand onder z'n gordel wilt zitten
Elke avond werken? En dat met "meevallen" in 1 zin?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Valt toch wel mee voor een bijbaan![]()
Ik ga maar niet tellen hoeveel uur ik er op heb zitten en nog te gaan heb
Niet elke avond.. Alleen vrijdag en zaterdagnachtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Elke avond werken? En dat met "meevallen" in 1 zin?
Hot dang! Ik vind het knap
proest!quote:
Werk ze!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet elke avond.. Alleen vrijdag en zaterdagnachtRest overdag.. Als je 7 uur 's avonds sluiten niet meetelt met avond
![]()
Ik ga ontbijtje scoren en maar weer met frisse tegenzin naar me werk![]()
Succes met werkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet elke avond.. Alleen vrijdag en zaterdagnachtRest overdag.. Als je 7 uur 's avonds sluiten niet meetelt met avond
![]()
Standaard opmerkingen enzoquote:
Zijn vaak de besten, daarom worden ze ook standaard schatquote:
succesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Wij plaatsen alleen maar klassiekersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:46 schreef sjerren het volgende:
[..]
Zijn vaak de besten, daarom worden ze ook standaard schat
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wij plaatsen alleen maar klassiekers![]()
Lekker! Wat voor bier drinken we?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:58 schreef sjerren het volgende:
[..]
Goed zo!
Nog 2 uuuuuuurtjeessssss!!
Iemand zin in een biertje?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor bier drinken we?
huh! hoor ik hier ergens bier ? lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:58 schreef sjerren het volgende:
[..]
Goed zo!
Nog 2 uuuuuuurtjeessssss!!
Iemand zin in een biertje?
Ook niet heel slecht, maar ik (Brabanderquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet heel slecht, maar ik (Brabander) prefereer Jupiler
Die Grolsch minitap is trouwens erg leukquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die Grolsch minitap is trouwens erg leuk
Heb hem thuis staanquote:
ik heb hier een tray halve liters die vriendelijk naar me lachenquote:
al gedaan Hooor !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:25 schreef Vono het volgende:
nee rensjebree, ik ga geen koffie zetten! is jou beurt
quote:
En omdat niemand anders op jullie reageert, gaan jullie hier maar een verkapte-msn-sessie houden?quote:
Hij zit 2 meter van me afquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En omdat niemand anders op jullie reageert, gaan jullie hier maar een verkapte-msn-sessie houden?
Uiteraard!quote:
FAILquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:34 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Hij zit 2 meter van me af
ik ga maar even een netgear mollen
contactgestoord? en durf je alleen te communiceren via internet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:34 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Zunde....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:34 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja helemaalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
contactgestoord? en durf je alleen te communiceren via internet?
ik durf niet meerquote:
Pas op hoor.... straks moet je daadwerkelijk communiceren met elkaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
contactgestoord? en durf je alleen te communiceren via internet?
Eng he? Ongekend... wat een gelul is dat toch weerquote:
oh damnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pas op hoor.... straks moet je daadwerkelijk communiceren met elkaar
je kan altij dnog van IRC gebruik maken hoor!quote:
en nog plannen voor het weekend ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef sjerren het volgende:
Nog een uur en 10 minuten niksen en dan mag ik naar huis! Like uhmm jeej!!
Slaat gewoon nergens op eigenlijk. Alsof ze nu met deze uitspraak alles weer onder controle gaan krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eng he? Ongekend... wat een gelul is dat toch weer
nee das waar. Demenoid draait gewoon ook weer vollop!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens op eigenlijk. Alsof ze nu met deze uitspraak alles weer onder controle gaan krijgen.
Alsof de Eweka Superstore ooit z'n deuren zal sluiten
Nieuwsgroepen! BOEMquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altij dnog van IRC gebruik maken hoor!
Leer eerst is de Nederlandse taal heer en meester te worden en kom dan maar weer terug...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef Vono het volgende:
ej rensje, lukt het al met die netgear? ik denk dat hij stoek is. waarom anders zou hij al 8 maanden in de kast liggen...
en ja ik praat niet zo graag met mensen die een vliegenmepper op hun rug hebben getatoeëerd.
quote:
BOEMBAKLATS uit gefikt vono!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef Vono het volgende:
ej rensje, lukt het al met die netgear? ik denk dat hij stoek is. waarom anders zou hij al 8 maanden in de kast liggen...
en ja ik praat niet zo graag met mensen die een vliegenmepper op hun rug hebben getatoeëerd.
Pwnedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leer eerst is je moeder heer en meester te worden en kom dan maar weer terug...
Fijn weekend Beller!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en nog plannen voor het weekend ?
vanavond relaxed een filmpje kijken. morgen weer op tijd eruit, kunnen we beginnen aan mn 2e job. "Het huishouden" voor zaterdag avond nog geen plannen. zondag avond komen vrienden langs, de finale vh voetbal kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:02 schreef sjerren het volgende:
[..]
De kroeg in vanavond![]()
Morgen pfff geen idee
En zondag wss zwemmen *ligt aan 't weer*
Und du?
ja, want mijn tekst zit ook vol met spelfouten...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leer eerst is de Nederlandse taal heer en meester te worden en kom dan maar weer terug...
neuh, alleen geen hoofdletters. Boeiend, het is te snappen. Beller test graag de nieuwelingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:09 schreef Vono het volgende:
[..]
ja, want mijn tekst zit ook vol met spelfouten...
Toch wel Spanje aanmoedigen he!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanavond relaxed een filmpje kijken. morgen weer op tijd eruit, kunnen we beginnen aan mn 2e job. "Het huishouden" voor zaterdag avond nog geen plannen. zondag avond komen vrienden langs, de finale vh voetbal kijken
Vanavond zaalvoetbaltoernooi van de zaak, dus dat wordt laatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanavond relaxed een filmpje kijken. morgen weer op tijd eruit, kunnen we beginnen aan mn 2e job. "Het huishouden" voor zaterdag avond nog geen plannen. zondag avond komen vrienden langs, de finale vh voetbal kijken
uiteraard! ik wil huilende duitsers zien!quote:
Sinds wanneer moet je op een forum als FOK! hoofdletters gebruiken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh, alleen geen hoofdletters. Boeiend, het is te snappen. Beller test graag de nieuwelingen.
niet alleen de nieuwelingen, hij maakt zeikt gewoon graag mensen af om zich zelf beter te voelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh, alleen geen hoofdletters. Boeiend, het is te snappen. Beller test graag de nieuwelingen.
Van mij hoeft het niet hoor. Moet je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Vono het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op een forum als FOK! hoofdletters gebruiken?
ej rens nog 1 uurtje man!
1.5 uur mutsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Vono het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op een forum als FOK! hoofdletters gebruiken?
ej rens nog 1 uurtje man!
welk spel, hoeveel glazen wiskey heb je al op ? en welke filmquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, whiskey is lekker... nieuwe film, en nieuw spel voor de PS3,
goed begin van het weekend!!!!!!!
Beller is cool, hij doet gewoon een soort van sollicitatie gesprek bij de nieuwe mensenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet alleen de nieuwelingen, hij maakt zeikt gewoon graag mensen af om zich zelf beter te voelen
yeahhhh baby!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard! ik wil huilende duitsers zien!
hey meneer Crazyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet alleen de nieuwelingen, hij maakt zeikt gewoon graag mensen af om zich zelf beter te voelen
En niemand komt door het sollicitatie gesprek heenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller is cool, hij doet gewoon een soort van sollicitatie gesprek bij de nieuwe mensen
Om jullie even verder te demotiveren:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welk spel, hoeveel glazen wiskey heb je al op ? en welke film
Ben jij rensje?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1.5 uur muts![]()
waarom is iedereen op vrijdag eerder klaar met werken
oh die bad company is wel leuk ja. heb de demo geprobeert. natuurlijk bak ik er nix vanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om jullie even verder te demotiveren:
* Battlefield - Bad company
* 1e glas whiskey = bijna op
* "Moord wijfen" (Blu-ray, ik hou gewoon van nederlandse films)
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En niemand komt door het sollicitatie gesprek heenAllemaal afgekeurd
Mevrouw Diertjuhquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey meneer Crazy![]()
Tja ach wat is het leven mooi he![]()
ik ben eruit omdat ik er te lang niet meer ben geweeestquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
InderdaadAlleen de mensen die in de OP staan (plaatjes) zijn goed genoeg volgens onze "Beller".
stuurt Diertjuh de hoek in, Ga je mond is spoelenquote:
Het spel ziet er wel cool uit (op de plaatjes van het doosjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh die bad company is wel leuk ja. heb de demo geprobeert. natuurlijk bak ik er nix van
kutzooi droxz, de halve liters lachen naar me,![]()
nog 2,5 uur
soms gaat hij te ver vind ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller is cool, hij doet gewoon een soort van sollicitatie gesprek bij de nieuwe mensen
* Crazy-M springt over diertjuh heen en grijpt een magnumquote:
nu mag je me uitlachen hoor..maar wie of wat is rensjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stuurt Diertjuh de hoek in, Ga je mond is spoelen
Ej, dat mag niet. Ga jij eens snel een PM sturen naar Lynda!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben eruit omdat ik er te lang niet meer ben geweeest
Uhmm als Spanje wint?quote:
hey hey rustig he..heb voor iedereenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M springt over diertjuh heen en grijpt een magnum
Dank u
weet i knietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nu mag je me uitlachen hoor..maar wie of wat is rensje![]()
Ik kan er wel om lachen, echt hilarisch hoe hij mensen kan aansprekenquote:
whehe winderigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mevrouw Diertjuh![]()
![]()
jah, leven is mooi
wel winderig
quote:
ik heb het geprobeert, komt er nét een collega binnen, die zegt "ik ook niet"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon teruglachen man, en zeggen dat je geen zin meer hebt... misschien gaan ze dan vanzelf open
heb al op msn bericht achtergelaten met jouw piostquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, dat mag niet. Ga jij eens snel een PM sturen naar Lynda!
hmm niet? Das wel jammerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet i kniet
ken hem ook niet
BtW: Ik heb geen woordenwisseling met friezen gehad vandaag
* Dr.Droxz loopt er erg relaxt naar toe, pakt er 1.. en bedankt Diertjuh!!!!quote:
nee, iemand zorgde ervoor dat ik geen zin had om te zeurenquote:
uhm allebei nu eigelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:29 schreef sjerren het volgende:
[..]
Uhmm als Spanje wint?
Of als t moet gaan regenen?
Inderdaad hahahaquote:
weet ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey hey rustig he..heb voor iedereen
ik weet helaas niet alles,quote:
uh.. dat was niet zo slimquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb al op msn bericht achtergelaten met jouw piost
tjah, buiten is het winderigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad hahaha
Zeker te veel chinees gegeten gisteren
Alstublieftquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz loopt er erg relaxt naar toe, pakt er 1.. en bedankt Diertjuh!!!!
hoezoquote:
OMFGquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het geprobeert, komt er nét een collega binnen, die zegt "ik ook niet"![]()
en heeft er trouwens OOIT iemand verteld dat ik slim was????quote:
Met teveel sambalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad hahaha
Zeker te veel chinees gegeten gisteren
Dank u, dank u!quote:
Doe mij maar peper ipv sambalquote:
ja vervolgens knikte hij met zn hoofd richting de tray, zullen we ?!?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OMFGZie je, ik maak van jullie allemaal ook demotivatoren!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm allebei nu eigelijk![]()
![]()
maar ik bedoelde spanje ja
Lang verhaalquote:
gewoon beginnenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vervolgens knikte hij met zn hoofd richting de tray, zullen we ?!?
dacccccccht het niet!
* Dr.Droxz geeft hem cola....quote:
ik heb nog tot 17:00 dus barst losquote:
Al tijd voor biertje?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Wilt u er misschien wat drinken bij?
winderigquote:
Nepperd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft er het komende uur weer helemaal zin in :d
jah, we schenken wel jupilerquote:
jah ikke welquote:
Je hebt weer werk? maar wat ga je doen met die software? Installleren, kapot gooien, in de kast zetten, opeten of ga je er niets mee doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft er het komende uur weer helemaal zin in :d
Oke, doe mij maar een jupiler danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, we schenken wel jupiler
ik morgenavond weer
Wat doe je eigenlijk met eent tray bier op je werk?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vervolgens knikte hij met zn hoofd richting de tray, zullen we ?!?
dacccccccht het niet!
heb ze bij mijn collega op bureau gezet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je hebt weer werk? maar wat ga je doen met die software? Installleren, kapot gooien, in de kast zetten, opeten of ga je er niets mee doen?
Nou heb ik nog veel minder zin!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oke, doe mij maar een jupiler danof een hertog jan of een heineken of een grolsch
jij bent ook een mooie zeg..gewoon bij je collega dumpenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ze bij mijn collega op bureau gezet.
en weet je .... ik zit gewoon ALWEER alleen
nee maar komt leverancier op 14 juli installeren
ach dan ...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veel minder zin!
* Dr.Droxz pleurt zijn nieuwe game in de PS3... kom installeren kut ding
Als ik aan de whiskey zit, is het voor jou tijd voor een biertje toch?quote:
1 is gebouw aan het rondlopen om pc`s te tellen per kantoor,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jij bent ook een mooie zeg..gewoon bij je collega dumpen
Jij zit teveel alleen..waarom zit er niemand bij je?
ok, dan is het winderig,quote:
* Dr.Droxz ramt een glas bier zijn Crazy's hand... mond houden en doordrinken jijquote:
Ik weet van niets hoor!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker, dankjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik aan de whiskey zit, is het voor jou tijd voor een biertje toch?
* Dr.Droxz schenkt een overheerlijk, goed koud, biertje in voor Diertjuh...
Je snapt natuurlijk wel, dat er dan uiteindelijk geen nieuwe mensen bijkomen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]Zou 'm hier best kunnen gebruiken als ik teveel van dat soort gesprekken moet voeren op een dag
Graag gedaan, mocht u een nieuwe willen... geeft u maar een gil!quote:
owh jij bent rensjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:44 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik nou trek in !
Dat is inderdaad ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:44 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik doenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan, mocht u een nieuwe willen... geeft u maar een gil!
Maakt mijn werk een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel, dat er dan uiteindelijk geen nieuwe mensen bijkomen?
Als eten me echt te heet is (schiet nog wel eens uit met die sambal....),quote:
Ik ga er zeker wat van nuttigen vanacht !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet verkeerd!
* Dr.Droxz zet rare stem op:
"Alleen als ie ijs en ijs koud is!"
Geen nieuwe mensen nodig dan?quote:
Niet in huis, zit gewoon lekker relaxt aan de whiskeyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:49 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik ga er zeker wat van nuttigen vanacht !
Nee op het moment zitten we goed in ons personeelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen nieuwe mensen nodig dan?
Mijn kut collega heeft binnenkort een nieuwe baan nodig denk ik
In aangespoeld hout en bruin water met schelpen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:44 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Melkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als eten me echt te heet is (schiet nog wel eens uit met die sambal....),
ga ik altijd roken... dat helpt trouwens wel goed!
(jij rookt niet, i know)
quote:
Wij ook hoor, maar zou graag wat mensen willen ruilen zeg maar....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee op het moment zitten we goed in ons personeel
Kutcollega's willen we hier niet
Oh heet je zo?quote:
Ik en melk gaan niet echt goed samen.quote:
Ja het is net zo iets als tequila schelp op je hand, af likken jutter naar binnen gooien en houtje bijtenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:52 schreef sjerren het volgende:
[..]
In aangespoeld hout en bruin water met schelpen?
Wat doe je! Ik moest lachen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:52 schreef sjerren het volgende:
[..]
In aangespoeld hout en bruin water met schelpen?
Als jij de baas was geweest hadden we allemaal bij jou op de werkvloer gezetenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij ook hoor, maar zou graag wat mensen willen ruilen zeg maar....
Als ik de baas was geweest, had ik die kut collega al lang ontslagen!
Yup zo heet ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh heet je zo?
Diertjuh!
ik moet echt beter opletten wie er allemaal posten
quote:
Jep, met een hele grote koelkast... en WL met zijn eigen frituurhoek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als jij de baas was geweest hadden we allemaal bij jou op de werkvloer gezeten
Huh?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef sjerren het volgende:
[..]
Sorrie!
Dat gaat soms vanzelf!
Zal beter opletten int vervolg
Spiet mie donders!
gewoon uitschietenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:56 schreef diertjuh het volgende:
Maar ik ga maar even beginnen met eten maken. Nasi en daar kun je ook sambal door heen doen. Maar aangezien we een gast hebben hou ik het netjes
Spiet mie dondersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef sjerren het volgende:
[..]
Sorrie!
Dat gaat soms vanzelf!
Zal beter opletten int vervolg
Spiet mie donders!
Dat is vroeg, het is pas 4 uur?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:56 schreef diertjuh het volgende:
Maar ik ga maar even beginnen met eten maken. Nasi en daar kun je ook sambal door heen doen. Maar aangezien we een gast hebben hou ik het netjes
Spijt me ontzettend. Is twentsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh?![]()
Gewoon doorgaan, humor is belangrijk!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh?![]()
Gewoon doorgaan, humor is belangrijk!
Dat komt omdat mn moeder (quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is vroeg, het is pas 4 uur?
Een klein beetje sambal moet toch wel kunnen?
Tot snel!!!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
ik zit aan de fucking CHOCO KOFFIE !!!!
dat is echt erg ...
Droxz, bedankt voor het bier
en horode ik schrobbeler ???
Ok thx!quote:
ik zei al tegen collega:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Choco koffie, ben je gek geworden ofzo?
Diertjuh heeft gelijkquote:
Inderdaad, gewoon simpel, dat moet iedereen snappenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
Gewoon sorry hier in brabant
geen extra poespas
aha, ok!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat komt omdat mn moeder () vanavond nog moet werken
Bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:00 schreef sjerren het volgende:
Ik ben vrij!! Holadiejeeeeeee
Fijn weekend allen!
tuks zijn lekkerquote:
fijn weekendquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:00 schreef sjerren het volgende:
Ik ben vrij!! Holadiejeeeeeee
Fijn weekend allen!
Yep!quote:
Blijf je toch lekker op je werk ?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:04 schreef Vono het volgende:
NOOIT MEER NAAR HUIS. NOOIT MEER NAAR HUIS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
tuks koekjes had ik het over hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Yep!
En de vrouwtjes, zijn die nog een beetje lekker in... uh.. laat maar
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker op je werk ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijft hem in koppen he
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Dat had ik door Crazy, sorry ben nogal in een "rare" bui!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuks koekjes had ik het over he
met ee nC dus
eerst jij je verhaalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Yep!
En de vrouwtjes, zijn die nog een beetje lekker in... uh.. laat maar
Als Beller er niet is, moet iemand het toch doenquote:
jah dat dacht ik alquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik door Crazy, sorry ben nogal in een "rare" bui!
(nee, me moeder niet)
Van die koffie apparaten die ze bij Starbucks hebben!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, met een hele grote koelkast... en WL met zijn eigen frituurhoek.
Beller krijgt een eigen "sollicitatie balie".![]()
Nog meer nodig mensen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik door Crazy, sorry ben nogal in een "rare" bui!
(nee, me moeder niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
* Dr.Droxz zet het volgende op zijn lijstje voor zijn a.s "werk" gebouw voor GRTDOJW:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van die koffie apparaten die ze bij Starbucks hebben!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]Dat had ik natuurlijk kunnen verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GVD ik ben echt lui aan het worden trouwens....* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet het volgende op zijn lijstje voor zijn a.s "werk" gebouw voor GRTDOJW:
* Hele grote koelkast...
* WL met zijn eigen frituurhoek.
* Beller krijgt een eigen "sollicitatie balie".
* Koffie apparaten die ze bij Starbucks hebben!
* Game corner
Mja hier nog een...heb ook nog niet gelunched..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk kunnen verwachten![]()
GVD ik ben echt lui aan het worden trouwens....
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:07 schreef Vono het volgende:
ja, ik blijf lekker op me werk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Dat klinkt helemaal goed, en die grote koelkast moet dan dus ook in de game corner?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
een game corner naast de frituur natuurlijk![]()
![]()
kunnnen we er niet gelijk een game plaza van maken ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal goed, en die grote koelkast moet dan dus ook in de game corner?
Ik laat Beller de sollicitatie's afhandelenquote:
Ej, er moet wel "gewerkt" wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnnen we er niet gelijk een game plaza van maken ?
sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk kunnen verwachten![]()
GVD ik ben echt lui aan het worden trouwens....
ik las pas trouwens wel dat ze het een offiele sport willen maken. gekker moet het niet wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, er moet wel "gewerkt" worden![]()
Maar klinkt goed hahahah
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]OMFG, het gaat weer lekker vandaag!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(nee, niet mijn moeder)
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik las pas trouwens wel dat ze het een offiele sport willen maken. gekker moet het niet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig
Dan zal het een saaie bedoeling worden zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat Beller de sollicitatie's afhandelen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]geen olympische spelen die daar tegenop kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Jij bent toch "inboedel" hier, moet niet zo'n probleem zijn dacht ik zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan zal het een saaie bedoeling worden zoDie gast neemt niemand aan
Weekstaten, daar wacht ik altijd mee tot dat ik weer een mailtje krijg... zelfs dan wacht ik tot ik 3x zo'n mailtje krijg, en dan ga ik ze meestal invullenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
mijn agenda springt omhoog ...
moet mijn weekstaat van afgelopen week inleveren en werk voor volgende week inplannen ....
oftewl:
meldingen
mmmmquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekstaten, daar wacht ik altijd mee tot dat ik weer een mailtje krijg... zelfs dan wacht ik tot ik 3x zo'n mailtje krijg, en dan ga ik ze meestal invullen
en om het af te leren:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent toch "inboedel" hier, moet niet zo'n probleem zijn dacht ik zo
Ik luister NL-Talig
Het grappige is, die mailtjes worden steeds minder vriendelijk.. snap er ook niets vanquote:
mja is wel coolquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is toch wel "HET" uitje dacht ik zo?
ik hoef geen mail te krijgen,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het grappige is, die mailtjes worden steeds minder vriendelijk.. snap er ook niets van
Inderdaad! Even lekker knallen met elk wapen daar, lijkt me echt wel cool!quote:
Outlook is echt een uitkomst hoor, wij gebruiken nog steeds fucking lotus notes...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoef geen mail te krijgen,
mijn outlook zeurt erom
Outlook is een hel! oke lotus is erger, dat gebruik ik hier ook, maar Thunderbird FTW!! EinzZweiDreiRoflcopter!$@#@#quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Outlook is echt een uitkomst hoor, wij gebruiken nog steeds fucking lotus notes...
bij mij is het dan altijd de rugquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Even lekker knallen met elk wapen daar, lijkt me echt wel cool!
Dat carten doe ik trouwens ook niet meer, hele pols fucked sinds dat kut carten hahaha
inderdaad,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Outlook is echt een uitkomst hoor, wij gebruiken nog steeds fucking lotus notes...
Een hel? Ik vind dat toch wel 1000% beter dan die kut notes hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Outlook is een hel! oke lotus is erger, dat gebruik ik hier ook, maar Thunderbird FTW!! EinzZweiDreiRoflcopter!$@#@#
ik gebruik liever gewoon firefox. nix ie.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een hel? Ik vind dat toch wel 1000% beter dan die kut notes hoor!
Browsen in notes, ja dat is vragen om problemen hahaha
(kan je ook gewoon via IE doen he.. instelling in die kut notes)
Mja da's ook weer zo hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent toch "inboedel" hier, moet niet zo'n probleem zijn dacht ik zo
Helaas moet ik het wel gebruiken, als die kutgebruikers die alles verneuken moet ik toch kunnen helpenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik gebruik liever gewoon firefox. nix ie.
ie6 hierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik gebruik liever gewoon firefox. nix ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |