en nog plannen voor het weekend ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef sjerren het volgende:
Nog een uur en 10 minuten niksen en dan mag ik naar huis! Like uhmm jeej!!
Slaat gewoon nergens op eigenlijk. Alsof ze nu met deze uitspraak alles weer onder controle gaan krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eng he? Ongekend... wat een gelul is dat toch weer
nee das waar. Demenoid draait gewoon ook weer vollop!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens op eigenlijk. Alsof ze nu met deze uitspraak alles weer onder controle gaan krijgen.
Alsof de Eweka Superstore ooit z'n deuren zal sluiten
Nieuwsgroepen! BOEMquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altij dnog van IRC gebruik maken hoor!
Leer eerst is de Nederlandse taal heer en meester te worden en kom dan maar weer terug...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef Vono het volgende:
ej rensje, lukt het al met die netgear? ik denk dat hij stoek is. waarom anders zou hij al 8 maanden in de kast liggen...
en ja ik praat niet zo graag met mensen die een vliegenmepper op hun rug hebben getatoeëerd.
quote:
BOEMBAKLATS uit gefikt vono!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef Vono het volgende:
ej rensje, lukt het al met die netgear? ik denk dat hij stoek is. waarom anders zou hij al 8 maanden in de kast liggen...
en ja ik praat niet zo graag met mensen die een vliegenmepper op hun rug hebben getatoeëerd.
Pwnedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leer eerst is je moeder heer en meester te worden en kom dan maar weer terug...
Fijn weekend Beller!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en nog plannen voor het weekend ?
vanavond relaxed een filmpje kijken. morgen weer op tijd eruit, kunnen we beginnen aan mn 2e job. "Het huishouden" voor zaterdag avond nog geen plannen. zondag avond komen vrienden langs, de finale vh voetbal kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:02 schreef sjerren het volgende:
[..]
De kroeg in vanavond![]()
Morgen pfff geen idee
En zondag wss zwemmen *ligt aan 't weer*
Und du?
ja, want mijn tekst zit ook vol met spelfouten...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leer eerst is de Nederlandse taal heer en meester te worden en kom dan maar weer terug...
neuh, alleen geen hoofdletters. Boeiend, het is te snappen. Beller test graag de nieuwelingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:09 schreef Vono het volgende:
[..]
ja, want mijn tekst zit ook vol met spelfouten...
Toch wel Spanje aanmoedigen he!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanavond relaxed een filmpje kijken. morgen weer op tijd eruit, kunnen we beginnen aan mn 2e job. "Het huishouden" voor zaterdag avond nog geen plannen. zondag avond komen vrienden langs, de finale vh voetbal kijken
Vanavond zaalvoetbaltoernooi van de zaak, dus dat wordt laatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanavond relaxed een filmpje kijken. morgen weer op tijd eruit, kunnen we beginnen aan mn 2e job. "Het huishouden" voor zaterdag avond nog geen plannen. zondag avond komen vrienden langs, de finale vh voetbal kijken
uiteraard! ik wil huilende duitsers zien!quote:
Sinds wanneer moet je op een forum als FOK! hoofdletters gebruiken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh, alleen geen hoofdletters. Boeiend, het is te snappen. Beller test graag de nieuwelingen.
niet alleen de nieuwelingen, hij maakt zeikt gewoon graag mensen af om zich zelf beter te voelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh, alleen geen hoofdletters. Boeiend, het is te snappen. Beller test graag de nieuwelingen.
Van mij hoeft het niet hoor. Moet je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Vono het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op een forum als FOK! hoofdletters gebruiken?
ej rens nog 1 uurtje man!
1.5 uur mutsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Vono het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op een forum als FOK! hoofdletters gebruiken?
ej rens nog 1 uurtje man!
welk spel, hoeveel glazen wiskey heb je al op ? en welke filmquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, whiskey is lekker... nieuwe film, en nieuw spel voor de PS3,
goed begin van het weekend!!!!!!!
Beller is cool, hij doet gewoon een soort van sollicitatie gesprek bij de nieuwe mensenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet alleen de nieuwelingen, hij maakt zeikt gewoon graag mensen af om zich zelf beter te voelen
yeahhhh baby!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard! ik wil huilende duitsers zien!
hey meneer Crazyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet alleen de nieuwelingen, hij maakt zeikt gewoon graag mensen af om zich zelf beter te voelen
En niemand komt door het sollicitatie gesprek heenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller is cool, hij doet gewoon een soort van sollicitatie gesprek bij de nieuwe mensen
Om jullie even verder te demotiveren:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welk spel, hoeveel glazen wiskey heb je al op ? en welke film
Ben jij rensje?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1.5 uur muts![]()
waarom is iedereen op vrijdag eerder klaar met werken
oh die bad company is wel leuk ja. heb de demo geprobeert. natuurlijk bak ik er nix vanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om jullie even verder te demotiveren:
* Battlefield - Bad company
* 1e glas whiskey = bijna op
* "Moord wijfen" (Blu-ray, ik hou gewoon van nederlandse films)
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En niemand komt door het sollicitatie gesprek heenAllemaal afgekeurd
Mevrouw Diertjuhquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey meneer Crazy![]()
Tja ach wat is het leven mooi he![]()
ik ben eruit omdat ik er te lang niet meer ben geweeestquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
InderdaadAlleen de mensen die in de OP staan (plaatjes) zijn goed genoeg volgens onze "Beller".
stuurt Diertjuh de hoek in, Ga je mond is spoelenquote:
Het spel ziet er wel cool uit (op de plaatjes van het doosjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh die bad company is wel leuk ja. heb de demo geprobeert. natuurlijk bak ik er nix van
kutzooi droxz, de halve liters lachen naar me,![]()
nog 2,5 uur
soms gaat hij te ver vind ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller is cool, hij doet gewoon een soort van sollicitatie gesprek bij de nieuwe mensen
* Crazy-M springt over diertjuh heen en grijpt een magnumquote:
nu mag je me uitlachen hoor..maar wie of wat is rensjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stuurt Diertjuh de hoek in, Ga je mond is spoelen
Ej, dat mag niet. Ga jij eens snel een PM sturen naar Lynda!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben eruit omdat ik er te lang niet meer ben geweeest
Uhmm als Spanje wint?quote:
hey hey rustig he..heb voor iedereenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M springt over diertjuh heen en grijpt een magnum
Dank u
weet i knietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nu mag je me uitlachen hoor..maar wie of wat is rensje![]()
Ik kan er wel om lachen, echt hilarisch hoe hij mensen kan aansprekenquote:
whehe winderigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mevrouw Diertjuh![]()
![]()
jah, leven is mooi
wel winderig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |