jah, we schenken wel jupilerquote:
jah ikke welquote:
Je hebt weer werk? maar wat ga je doen met die software? Installleren, kapot gooien, in de kast zetten, opeten of ga je er niets mee doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft er het komende uur weer helemaal zin in :d
Oke, doe mij maar een jupiler danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, we schenken wel jupiler
ik morgenavond weer
Wat doe je eigenlijk met eent tray bier op je werk?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vervolgens knikte hij met zn hoofd richting de tray, zullen we ?!?
dacccccccht het niet!
heb ze bij mijn collega op bureau gezet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je hebt weer werk? maar wat ga je doen met die software? Installleren, kapot gooien, in de kast zetten, opeten of ga je er niets mee doen?
Nou heb ik nog veel minder zin!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oke, doe mij maar een jupiler danof een hertog jan of een heineken of een grolsch
jij bent ook een mooie zeg..gewoon bij je collega dumpenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ze bij mijn collega op bureau gezet.
en weet je .... ik zit gewoon ALWEER alleen
nee maar komt leverancier op 14 juli installeren
ach dan ...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veel minder zin!
* Dr.Droxz pleurt zijn nieuwe game in de PS3... kom installeren kut ding
Als ik aan de whiskey zit, is het voor jou tijd voor een biertje toch?quote:
1 is gebouw aan het rondlopen om pc`s te tellen per kantoor,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jij bent ook een mooie zeg..gewoon bij je collega dumpen
Jij zit teveel alleen..waarom zit er niemand bij je?
ok, dan is het winderig,quote:
* Dr.Droxz ramt een glas bier zijn Crazy's hand... mond houden en doordrinken jijquote:
Ik weet van niets hoor!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller is cool, hij doet gewoon een soort van sollicitatie gesprek bij de nieuwe mensen
Lekker, dankjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik aan de whiskey zit, is het voor jou tijd voor een biertje toch?
* Dr.Droxz schenkt een overheerlijk, goed koud, biertje in voor Diertjuh...
Je snapt natuurlijk wel, dat er dan uiteindelijk geen nieuwe mensen bijkomen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]Zou 'm hier best kunnen gebruiken als ik teveel van dat soort gesprekken moet voeren op een dag
Graag gedaan, mocht u een nieuwe willen... geeft u maar een gil!quote:
owh jij bent rensjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:44 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik nou trek in !
Dat is inderdaad ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:44 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik nou trek in !
Zal ik doenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan, mocht u een nieuwe willen... geeft u maar een gil!
Maakt mijn werk een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel, dat er dan uiteindelijk geen nieuwe mensen bijkomen?
Als eten me echt te heet is (schiet nog wel eens uit met die sambal....),quote:
Ik ga er zeker wat van nuttigen vanacht !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet verkeerd!
* Dr.Droxz zet rare stem op:
"Alleen als ie ijs en ijs koud is!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |