Blijf je toch lekker op je werk ?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:04 schreef Vono het volgende:
NOOIT MEER NAAR HUIS. NOOIT MEER NAAR HUIS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
tuks koekjes had ik het over hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Yep!
En de vrouwtjes, zijn die nog een beetje lekker in... uh.. laat maar
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker op je werk ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijft hem in koppen he
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Dat had ik door Crazy, sorry ben nogal in een "rare" bui!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuks koekjes had ik het over he
met ee nC dus
eerst jij je verhaalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Yep!
En de vrouwtjes, zijn die nog een beetje lekker in... uh.. laat maar
Als Beller er niet is, moet iemand het toch doenquote:
jah dat dacht ik alquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik door Crazy, sorry ben nogal in een "rare" bui!
(nee, me moeder niet)
Van die koffie apparaten die ze bij Starbucks hebben!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, met een hele grote koelkast... en WL met zijn eigen frituurhoek.
Beller krijgt een eigen "sollicitatie balie".![]()
Nog meer nodig mensen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik door Crazy, sorry ben nogal in een "rare" bui!
(nee, me moeder niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
* Dr.Droxz zet het volgende op zijn lijstje voor zijn a.s "werk" gebouw voor GRTDOJW:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van die koffie apparaten die ze bij Starbucks hebben!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]Dat had ik natuurlijk kunnen verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GVD ik ben echt lui aan het worden trouwens....* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet het volgende op zijn lijstje voor zijn a.s "werk" gebouw voor GRTDOJW:
* Hele grote koelkast...
* WL met zijn eigen frituurhoek.
* Beller krijgt een eigen "sollicitatie balie".
* Koffie apparaten die ze bij Starbucks hebben!
* Game corner
Mja hier nog een...heb ook nog niet gelunched..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk kunnen verwachten![]()
GVD ik ben echt lui aan het worden trouwens....
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:07 schreef Vono het volgende:
ja, ik blijf lekker op me werk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Dat klinkt helemaal goed, en die grote koelkast moet dan dus ook in de game corner?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
een game corner naast de frituur natuurlijk![]()
![]()
kunnnen we er niet gelijk een game plaza van maken ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal goed, en die grote koelkast moet dan dus ook in de game corner?
Ik laat Beller de sollicitatie's afhandelenquote:
Ej, er moet wel "gewerkt" wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnnen we er niet gelijk een game plaza van maken ?
sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk kunnen verwachten![]()
GVD ik ben echt lui aan het worden trouwens....
ik las pas trouwens wel dat ze het een offiele sport willen maken. gekker moet het niet wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, er moet wel "gewerkt" worden![]()
Maar klinkt goed hahahah
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]OMFG, het gaat weer lekker vandaag!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(nee, niet mijn moeder)
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik las pas trouwens wel dat ze het een offiele sport willen maken. gekker moet het niet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig
Dan zal het een saaie bedoeling worden zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat Beller de sollicitatie's afhandelen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]geen olympische spelen die daar tegenop kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Jij bent toch "inboedel" hier, moet niet zo'n probleem zijn dacht ik zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan zal het een saaie bedoeling worden zoDie gast neemt niemand aan
Weekstaten, daar wacht ik altijd mee tot dat ik weer een mailtje krijg... zelfs dan wacht ik tot ik 3x zo'n mailtje krijg, en dan ga ik ze meestal invullenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
mijn agenda springt omhoog ...
moet mijn weekstaat van afgelopen week inleveren en werk voor volgende week inplannen ....
oftewl:
meldingen
mmmmquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekstaten, daar wacht ik altijd mee tot dat ik weer een mailtje krijg... zelfs dan wacht ik tot ik 3x zo'n mailtje krijg, en dan ga ik ze meestal invullen
en om het af te leren:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent toch "inboedel" hier, moet niet zo'n probleem zijn dacht ik zo
Ik luister NL-Talig
Het grappige is, die mailtjes worden steeds minder vriendelijk.. snap er ook niets vanquote:
mja is wel coolquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is toch wel "HET" uitje dacht ik zo?
ik hoef geen mail te krijgen,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het grappige is, die mailtjes worden steeds minder vriendelijk.. snap er ook niets van
Inderdaad! Even lekker knallen met elk wapen daar, lijkt me echt wel cool!quote:
Outlook is echt een uitkomst hoor, wij gebruiken nog steeds fucking lotus notes...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoef geen mail te krijgen,
mijn outlook zeurt erom
Outlook is een hel! oke lotus is erger, dat gebruik ik hier ook, maar Thunderbird FTW!! EinzZweiDreiRoflcopter!$@#@#quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Outlook is echt een uitkomst hoor, wij gebruiken nog steeds fucking lotus notes...
bij mij is het dan altijd de rugquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Even lekker knallen met elk wapen daar, lijkt me echt wel cool!
Dat carten doe ik trouwens ook niet meer, hele pols fucked sinds dat kut carten hahaha
inderdaad,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Outlook is echt een uitkomst hoor, wij gebruiken nog steeds fucking lotus notes...
Een hel? Ik vind dat toch wel 1000% beter dan die kut notes hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Outlook is een hel! oke lotus is erger, dat gebruik ik hier ook, maar Thunderbird FTW!! EinzZweiDreiRoflcopter!$@#@#
ik gebruik liever gewoon firefox. nix ie.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een hel? Ik vind dat toch wel 1000% beter dan die kut notes hoor!
Browsen in notes, ja dat is vragen om problemen hahaha
(kan je ook gewoon via IE doen he.. instelling in die kut notes)
Mja da's ook weer zo hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent toch "inboedel" hier, moet niet zo'n probleem zijn dacht ik zo
Helaas moet ik het wel gebruiken, als die kutgebruikers die alles verneuken moet ik toch kunnen helpenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik gebruik liever gewoon firefox. nix ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |